Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #150594 üzenetére
ezért talán érte adnám az octit, de brutál tisztaságú heroin árában adják ezt a tourant!
Nem racsingolni akarok, de 1,6 szívó ha kevés, akkor csak a tsi opció marad, az nem egy DPF-el egyszerűbb mint a cr-es octi, de cserében van turbó+kompresszor, van faszántos vezérműlánc és koksz! Így az nem opció![ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #150596 üzenetére
A touran nehéz autó. 1.6 kevés bele, dízelből is.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #150595 üzenetére
A toyotától a touran annyiból jobbnak bizonyult, hogy a touranban a középső(3 üléses) sorban be tudtam magam mögé ülni az nélkül, hogy a térdkalácsom az etető tálcában nyomot hagyott volna! A japánban nincs tálca, de így is átlyukasztom az első ülést, ergo a touran lábtérre többet ad!
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #150594 üzenetére
Az, hogy az árán egy hibátlan 1,6-os szívóbenzint vegyek az nem opció, 1az1-ben az a motor lepkefing az 1,6 cr tdi-hez képest, a kompromisszum az akkor működik, ha valami szarabb, akkor még a zsebemben lapul lóvé és akkor nem idegelem magam!
Az a furcsa, hogy a múlt héten egy 2005-ös toyota corolla versot néztem és az is minden irányban meg volt húzva és az természetes, hogy 13-14 éves autó ilyen, de mikor én árulok egy 18 éves autót és van rajta egy karc(az előző tulaj megnyomta a lököst, engem nem zavart, nem lelakott sem kívül sem belül) jön a hümmögés, hogy ezt festeni kell, meg miegymás, na nekem az az autó 100x különb volt külső-belső állapotban mint ez a 2 amit néztem, arról nem is beszélve, hogy az octaviában lassan 200ezer van, de ezekben meg 150-160 ezer volt és az octavia mint az új olyan belül, a külseje hajszálkarcos a gépi mosótól, de nincsenek fejnyi húzásnyomok a sarkain, nincs tele apró horpadásokkal és lehetetlen helyeken karcokkal.Valahogy én is úgy érzem, hogy az octavia nem kizárt hogy marad, mert ha minden amitől félek egyszerre fossa magát(ami nem valószínű, főleg, hogy a DPF az nem azt mutatta, hogy a végét járná) össze akkor is max 600-at kel ráverni és akkor 100e km-ig megint lesz egy probléma mentes autóm ami nem volt törve-javítva, nem 14 éves, keveset eszik, még ha ütöm-vágom, van benne nyomaték(több mint egy szívó benzinben) és amúgy sem egy túl problémás darab!
Az a furcsa, hogy az octavia azóta mióta meg lett pályáztatva, azóta tünet mentes, nem torpan, semmi baja! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #150593 üzenetére
Minek neked ez a szar? Megtartod az octit, cserélsz benne 4 injektort, vagy veszel az árán egy hibátlan 1.6-ot. Ez a két értelmes opció van. Az nem játszik, hogy ekadod a jöt és veszel egy leharcoltat.
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #150570 üzenetére
Igen, a 102 lovas 8 szelepesre!Néztem ma egy tourant, benzin+gázos(na a pótkerék tartályos 7 személyes autó kialakítását ecsetelhetném, de fogalmazzunk úgy, hogy touranban ez nem működik, gáz nélkül ok a 7 személy, de ezzel a fajta gázzal csak 5 üléses.....
2004-es autó, 12 éve gázos, 166e km-es, szerintem reális a km futása, kívül-belül kapott az élet sötét oldaláról rendesen, első-hátsó lökös is meghúzva, meggyűrve, jobb hátsó sárvédő csúnyán javítva(valami lehetett ott, de nem durván, lehet egy húzás a benzintöltő nyílás alatt, de egy szobrász nem tudta megcsinálni, még koszosan is látszott a tákolt kitt+megtüsszentés nyoma,összes lámpája bepárásodva, még a ködlámpák is, belseje lelakott, minden gomb kopott, ajtón a kárpit szövete a könyöklőnél a zsírtól már a hordozó anyaghoz tapadt, gumiszőnyeg fél talpnyi helyen átkopott. A km óra és fordulatszám plexije belülről párás(WTF?). Motorja benzinnel és gázzal is csendes volt, nem csattogott benne a szelep, szinte hangtalan volt alapjáraton, nem egy rakéta, de ment(persze sz@rabbul mint az 1,6tdi octavia, de nem is számítottam ilyen dinamizmusra sem), check engine világított, azt mondta a tulaj, hogy a lamda szonda a gáztól megkergül és azt jelzi(hogy kap így műszakit??).A gazda azt mondta, hogy olajcserétől olajcseréig 1 kg(??) olajat tölt bele, csipegeti a motor, füstje nem volt, azon nem látszott, a blokk olajos volt, de nem csepegtette, nívót kihúzva az octavia olajára gondoltam, hogy az dízel, de ebben feketébb az olaj...)Kipuff hátsó dobja szerintem kirohadt már, mert kongó üres hangja volt a gáznak, mikor távozott belőle, termosztát 70 fokon beállt és ez fölé nem engedte a cuccost!
Tehát fantázia lenne benne, de a mondhatni jó állapothoz(amitől a szemem nem hányja el magát azonnal) is sokat kellene rákölteni, a kasztni 3-4 elem festésével a kicsit karcos, de szép állapotra hozható(persze, lámpák ki, kiszárít, elsők megpolíroz), a belsejében a kapaszkodókról a gumitakony letakarítása és a komplett gombszett csere segítene, valamit 1-2 belső műanyag elem(miért kell a műszarfal közepére a tároló tetejére csavarozni valamit) és bal első ajtókárpit csere(hangszóró rács meg volt fúrva-vagy szeggel olvasztva- több ponton, meg annak volt a kárpitja "emberzsírozva").
Na szóval ebben az autóban az olajfogyasztás mennyire lehet természetes, meg úgy általában ezzel a motorral? -
molacika91
tag
Sziasztok!
Egy újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Az autó egy Audi A4 2002 évjárat, 1.9 Pdtdi AVB motorkód, 6 sebességes talán HCF kódú váltóval.
A jelenség az, hogy remeg az autó 70-200+ km/h (német autópálya) sebességnél, érezni a kasztnin de a kormányon is, enyhén ha mozdítok a kormányon bármelyik irányba, akkor változik a remegés, ugyan így másabb a remegés gyorsítás, motorfék, vagy tartott gáznál. Ha nagyon figyelek akkor 50 km/h sebességnél is érezni kicsit kanyarban a kormányon.
A centírozást kizárnám, amikor volt vele gond, az másabb volt, csak a kormány remegett.
Az alsó lengőkarok nemrég lettek cserélve, fék szintén.
A belső feltengely csukló kezdi megadni magát? Úgy tudom ezeknél az autóknál szokott vele probléma lenni.
Remélem tudtok segíteni, hogy merre keressem a hibát.
Köszönöm. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Amint régen írtam kiolvastam a légzsák hibát. (01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)
(Seat Toledo 1.9tdi asv 2004)Átvizsgáltam a kábeleket, hibátlanok voltak mindenhol.
Megcseréltem a 2 szenzort (utas, vezető), kitöröltem a hibakódot, majd újra kiolvastam.
A vezetőoldalit írta be már csak hibának. Így értelemszerűen a szenzor a rossz.
(Kontakt spray nem segített).Szerintetek hol tudok venni ilyen szenzort? Ahogy kerestem, csak gyárit dobott a kereső, abból is csak bontott van. Csak ez a járható út?
Ez a száma: 600 909 606 Csak 1db hirdetést találtam, használtan, az is Galaxy 2-be való.De minden szám, kinézet stb... stimmel.Más:
Esőzésnél mint említettem megint volt egy kicsi víz bal hátul. Ma szétáztattam a kocsit az ablakoknál, az egész autót alulról, jó sokáig, de sehol semmi....Egy csepp víz sem jött be.
Nem értem hogy került oda víz... -
MunezXBK
nagyúr
válasz tigomigocika #150584 üzenetére
Én tudom, nálam is elszállt.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #150583 üzenetére
Milyen kell nekem a CFFB 2.0 TDI-hez? Láttam, hogy van ilyen hűtővel egyben, de van külön szelep is. Elég maga a szelep vagy mindenre szükség van. Tudnál segíteni nekem, hogy mit vegyek? Nem szeretném, hogy a szervizben átverjenek. Elveszek a sok féle fajta között. [link] [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gyula84
veterán
na sikerült kinyernem az autó pin kódját, így hogy megvan nem tudom minek kellett amúgy azzal a kábellel amit a vcdshez is használok
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #150581 üzenetére
Ha nyitott állapotban ragad, akkor hideg motornál ugyanúgy befog indulni attól még igaz? Azt olvastam, hogy lényegében ahogy melegszik a motor úgy zár be szép lassan és csak hideg motornál vagy teljesen nyitva.
Csak azért kérdem, mert ha esetleg megint ilyen adódik akkor jó-e az ha csak várok míg visszahűl.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #150579 üzenetére
Akkor jó irányba gondolkoztam. Gyanús is volt, hogy miért volt 100%-ra nyitva. Amúgy az miért lehet, hogy nem is pörgettet tovább az önindító. Ez sajnos az a fajta, hogy benyomom a kulcsot és az elektronikára bízom magam.
Üzemszerű állapotban mikor van teljesen nyitva az EGR? Javítható a dolog valami tisztítással vagy teljesen cserés a dolog?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Az alany leírása: Passat B7 2013, 2.0 CTDi BMT, CFFB és 140 ló.
Történt ma egy érdekes dolog a kocsival. 40 km laza 90-es tempót mentem, tehát bőven üzem meleg lett a motor. Amikor odaértem a célhelyemre leállítottam a motort. 1 percre rá félre akartam állni pár méterrel arrébb és nem akart beindulni. Még megpróbáltam párszor, de egyet tekert dadogott a motor és leállt. Sajnos videót nem csináltam, eléggé ideges voltam abban a pillanatban. Gyorsan Torque alkalmazással kiolvastam OBD-n, de nem volt benne hibakód. Ránéztem a VAG DPF-re is és akkor láttam, hogy előtte 6 kilométerrel regenerált. pont. Az EGR szelep meg 100%-ot mutatott azon a részen ott a VAG DPF-ben. [kép] Ezt a képet már akkor lőttem amikor hazaértem.
Olvastam még olyat, hogy a régebbi TDi-k üzem melegen nem vagy nehezen indultak. Mást nem tudtam csinálni mint vártam. Egy óra alatt lehűlt olyan 60 fokra a víz. Ekkor már megint úgy indult mint előtte bármikor. Ma egész nap mentem vele, a hiba óta már 4 szer állítottam le meg indítottam el, de semmi gond nem volt vele.Van bárkinek bármi ötlete, hogy mi lehetett a gond?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz tigomigocika #150575 üzenetére
Azt hiába nézed, a kompresszor fosta össze magát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tigomigocika #150575 üzenetére
Kulccsal nem nyílik?
-
grrpowa
aktív tag
(#150532) hsz re valaki valamit esetleg?
0631 7710098
-
intelMMX
senior tag
válasz tigomigocika #150565 üzenetére
Szerintem a központi vezérlőegységével van gond. Én mindenképpen kimérném kap-e áramot
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #150546 üzenetére
Glicerin volt már, teleszkópot szvsz hagyd (WD40 inkább old és párolog, semmint ken).
Szerintem a fék recseg, ez van, nem érdemes foglalkozni vele igazán
Roidmi kell neked - 2S tud hívást is bonyolítani, 3S zenél és mindenféle hangot lejátszik (csak hívást nem lehet kitenni rá). Esetleg a szivargyújtót lehet átkötni úgy, hogy gyújtáson legyen csak rajta áram, hogy ne kelljen kihúzni mindig, esetleg egy kapcsolót tenni, hogy vissza lehessen nyomni szükség esetén.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #150567 üzenetére
Csak ha gyilkolták. Gondolom a 8 szelepcsere gondolsz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz tigomigocika #150568 üzenetére
Csomagtartón belül, jobb hátuljában. A kis ajtó mögött. Van, az alapján tudsz venni másikat. Sajnos megkotlós fajta.
-
diablo1984
veterán
1,6 mpi motor mennyire olajevős fajta? Hajlamos?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz tigomigocika #150565 üzenetére
A kompresszort, jobb hátul.
BMW001: az baj, kinyúlt a bőr.
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Egyik napról a másikra nincs központi záram...
Nem is villan semmi...nem nyit nem zár..jelenleg mindent manuálisan zárok és nyitok.
Az alany 95 b5 a4 1z 90le.Mit nézzek meg?
Végig néztem a biztosíték táblát és ott minden biztosíték jó!(vezető oldali ajtó mellett oldalt)Így sajnos a csomagtér ajtó nem nyílik illetve az üzemanyag ajtó sem amit orvosoltam sajnos nomád módon,de vettem zárható üzemanyag satyót...
Tudna valaki segíteni merre induljak?Mit nézzek át?
Előre is köszönöm!XBOX LIVE: rolandinho007
-
MPowerPH
félisten
Tanacs a topikbol ezzel az autoval kapcsolatban? Mire figyeljek, mit nezzek, milyen hibaforrasok lehetnek? Most indulok megnezni. Megvenni nem fogom, de ha tetszik, akkor foglalozom. Itt nem szokas, de talan kivetelt teszek ennel, es beviszem markaszervizbe egy atvizsgalasra, meg mielott kipengetnem erte a penzt.
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz grizlisandor #150546 üzenetére
Olyan autót nem szabad megvenni amibe nem jó a 95-ös, ebbe tuti jó.
Gumikéderre inkább glicerint kenj, szilikon zsírt csak akkor, ha a glicerines kezelés után is nyiszog. -
Killer01
őstag
válasz lord_devil #150559 üzenetére
Ez is érdekes, nekem 70 fokos olaj alatt emlékeim szerint még nem kezdett neki soha.
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #150548 üzenetére
..ezt most kérdezed??? 1ébként nem értem, valami interkontinentális nyilvántartásban vannak ezek a xar autók, ás a fritz poliszmen mögnézi a listát, és ha nem vagyol rajta akkor gyün a gumibotos fenyegetettség??
Sokat járunk ki, de akkor idáig szerencsénk volt?? Mert az tuti, h én nem fogom átíratni a szoftverét.Joe
-
intelMMX
senior tag
Van pár dinka kérdésem ismét
Lassan bejönnek a jó idők és ráveszem magam a rendes karbantartásra.
Az vezető oldali ajtóban nem jó a zárszerkezet. Az javítható, vagy mindenképp inkább cseréljem?
Aztán lesz rozsda írtás meg szélvédő csere.
Meg egy kis piackutatás...
Nyári gumit már úgy akarok venni, hogy jópofa felnik legyenek már hozzá.
A két kiszemelt:
és
Szerintetek melyik lenne a jobb? Vagy ha tudtok valami mást ajánlani, ami szerintetek jobb lenne. -
grizlisandor
veterán
Seat Altea 2004 1.6 benzin 157k km
A héten szerzett tapasztalataim:
Röviden, elégedett vagyok az autóval! Igaza volt Mágusnak, hogy ezt a kasznit élhetően mozgatja ez motor és a 120 egy kellemes utazó sebessége az autónak. Kormányozhatósága, fordulékonysága meglepő. Rosszat a kopósműanyag műszerfalra meg az mp3 mentes rádióra tudok mondani.Felmerült bennem pár kérdés:
Most kapott egy tank Molos prémium nyálat, továbbiakban is igényli vagy elég a 95?
Kaptam egy olyan tanácsot, hogy az ajtók gumitömítését kenjem le szilikonsprayel, meg a csomagtérajtó teleszkópnak egy kis wd40et, ez mehet?
Általában egyedül használom az autót, kiszálláskor 1x hallottam valami recsegést bal hátulról; ma mentünk családostul és be- kiszálláskor hallottam hasonló hangokat jobb/bal hátulról, mi lehet a baj?
Néha úgy érzem, hogy 3. sebességben engedem fel a kuplungot és mintha rúgna a pedál egy kicsit a felső tartományában.
Jövőhéten ránézetek ezekre egy szervizzel.Rádióból egyszerűen hogy lehetne megszólaltatni válogatott zenéket, a fejegység cseréjén, meg az írott audió cd-n kívül? FM transzmitter mennyire használható?
-
Killer01
őstag
válasz molnarpeter #150542 üzenetére
Én is erre tippeltem volna, de nem. Jött a meleg az autó alól illetve megállás után (már befejezte) szokásos pattogó hanggal hűlt a DPF.
-
Killer01
őstag
CR dízelnél (CFHC motorkód) nem úgy volt, hogy negyed tank alatt nem regenerál? Hoztam ki szervízből EGR csere után és simán nekiállt regenerálni... vagy az új EGR miatt van?
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Kéne egy színkód az autómhoz, (VW Sharan 2001). EZT megtaláltam, de nem igazán olvasható.
Nincs ez meg máshol?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
1stVikman
senior tag
válasz laca71 #150533 üzenetére
Köszi a tippet!
Mondjuk ilyen "egyklikkelős" android appokkal nem szívesen túrnám meg a kocsi komfortelektronikáját, pláne, hogy van VCDS-em is.
Én csak a Torque-t használtam, abból van lite verzió is, és a teljes sem kerül túl sokba. Ha megjön az új adapter, akkor még a VAG DPF-et akarom kipróbálni vele, és ha működik, lehet megveszem a teljes verziót belőle.
Ellenben ez a Carista a 40 dolcsi/ ÉV árával szerintem kicsit dráááága.Nekem az ELM csak tartaléknak kell, hogy útközben mindig legyen valami nálam, ha gond lenne, illetve jó esetben más autókkal is tud kommunikálni.
Rendes diagnosztikára inkább VCDS+ laptop a VAG konszernen belül. -
grrpowa
aktív tag
Sziasztok,az mitől lehet hogy ha teletankolom a kocsit jó 150-200km keresztül egyszerűen fuldoklik és nem akar gyorsulni? 2000 évjáratú seat cordoba 1.4 mpi motor 8szelepes
[ Szerkesztve ]
0631 7710098
-
D5
aktív tag
Előfordulhat új autónál gyárilag hibás kinyomócsapágy?
-
zolko74
tag
válasz molnarpeter #150528 üzenetére
Köszönöm!
Most derült ki, hogy STFT és LTFT befecskendezési értékeket kellene látnom. -
1stVikman
senior tag
válasz zolko74 #150526 üzenetére
Nekem Mini 2.1-es van:
[kép]
Fabia 1.4 16V BBZ, Marellis motorvezérlővel kommunikált.
Golf 7, 2.0 CRBC szintén, de pl. a DPF-et nem tudta olvasni.
Használtam már RS Octaviahoz, VW Touranhoz is, alap dolgokat meg tudott jeleníteni.Kollégámnak a klasszikus nagy fekete v1.5 van, az siralmas: [kép]
Rendeltem egy Mini v1.5-öt is, de PIC18F25K80 Chip-pel. Konkrétan ezt
Elvileg ez a vásárlói visszajelzések alapján: [link]
Ez még nem érkezett meg, így tesztelni nem tudtamHibakódot csak motorvezérlőből tudsz olvasni és törölni, másra nem jó.
Élőadat általában: sebesség, fordulatszám, hűtővíz hőmérséklet, akku feszültség stb. alap dolgok.
[kép] Pár egyéb még kiválasztható, de túl sokat nem kell tőle várni.Ha van laptopod, akkor inkább egy VCDS beszerzését tanácsolom, ezt az ELM-es kütyüt meg csak biztonság kedvéért tartani a kocsiban a könnyebb hordozhatósága miatt.
Én amiatt tartom, ha esetleg menet közben hibát dobna, akkor meg tudjam állapítani, hogy mennyire súlyos, haza mehetek-e vele lábon, vagy sem.
Az egész onnan indult, hogy egyszer régen a hűtővíz hőmérséklet jeladóm szórakozott a fabiaban, és véletlenszerűen check engine-t dobott. Aztán egyszer vcds-sel pont elkaptam a mérőcsoportokban, hogy össze-vissza mér, és cseréltem. De egyszerűbb lett volna, ha telefonon nézni tudom az élő adatokat és olvasni a hibát. Ezután rendeltem egy ELM-et, hogy mindig kéznél legyen egy kis kódolvasó.[ Szerkesztve ]
-
zolko74
tag
Polo 1.2 12v autóhoz rendelnem kellene egy ELM327 hibakód olvasót. Annyi féle van, hogy döntésképtelenné váltam... Melyiket ajánlanátok? És V1.5 vagy V2.1 legyen?
-
Morris
veterán
Kipróbáltam mit megy a Plus.
180-nál 4-ben 6000-et forog. 6-ban 3900-et. Elég hosszú a váltó[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
Állítólag gyári hibás volt a szíj most beszereztem másikat ,remélem ezzel nem lesz probléma.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
Markus
újonc
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 5 sebességes manuális váltóba érdemes olajat cserélni? Ha igen, milyent tegyek bele, vagy elegendő hajtóműadalékot adni neki? Több helyen olvastam, hogy inkább ne is foglalkozzak vele, úgy is élettartam kenése van, csak én ennek nem nagyon hiszek. Bár nincs sok viszonyítási alapom, de nem igazán érzékelem, hogy gondja lenne, de inkább szeretnék a problémák elé menni ezért kérdezek. Skoda Superb 2009 1.9 BLS 375k km -
hdanesz
őstag
válasz L1ZRRR #150502 üzenetére
Elnézést kérek mindenkitől. Sötétben néztem be a kesztyűtartóba, csak a belső világítás fényénél....és úgy nem láttam. Most bevakuztam és tényleg ott a gomb. Már ki is iktatta a jelzést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest