Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #127277 üzenetére
Termosztát bizony,Wahler illetve Gates szokott lenni az ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz lord_devil #127282 üzenetére
Ha egyszer elérte a 90-et a mutató onnantól soha nem mozdulhat el menet közben.
Passz, nekem még nem kellett vennem egy autóba sem, de öcsém most vett a BMW-be 12e-ért gyárit. gondolom itt is lehet kb. ilyen árral számolni.Az embereknek fáj az igazság!
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #127277 üzenetére
Nyugi nincs azzal semmi baj.
Nekem is ez van és Piwi kollégának.
2000 rpm lassan melegedik.
Én egy kilométert megyek 2000 rpm utána 2200 2400. Felmelegedik.
Lejtőn igaz-hogy a víz vissza esik 70 fok körüle de az olaj nem hűl csak pár fokot.
Nekem elől a embléma fölött rész le is van takarva.Kérdezd meg Piwi-t is. Ahogy tudom ő is ezt fogja elmondani. Párszor már volt beszélve hogy ezeknek a #fosdiesel CRTDI-nek minimális a veszteséghőjük.
(#127283) lenko:
Nekem 15e lenne. OE VW 050121113B[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
aero.
veterán
válasz lord_devil #127313 üzenetére
Lehet 2,5-2,7-ig is pörgetni, kis gázon. Ha 2,5-nél váltasz már akkor se nagyon esik a fordulat 2k alá. Nem árt várni egy kicsit a fűtés rácsavarásával is.
-
aero.
veterán
válasz lord_devil #127325 üzenetére
Nem sokszor vezetek dízelt, de melegen én 1600-tól használom kis gázzal először, ott már nem remeg, de szerintem tökre érezni, amikor már nem egészséges neki.
-
freaghill
őstag
válasz lord_devil #127325 üzenetére
Igen, 1500 alatt nem ajánlott, így jön is, hogy kb. 2k RPM körül kell váltanod, hogy ne essen túlságosan le a fordulat.
-
do3om
addikt
válasz lord_devil #127277 üzenetére
Szintén.
Nagyon lassan megy fel (nem nyomom neki). Ha nem fűtök akkor kicsit segít. Olyan helyen lakom ahonnan elindulva sokat kell gurulnom. Ha vigyázok a gázzal simán haladok 10-15km-et úgy hogy a vízhő alig indul meg (persze rendes mínusz fokban). Lejtől vagy max fűtésen gyenge gáz mellett szintén képes lefelé mozdulni 90-ről.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Danex
addikt
válasz lord_devil #127351 üzenetére
Nekem is lassan kúszik fel, alapjáraton 3/4-re tekert fűtéssel 2-es ventilátorral vissza is hül.
És kell egy kb 12 km( fele falu 50-el, fele főút 85-90-nel), 2K fordulat mellett a 90-es vízhőfokig.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #127351 üzenetére
Nyugi. Nincs semmi baj az autóddal.
+15 fokig az enyém is lefele mozdul.
Van itt egy hosszabb dombocska.
Ősszel jövök lefele. Kb 2-3km hosszú motorfékkel 4. 80km/h végig auto fűtés és a víz hőfok mutató egy keveset lemozdul.
De az olaj marad 82-83. De ahogy elkezdek haladni már is vissza áll.Szerintem normális hogy 2km alatt 80nal van olyan légáramlat ami a hűtőben a vizét lehűtik.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #127364 üzenetére
AsusBoy, Piwi és mások akiknek gond van a visszahűléssel.
https://1drv.ms/f/s!Ak2GX_6j5WDNuAJB23xSVB-X-oj0Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #127552 üzenetére
utólagosan beszerelt kódos, GPS re gyanakszol az szívná?
Mondjuk sokat merül ez biztos, vagy gyári hibás az akku vagy szívja valami. A töltés rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #127552 üzenetére
Meg kell mérni a nyugalmi áramfelvételét a kocsinak.
-
do3om
addikt
válasz lord_devil #127753 üzenetére
Én voltam Mágussal.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #127770 üzenetére
Nem pont arra gondolt a kolléga.
-
do3om
addikt
válasz lord_devil #127770 üzenetére
A nyomaték egész szépen nőtt, szépen érezni ahogy a gázra lépsz és meglódul. A fogyasztása ahogy nézem nem nőtt jelentősen, bár nyári érték van bennem hogy ott 4,6 l volt, most meg ugye hideg van. Na meg sokat tesz hozzá hogy előtte nem virgonckodtam vele annyira, most néha rálépek és élvezem hogy van gyorsulás, 140-150-re hamar felszalad. Bár nem mértem előtte de emlékszem hol mennyivel mentem régen ha odaléptem, ezeken a szakaszokon sokkal hamarabb vagyok ott sebességben mint előtte. A kipörgésgátlót is csak télen láttam működni, most amikor akarom, persze 1-2-ben.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #128287 üzenetére
2000-től van bennük. leállításnál van csak szerepe. Elzárja a levegőt, így simábban áll le, védi a kettőstömegűt is a nagy vibrációktól. Benzinesnél nincs ilyen gond, amint megszűnik a szikra szép egyenletesen leáll. A dízelnél, amíg van üzemanyag az égéstérben, addig forog, hengerenként áll le.
Geli. : csak akkor vedd ha bármikor tudsz rá 500k-t költeni, nem csak megvétel után.
prannk: 1 bart. a va 1,3- at, a vb 1.5-1,6ot
A 1749v max. 1,3 bart visel el tarósan.
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
válasz lord_devil #128821 üzenetére
Eddig,hogy ha el is érte a 90fokot (peldaul 5-10fok kinti homerseklet kozott) a hűtővîz akkor mindig lement 75 fokra es ott beallt. Ezt itt forumon is tobben alatamasztottak,hogy ez ilyen. Ilyen a crtdi motor.
Olajhőfok meg tartja magát üzem melegen.
( Autopalyan gondolom tartaná a 90fokot de îgy hogy városrol városra, falvakrol falvakra jársz kelsz. Egyszer 90km/ó val egyszer meg 50el).Szoval en ugy érzem. Ez csak egy megérzés,hogy a termosztátnak semmi baja.
Vagy mégis? Computer ezt nem tudja kimutatni? Hibakódot nem generál?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #129237 üzenetére
Alapbeállítást kell csinálni neki. De ha visszajött a kód, lehet nem is a fojtószelep volt a gond, hanem a kábel.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #129535 üzenetére
Oké, elhiszem, hogy ezek az új CR nem melegednek úgy ahogy kellene.
Ezt te is mondtad, AsusBoynak is problémája van a melegedéssel, brumi1024nek is a Q3, nekem is az A4-gyel.
Ezek szerint le is nyelném, hogy #fosdizel és nem melegednek.
De akkor, hogy is van az, hogy Mágusnak rendesen melegedik úgy ahogy kell? A varázsgömbnek ekkora befolyása lenne?
Várom AsusBoy véleményét. Ő csütörtökön cserélt termosztátot, új MAHLE.Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lord_devil #129705 üzenetére
Olajból 5W30 vagy ha küldöd akkor 5W40 is mehet bele. Márkából meg ami szimpi a húzónevek közül (Motul, LM, Mobil1, stb).
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #131137 üzenetére
Előbb a kábelköteget kell kimérni, sokszor az okozza.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #133482 üzenetére
Az új kódok 4 betűsök: [link]
CJCA
CJCB
CJCC
CJCDNekem 2011 A4 2.0 TDI 210.000 km, vagy 5 év.
Gondolom neked is.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #133806 üzenetére
Nem láttam még azt a szoftot.
-
lord_devil
tag
válasz lord_devil #139727 üzenetére
[Erre] esetleg valaki? Vagy vehetem bármelyiket?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139745 üzenetére
Váltókód nélkül nincs válasz.
-
gzbotii
nagyúr
válasz lord_devil #139745 üzenetére
Én sokáig nem kaptam a megfelelő olajat online shopban, érdeklődtem Audi márkaszervizben, mondták, hogy kb mennyi lenne, aztán végül kaptam egy shopban és az lett. Szóval szerintem a márkaszerviz is megér egy próbát.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139750 üzenetére
Évjárat?
Nem lesz válasz, amíg hiányos a kérdés. Az első hsz első mondata, hogy ha kérdezel, akkor alap adatokat adj meg.
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #139768 üzenetére
A 40 HD képet
-
Arcképgyáros
válasz lord_devil #139793 üzenetére
Szép gépezet.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #139793 üzenetére
Csak ennyi egy ilyen autóról?
Középkonzolon van légbeömlő a hátsó utasoknak?Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139800 üzenetére
Mindkettőt írja és egyikhez sincs semmi feltétel.
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #139809 üzenetére
Örök életűnek mondják, de aki szereti az autóját lecseréli.
10 év vagy 150-200 ezer Km ajánlott a csere.Bizony szintet se árt ellenőrizni.
-
válasz lord_devil #141236 üzenetére
Azért 2000 km még nem okoz "mindmeghalunk" történéseket.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz lord_devil #141238 üzenetére
Mérni érdemes, és mielőtt telítődik, egy ultrahangos tisztítással lehet nyerni még pár 10k km-t. Utána érdemes eredetit venni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz lord_devil #141240 üzenetére
És csak h ne a levegőbe mondjam: utángyártottnál igen gyakran előferdül, hogy a szenzorok helye nem jó és/vagy nem lehet beszerelni , mert a szenzorok pozíciója fizikailag lehetetlenné teszi. Bár az igazságtartalmát nem tudom, de olvastam olyat is h a méhsejt szerkezet a kínainál inkább lódarázsra van méretezve, ezért megkergül a szenzor.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #141238 üzenetére
Tudják rendesen pucolni a gyárit. Forró levegővel ellen irányba+vibrációval kvázi gyári újra. A vegyszerek tönkreteszik, azzal nem próbálkoznék.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #142819 üzenetére
Nem baj...
Ha majd megtelik veszek egy Jazz-t azzal a 2.0 TFSI 211 lovas motorral amit az A4-esekbe szerelnek.
Kisebb kaszniban biztos nem fogyasztana olyan sokat.Novum Forum Siculorum
-
freaghill
őstag
válasz lord_devil #143056 üzenetére
Mennyi az annyi?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lord_devil #144340 üzenetére
Amazon, 529€.
-
veterán
válasz lord_devil #146801 üzenetére
Köszönöm! Van rajta "varázsszem"; és valóban logikus, hogy akkor nem lehet AGM.
A kíméletesség jegyében inkább hagyom a 14,4 V-on, garázsban töltöm (14 C). -
veterán
válasz lord_devil #146804 üzenetére
Megnéztem, végzett a töltéssel, max 75 perc alatt.
Tavasszal a Saabomat hosszú órákon át töltötte fel, kb. egy éjszaka alatt.Szerk: a hétvégén apám autójának a 9 éves akkuja következik. Ma azt mondta rá a villamossági szerelő, hogy 70%-os. (Izzót cserélt)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lord_devil #146829 üzenetére
Este olvasgattam a témában. Az EFB akku töltése is magasabb feszültséget igényel.
Az én töltőmön 3 program van:
- motorkerékpár
- autó 14,4 V, 3,7 A
- AGM / téli töltés 14,7 V 3,7 AVajh' megfelel-e az EFB-nek az utolsó 2 közül valamelyik?
Azt már tudom, hogy az EFB a gazdaságos start-stop akku; az AGM-nél egyszerűbb kivitel, viszont a hagyományos akkukhoz képest 2-3x olyan jól bírja a terhelést és tartósabb. Annyira nem drága, a 70 Ah-ás Varta EFB kb. 33 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
-
atos19881101
senior tag
válasz lord_devil #147162 üzenetére
Ránéznék a befecskendezőkre.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #147162 üzenetére
Nem remeg, didereg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #147166 üzenetére
Emelt fordulaton megy ilyenkor? Nem lenne, szabad rázkódnia. Minimális vibráció normális, ez dízel, de nem láttam, nem hallottam, csak találgatunk. Videó van a motorról hidegen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #147168 üzenetére
1000-nek kellene lennie
-
Gyula84
veterán
válasz lord_devil #147168 üzenetére
nekem is remeg enyhén, de inkább csak hidegen meg alapjáraton 2.5 motor gondolom ez is a rossz jeladós porlasztó miatt van
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
válasz lord_devil #147567 üzenetére
Szia!
Én ajánlom, mert olcsóbb mint a márkaszerviz
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- OPTIDESK - Állítható Magasságú Elektromos Asztal (Garanciális)
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest