Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
2db 25-öst nagyjából mindegyik elnyel. Az Audi simán, az Omega kicsit szűkebben, de bent van.
lenko
aktív tag
A B5 passat is, de a golf nem, elállna a hátsó ülőlap melletti részen a küszöbtakaró.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
4D0 953 513 P vagy 4D0 953 513 M
A külön tempomat kar csak azokba az autókba jó, ahol a lámpakapcsoló nem bajuszkapcsoló, hanem a műszerfalba integrált külön egység. Neked bajuszkapcsoló, az meg egyben van a tempomat karral.
[ Szerkesztve ]
Luigi-motoros A4-et.
(#143400) tomcsi23: Sóher vagyok, nincs min csodálkozni.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Golf 4 1.6 Drosselklappe in Aktion
YT Alert.
Így még sose láttam.
[ Szerkesztve ]
beller66
újonc
Skoda Octaviam van, és olyan problémám lenne, hogy ha száraz időben megyek és belefutok egy esőbe, akkor hirtelen elkezdi a kocsit valami fékezni. Nem teljesen csak úgy megfogja és nagyon le lassítja. Akkor félre kell húzódnom és jó darabig csak lépésben tudok tovább menni. Azután elengedi és megint tudok menni egy darabig de amíg esik az eső addig a fék ezt játssza! megfigyeltem hogy ha leállok akkor a bal első kerék aminek szaga van. Szerelő nézte azt mondja a fék betét jó, a tárcsa is és a munkahenger is. Valaki azt mondta nekem, hogy a bal első jeladó kábelommal lehet gond és abba mehet bele a víz! És olyankor zárlat lehet és azt érzékeli az abs hogy túlpörög és ezért fékezi le a kocsit! Hát nem tudom hogy ez lenne e a probléma tényleg?? Valaki esetleg aki járt már így az tudna ötletet adni?????
Mágus2
Közösségépítő
Ez kevés infó lesz...meg kellene tanulni kérdezni. Nézd csak meg a téma összefoglalóban azt a kiemelt mondatot.
Mikori az octavia, esőszenzor van a szélvédőben?
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
kivágtak elém a záróvonalon át a kanyarodó sávból
A biztosító a bejelntéshez azt mondja becsüljem meg a kárt... írjak be 400 ezret?
[ Szerkesztve ]
BossBoss
őstag
Szűkül a kör. Valószínű 1.9 lesz. De ma feltünt itt helyben(Szombathely) egy S-Line 2.0 TDI A3. Valósnak tűnő 205 e km-er(vezetett szervizköny). Teljesen rendben van elsőre. Viszont ebben BMM motorkód van. Tudnunk erről valamit? Amúgy a pd elemeket tudják mérni valahogy?
L1ZRRR
senior tag
170 le-s géped van?
Ha igen, chippen nem gondolkoztál el? én múlthéten csináltattam meg, ég és föld, teljesen más reakció, élénkebb etc...
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
Killer01
őstag
Motorháztető csere, lökös -szvsz- csere. Ezekre nézz árat, más nem sérült? Annyira jól nem látom...
Mágus2
Közösségépítő
Simán javítható a géptető meg a lökös is.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
Úgy láttam nem. Menetfény már nem ég, meg a grill tört még el.
Mágus: a biztosító is tuti javításra akarja majd felvenni... aztán majd 1-2 év múlva elkezd rohadni a motorháztető.
Holnap reggel elviszed PoHuhoz ajánlatkérésre és meglesz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Ha új utángyártottra cserélik, akkor is. Gyári újat nem kapsz, ez sem volt már új. Kicsit meghajlott csak, simán visszahajlítják, lekezelik, nem fog az rohadni, főleg hogy nem acél, mint az utángyártott.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
Az lesz
Mágus: ezért fizetem az évi 70 ezres kötelezőt... összetörik a kocsim, és még nekem lesz szar. Emellett az értékvesztését is én álljam A biztosító meg zsebreteszi a milliárdokat évente
Szögedön van egy ilyen körforgónak látszó építmény. Na ide Iza csak félkézzel a kürtön megy be , mert Teddy is olyan kicsi, hogy feszt nem veszik észre és rángatják rá a kormányt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ßrainiac
addikt
Elmentunk megnezni a piros Audit, nem lopta magat a szivembe. Mentem vele egy kort, nem volt rossz, nagyon akart menni
Alapjarata szar volt, meg egy kicsit lehasznaltabb volt mint a kepeken, aztan ha mar ott voltunk, korbeneztunk egy kicsit. A B5.5-osok eleg gatyasak voltak, aztan meglattuk ezt. Teljesen elut minden eddigi tervemtol, bar olyan 2 eve felmerult egyszer a Touran.
Na szal a kerdes hogy ebbol melyiket erdemes ami alapbol sem gyenge, de van benne tuning potencial es nem viszi el minden penzunket a rossz konstrukcio.
Van ebbol 2.0PD ami jo, vagy inkabb CR? Esetleg ajanlott motorkodok?
1.4 TSI-t felejtsem el? Ez a turbo+kompresszor kombos?
MunezXBK
nagyúr
B5.5 Audi?
ßrainiac
addikt
Aztat ín nemvagom (hogy letezne)
Passatrol van szo (mert itt fentebb ajanlottak).
Gyula84
veterán
az passzátba van nem? vagy tévedek
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Killer01
őstag
Nekem kicsit jobban gyűrődött a sárvédő feletti elem (motoros megelőzött jobbról - azt hitte elfér- nem fért el), azt cserélték.
#89874944
törölt tag
az is szép én is nyomtam a dudát, de ez akkor is jött... de nem is gyorsan, csak szépen lassan elém gurult
MunezXBK
nagyúr
Nem tévedsz. Épp ezért kérdeztem.
A kék Touran valóban ütősen néz ki. 👍
(A motorról elmondtam amit tudtam.)
Gyula84
veterán
akkor nem feleslegesen olvasom ezt a fórumot
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
Ez eleg gizda
Mappa
addikt
#89874944
törölt tag
én nem ezt játszottam lehet ez volt a baj
Nem jársz Szögedön valamikor? Esetleg Siófuckon?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Touran 2.0 PD -ből csak a BKD, vagy CR TDI, de ott minden tuning legfőbb akadálya a DPF+EGR kombó, ha meg kidobod belőle, nem legális...
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A BMM sem kiegyenltő tengelyes de az nem bosch PD elemes, hanem Siemens ami nem jó hír, inkább legyen BKD...
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
mit szedtél össze?
K Norbi
addikt
Ilyen ke neked [YT
Mappa
addikt
Valamilyen szög, de nem volt benne már vagy majd holnap többet tudok, ha tud fogadni a szerelőm. Megcsináltatom, mert vatta új gumik meg javítható amúgy is az ilyen sérülés.
nem kötelező megadni
csiga8
senior tag
Tőlem nem messze van egy chip tuningos, ő csinálta az Octaviát is. Amikor kíváncsiságból kérdeztem - ha jól emlékszem - azt mondta, ( B7 Passat 2.0 crtdi-ről van szó) csak a DPF-et üti ki szoftveresen és mechanikusan is, az EGR-t azért hagyja benne, mert télen araszoló üzemmódban sosem melegszik fel a motor. (hogy értsd, nálunk a "közlekedés" reggel - munkába menet- arról szól, hogy 10 km kb 50-55 perc.)
Kiskokó
veterán
Hozzám se jut le hagyad
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
K Norbi
addikt
Lehet haragszik rád az autó, miért 3 féle trafófal kell gurulnia.
Direkt belement egy bazi nagy csavarba
lenko
aktív tag
audi_a4_avant_1.8_t_quattro_s-line
Halkan megjegyzem sokkal több lábtér ebbe sincs a G4-hez képest...Vagy talán egyáltalán nem is nagyobb.
Egyébként az utolsó jól kinéző A4 szerintem. Én is nézegettem 2.4 V6-al, de az gyenge hozzá.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
K Norbi
addikt
Na látod ilyet kéne vegyél, 3 betűs helyett
lenko
aktív tag
3.0 V6 is sokat kajál a 3 betűshöz képest.
(#143444) ßrainiac
A nagyobb gyerek biztos díjazná.
Én még mindig a passat B5.5-re szavazok. Abban is volt már pl. hátsó ülésfűtés is.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
ßrainiac
addikt
Pléh sztésün
Nekem sem tetszenek az ujabb A4-esek annyira, de sztem az utana levo A4 is jol nez ki.
En is inkabb "B6 fannak" tartottam magam, de a piros mellett pont allt egy B6, eg es fold (a B7 javara).
De mostmar teljesen mashol tartunk, nem valoszinu h A4-et vennenk.
#89874944
törölt tag
siófuckon sokszor főleg nyáron ha sok a chick te mikor vagy ott? mostanában is mehetünk.
Kiskokó: most majdnem összejött te is voltál pöstön aztán elhúztál
freaghill: ki van csukva mer nemtom vmi lehetne... szerintem ősszel mindenki jobban ráér, mint nyáron.
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Na milyen kis bulikát szerveztek ti itt?
diablo1984
veterán
Ma olyat csinált a drága kis 1,6 cd tdi skodám, hogy kereszteződèsből indulás után váltáskor rántott egyet mintha 1ből 4 be húztam volna(pedig nem, 2es volt az) ès nem lenne nyomatèk, de utána is megtorpant, nem akart húzni, ezt a hülyesègèt kb 5 mp-ig csinálta, közben kopogós hangja volt a motornak, de utána helyrejött.
Mi a picsa szívódik a verdában?Mági, tipp?
i-sti
senior tag
Turbó lehet lekormozódott.
Utóbbi időben mikor volt megkergetve 5000 rpm-ig?
Novum Forum Siculorum
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
azt szeretném kérdezni, hogy ha egy 2000es évjáratú Leon-nál, a váltót 1-esbe random időközönként nagyon nehezen tudom betenni, akkor az mi miatt lehet? szoknya alatti rész be lett zsírozva, váltóolaj cserélve lett. Próbáltam azt hogy 2x kuplungolok de igazából változást nem jelentett. Időnként mindenképp előjön.
Meg tegnap megijesztett városban, visszaemlékezve nem mozdítottam a lábam sehogyan, mégis 3-asban 2-3 akadásra "szögletes " volt a benzin. Rángatott kicsit majd visszament a fordulat 1800körülre mint amúgy is volt.
Ezek intő jelek valami hibára? Vagy nem kell túl dramatizálnom? kezdő vagyok ezért megijesztenek még az ilyen dolgok.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD