Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ha nem 10 évig és végtelen km-ig akarod megtartani az autót, és a gyári ajánlásokkal szemben hajlandó vagy a karbantartásra is áldozni, akkor a DSG-vel nincs sok baj. Kicsit figyelsz hogy többet használd sport módban a váltót, de ne használd ki az így jelentkező többletet, akkor még a kettőstömegűvel sem feltétlenül kell foglalkoznod. A tiptronic - szerintem - jobb konstrukció.
A turbós motor (kevésbé számít h benzin v dízel) igényel kis körültekintést vezetési szempontból (hidegen nem pörgetni, komolyabb hőterhelés után 1-2 percig járatni h visszahűljön), de ma már mindenben van turbó. Szerintem ne félj tőle.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html