Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Maxell Retro DJ teszt
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz
lenko #135230 üzenetére
nem szempont
lovak zabbal, szénával, táppal stb-vel mennek, ha meg kell adni akkor meg kell adni.ezzel nem arra céloztam hogy a gyári kuplung mindenre IS elég, hanem arra hogy ideig óráig bírja.
Speeedfire:
-Jó pár dologban eltér a véleményünk a sráccal, hogy kinek van igaza hát passz
-AUQ-n 8 lapatáso komp kerék van ez a kül (k03 vs k03s csak a komp kerék más), illetve neked van egy hang tompító a komp fedelen, az AMK k04 platform, kicsit alma-körte hasonlítgatni.
-tanuld meg írni magad, vegyél egy jó írható eu-t amihez jár egy korrekt és jó tuner, keres jó gyári ecu-s tunert.
-konzerv chip:lehetséges hogy egy amugy tőlem indult fogalom... én arra használom amikor egy előre kész programot feldobnak a kocsidra, aztán itt ott booston, lambdán, esetleg a gyújtás táblán pár%ot igazítanak, de alapvetően nem 0-ról kapsz valamit, vagy szimplán feltöltenek valamit aztán menjél isten hírével, ilyen 20-60e közt kb ilyeneket kapsz itthon.
-
-
norrberth
addikt
A Váltóolajat túlszokták önteni? Ha igen mennyivel kell túlönteni? fél deci? Vagy elég neki 25ml?
-
-
#89874944
törölt tag
-
-
-
Speeedfire
félisten
válasz
VR6-Fan #135226 üzenetére
down pipe, turbo inlet pipe.
Ezeket a csöveket nem mondta a srác.akkor azzal a leírt számok reálisak, app-n csak sima 12 lapátos k03 van.
Milyen turbó az AUQ-on, vagy egy AMK-n?csipes kérdésre meg, annyit tudok mondani hogy én még nem nagyon találkoztam olyan emberrel itthon aki érdemben tudja piszkálni jól is a gyári ecut meg, nem azzal kezdi a csipsztuningot hogy az egész/fél DTC táblát kikapcsolja.
Te vagy a 2. akitől ezt hallom, illetve lehet, hogy te írtad ezt korábban is. De akkor mi a megoldás itthon? Vigyem ki?néz szét esetleg az ignitronecu.com-on, de ha csak egy gyári konfig a cél akkor egy sima konzerv chip is megteszi.
Igazából csak egy kisebb teljesítmény növelés, optimalizálás lenne a cél. Nem célom, hogy meg legyen cibálva a gép. Mit értesz konzerv chip alatt? Ugyan ezzel a programmal húzták egyik barátom 1.9pd-jét is.Alapvetően most is elégedett vagyok vele. 100->160-ra simán tartottam a tempót haver 2.7T S4-ével. Felette már elfogyott, illetve érezhetően elfogy 210 körül. Bár itt már nem nagyon szoktam autózni, pályázni is inkább 150 körül szoktam.
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Speeedfire #135220 üzenetére
down pipe, turbo inlet pipe.
akkor azzal a leírt számok reálisak, app-n csak sima 12 lapátos k03 van.
csipes kérdésre meg, annyit tudok mondani hogy én még nem nagyon találkoztam olyan emberrel itthon aki érdemben tudja piszkálni jól is a gyári ecut meg, nem azzal kezdi a csipsztuningot hogy az egész/fél DTC táblát kikapcsolja.
néz szét esetleg az ignitronecu.com-on, de ha csak egy gyári konfig a cél akkor egy sima konzerv chip is megteszi.
-
#89874944
törölt tag
ilyen a felni
Hogy Kiskokó is megnyugodjon
nem az a hányinger fog futni... télire is szerzek vmi normálisat.
Holnap már csapatás
ha minden jól megy ...
-
crok
nagyúr
válasz
bitpork #135221 üzenetére
Nem használja amíg nem tanul fel. Nem is teszteli, VCDS szerint még
a visszajelző potméterének feszét se méri/nézi/figyeli.Ja, most nincs kéznél VCDS (melózom) hogy a kódot pontosan írjam,
de egyébként ez a kód:
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ONA felső szonda volt cserélve NTK-ra (típusazonos), az alsó még nem.
Aftermarket csak a katalizátor van (univerzális).A távtartón én is gondolkodom.. csak nem tudom hogy mit vegyek ami
ki is bírná a meleget és nem olvad a szondára - a felsőt nem is emelném
ki mert az AFR szonda és a legkisebb jelét se látom hogy baja lenne..
de az alsó szonda.. van egy keveset futott bontottam.. valamint mennyire
legális a kiemelés? Mert szerintem semennyire.. Csak mégis tudni akarom
hogy hogy kellene ezt jól csinálni és mi a pontos gond.. alkatrészt locsolni
a motortérbe bárki tud(na), érted hogy hogy mondom ( :Leömlőtől lefelé hangot nem hallok hogy kifújna, pláne nem látom sehol,
pedig végignéztem. Van valami bevett szokás hogy hogy lehet egyszerűen
megvizsgálni? Spricceljem végig egy szappanosvizes spray-el a leömlőtől
a kipufogórendszer csöveit és ahol buborékol ott cink van..? -
szekra
addikt
Bocsi a buta kérdésért, de honnan lehet tudni, hogy mukodik-e az autóban a hőfok érzékelő? (Automata klíma miatt). Kezdjek el hőmérőzni?
-
Az már ki van takarítva. A hibakód kiírásának a módjára másoltam ide
Ott nem csak a P240 van.
A rendszer tudja hogy nem működés esetén nem keresi az egeret?
A lambda szondára nem válaszoltál. Nem egy aftermarket szondánál csak a távtartó volt megoldás. A kifelé menő ágon nincs valahol tömítetlenséged?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
lenko #135202 üzenetére
legkisebb gyári 1,8T kuplungnak (215mm) rugóm már 3éve, akkor se volt új semmi max a tárcsa, szerkezet-dmf 200e+ km, átlagos vezetésnél, 0,4sec a váltási időm, race-nál akár 0,2sec alatt, 370nm-vel mászkálok kb, köszöni szépen jól van a gyári kuplung, most kezd csúszni, de el is kopott
Speeedfire:gyári kocsi soha se lesz 220le, de 210 is necces, inkább ha figyelembe veszi az ember a kopásokat, meg hogy a segéd berendezések fele álltalába már szar, 190-200le a reális és 280-310nm.
én gyári DP-vel és TIP-el meg se iratnám....
amugy milyen motorkodos kocsid is van, APP?
-
crok
nagyúr
válasz
bitpork #135217 üzenetére
Nekem ilyenem nem is lehet mert amíg nem tanul fel az EGR addig nem is használja - valamint a szelep zárócsap magasságának értéke a vezérlő szerint és vizuálisan is teljesen zárt állapotot mutat, de mindegy mert nem használja. Neked meg el van/volt záródva az EGR szelep vagy az elvezető cső/csövek szerintem.
-
Nekem ilyen volt a vcds lógóm EGR ügyben:
001025 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 257425 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
RPM: 1260 /min
Torque: 101.4 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 79.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 417.1 mg/str
Duty Cycle: 30.8 % -
-
crok
nagyúr
válasz
bitpork #135211 üzenetére
Ha jól tudom akkor..
az a működési teória, hogy az EGR azért vezeti vissza a kipufogógázt, hogy csökkentse az égés hőmérsékletét azáltal, hogy mesterségesen "dúsítja" a keveréket (azért az idézőjel mert természetesen nem benzin bejuttatásával hanem oxigénmegvonással teszi ezt) így csökkenti a NOx kialakulását az égés során.
Ha az EGR mondjuk rossz lenne és alapvetően "áteresztene" akkor egység dugattyú lefelé húzásra kevesebb oxigén jutna a hengertérbe mert beszivárog a kipufogógáz és "kiszorítja" a levegőt - hiszen az űrtartalom az adott.. ekkor a keverék nem lesz pontosan az amire a vezérlő számít, "dúsabbnak" fogja látni mivel kevesebb oxigén van egységnyi benzinhez így a vezérlő elvesz majd a befecskendezősi időből hogy kiegyenlítse az általa jónak vélt mérések alapján a keveréket. Ezért van az, hogy a koszos és fennakadt EGR egyenetlen alapjáratot eredményez - a MAP (és ha van akkor a MAF) valamint a felső szonda jele alapján egyszer visszadúsítja aztán visszaszegényíti a keveréket, ezért jár a motor fordulatszáma fel-le. Viszoint emiatt a katalizátor is felfelé túl sok benzint kap ami miatt lerakódások keletkeznek, aztán lefelé túl szegény volt a keverék és magas a hőmérséklet, ami meg a szerkezetének összeolvasádhoz vezethet ha annyira rossz lenne a helyzet (persze egy égéskimaradásos szituáció sokkal gázabb (pont, mint a katalizátoros autó behúzásos indítása..), de azt villogó MIL-el jutalmazza a vezérlő átlalában mert a katalizátor tönkremeneteléhez vezet és valahogy a sofőrben tudatosítani kell hogy nagy cink van).
Ha nem jól tudom javísatok ki.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
benczeb
aktív tag
válasz
molnarpeter #135209 üzenetére
Új, családi autót keresek. Tetszik a Jetta. Vadiújat.
Illetve a kötelező szervizek árképzéséről keveset tudok. Nagyjából segítenétek megtippelni ezeknek az árait? Nem akarok évente százezreket kötelezőre kiadni.
Köszi!!
-
crok
nagyúr
Sziasztok,
Az alany: Seat Toledo 1.6 16V benzin (AZD motor).
A probléma: Vissza-visszatérő hibakódom a P0420 (katalizátor hatásfok küszöbszint alatt). A felső lambdaszonda AFR (5 eres), az alsó sima 4 eres. Cseréltettek már velem lambdaszondát felül és katalizátort is.. Mondanom sem kell de még mindig visszajön.
Szeretném kicsit kezembe venni a dolgot és kimérni/megnézni magam is mi lehet a gond. VCDS/VAG-COM van, OBD scanner-em van (több is), multiméterem van, szkópom viszont nincs..
Ha VCDS-ben megcsinálom a lambdaszonda teszteket minden tesztre azt mondja OK (033, 034, 036, 043). A katalizátor hatásfok teszt (046) 10 esetből 5x hasal, ha egymás után 3x hasal akkor ugye jön a kód és a check engine.
Ki kellene deríteni, hogy a katalizátor vagy a szondák egyike vagy mindkettő okozza ezt.. (mert vagy a katalizátor rossz.. vagy a mérés maga). Szondakódot nem ír de ez ugye nem jelent semmit, elhet mondjuk az alsó (diag) szonda éppen a nívó felett.. hogy még épp nincs kód..
A kérdés: hogy csinálnátok? Hogy kell ezt csinálni? Ahogy nézem itt ebben a rendszerben két katalizátor van? Létezik ilyen?? Egy a leömlő elején, a felső szonda alatt egyből.. és egy a kocsi alatt?
*kis kieg: egyébként az EGR szelepet nem tudom feltanítani.. mondjuk ez most nem érdekel mert legalább egyáltalán nem használja.. kiírni ugye nem lehet egyébként se.. szóval ezzel mondjuk szerintem "jól jártam". De nem függ össze, mert az EGR ezen állapota előtt is csinálta a fent leírtakat.
-
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok,
Új VW Jettával kapcsolatban milyenek a tapasztalatok? A mexikói gyártás nagyon gáz?
Nagyon vegyes a kép, van, aki imádja, van, aki utálja.
Mi az igazság, srácok?
Köszi!
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #135204 üzenetére
Bármelyik más alkatrész amelyre a Nm-ek hatnak. Minnél több szabadul rájuk, gondolom annál kevesebbet bírnak.
Lehet rosszul tudom.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #135201 üzenetére
Hh. miért? A 200-at meg a 220-at is padlóznád nem, mert akkor minek 220, ha nem.
Kuplung biztosan hamarabb lefő utóbbinál, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A14 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest