Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11192) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#11187) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát azok a gagyi alu utánzat tükrök :DDD

a gyári seat felgen viszont nem rossz :)

rob210: rotor milyen állapotban van? fedél nem repedt? kábelek nem húznak át? (ugye nem wartburg kábeles..?) trafó? illetve amikor nekem gyak. letört a hall jeladom akkor rángatott és 1-1 henger ment csak, meg persze erőtlen lett és elkezdet feketén fűstni a benzin végett, nézd meg hogy nincs e elmozdulva.

Kiskokó:hát a főbb motor alkotók cseréjén kívül 100-150e körül felújítható/kicserélhető a komplett motor és akkor van egy gyakorlatilag 0km-s motorod.

16V blokkot konkrétan most néztünk egy párat az egyikbe 250k km-nél több volt és benne volt a gyári honolás, válla nem volt ovalitása még annyi se, a dugók se voltak agyon kopva. az olaj lehúzó gyűrű volt elkopva és ette az olajat no meg a szelep száll szimmeringek voltak szarok, egy másik ok amiért ette az olajat, de a 8V-sek nem szoktak ennyire meg kopni.

mindennapi használatra 8V-set ajánlanék, mert sűrűn használt fordulat tartományban (1500-3000) sokkal kellemesebb közlekedni vele mint egy 16V-vel, viszont 5500-nál felesleges tovább forgatni, még egy 16V-nél úgy szokták mondani hogy 4000-nél kezdődik a móka egészen 7200-ig.

8V-sen belül egy jobb állapotú digitális befecsiset ajánlanék (digifant II PF motorkod pl), kisebb a barmolási lehetőség, egyszerűbb, picivel jobban fogyaszt, közép tartományba még jobban használható.

viszont el kell hogy keserítsem a barátod az itthoni kínálat gyakorlatilag nulla...

van az amit linkeltél [link] nálam kieső, messze van a gyáritól...
szintén messze a gyáritól, és egyszer telibe lett fújva tuti [link]

esetleg ez[link] de a PL-es motor egy szopó faktor egyszer bepusztult (nem maga a vas, a befecskendezés) onnantól kezdve kuka, vagy talicska pénz és lelkiismeretes szerelő kell hozzá.

(ilyen motor alakítottunk most át full mechanikus befecskendezésre, bővített hengerfej, gyűrű csapágy stb garnitúra..)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.