Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Már közben írták előttem, hogy csak a rácsot kell kipattintani, a hangszórót meg két csavar fogja, kihúzod és akkor látod is a hátulján a csatlakozót, ami általában elég sz@rul szokott kinézni.
Ott a csatlakozókat megtakarítod, jól visszarakod.
A hátsó ajtóban lévőhöz, talán a kárpitot is bontani kell, ott asszem nincs levehető rács.
(#21749) ThodEE: beraktalak az autóddal az #1 -be.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
ThodEE
őstag
Akkor jó, úgy már könnyen orvosolhatja a hangszóró bajokat
(#21751) mycso
Köszönöm
ThodEE: Megane RT ’96 1.6 8v - ???
ˇ
ˇ
ThodEE: Megane RN ’96 1.4 8v - Szada/Pécs
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
OK, javítom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Van két eladó ultimate- em 16cm de azt hiszem neked előre 13cm megy.
Vagy tévedek, MII vel nem vagyok tisztában.
Renault power
_NCT
őstag
Majd megnézem ha lesz ma rá időm. Bár erre a szartaligára már nem szívesen költök.
13-as megy M2-be, de belerakható 16-os is kis ügyeskedéssel. Valamelyik fórumon, talán Koan-nak van leírása hozzá...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
te tudod.
Én pont a napokban állapítottam meg, hogy rendben van a kocsi.
Ha tip topp lenne a kaszni is akkor boldog ember lennék.
De az előző tulaj adott neki, meg a tescos parkolók.
Az alja rendben az le van kezelve, de a hipli huplik sajnos nem kevés számmal képviseltetik az oldalajtón magukat.
Viszont a zene jól szépen szól nálam
Sok szivacsnak és hangszigetelő meg rezgés elnyelőnek köszönhetően.
Renault power
rob210
Topikgazda
Abból is van két noki hangszórom, még a II-es golf gyárija meglepően jól szól
persze bagóért mert a gyáriakat nem szokás arany áron adni
Renault power
FRENK1988
veterán
Nekem van 2 első hangszóróm
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
giigz
veterán
Nekem is
Nekem meg van egy band-pass ládám, csak most "kölcsön adtam" a cigóknak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
FRENK1988
veterán
86k Ft láttok a képen
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
giigz
veterán
Nem rossz
Rambovits
senior tag
Fernandor, Rob valamelyikőtök nem rég töltette a klímáját. Milyen összegbe kerül egy ilyen klímatöltés? Mert az enyém is inkább hűvös, mint jéghideg. Valamint ilyenkor érdemes megnézetni a különböző tömítéseket, csöveket? Valahol csak elszökött az a gáz
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
kisninja
őstag
Upp ez engem is érdekelne
powered by: ®MAJORMÜVEK®
FerNandor
őstag
Én csináltattam. 5000 Ft volt. Lefejtette meg töltés, meg olajat is töltött. Végülis azt mondta, hogy akkor valószínü kicsit megizélódtak a gumitömítések, elernyedtek vagy nem tudom, mert szinte nem is használtam. Azért is szökhetett el ennyi gáz. (de nem tudom, mikor volt töltve. mindjárt 1 éve lesz, hogy megvettük.. de durva..) De ha most használom, akkor majd visszajavulnak. Ha mégsem lenne jó, akkor menjek vissza. De eddig nagyon jó, nincs baja.
Meg másik fórumon mondta más, hogy neki akkor búgott meg fura hangja volt, amikor kevés volt már a gáz. Nekem is voltak fura hangok, amik a töltés után elmúltak. Azt hiszem 550g vagy ml megy az MII-be és nekem 265 volt a rendszerben..
Ha nagyon odavannak már a tömítések, lehet, hogy kell neked cserélni. De lehet, hogy rendben lesznek.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Laraxior
titán
Ha cseréled a szenzorokat, akkor utána is kell programozni. Egészen addig nem fognak semmit se jelezni. Én vettem egy egész szettet, a hátsó kettőt cseréltem gumival együtt, az elsők még váratnak magukra, de néha az egyik villog, le fognak merülni. Renaultban 4k-ért programozták.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
tresh
addikt
Hát ahogy Hosszú is írta avval 100ezert tekerni beleőszülsz ergo ezért mondtam hogy elektromos órát te nem tekered meg fúróval plusz giigz tuti az óraegységet akarta volna tekerni vele azt meg nem oldja meg de ha be íród neki hogy szedje le a váltóról a jeladót és ott pörgesse majd tegye vissza lehet km/h se menne utána (nem bántás csak hozzáértés hiányába neki necces ez) Elektromos órát amelyiket nem az ecu tárolja az adatokat kb 2 perc alatt átírják arra a számra amire kéred
giigz
veterán
És ezt HB megyében hol csinálják meg?
Ck.
addikt
En a helyedben keresnek egy Bosch Car szervizt es szerintem az összes bajod megoldódna.
Igaz, nem a legolcsóbb, de gondod se nagyon lenne utana.
Debrecen a második vagy harmadik legnagyobb város, hihetetlen h nincs egy normális szakszerviz se (ha mar szerelo nuku). Vagy mazoista vagy?
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Szakszervizbe nem viszem, az nem felel meg a pénztárcámnak, meg a 15 éves autó felét otthagynám Van itt egy "mágus" Renault szerelő, de a múltkorában elvileg 1 hónapra be volt táblázva, majd hétfőn megkérdezem, hogy mi a helyzet manapság. Hozzá fogok elmenni egyébként, csak legyen egy időpont.
_NCT
őstag
Csak nem a Zoltán? D
giigz
veterán
Debreceni megfelelője
giigz
veterán
Szerk lenne, de már nem fértem bele: Szóval ez a Bosch Car szerviz nem is tűnik rossznak, azt esetleg nem tudod milyen áron dolgoznak? Gondolom olyat tudnak csinálni, hogy megnézik mi a baj, és majd én veszem az alkatrészt... Mert tényleg jó ötlet lenne elvinni egy ilyen szervizbe, a márkaszerviz horror ár, de azért egy ilyen hátha jó lenne
ThodEE
őstag
Na közbeelvoltam autózni és nem is RN hanem RL Bocsi
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
_NCT
őstag
Bontok egy pezsgőt ha normális szerelőt találtál
giigz
veterán
Én meg akkor, ha kész lesz a kocsi Ezt lehet kár volt mondani...
Teljesítményben milyen szintet képviselhet a mi autónk motorja? Annyit tudok hogy Megane1-es 1.4e van az oldalára írva, az alvázszám BA0E-es.
Meg annyit tudok hogy elég jó volt a gyorsulása, amíg anyám meg nem kezdte a kókányolását, alkatrészcsere helyett.
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
giigz
veterán
1.4 8v, 55kW 75 LE 114 Nm
Elég gyenge szintet képvisel Az enyém egyelőre nincs top formában, én azt mondom rá, hogy hihetetlen erőtlen csiga, de egy pöpec állapotú lehet, hogy annyira nem gyenge. Az A-ból B-be eljutáshoz elég, de azért még a mindennapi közlekedéshez is jó lenne 15+ lóerő többlet.
Ezt találtam róla:
http://www.thecaryoudrive.com/hu/121277068d5
Renault Megane I (BA) 1.4 E (BA0E) (1996) (benzin) - Gyorsulás
ferdehátú, 5-ajtók, 5-ülések, méretek: 4160.00 mm x 1700.00 mm x 1420.00 mm, tömeg: 1075 kg, hengerűrtartalom: 1390 cm3, felülvezérelt felülszelepelt (OHC), 4 henger, 2 szelepszám, max teljesítmény: 75 hp @ 5800 rpm, max nyomaték: 114 Nm @ 4250 rpm, gyorsulás (0-100): 13.80 s, végsebesség: 170 km/h, váltók (automata/manuális): 5 / -, üzemanyagfajta: benzin, üzemanyag fogyasztás (városban, országúton, vegyes): 9.4 l / 5.2 l / -, gumiabroncs: 175/65 R15
Azért egész jó motor ez a 14s gyorsulás nem rossz, kár hogy anyámék elrohasztják ezt a jobb sorsra érdemes autót
"de egy pöpec állapotú lehet, hogy annyira nem gyenge"
ezt csak megerősíteni tudom, amíg rendesen karban volt tartva pillanatok alatt elérte a 100-at a mienk is.
[ Szerkesztve ]
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
Én is most a napokban töltettem, nekem is 25 deka körül volt benne. Bár én most sem vagyok megelégedve a klímával....városban nem az igazi, ha kint megyek és a fordulat 2000 körül/felett van, akkor hűt normálisan (régebben is ilyen volt).
Nekem amikor kevés gáz volt benne akkor ilyen hülye ritmikus búgó hangot adott.
kb. egy év alatt ment el a gázom --> ebből következően valószínűleg kompresszor tömszelence (volt nyomáspróba is, álló helyzetben nem eresztett el a nyomásból).
Így marad az évenkénti töltögetés.
Tegnap megvettem a riasztót, azt elvileg holnap bele is dobják, ha lesz rám idő.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
FerNandor
őstag
érdekes. így elmegy a gázod..
milyen riasztót vettél, mennyiért????
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Nem verseny autó, de nem is annak szánták, cserébe elpusztíthatatlan ha valaki foglalkozik is a kocsival és nem hagyja szétesni.
Az viszont, hogy gyenge fos az nem igaz, ülj be egy 1.0 fiat puntóba altóba, sparkba, kispolskiba esetleg, na azok életveszélyes autók, de ez szerintem egyáltalán nem rossz.
Lehetne erősebb, de arra ott van a 2.0 meg az 1.6 os, ha tempózni akarsz.
Azért azt szögezzük le ha a szabályokat betartva nem HVCS autónak kell akkor az 1.4 is simán kiszolgál, pályán is kényelmesen megbírkózik a 130-al "többel meg úgy sem mehetsz."
Renault power
rob210
Topikgazda
Más:
Milyen érdekes, hogy megint 3 Renault végzett az F1-ben elől?
Hajrá VW-fanok, akik úgy fikázzák a renaultot.
Renault power
kb. egy év alatt megy el 30-35 deka, egyébként én a klímát elég sokat használom (tavasztól-őszig). Ritkán ha olyan kedvem van, akkor lehúzott ablak, de inkább klíma. Jah, meg most rakott bele valami cuccot, (ápol-véd-tömít-tisztít-csudijó és csuda drága) majd meglátom ettől javul-e.
Innen a 030W -t.
Ami nekem lényeg, hogy ajtó nyitásra, meg ha b@sztatják az autót, akkor vonyítson, ennyi.
Egyébként ez tudna mindent (központi zár, indítás tiltás, ablak felhúzás, stb ...), majd meglátjuk ha nem olyan bonyolult minden funkcióját összehozni az autómmal, akkor beköttetem fullosan.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Rambovits
senior tag
Köszi
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
giigz
veterán
Egy kis érdekesség. Már korábban is sejtettem, + a te injektoroddal alapból más egy kicsit az autó, de talán meg is van, hogy miért. És emiatt is lehet a fogyi különbség, ugyanis a két autó (lépcsős - ferde) között annak ellenére, hogy ua. a motor és felszereltség, mégis vannak különbségek rendesen, példa a fordulatszámmérő kábel.
Ezen az oldalon találtam:
Végsebesség neked 170, nekem 173 km/h.
Fogyasztás városban nekem 10,3!!!, neked 9,4 l/100 km!
Fogyasztás országúton 5,8, neked 5,2 l/100 km.
A súly pedig azonos 1075 kg.
Tehát papíron, ha a két autó tökéletes kondícióban van, akkor az enyém 0,6-0,9 literrel mindig többet fog enni, mint az 5 ajtós változat.
Szóval valamit okoskodtak a franciák, és ezért sem hajszálpontosan olyan a te befecskendezéseddel, mint az enyémmel. Számomra ez hihetetlen érdekes, hogy azonos motor, azonos súly, minden azonos, de mégis ekkora különbségek jönnek valahonnan, valamiért.
FerNandor
őstag
én cascot néztem csak lopásra, évi 21 ezerFt körül van. de nem tudom, hogyan müködik. 10%-50ezer Ft.
akkor az úgy van, hogy ha mondjuk felbecsülik 1millió50ezerre az autót, akkor a biztosító levon 50 ezret magának és 1millió megy a károsultnak? netrisken valami ilyesmi leírást olvastam.. de nem értettem igazán.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Nem tudom, hogy hogyan van nem vágom a casco-t. Néztem én is, én a teljeskörűt néztem, az 50k körül lenne egy évre nekem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Marhaság.
Nekem eleve 1090 kg az autóm.
A motor a vezérlés és a hajtáslánc pedig ugyan az ha tetszik ha nem.
A sedánság miatt lehet, hogy többet fogyaszt más a légellenállása.
A motor beállításnak ugyan annak kell lennie.
Renault power
just
aktív tag
mycso ha jól emlékszem akkor Te már újrafújtad az ajtóbehúzóidat elől? Enyémek elég ocsmányak, ahogy hámlik úgy koszolódik és ragad. Mivel csináltad és hogy szedted le őket?
Two things what i hate. People that can't count...
FerNandor
őstag
ja, az már sok, azért is néztem csak lopásra. De én sem értem, hogyan müködik.
arra is gondoltam, hogy berakok egy olcsó használt gps-es okostelefont valahova. Van ez a where's my droid alkalmazás és ha valami van, küldesz neki egy jelet, sms-t vagy nem tudom és visszaküldi a pozíciót. Biztos van már más program is. Meg ez egyszerü is. Csak akkor annak is kell valami sim kártya. Amikor meg mennék az autóval, ráraknám a töltöre. Az én LG optimus blackem is elmegy 5-6 napot, ha nem csinálok vele semmit.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Nem az egészet fújtam le, csak a felső részét + az ablakemelő konzolt. A másik fele, ami az ajtóhoz van rögzítve, nem tudom, hogy hogyan jön le, gyanítom a másik oldalról fogja valami, tehát le kellene szedni a kárpitot hozzá.
Lecsiszoltam műanyagig, majd sima fújós festékkel kapott vagy 2 réteget, meg száradás után kb. 2 réteg lakkot (szintén fújós). Ez utóbbi viszont kevésnek bizonyult, illetve nem jutott mindenhova megfelelő mennyiség, mert 1-2 helyen felpattant, majd valamikor újra megcsinálom.
Ilyen egyébként:
(#21794) FerNandor: csiszolópapírral sem tartott sokáig, egyszerűen lejött. Ezt a gumis valamit én is néztem, csak 1 --> elég drága. 2 --> nem akartam feketét, így megy a kilincshez.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
FerNandor
őstag
azt hiszem KoAn fújta újra gumispray-vel. És elvileg, ha beáztatja az ember (vagy meglocsolja, nem is tudom) fékolajjal, akkor az szépen leszedi ezt a gumis gyári réteget. Csak figyelni kell, hogy ne marja meg nagyon. Szépen lehámlik róla. Elvileg.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
FerNandor
őstag
nem is néz ki rosszul. föleg neked, a világos kárpithoz. nekem viszont minden sötétszürke szinte, csak a sebváltó müanyag karikája meg a sebességmérö, fordulatszámmérö karikája füstszürke.
nekem még jól bírja azért. de én majd gumisan csinálom meg, ha majd arra kerül a sor.
[link]
itt egy friss kép. ja még a kézifékkar is füstszürke. micsoda színkavalkád
de nekem azért nagyon tetszik így.
--
ja, képzeljétek milyen szar a pollenszüröm.. folyamatosan kijön. nem igazán pattan be a helyére.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Nordik
őstag
Valószínűleg a váltórúdnál enyhén szivárog az olaj a váltóból. Itt tudják cserélni könnyedén a tömítést?
[ Szerkesztve ]
Bár az enyémnek ilyen sötét lenne a belseje....ezt a világos kárpitot, akár naponta lehetne tisztítani....minden meglátszik rajta, most eléggé moslékul is néz ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Amíg enyhén szivárog addig ne foglalkozz vele.
Sajnos az egész váltót szét kell kapni hozzá.
Létezik egy két darabból álló szimering, de beszerezhetetlen.
Ha csak nem tudsz francia országba kiruccanni érte.
Renault power
Nordik
őstag
Hát azért olajos a váltórúd meg a környéke. Kocsi alatt nem szoktam látni semmit. Váltó olaj csere úgyis aktuális lesz, utána majd mindig figyeljem a szintet esetleg? Remélem ennél rosszabb nem lesz a helyzet.
Rendelni esetleg nem tudok ilyen szimeringet?
rob210
Topikgazda
Nem tudom nekem a cimborám cserélte a szimeringet ő egy hónapig bújta a netet de nem találta meg hol lehet venni.
a megane forumon van fent, hogy létezik hozzá, pont azért mert borzasztó macera cserélni.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia