Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FerNandor
őstag
lehet, hogy megy áram oda állandóan akkor is, ha nem üzemel és mivel nem jó a gyertya, zárlatos vagy mittudomén, akkor hibajelet küld a computernek?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Tényleg nem tudom, ha benzines lenne meg tudnám mondani mi lehet, de találgatni, vagy blöd hülyeségeket nem akarok leírni, azt inkább meghagyom a szerelőknek
Renault power
giigz
veterán
4 szerelő után inkább azt mondd meg, hogy mi miatt nem 750 az alapjáratom
FerNandor
őstag
---
Giigz ez a szerelö se tudta megcsinálni?
nem lehet, hogy neked valami special edition-öd van gyárilag emelt alapjárattal?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
giigz
veterán
Nem tudta, 1 napig nála volt, azt mondta, hogy legjobb tudása szerint átnézte, de nem jött rá a hibára.
Volt két gépe, az egyikkel abszolút nem tudott kommunikálni, igaz a másikkal sem, mert az a gép meg Fenix 5 rendszerrel tudott volna, nekem meg ugye Fenix 3 van, tehát még az esély sem volt meg rá, de ugye a Renault-nál meg biztos van olyan gépük, ami Fenix 3-mal tudna, és ugye mégsem sikerült, immo hibát kiírva, vagy valami ilyesmi.
Szóval jövő héten viszem az elektromos szerelőhöz, egy komplett elektromos átvizsgálásra, hogy kiderüljön hogy lett bekötve utólagosan a rádió és a riasztó.
Szerk.: Ja igen, mikor rádugtuk a gépre, próbálkozunk kommunikálni, de nem sikerült, azután beindította, és egy 10-20 másodpercig gyöngyörűszépen 750 volt az alapjáratom! Aztán elkezdett felfele menni, és a szokásos 1.100-nál telepedett le
[ Szerkesztve ]
kisninja
őstag
Dízel témához.... menet közben nem izzít nem csinál semmit csak az indítást segíti. Ha menet köz kigyullad az izzítás jele az szerintem más hibát jelezhet.
Megvolt a balcsi túra 5 személy vissza klíma is általában 100 as tempó néha felette, hegynek meg musz pörgetni 4.-ben 4000 felett van ereje klímával. A fogyim olyan 6-6,5 re jött ki.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
hossszú
őstag
Dízel témához.... menet közben nem izzít nem csinál semmit csak az indítást segíti.
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, mert az izzítógyertya jó néhány autóban az indítás után is izzít.
Gugli első találat, pl. ez a Beru akár 180s-ig.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
kisninja
őstag
Akkor maradjunk annyiban, hogy egy üzem-meleg autóban nem működik. tudtommal régen volt dízelem az is egy sima öreg szívódízel.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
AMD Power
titán
Clio a két fajta 1.2 benzines motor közül melyik a jobb választás?
1149 cm³ – 44 kW (60 LE)
1171 cm³ – 40 kW (54 LE)
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Ck.
addikt
Hat nalam sajna kb 1 órás folyamatos vezetés utan gyújtotta a hiba jelzőt es torpantotta meg ugy az autót, hogy egy 30 fokos emelkedőn alig tudtam felmenni. Motor ujraindit, utana húzott rendesen ismet, hibalampa eltűnt. Kb 300 km mulva ismet eljátszotta, most megint tünetmentes jelenleg.
Ha vmi nagy baj lenne, turbó, szivattyú, MAF, akkor azok állandó hibák lennének?
[ Szerkesztve ]
hossszú
őstag
Nem tudom, hogy miért az izzítás hibajeled jelent meg, elméletileg annak menetközben tényleg nem szabadna megjelenni. Nekem mikor rossz volt kettő izzítóm akkor indítás után jelent meg a service jellel együtt, így jártam amíg ki nem cseréltem. Menetközben egyszer sem figyelmeztettet. Amit én javaslok elsődlegesen az az EGR tisztítása, ha az elkoszolódik vagy leragad akkor az tudja szivatni az embert.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
rob210
Topikgazda
Az is lehet, hogy valami kontakt hiba.
Meg kell nézetni találgatni kár.
Renault power
rob210
Topikgazda
Én az erősebbet venném
Renault power
AMD Power
titán
Állítólag az már hengerkénti injektoros.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Ck.
addikt
A gépkönyv szerint az izzitaslampa menet közbeni kigyujtasa vmilyen elektromos hibara utal.
Az EGR-t megtisztitanam, de nem tom hogy néz ki es merre keressem. meg tudnád mutatni?
Rob:
Ez az 1 het maga lesz a rettegés. abban az egyben bízom, h nagy hiba nem lehet ha nem állandó...talán.
[ Szerkesztve ]
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Ck.
addikt
Es maga a szelep amit at kell pucolni az belül van? Lehuzom a csövet vagy kívülről van az a femszinu?
Egy műszaki analfabetaval állsz szemben.
rob210
Topikgazda
Lehet érdemes lenne levenni az aksit ha tudod a gyári kódokat (rádió távirányító riasztó stb.)
És az összes csatlakozót átmozgatni wd40-el befújkálni.
Nekem két hibám volt az egyik a kézifék folyamatosan világított menet közben néha meg akkor sem ha be volt húzva, illetve az injektorom hibát jelzett, szálszakadást.
Szépen a csatikat 4szer 5ször ki be dugtam, be wd40-eztem ez 3 éve volt azóta semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Ck.
addikt
Igen, en is ezen gondolkodtam reggel, hogy ezeket megcsinálom. Attisztogatok minden elektromos csatit. Hihetetlen, hogy par vezeték mikre képes.
Kódok megvannak, szerintem nemsoka neki is látok.
Jah, aki megvette a Megane-t hívott, hogy a tankolasi lámpa égve maradt, a mutató is felénél fentebb van, megis ég, valamint nem meri a megtehető km-eket? Szinten akksi reset?
[ Szerkesztve ]
FerNandor
őstag
szerintem nem kontakt hibád lesz.
de az egr-t akkor ne egyedül tisztítsd, inkább szerelövel, mert vigyázni kell, hogy a szívó csöbe (asszem, ne potyogjon kátrány meg nem szabad oda befújni a féktisztítót.
hallottam már ezt mástól asszem, hogy kigyulladt az izzítás lámpa menet közben, de más volt a hiba oka.
kérdezd meg indexen (renault megane klub) vannak dízelesek.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Akár a szintjelző is megszorulhatott.
De érdemes lehet lereszetelni.
Renault power
eTrade
tag
Szerintem ha sokszor megtorpan az autó és nem akar igazán megindulni, akkor lehet lambda szonda hiba is, vagy rosszabb esetben katalizátor.
Érdemes lenne egy gyári renault diag-ra rákötni a kocsit... igaz az sem 100%, de mégis jobb mint találgatni.
rob210
Topikgazda
Katalizátor hiba esetén nem az izzítás lámpája világít és nem javul meg egy újraindítástól.
Renault power
Ck.
addikt
Az EGR tippet máshonnan is megkaptam, simán vészüzemmódba vághatja a gépet és az izzítás/EKG jel lesz a hibajelzője, ami nálam is kigyulladt.
Úgyhogy teszek egy próbát a kitkarításra, de inkább a ledugózás/megfordítás lesz a végleges megoldás. Ignorálni akarom.
Viszont utánanéztem, bizonyos motorvezérlők nem szólnak, ha le van húzva a csati, úgyhogy most lekaptam és így tesztelem, meglátjuk. Ha bejön, akkor nem kell hozzányúlni, marad így.
Amit elsőre észrevettem, alulról jobban húz kiiktatott EGR-rel.
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Igaz, akkor az kilőve...
rob210
Topikgazda
Ha csak lehúzod a dugót és nem lesz lefalazva, akkor egy idő után felgyülemlik a kosz és visszaég vagy bepotyog a nem kívánatos területekre.
Renault power
FerNandor
őstag
fölösleges kiiktatni. ha jól van használva, néha meg van kicist pörgetve, nem nagypapi üzemmód, (nyugodtan lehet öket pörgetni és huzamosabb ideig kicsit magasabb fordulaton használni és) akkor biztosan kitisztul és nem lesz baja. nekem sincs. mondjuk én adom neki a spurit is, de most a második tank megy anélkül, mert elfogyott és még nem vettem.
az nem jó soha, ha egy gyári dolgot akar kiiktatni az emeber.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
hossszú
őstag
Amikor megvettem az autót az enyém is le volt vakolva. Szétszedtem, kitakarítottam, a vakolást persze kivettem azóta is hibátlanul működik. Én is annak a híve vagyok amit a gyárba beleraktak az működjön.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
FerNandor
őstag
igen. én is így gondolom. meg úgy, hogy ami nem müködik, azt mielöbb meg kell javítani
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Ck.
addikt
Egyelore csak átmenetileg alkalmazom, amig nem koccanok a szerelovel.
FerNandor:
Az EGR elsősorban környezetvédelem miatt van es gyakorlatilag a kipufogogaz egy részét visszavezeti a motorba. Na ha most ezt a forró levegőt kihagyjuk a buliból es csak a normál hideg levegőt szívja, annak inkabb örül a motor szvsz. Amugy Lagunaclubon javasoltak es a dizlisek 80%-a kilőtte az EGR-t. A fogyasztás is jelentősen javult náluk. Meglátjuk...nagyon sok dizeles ledugozza márkától függetlenül. Átmenetileg a hiba meghatározása ig mindenkepp tesztelem, aztan ki lesz takarítva es meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Amikor tönkre megy és cserélni kéne az EGR-t akkor szokták lefalazni, mert 45.000.- től 130.000ig terjed az ára, típustól és gyártótól függően.
Renault power
hossszú
őstag
Kicsit tovább gondolva az EGR lefalazást szerintem hosszabb távon semmiképpen nem megoldás hiszen ezáltal sokkal több elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba ami hamarabb tönkremenetelhez vezethet.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Ck.
addikt
Na közben megint okosodtam, 2005 előtti 1.9 dCi-t nem kell lefalazni, elég megfordítani és úgy visszarakni, így a szelep ugyanúgy működni fog, csak éppen nem lesz mit szívnia. A többiek már évek óta így használják, gond nélkül.
De ahogy látom erről erősen megoszlanak a vélemények, olyan ez, mint a benzin vs diesel.
Meglátjuk, most mentem vele úgy 20-30 km-t vegyes tempóban, jól gurult, nem dobott hibát. Letisztogattam a csatikat is wd40-el, a fűtéspanel kapcsolója kontaktos volt, hol ment, hol nem, a wd40 azt is rendberakta.
Tényleg mindenre jó, legközelebb másnaposság ellen próbálom ki.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Én nem értek annyira hozzá, de a régebbi dízeleknél, ahol alapban nem volt EGR, ott se robbantak szét sorra a katalizátorok. De nem kampányolok se mellette, sem ellene.
Annyira értek a kocsik belsejéhez, mint giigz. (Bocsi giigz)
Csak azokat írtam le, amiket a Laguna fórumon írtak a tulajok, 21 oldalnyi topicot végigolvastam, 10-ből 9 ember aki kiveszi az EGR-t, az bizony meg is fordítja.
[ Szerkesztve ]
FerNandor
őstag
szerintem nem lehet re´gebbi nem EGR-es autókhoz hasonlítani. bár én sem értek hozzá ( denem hiszem, hogy csak egy "fölösleges" szerepe lenne, amit ki lehet iktatni bármilyen hatás nélkül.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Hatása van környezetvédelmi.
Nem is kicsivel több szennyező anyagot nyom ki, nem is megy át a műszakin, lefalazott vagy kiiktatott EGR-el, hivatalosan.
De hát sajnos mindenre van megoldás.
Én örülnék, ha minden diesel autósnak menne az EGR-e, de megértem, hogy nem hajlandóak ennyit költeni egy ilyen szelepre.
Amit szerintem sokkal olcsóbban is meg lehetne konstruálni.
Renault power
FerNandor
őstag
megnéztem kovácsnál, az enyémhez 39ezer a legolcsóbb.
de mondom, szerintem böven karban lehet tartani, meg is lehet tisztítani mondjuk 50ezer km-enként.
nem értem, miért okoz ez gondot sokaknak. ..
igen, meg asszem hideg motornál is alapból vezérli a computer, hogy több nem elégetett cucc menjen vissza.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
FerNandor
őstag
(vagy, ha nem megy annyit az ember, akkor mondjuk évente. mert nem nagy kunszt, 15-20 perces müvelet)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Ettől még tönkre mehet, és sajnos van olyan típus ami komoly 100.000.- forintos kiadás, ami nem helyettesíthető olcsóbb típussal.
Renault power
tresh
addikt
Az EGR-el soha nem lesz gond ha elejétől fogva megkapja az autó azt a gondoskodást amit igényel az más kérdés hogy a diesel gépekre jobban kell figyelni ha azt szeretné az ember hogy hálásan tegye a dolgát.
Giigz: kérd meg a szerelődet hogy kapja le a hf-et és nézze meg mert szerintem ott lesz a bibi de csak egy tipp plusz egy hf tömítés csere úgy se árt no meg akkor már a vezérlést is meg csináljátok egyben mert gondolom az még most is a regi
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Tanulok, egyre jobban megy
(#22787) FerNandor: Azért, amiért az olajcsere és társai...
(#22790) tresh: Köszi a ötletet, a jelenlegi sorom teljesítése után a következő lépés az lesz Még szép, hogy nem cseréltem vezérlést, akar a franc ilyenre költeni, lapátoltam már eleget bele, és mostanában is csak megy folyamatosan. Ha az alapjárati mizériának vége lenne, és az autó számomra megfelelő állapotba kerülne, na akkor kezdenék el gyűjteni a vezérléscserére
tresh
addikt
Hát igen ez a műtét kb 50-60k de én tuti megcsinalnam mert utána tudnám hogy motorikusan tuti nem lesz gond..de ha gyűjtesz akkor jó áron eladom az enyémet neked szerelmes lettem az m2be
giigz
veterán
600+ k-ban van, hova gyűjtsek még?
Nordik
őstag
Mi az a jó ár?
FerNandor
őstag
mutassak mai képet?
na melyikbe szerelmesedtél bele?
annyira tele volt már az autó, föleg a motorháztetö meg a tetö ilyen piros foltokkal, pöttyökkel, alig bírtam leszedni öket. kb egyenként kellett öket fellazítanom.. elötte, utána mosás, aztán waxolás, porszívózás
nem tudom, mik lehettek ezek, mintha valami legyek ráhánytak volna, utána meg félkör alakban elvéreztek volna. tele volt a tetö. nem fáztam amúgy sem... de így kifejezetten jó volt az 50fokárnyékban idöben
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
450 körül adnám el szerintem ennyit megér főleg hogy 86k kmnél komplett vezérélés csere hf felújítás tömítés csere, első futómű kopra újítva féltengelyek,fékek,gömbfejek, generátor vadi új aksi is plusz vadi új nyári gumik gyári 14es felniken, téli kerék is gyári 13"-on, olajak szűrők lecserélve és jelenleg 104k km van benne 400-as ajánlatom volt már rá csak hezitáltam mert sokat foglalkoztam/foglalkozok vele és csak hasonlóan jó gazdinak adnám
FerNandor: de szép lett a kis boci, bár csak mindenki fele ennyire figyelne a kocsijára nem járna ennyi szar az utakon és nem lenne ennyi baleset
[ Szerkesztve ]
Nordik
őstag
Lehet kiváncsiságból felrakom egy X összegért a Clio-t, ha ennyiért már lehet kapni jó állapotú M1-et akkor elgondolkozok a cserén. Bár kitudja milyet fognék ki, ezzel meg tudom, hogy naggyából minden rendben.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
[link] valami hasonlóban gondolkodtam el
Nordik: m1-eknél is nagy a szórás árban de nem hiába..amiket érdemes meg venni 400k fölött indul (persze ez felszereltségtől is függ) Engem is hülyének tartanak a barátaim mert mindig megcsinálom a kocsimat majd beleszeretek egy másik típusba és kezdem újra az egész szerelgetést meg ami evvel jár D De mióta nincs a cégnél az m2 és néha a barátomét vezetem mindig elfog az érzés hogy nekem kell egy ilyen..ráadásul neki csak az 1,4 es van de én még avval is teljesen el lennék mivel nem sietek sehova és tudom hogy az a motor már igen rég óta a piacon van és teszi a dolgát hibátlanul..bár az tény hogy ahhoz inkább az 1.6 dukálna majd elválik..mostanában egyre többször elkap az a gondolat hogy át kéne ülni egy m2 be csak hát vannak tényezők amik még meg van a másik tütü nem adottak
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Na b+ ezt kár volt írnod, hogy 450-ért tip top állapotú kocsi van, én meg 370-ért megvettem a fost
Szép-szép, csak túl magas
Nekem talán jövőhét végén, vagy az után hét elején lesz némi időm....Az első ajtó kárpitjait akarom leszedni és itthon szépen kitisztítani, meg végre már megcsinálni a bal első ablakemelőm.
Illetve egy külső-belső takarítás-ápolás már az enyémre is ráférne, most elég sz@rul néz ki szegény, de semmi időm nincs mostanság, reggeltől-estig dolgozom.
(#22798) tresh: ohh, hogy ez a panoráma tető mennyire tetszik....
Nekem jelenleg semmilyen más autó nem kellene, csak az enyémbe:
- 2.0 dci motor
- egy ilyen panoráma tető
- gyári xenon
ennyi
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”