Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Laraxior
titán
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
FerNandor
őstag
egyébként mi a baja? el van kopva és cserélni kell ezt-azt, teljesen fel lesz újítva? és ilyen bazi drága?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Laraxior
titán
A vezérlését azt úgy tudom, hogy időszakosan kell cserélni, de az olyan 250k körüli összeg, olajcserével együtt. Ezt biztosan kell nálam is cserélni, mert még nem volt megbontva a váltó, és már 223ezer km van benne, de olyan 150-200k km körülre mondják a csereperiódust.
Aztán meg ki tudja még mi van belül, az majd akkor derül ki amikor leszedték, akkor szoktak a meglepetések jönni
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
FerNandor
őstag
lehet van benne egy kicsi ufo, mint a men in black 1-ben, a öreg fickó fejében. valami kis király ufo volt
ja, amikor a VW Lupo 3L TDI-ket nézegettem, ott is írták, hogy idönként kell váltóshoz menni, beállítani a váltót, mert elpontatlanodik meg mittudomén, milyen bajai vannak még
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
wertigo1984
őstag
mintha xenon lenne benne.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
rob210
Topikgazda
Na most elárulom, hogy kuplungcsere után pl. Az enyémen is be kellett állìtani a váltóm.
A kar ugyanis a rudazaton keresztül vált, amit egy bilincs erősìt a csonkra, ezt pedig pozicionálni kell időnként.
Renault power
FerNandor
őstag
én automatáról beszéltem amúgy. a lupoban a tiptronic vagy mi, el szokott hangolódni egy idö után és újra kell hangolni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
FerNandor
őstag
de elfogadnék egy ugyanilyen cliot! csak 5 ajtósat, ugyanígy fekeeben, ezekkel a felnikkel csak egy 1.5dCi 106-tal. ú, hogy repíteni bakker
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Tudom, ezért ìrtam, hogy még az én faék váltómat is kell néha után állìtani, nem hogy egy tiptoptronicot.
Remélem ìgy már tiszta a mondandóm.
Renault power
giigz
veterán
Az alapjárati gondomra nincs esetleg még valami utolsó utáni gondolatod?
rob210
Topikgazda
Cseréld el a kocsit.
Nincs több ötletem, ott kéne lenni és lépésről lépésre átnézni.
Nem a diagok fogják a te kocsidon a problémát megoldani, de ezt már a legelején megmndtam neked, hogy a mi kompink még elég kezdetes, szakihoz kell vinni a kocsit.
Renault power
giigz
veterán
A csere jó ötlet, ha ezt előre tudom, akkor nyilván másik autót veszek, de akkor még ezekhez a dolgokhoz nem értettem, beültem, kényelmes volt, hát vegyük meg
Most már annyi pénz van benne, hogy nem lenne értelme bukni rajta, akkor inkább fogyasszon 0,5-1 literrel többet.
Ha 2-3 héten belül nincs meg a hiba, akkor utána elviszem itt a debreceni Renault "mágushoz".
rob210
Topikgazda
Én mondjuk eleve azt csináltam volna, kértem volna időpontot, aztán addig ültem volna a seggemen.
Kicsit olcsóbb lett volna mint próbálkozgatni mindennel.
Az etanolt kipróbáltad már felesbe?
Lehet megoldaná a bajod.
Renault power
giigz
veterán
2 hónapra előre van nála csak időpont elvileg, de igazából azért nem erőltettem idáig azt a szerelőt, mert nekem az egész bűzlik. Egyrészt az a csávó nem bírja megadni a számát vagy nevét, csak rajta keresztül lehet, de akkor meg csak szeptemberre van időpont, de akkor sem biztos, meg így meg úgy, és ha bejelentkezek, akkor azt az időpontot már nem lehet lemondani, mert akkor összedől a világ, stb. stb.
Szóval mondtam neki, hogy akkor nem kell az időpont, ha ennyire félti tőlem azt a szerelőt, akkor elesik a pénztől, ő baja.
Etanolt megkérdeztem 3 szerelőtől is, mindenki lebeszélt róla, aztán én is letettem róla. Esetleg valamivel nem lehetne helyettesíteni egy ilyen etanolos kezelést? Spuri, vagy valami tisztító adalék a benzinbe?
_NCT
őstag
Neked van a hangcuccodban hangváltó? Ugye a Kicx STC-5.2-höz van, ahogy itt a videón is mutatják egy ilyen szettet kap az ember.
Na most a kérdéseim:
hangváltó az a fejegység és a hangszóró közé kerül ugye? A magas hangszórókat is rá kell kötni vagy csak a közepeket?
Kábeleket a fejegységtől kezdve ki kellene cserélni, vagy mehet a gyári kábelekre a forrasztás az új hangszórókkal??
rob210
Topikgazda
Na akkor kezdjük az elején.
A hangváltót be kell kötni ráadásul odafigyelve, a magasra nem engedünk közepet és mélyet, a mélyre, meg magas hangokat, ezért van a hangváltó, szebb lesz tőle a hangzás.
A kábelekwt csak úgy van értelme cserélni, ha erősìtőt, mélyládát is kap a rendszer, akkor előjöhet a kábel tisztaság és minőség a hangzásban, egyszerűbb rendszereknél felesleges.
A bekötés természetesen fej és hangszóró közé történik.
Ha van erősìtő attól függően, hogy milyen és mennyi elé is mögé is történhet.
Ha valami kimaradt szólj
Renault power
tresh
addikt
Pontosan Bár ha hangrendszerről van szó és számít a minőségi hangzás (nem a hangerő) akkor egy komponens szett előre hangváltóval + egy erősítő ami csak a szettet hajtja majd egy mono erősítő +sub felállás a nyerő részemről..persze ez se ér semmit ha a nincs jól beállítva és a legfontosabb dolog a forrás azaz a fejegység sajnos mint minden másra itt is igaz a minőségnek ára van
_NCT
őstag
No akkor nekem teljesen felesleges a kicx 5.2 mivel gyári fejegység az ha jól tudom elég ratyi (és tényleg, számos fórumon olvastam, hogy fejegység cserével a gyári hangszórók is sokkal szebben muzsikálnak), illetve se erősítőm, se mélyláda. Ha csinálnám, újrahúznám az egész rendszert vörösréz kábelekkel, de se energiám se időm mostanában erre. Illetve ahogy mondtam is gyári fejegységgel felesleges.
Szóval maradok valami óccó 12ezres Pioneer szettnél, remélem a csipogókat valahogy be tudom eszkábálni a gyári helyére.
Nem akarok én már sokat költeni erre az autóra.... Normális hangrendszert meg 200 alatt nehéz kiépíteni.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
A gyári fejen is sokat dob a minőségi hangszóró, a kickx pedig az.
Én pionért nem raknék be semmi pénzért.
A 200000 akkor igaz ha mindenből újat veszel.
Nekem az egész rendszerem 40000 be fájt és ugyan tudnék jobbat de amire nekem kell elég.
A fej ha cserélsz kenwood legyen, bìzz bennem.
Renault power
_NCT
őstag
Piot rendeltem meg mert van tipikusan Renaulthoz tweeter atalakizo szal csak berakom es kesz mig kicxnel faragni kellett volna. Azert nem hinnem h olyan szar a Pio, eleg nagy nev a piacon es tipikusan Renaultba szoktak dobni oket.Legalabbis az ujabbakba biztos. Ebben az arkategoriaban clarion lett volna meg mac audio, na en ezekben nem bizom. Kicx meg 6 ropival lett volna tobb, inkabb beletankolom az autoba. Naponta osszesen 10 percet utazok autoban arra felealegesnek tartottam volna hangvaltoval meg miegyebbel szenvedni, furni faragni. Mondom nekem a gyari is boven megfelelt azutan a Pio is megvaltas lesz. Amugy sem er mar az autom annyit h megerje invesztalni ilyenekbe...
tresh
addikt
Clarion egy nagyon jó márka De ha minőségről beszélünk ott csak az Alpine jöhet szóba nálam ha fejegységről van szó a többi gyerek cipőbe jár hozzá képest nem hiába annyi az ára amennyi de ez már csak max olyan hülye "vájtfülűeknek" való mint én elérhető áron a kenwood/clarion/jvc jó választás lehet a gyárinál meg mindegyik jobbat fog szólni
_NCT
őstag
Nem fejegysegrol beszeltem hanem hangszororol Fejegyseges resszel egyetertek. Csak cserenel bukod a kormanyrol vezerelhetoseget. Vagy veszel annyiert adapter mimt egy olcso fejegyseg Nem egyszeru tortenetaz biztos.
rob210
Topikgazda
Én az elején is azzal kezdtem, hogyha a gyári jó volt neked akkor mindegy mit teszel be.
Mndenki arra költi a pénzét amire akarja.
Renault power
tresh
addikt
Ha van egy kis időd és kiméregeted a gyári vezérlőt hogy adja a jelet filléres téma összekötni a fejegységgel.
Hangszóró terén ahogy rob is írta mindenki azt vesz arra költi a zsetonját amit akar és amire elég..de azért azt leszögezhetem neked hogy néha a gyári helyett betett más hangszóró rosszabb hangzású lesz mint ami gyárilag benne volt Hisz azért a gyártóknál is egy külön részleg foglalkozik evvel hogy megfelelő hangzása legyen. No meg akár hogy nézed "megbolygatsz" egy szettet.
giigz
veterán
Nekem a fejegység Pioneer, és "gyönyörűen" szól, legalábbis én nem veszem észre, hogy rosszul szólna
A Focusban Alpine van, egyáltalán nem tudnám azt mondani rá, hogy az jobban szól.
tresh: Akkor elektromos szerelő meg tudja oldani, hogy vezérelhető legyen a Pio fejegység is a karon?
tresh
addikt
Hiába jó a forrás ha sz@r a körítés
Igen meg tudja oldani ha kiméregeti a gyáritávdeszka cuccait nekem is az volt a terv de lusta vagyok.. no meg a fejnek is tudnia kell ezt a funkciót
rob210
Topikgazda
Nem hallottál még kenwood fejet szólni.
Nekem egy JVC van a kcsiba de bizton állìtom, hogy a pioneerekből a 10-20ezerrel drágábbakat is megeszi hangzásra.
Renault power
_NCT
őstag
Most írt a webshop, visszautalják a pénzem, nem tudják teljesíteni a rendelést... Szóval Pio nem akar ideérni
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Látod a sors is Kicx -et akar a kocsidba
_NCT
őstag
Hát b@ssza meg úgy néz ki
Akkor ha a hangváltót nem akarom kihagyni amit adnak hozzá, arra rá kell kötnöm a magasat és a mélyközepet is? Magyarul szét kellene bombáznom az autót, hogy a csipogók kábeleit és a közép kábeleit is rá tudjam kötni?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Bombáznod semmit nem kell, elég, ha a magasakat kiveszed, alattuk megtalálod mind a két ért a magasét is meg a mélyközépét is, ugyanis a magastól megy tovább.
20 perc alatt beköthető az m2be is.
Hidd el nem fogod a kicxet megbánni, de akár koaxot is vehetsz, akkor a hangváltóval sem kell molyolnod, csak a gyári csipogókat kikötni, hogy ne legyen annyi magasod.
Renault power
_NCT
őstag
De úgy tudom hogy a koax-ok nem szólnak olyan szépen mint a komponens szettek. Legalábbis munkatársam is mondja, hogy ICQ-502-esén a mély nem szól olyan szépen.
A magas hangszórók vezetékeit jó lenne megtalálni Arra gondoltam, kiveszem a fejegységet és kapásból a fejegység utáni kábelekre raknám a hangváltót.
rob210
Topikgazda
Az nem megoldás, mivel a magas vezetéke ott még közös a középével, tehát nem tudod, csak az egyiket vágni.
A gyárinál pedig a koax is klasszisokkal szebben fog szólni.
De ez ismét a te döntésed.
Renault power
laszlo168
senior tag
_NCT
őstag
Értem, csak nekem azt tanácsolták itt az autóhifis topikban, hogy mivel komponens szett van az autóban és a fejegység is erre lett kitalálva, így ne is gondolkozzak koax-ban, nem fog úgy szólni...
rob210
Topikgazda
Na ha jársz zuglóban guruljunk össze.
Imádom a hozzáértő autóhifiseket.
Szebben szól a komponens ehhez kétség sem fér, de gyári fejről hajtva nem fog jól szólni.
A gyári meg tudod, hogy komponens?
Kijön az isoból a 4 hangszóró vezetéke és a műszerfal alatt ketté van osztva a kábel egy ág a magasra megy egy meg az ajtóba a mélyközépre.
Szóval ezt a gyárilag komponensre van tervezve dumát nagyon gondolja át aki le meri ìrni.
Mert annál a koax is jobb ott legalább valami be van kötve a magas elé, de a gyárinál mindent ráengednek a magasra is meg a mélyközépre is.
Renault power
giigz
veterán
_NCT
őstag
Jólvan uram, én csak azt írtam le amit nekem is mondtak Én full kuka vagyok ebben a témában sajnos. Hobbi elektronikához sem értek, anno villtanból se tudom hogy mentem át fősulin
Akkor nézegessek koaxot és csókolom? Ne bonyolítsam itt a dolgokat komponenssel? (Ami amúgy is drágább) Igazából a csipogók ugye fent vannak a műszerfalnál, koaxnál meg lent lenne a középpel a magas is, ezt hangzásban és térhatásban nem lenne rosszabb?
rob210
Topikgazda
Nem viccből mondtam az ajánlatom áll, ha jársz zugló környékén akkor meghalgathatod az enyém nem lesz több kérdésed.
Renault power
rob210
Topikgazda
Csak egy kérdés műbizonylatot kaptál, vagy az első rendőr lekapartatja majd veled?
Remélem ezzel nemkúrtad át magad.
Kinézetre csinos.
Renault power
Laraxior
titán
Erről nem fog kérni semmit a biztos úr, mert a hátsó ablakokkal azt csinál amit akar. Az elsőről kérne.... Meg a szélvédőn ha lenne felül egy csík akkor lehet hogy a napellenzőt lehajtatná.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
_NCT
őstag
Mostanában nem járok arra sajnos. Akkor ezek szerint neked is koax van?
laszlo168
senior tag
Mi van rajta? fekete fólia?
rob210
Topikgazda
Igen de nekem vágva van a koax is.
De írtam elől kicx hátul hertz 16cm esek.
Meg egy mély és egy kis erősítő hidban.
De azt lekapcsolnám a kedvedért, hogy csak a 4 hangszóró ciceregjen.
Azért nem hiszem, hogy bármelyik gyárival megfognák a hifitopicos srácok
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Ne legyél benne biztos.
Hátrafelé azt rak amit akar amíg van róla műbizonylata.
Jó lenne már ha mindenki tisztában lenne a köhém rendelettel.
Renault power
giigz
veterán
Szóval annyi a végkifejlet, hogy nem fóliáztattam, hanem úgy gondoltam, hogy veszek fóliát, és magamnak megcsinálom. Pár óra szenvedés után sem sikerült szépen lefóliáznom, ezért leszedtem az egészet, és ment a kukába a fólia.
Kidobtam pár ezrest, és örömmel konstatláltam, hogy továbbra is tart az ablakon kidobott pénz sorozata.
Ha lenne több fóliám, és hőlégfúvóm, akkor most már meg tudnám csinálni szépen, de ezzel ugye sokat nem érek, mert a pénzt kidobtam, de lesötétítve továbbra sincs. Viszont pár percig gyönyörködtem benne, hogy milyen jól is néz ki fóliázva
giigz
veterán
A rendelet ezt mondja, a gyakorlat meg mást. A rendőr telibe sz*rja a B oszlop utáni fóliát, rengeteg ismerősömnek van bizonylat nélkül, és senkit sem büntettek meg. A-B közötti fóliáért viszont már igen, de a B utáni tényleg senkit nem érdekel, ha van bizonylat, ha nincs.
Na nekem még mára sem készült el a gép....
állítólag minden kész, csak fékmunkahengert kellett rajta cserélni, és rosszat küldtek....
holnap remélem kész lesz...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
tresh
addikt
A rendőr lehet leszarja mert tudja hogy biztos van papirod de a muszakin nem fog atmenni ha nincs papir es hivatalosan vizsgaztatod nem a havernal...most rondat irok de en talan hetvegen viszem foliashoz 25be szerintem meg van mindennel es 3 ora alatt
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5