Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
A mi kocsinkban fém a nívó csak a kupakja műanyag.
Renault power
ThodEE
őstag
Sajnos a bal elsömnek van valami baja, de még nem foglalkoztam vele, majd ha minden más kész.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
giigz
veterán
Mindenki ezt mondta, hogy hát téged ezzel jól átvertek, stb. stb. Nem!
Ez egy speciális helyzet. Az 1.4 8v-nek a nívópálcája elég nagy hiánycikk, körbetelefonáltam a megyében a bontókat, meg más megyében is nagy bontót, meg Pesten is vagy 2 nagy francia/Renault bontót, és sehol sem volt ilyen pálca. Lehet, hogy hosszas keresgélés után találtam volna, de így is hetekig kerestem, és sehol sem jártam sikerrel. Az egyik Renault bontóban mondták, hogy ez sajnos ilyen, csak gyári létezik belőle, semmi utángyártott nívópálca nincs, nem is volt, nem is lesz ehhez a típushoz. Így bementem a márkaszervizbe, ahol mondták, hogy egyetlen egy darab van még pont náluk, az 12,6k, és ebből megbeszéltük, hogy elenged annyit, mint a Dialogys-ben van írva nettó árnak, tehát 10k-ért megkapom. Mivel sehol nem volt nívópálca, pedig tényleg rengeteg helyen kerestem, ezért nem volt más választásom, meg kellett venni. Főleg, hogy pont emiatt a nívópálca miatt halogattam az olajcserét.
Bármilyen más autóhoz van nívópálca bontóban 1.000 Ft-ért, vagy újonnan 1.500-4.000 Ft-ért, de pont ehhez a típushoz nincs, és ezzel nem lehet mit tenni... Sajnos.
Persze az az első reakció, hogy egy műanyag darabért épeszű ember nem ad 10k-t, de ha nincs választás, akkor bárki kiadta volna érte.
Szerk.: Már megválaszolta FRENK1988, ez gyári, vadi új cucc. Ilyen lesz az injektor talpam is
[ Szerkesztve ]
Coyot
őstag
Tudom milyen ez én is megjártam a nívópálcával, mondjuk azért elbeszélgetnék vele aki odatervezte ahova
Én 3 hét alatt találtam, de szerintem régebben írtam is hogy előre le vannak foglalva a bontóban(!) mert mindenkinél ez a "beletöri a motorfedő lemez a blokkba helyzet" áll fenn, legalábbis 1,5 dCi-nél.
rob210: nem tudtam
[ Szerkesztve ]
Má' nem
just
aktív tag
Ha hallom hogy kattan a klíma kompresszor reléje bekapcsoláskor de nem indul el akkor csak gáz nincs a rendszerbe?
Two things what i hate. People that can't count...
Ck.
addikt
Szerintetek megbízhatóságban, minőségben, összerakásban, zörgésben egy azonos korú Peugeot-Renault kb. egy szinten van? Van egyik franciának vmi előnye a másikkal szemben?
#48613632
törölt tag
Bocs, de nem EZT vetted véletlen méregdrágán? Az a helyzet, hogy nem tudom pontosan a kocsidat, csak az 1.4 8v-re kerestem, de ha ez az, akkor legközelebb tegyél fel körkérdést, hátha valaki tud segíteni. (Én tudtam volna )
rob210
Topikgazda
Ez clio-é oda is van írva.
Neki meg megane-ja van.
Ez amit linkeltél nem jó a mienkhez.
Renault power
tresh
addikt
hát ha nem csinál semmit sanszos
Ck:
Akár nekem rönom pözsom is volt/van egyik se rosszabb a másiknál mindegyiknek vannak apró típus hibái azokat ha megoldod hálás dög lesz mind két márka
[ Szerkesztve ]
meroly
veterán
Tegnap jól megszívatott az akkum. Igaz még a gyári van benne, 8 éves. Kora délután még sikerült bebikázni, mondom míg hazaérek tölt valamit és ki tudom vinni a szerelőhöz, hát nem. 3 autóval próbáltuk újra, de nem ment. Majd elkértem a bikázó gépet, már azzal se ment.
Szerelő haver hozott akkut, azt mondta ha már gyengus, akkor hiába bikázzuk, az elektronika letilt, ezért nem indult el, sőt az új akkuval is kellett kis idő mire beindult.
Impossible is nothing
FerNandor
őstag
nekem meg, ha bekapcsolom ilyen búgó hangot halllok, mintha egy ikarus busz jönne mögöttem.. viszont hüt, de talán nem annyira, mint régebben. másik fórumon azt mondták, hogy lehet, hogy kevés a gáz azért is van ilyen hangja.
én mondjuk a klímát nem szoktam használni csak néha bekapcsolom, hogy csak menjen, ha nem felejtem el. dög melegben, hosszabb távon kapcsolom csak be, akkor se hosszú idökre.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
[link] mit találtam Nem sűrű darab
giigz
veterán
Nagy duzzogva belemennék a cserébe
Rambovits
senior tag
640-ért jó vételnek tűnik Ha nem a világ másik végén lenne.. Hmm :/
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
rob210
Topikgazda
Á ez egy szar mert nem az enyém
Tényleg nyami, ilyet keresek, de amikor összejön rá a pénz majd akkor linkelj ilyeneket, mert most csak fájdítod a szívem.
Jövő február körül lesz belőle, valami, vagy ha addig elmegy a Péceli lakás akkor még idén, de nem nagyon akar senki lakást venni .
Renault power
tresh
addikt
Ne aggódj autót se
Josi
aktív tag
Én vennék, csak az a pénz.............
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
tresh
addikt
Na jó de akinek van pénze az nem használtat vesz Most a tipikus esete van a sz@r eladni könnyű venni jó áron dolognak
Egy megane 1-est
168e kmrel, nem éri meg üzem biztosra kijavítani?
Ezek a hibái vannak amit anyám nem csináltat meg rajta mert szerinte és a szerelő szerint nem éri meg:
Szélvédőmosó csöve a műszerfal mögött elrepedt, a csere műszerfal le bontásával járna ezért "nem éri meg", szigszalaggal körbe lett tekerve.
A bebzinbetöltő nyílásnál a benzincső el repedt, csere "nem éri meg" > szigszalag, csomagtartó zárbetét kritikus állapotú, csere "nem éri meg". Megoldás a szerelő szerint: Venni kell egy újabb évjáratú renaultot. A rossz riasztó csutkára szívja az akkut, esetleg kiszereltetni? Ugyanmár, helyette
évente akku csere.
Most mondjátok meg amit anyám
művel ezzel a jobb
sorsra érdemes autóval, normális?
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
tresh
addikt
Szélvédőmosó csöve a műszerfal mögött elrepedt, a csere műszerfal le bontásával járna ezért "nem éri meg", szigszalaggal körbe lett tekerve.
Ez a mondat egy f@szság már bocs...sehol nem megy a műszerfalba..de ha még ott is menne kb 5 perc szétszedni..ergo szerelőtök balf@sz....a spricni cső mind kint megy jobb első dobtól
Benzincső is hugyész@aré van és nem nagy matek cserélni.
Riasztó ha szívja az akut kuka és venni kell egy másikat ha nem lehet megjavítani...
Na most ez így munka díjjal együtt legyen 30-40k és akkor új riasztót számoltam..
Azt a szerelőt el kell hajtani a pitsába mert dolgozni nem akar...normális szerelő pik pak megoldja
rob210
Topikgazda
Én nem akarlak se téged se a rokonságodat megbántani, de szerintem adjátok el.
Nektek nem való autó.
Amit a zárbetéttel is szenvedtek, szenvedtetek, az egy marha rossz vicc.
A megoldás egy bicikli.
Ha családnak kell akkor 3-4 bicikli.
Bár lehet annál is közölné a szerelőtök, hogy a kartel belever az indexrelébe, így jobb ha lecserélitek.
Utálom a hozzá nem értő balf@sz szerelőket.
Kíváncsi lennék neki mi hol van bevezetve a fejébe mert agya az nincs az tuti.
Ablakmosócső a műszerfalba, hát persze a feleségemben meg tegnap cseréltem kuplungtárcsát
[ Szerkesztve ]
Renault power
giigz
veterán
Ez az ablakmosos dolog erdekes, en par napja csereltem a szivattyujat, es akkor mar egyuttal unalmamban a csöveket is lehuztam, atmostam, meg a fuvokat is kifujtam, de ezeknek a kabeleknek semmi köze a muszerfalhoz, ha a motort, vagy azt kell cserelni, ami a tartalybol megy cső, ezekhez csak a kerek dobbetetet vagy mi a szart kell levenni, ami 2 csavar meg par petent, meg nekem is könnyü feladat volt, pedig en nem ertek hozza, csak most tanulgatom, annyi a tudasom, amit idaig megcsinaltam a kocsin.
En is azt javaslom, hogy keress masik szerelot, vagy mondd meg anyadnak, hogy picit többert, de egy markaszervizben is tokeletesse varazsoljak az autot.
tresh
addikt
amúgy én azt hittem ilyen csak a mesébe van de amik itt egyre sűrűbben jelentkeznek komolyan sírni támad kedvem és majd ebből jön le az a következtetést hogy sz@r a rönó... de most szólok előre a rönó nem sz@r csak nem viseli el a sok autószerelőnek nevezi magát hozzá nem értő balf@szokat Komolyan ez már viccnek is rossz
giigz:nem kell márka szerviz bárki megoldja ezt de azt hogy ezt egy autószerelő nem tudja és még azt se tudja mit mond Ne vicceljünk már... lassan tényleg be fogok vállalni egy két rönót és megcsinálom mert ez a meló amiről itt van szó max 1 órás és akkor kávé cigi 10percenként
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Áhhh ez könnyű, de inkább nem mondom meg, hadd találgassanak még a többiek
hossszú
őstag
Renault 8 Gordini?
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Nordik
őstag
Kerékagy szokott meghibásodni? Csak mert a lötyögő de nem morgó kerekemre azt tippelte még a szerelő a kerékcsapágy helyett. De olvastam olyat is, hogy kicsit lelazult a csapágy és emiatt is lötyöghet. Holnap kiderül, remélem olcsón megúszom.
A lengőkaromon a behegesztett szilentblokkra pedig azt mondta, hogy szerinte ha új szilentblokkot kell beraknunk akkor az is lötyögni fog és hegeszteni kell mert valószinű meg van lazulva, ütve ott a lengőkar. Szerinte kellene egy új lengőkar ami szilentblokkokal, talpas gömbfejjel együtt kb 13-14ezer. Bontottan szerinte nem érdemes, mivel azon lehet megintcsak szar a szilentblokk, tehát azokat cserélni kell és akkor már majdnem ott vagyok mintha vennék egy újat. Végülis igaza van 1-2 ezer forint híján.
Francba, hogy jönnek elő sorba a hibák, lehet elkéne inkább adnom ezt az autót? Az a baj szeretem és eddig lekopogom sose hagyott cserbe.
tresh
addikt
Nordik: az első verziót gondoljátok újra kerékagy/csapágy párosra gondolok ha rákeressel a felépítésére rájössz hogy miért
a másik résznél mint említettem én és ha jól emlékszem rob is cserés a dolog nem kell rajta tökölni tudom 13 k is sok pénz de nyugtasd magad hogy más 10kért vett nívópálcát
[ Szerkesztve ]
Nordik
őstag
Nah most hívott át a szerelő, hogy mi a helyzet. Kerékcsapágyat kicserélte, megszűnt a lötyögés, szóval ez volt a baj.
A lengőkarom meg mozog mint állat, azt mondta szerinte vegyük meg az újat, ugyanis bontottan nem érné meg az új szilentekkel együtt, mert ami esetleg benn van az lutri. Szerinte ezen ne spóróljak, ugyanis ha belemegyek egy nyomvájúba már röpülök is...
tresh
addikt
Na ez a lényeg hogy megoldódott Lengőkart meg tessék cserélni..csak mondom én bölcsőt cseréltem az autó alatt mert volt rajta egy ütés amit hegesztettek és az nem egy clio lengőkar ár FŐ a biztonság a kocsi meg megfogja hálálni
Nordik
őstag
Csak most hirtelen ez így nagy kiadás, főleg h pénteken indulok a balatonra. Na mind1 majd utána koplalok.
Ezután még vezérműszíj, vízpumpa és elviszem lakatoshoz és naggyából rendben van a kocsi.
ThodEE
őstag
Na inkább a vezérmű vízpumpa stb a drága, most cseréltetem én is épp
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
tresh
addikt
Megéri néha kicsit foglalkozni a vassal mert meghálálja és nézd más oldalról is ezek még most is mennek kíváncsi leszek melyik új csoda autó tudja majd ezt 20évesen
Előre is jó balcsit pihit
rob210
Topikgazda
Kopó alkatrészek miatt miért akarja mondenki eladni az autóját mostanában.
Komolyan nem értem ezt a dolgot.
Renault power
Rambovits
senior tag
Mert pénzbe kerül Sokaknak nincs pénze autóra, mégis belevágnak. Aztán amikor kéne vezérlést cserélni, akkor meg eladják goyrsan, és vesznek egy olcsóbb kocsit.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
FerNandor
őstag
ich know nicht. fura a hozzáállás és ezek nem is olyan nagy dolgok.
(#21087) Rambovits mert annak sok értelme van nagyon, buknak is rajta és egy csomó illetéket stb díjat kell újra befizetni. szóval rettentöen jól járnak...
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Ilyet ne írj, hogy drága.
Akinek autója van annak időnként költeni kell rá.
Vegyél egy audit aztán írd le, hogy jaj de olcsó volt a renault vezérlés.
Hidd el a mi autónk az egyik legolcsóbban karban tartható autók eggyike.
Nekem 30 volt a vezérlés csere mindenből a legjobbat vettem.
Ezt kevés autónál tudod produkálni.
Renault power
giigz
veterán
Holnap jön meg a tömítés, szorítsatok nekem, hogy utána észhez fog térni az alapjárat
rob210
Topikgazda
Ráadásul azon is kéne cserélni ezt azt
Renault power
FerNandor
őstag
ja, arról nem is beszélve.
de ha csak összeadod a befizetös dolgokat.. teljesítményadó, átírási illeték, új forgalmi, új törzskönyv, új biztosítás, súlyadó, eredetvizsga. ebböl már böven kijön egy komplett nagyszervíz meg kisszervíz és még marad is pénz.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Rambovits
senior tag
Nem mondtam, hogy ésszerű dolog, de ha valaki annyira meg van szorulva, hogy hónap közepén már nincs mit ennie, akkor érthető húzás.. Az ilyennek viszont másik autó se való, mert arra se fog költeni.
Rob #21089: Többek közt ezért gondolkodok a Rönyón. Megane II-t nézegetek, kacsaseggűt, nem tudom annak mennyire olcsó a karbantartása. De az első generációból is tetszenek az 5 ajtósok, szóval az sem a világ vége
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
giigz
veterán
Megane I sokkal olcsóbb. Kevesebb a fenntartása, és az alaktrészárak is olcsóbbak.
És az nem lehet hogy a fűtéscső, ami a motor hűtőkörével összeköttetésben van, megy a műszerfal mögött, és az repedt el?
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
alaktrészárak is olcsóbbak.
Ha egyáltalán találsz alkatrészt De végülis igaz, mert bontottat mindig találsz és az valóban olcsóbb Már üzemanyagcső sincs újonnan.
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
No akkor meg kell látogatni azt a pesti francia bontót ami pár hsz al előbb említettem, ott kell lennie
benzincsőnek is, nem új de hát ez van, ilyen öreg autónál nem is várható el, bár a németekhez állítólag ilyen idősen is sokkal több minden van újonnan.
Megane 1 szervízkönyvhöz linket tudtok?
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
rob210
Topikgazda
Semmi olyan árajánlatot kaptam rá, hogy kiugrott a szemem a helyéről
Keresek majd valami összetört kocsiból.
De ez ráér, mert csak az én hülyeségem, hogy könyöklő kell, ha ez nincs ettől még tökéletesen megy a kocsi.
Renault power