- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #126499 üzenetére
Nyilván nem fogtak egy fűrészt és kettévágták, de a hondának van furatú és löketű motorja, nem sanszos hogy 0-áról a válság közepén kezdtek volna fejleszteni
Autópályát bármivel is elkerülném, arra ott a kocsi, azért országhatáron belül maradva nekem elég lesz az országút . A túrázás meg annyira viszonylagos mindenkinél...Az ismerősi körben is komoly feszültség hogy az r 1250 gs adventure alatt van e értelme elmenni bárhova vagy sem
Nyilván nem feltétlenül ellenfelek csak számomra versenytársak a mit vegyek koordinátarendszeremben...
"2 személyes túrázásra kevés lesz - "22 lóval a trabiban 4-en is fel tudtunk menni a mátrába, nyilván nem olyan dinamikusan és kamionokat se előztünk a szerpentinen de azért ment Biztos fickósabban szalad a vstrom mert vagy 15 ló meg 1 nm a difi a kis nc-hez képest, de azért nem hiszem hogy ennyi választja el hogy megállok e a felénél
Ha mondjuk látnám azt, hogy lehetőség lesz leugrani a horvátokhoz tengerpartozni akár csak egy hosszú hétvégét a két lurkó mellett -10+ év múlva talán - akkor nem is gondolkoznék, DL.
Egyelőre lehet hogy jó kapudrog lesz asszonynak ez is, még attól se zárkózik el hogy kormányt ragadjon később, aztán ha úgy van tőlem lehet majd nagyobb, erősebb ahogy már van rutin meg tapasztalat
-
Geresics
addikt
válasz #56573440 #126492 üzenetére
Azért az NC nem ellenfele a DL-nek.
Az NC tökéletes kezdőmotor, de leginkább 1 személyre, és A-ból B-be járkálásra! 2 személyes túrázásra kevés lesz - már ha dombokra is mentek majd, nem csak az alföldre, és ha messzebb mennétek, akkor autópályás napokra sem igazán ideális. Az utasülés is szerintem kényelmesebb a DL-en, de ezt mindenképp próbáljátok ki!
Amúgy biztos láttad már: Honda NC750X és Onroad.hu48h: teszt és túrabeszámolóMunkába járáshoz az NC sokkal kulturáltabb, kezesebb, talán a hengerelrendezés miatt. De azt az urban legendet nyugodtan felejtsétek el, hogy a Jazz blokkjának fele van benne, ez valami analógia volt anno, és mindenki mantraként el is hitte - legalábbis nekem ezt mondta a Honda importőr, én pedig hittem neki, és nem jártam alaposabban utána. Lehet jobban tudja nálam.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz XFishboneHUN #126497 üzenetére
198 centi, 110 kiló az vastagon xl, és még rendes ruhából is max a hosszítottak játszanak... Meg rendes protektor mellény megy valszeg alá, úgyhogy az még egy csúnya kör lesz, de köszi
-
#56573440
törölt tag
válasz XFishboneHUN #126494 üzenetére
a lélektani határ jelenleg a 2 millió, és nem igazán van hahun pl túl sok ebben a sávban a 750-ből, sőt ahogy nézegettem annyival többet meg nem is ad a hogy mondjuk a 700-ashoz képest, azt inkább a ruhába, bukóba, protektorba költeném el inkább
A dct-t biztos elengedem, olvastam hogy egész jó, meg kényelmes, meg sok üzemmódja van, de ha már nem az élménymotorozás fele indulok, akkor ennyi gépészkedést azért szeretnék, hogy a bal lábammal pöckölgessek néha ha úgy van
-
Horvi
őstag
válasz #56573440 #126492 üzenetére
Ha a stromi a szíved vágya akkor vedd meg azt Rosszul járni azzal sem fogsz és igazából arra amire neked kell az a motor is tökéletes. Mentem már olyannal egy keveset és teljesen korrekt. Nem egy űrtechnika de simán vállalható két személlyel is. Meg kell kérdezni a főnököt. Ha azt mondja, hogy neki mindegy akkor tied a pálya mert azt veszed amelyiket akarod
Amúgy osztom Shin Chen véleményét. Menjetek el kettesben kipróbálni többet is(NC-t is DL-t is). Lehet az asszonynak is jobban bejön majd a DL.Hello darkness, my old friend...
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Én inkább a 750X-et nézném és DCT-vel, ugyanis ehhez a motorhoz az automata váltó nagyon passzol. Igaz nekem 750S-em volt és manuál, de inkább vettem volna DCT-t.
Az igényeidnek tökéletesen megfelel, a leírásod alapján. Eszik kb 3-3.5 litert, van egy 18-19 literes belső rekesz, relatíve kényelmes és krúzolni vele tökéletes, de még több napra felpakolva elmenni is elég vele.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Shin Chen
tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Az xt660 club fb oldalán érdemes várni egy-egy eladó példányra, de többen keresik, mint akik megválnának tőle
Anno én is néztem az NC700X-et, mert teljesítményre kb partyban vannak a minarelli blokkal, de végül a tereptúrák miatt (ill. szerelembe estem ) inkább egy kis ténéré lett.
Magamból kiindulva azt mondanám ne engedd el az NC vonalat, áss a mélyére és próbálj ki párat (szigorúan az asszonnyal karöltve) aztán álló helyben másszátok meg. Szavam járása, ha valami mégsem olyan, nem kell feleségül venni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
#56573440
törölt tag
válasz FeniX- #126489 üzenetére
ez teljesen így van... Az amerikai hitelválság szerelemgyereke a koncepció, az 1.4-es jazz motorjának a felét tették bele, löket és furat is azonos... Az első féktárcsa belsejéből kieső darabból csinálják a hátsó féktárcsát, és minden más is full alap rajta, pont azért hogy budget legyen... Nincs semmi flikkflakk, de pont ezért tűnik racionális döntésnek... A ledöntött henger miatt pl a szelepekhez meg úgy mindenhez is hozzáférsz ha ledobod a radit előle, nem kell órákat kulcsolni semmiért... Az első villának a csavarjai is ott vannak a szem előtt, nem kell burkolatok között varázsolni... A fogyasztása is pont ezért vicc, 270 split user alapján 3.6 az átlag, az 125-ös robogónak is jól áll úgy általában...
Az a bajom hogy teljesen racionális döntésnek tűnik arra amire akarom. Csak motort venni racionális érvek mentén... A szívem ezt nehezen fogadja el, kicsit bízok abban hogy valaki tud valamit róla amiért inkább dl 650-et veszek
[ Szerkesztve ]
-
JDMKid
tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Az NC-t arra találták ki, amire te szeretnéd használni. Kiemelném még a tank helyén lévő csomagtartóját, ami még egy plusz praktikus dolog.
Illetve amit tudok még mondani, hogy a Versys 650 kisebb motor méretileg, mint az NC./Régebben olvasgattam az NC-s fb csoportot. Ott nagyon sokan használták ilyen hétvégi laza kirándulásokra. 3,5 liter körül jártak vele.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
vlevi
nagyúr
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Sosem volt még a lábam között NC, így nem tudok róla ítéletet mondani, csak mindíg az jut eszembe, hogy furcsa állatfaj az az NC.
Igen, papíron alig van benne erő, de éppen azért, mert csak 6.5-et forog.
Ha ez a blokk 10 ezret forogna, akkor sokkal erősebb lehetne, annak ellenére, hogy a nyomatéka maradna ugyanannyi.
De talán éppen ez volt a célja a Hondának vele, hogy egy olcsón fenntartható ingázós motort csináljon. Randalírozni ott van a Hornet. -
#56573440
törölt tag
Sziasztok
Dilemma előtt állok, körbejártam már a témát a lehetőségeimhez mérten, de hátha ti meg tudtok gyógyítani... A történet nagyvonalakban...
Asszony valami csoda miatt -elromlott vagy nem tudom- a nem nem soha nem motor nem álláspontját mintegy 180 fokos fordulattal változtatta meg minden átmenet nélkül, a vegyünk egyet fele... Nekem régi szerelem, viszont azóta eltelt 15 év hogy utojára gurultam egy kiadósat, jogsi is frissen készül...
És itt jön a dilemma... Alapvetően a garázs két tagja közül a dízel Koleos illik leginkább a közúti forgalomban hozzám, ahogy 55-el alapjáraton elrotyog a naplementébe... Szóval nem én vagyok Racsinger bíboros... A koncepció az lenne, hogy ha jó idő van munkába járós lenne, amire fel lehet hátra csapni asszonyt hétvégén, és le lehet tekeregni 100-110-es utazóval Esztergom-Budapest távot fagyizni meg kicsit kiengedni a két lurkó és szürke hétköznapok miatti gőzt. Így az utas komfort is szempont... Nem mellesleg 198 centi, 110 kg lennék én, tehát a hasalós vaslók nem állnak épp testhez...
A keresés nyilván úgy kezdődött hogy legyen azért mókás, és ha már ekkora gorillának születtem akkor nyilván mi jobb mint a sumo-k, akkor már xtx 660, de azoknak a piaca kb virtuális... Blokktesó mt03 egy bő számmal kisebb mint ami kényelmes, sv, banditok, és hasonló nakedek dettó...És akkor szembe jött az nc700x... Tudom hogy 6.5k-t forog, tudom hogy kevés ló, tudom hogy a futómű belépő szint, de pont vannak értelmesek a kitűzött 2 milliós keretben, nincsenek szénnétuningolva, nem töltöttek jelentős időt hátsó keréken, a féljazz motor sem épp betegágy ahogy nézem... Nyilván nem Goldwing hátul, de 200 km kibírhatónak tűnik ahogy utánanéztem...Tudom hogy kb a motorok Priusát készülök megvenni, a szívem sír hogy legalább egy dl 650-et mert az is hasonló forma hasonló árban, de az eszem meg nem engedi el az nc-t, mert innen úgy tűnik hogy JELENTŐSEN könnyebben és olcsóbban fentartható, amire szánom arra bőven elég igásló... Nem akarom tuningolgatni, nem célom kakucson köridőt vadászni, ordasakat dönteni, tetszik a nyugodt, kiszámítóható kvázi dízeles karakterisztikája, és a forma is... A friss jogsi miatt eleve nem szeretnék 50-60 lónál többet...
Teljesen hülye döntés? Főleg úgy, hogy nem terv a belátható jövőben, hogy mondjuk az országhatáron túl felmálházva két hétre lépjünk le túrázni, max a reggel megyünk este jövünk vonalat látom reálisnak... Nézem a bmw 650 gs-eket, gl 650-et, Versys 650-et, de valamiért a szürkeállomány elnyomja a szivet és visszalapozok az nc-re...
-
bayarena
aktív tag
válasz Micsurin #126483 üzenetére
Elhiszem. Itt a sor tobbnyire jofele kezmuvest jelent, erosebb az otthoni dreher-ekhez kepest, de jellemzoen 3,5tdl van egy uvegben, es minden uvegen rajta van h mennyi standard italnak minosul az adott uveg. Egy atlagos ferfi 1 standard drink utan meg vezethet siman.
-
fattyu
veterán
válasz bayarena #126482 üzenetére
Egy nehéz nap. 13 óra meló no kaja mert arra sem volt időd. Na erre egy sör pont lehet bajos.
Mindegy Magyarországon van nekünk zt. Már csak betartani kénea hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz bayarena #126482 üzenetére
Nem tudod kire, hogy hat megint csak. Vicc nem vicc van évfolyamtárs aki egy rendes műanyag pohár (5dl) után már forog a széken és dalolászik és ami szomorú itthon nincs önkritika ahhoz, hogy ilyenkor inkább hazavitesse magát.
De itthon ez a nekem mindent is elvből fakad, ahogy divat lett kiragasztani a kocsira is a "gyerek utazik benne áll hátrébb a lomoddal ha nem akarod, hogy neki b*ák" matricát is és még lehetne sorolni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz gergobaby #126479 üzenetére
20 éve van jogsim.
egyetlen egyszer kényszerből vezettem. EGY sör után. zeró tolerancia előtt. És iszonyuan gyűlöltem. szóval igen, ez lenne a normálisa hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #126463 üzenetére
Szia,megmondom őszintén sima,talán líthiumos zsírt kap,viszont havonta miszlikre van szedve,benzinnel,féktisztítóval kimosva és új zsírral összerakva.multkor rézpasztával raktam be egy hónapra de baromi szar volt elmosni,soha többet Szóval én inkább sűrűbben takarítom és zsírzom mert volt már olyan hogy elhanyagoltam és 2 hónap után már állt a rozsda a tűgörgőn a sterimob miatt.
Mr.Brightside
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #126476 üzenetére
Köszi a részletes választ! (fék- és kuplung kar, oldaltámasz és fékpedál)
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126475 üzenetére
Nem pontosan latom, mit kell kenni, de egyaltalan nem mindegy.
Szilikonzsirt muanyag, vagy gumi alkatreszekhez. Vizcso, valamilyen gumi huvely, gumi gyertyapipa, vmilyen szeloztetocso, muanyag idom gumiagyaba, stb.
Szilikon olajat a gazkar ala (spre). Semmi mast. Motorolajat se. Hidegben barmi mas nyulos ragados lesz, nagyobb lesz az ellenallasa, es lassan fog visszakuszni a gazkar a helyere. Ugyanez a gazbowdennel. Barmilyen zsir hidegben csak akadalyozni fogja a mozgasat. Ha nagyon kenni kell, akkor valami kerozin, petroleum szarmazekkal, ami nem dermed meg hidegen annyira.
Litium bazisuval mindent ami fem.
Csavarokat, kerektengelyt, kerekcsapagy szimmering ala a tavtartohoz, csapagyakhoz, de o-gyurukhoz osszerakasnal is kell, hogy ne gyurd meg. sztender tengelyhez, fekkarhoz, pedalhoz.Ennek a masik fajtaja az EP adalekolt, ami nagy terhelesu alkatreszekhez erdemes rakni, nyakcsapagy, hatso rugostag himbarendszerenek tugorgoihez. De oda sima litium bazisu is jo.
Rezpaszta, keramiapaszta a kipufogo csavarjaihoz, ertsd leomlo, kipufogo vedoboritas, amik berohadhatnak, vagy nagy hohatasnak vannak kiteve. Lambda szonda menetere, vagy gazelemzo csatlakozas zarocsavarjara a leomlokon.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #126472 üzenetére
Ha már zsírozunk, mivel zsírozzam a képen látható pontokat?
A. szilikon alapúval
B. líthium alapúval
C. mindegy
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #126472 üzenetére
Új szimeringel orvosuljuk. De azt azt,mikor is kell cserélni? Csapágy szigetelésén,zsírral is tudsz segíteni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dellfanboy
őstag
válasz Steven #126470 üzenetére
attol mert vki iszik nem feltetlen all rogton a foldbe... van 1-2 orszag ahol nincs zero tolerancia...
sztem pont husz eve volt egy video dodortol hogy az eklub-ban piaztak es aztan ps-en nyomtak a moto gp-t? ott volt aszem az a verdikt hogy az elso 1-2 poharka utan meg javultak is a a koridok vs nem alkoholos allapothoz kepest aztan persze gyengultek...
(bar lehet en ittam ma mar tul sokat es rosszul emlexekeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #126464 üzenetére
Szimeringből ha már simán kiesik a távtartó,akkor oda be fog jutni a víz is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Steven
addikt
válasz Micsurin #126467 üzenetére
Másik oldal:
Ismertem két srácot még Bp Ijász csocsó korszakból .... Minden este úgy mentek haza 1200 bandittal hogy letoltak jó pár sört. (ketten egy motoron tolták)
Srácnak szerintem ez volt a skillje és mindig ott voltak éppen és egészségesen.
Az élethez szerencse kell, ha még nem írtam volna le elgészer .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
-
r859
csendes tag
Vesevédő keresésben vagyok éppen és több helyen, több márkánál szembejött, ez az outlast típus. A leírás alapján nagyon szép dolgokat írnak, hogy itt melegben-hidegben frankó, de azért kételkedik az ember, valakinek használ esetleg ilyet?
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #126466 üzenetére
Mivel ma még nem generáltam elég feszt elég topikban akkor röviden:
Leültetném, okozott sérülés / fő * év ha ez már nem az első esete volt.(meglepne ha így lenne)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ursache
senior tag
válasz Topiccsendőr #126464 üzenetére
Hogy kerul oda olyan viz, ami atmegy a szimeringen, vagy O-gyurukon?
...
abban mindenfele adalekolas van a sos vizhez, ki tudja melyik tulajdonsagbol kell aldozni emiatt
Csak nekem nem áll ez össze? Mert ha megfárad a szimmering és akkor nem azonnal krepál be, hanem van még 2 heted?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126463 üzenetére
A grafitos tenyleg grafitos, vagy molibden diszulfid?
Azt konkretan leirtak, hogy miert nem a legjobb egy ep adalekolt zsir? Hogy kerul oda olyan viz, ami atmegy a szimeringen, vagy O-gyurukon?
Nagynyomasuval tolod a szimmeringeknel?
Hajozsirt biztosan nem raknek bele, abban mindenfele adalekolas van a sos vizhez, ki tudja melyik tulajdonsagbol kell aldozni emiatt.
Kisse a lo nagyon tuloldala.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #126461 üzenetére
Pocee, elég régóta nyomod az endurot, segíts, forgáspontokhoz / zsírzószemekhez milyen kenőanyagot használtok ti?
Elindultam először a grafitos zsír mentén - igazából eddig is azt nyomtam - aztán sidebyside-os csoportban írták a fiúk, h az az azért nem a legjobb, érdemes vízállóbb anyagot használni, mint pl hajózsírok (Motul Nautic Grease)
De más véleménye is érdekel a témában!
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz gonger #126453 üzenetére
Én 4 éve egy NC750S-el kezdtem, de 3 év alatt gyakorlatilag elértem a határait, ezért tavaly decemberben eladtam. Nagyon jó motor, szerettem, világbajnok fogyasztással (kb 3-3,5 liter) és jó kezelhetőséggel. Pályán már egyszerűen nem tudtam vele gyorsabb lenni, plusz utcán is azok a bizonyos határok már ki voltak maxolva. Bátran ajánlom következő motornak.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Pocee
senior tag
válasz Micsurin #126459 üzenetére
Nézd évekre visszamenőleg visszaolvashatsz hogy én a fokozatosság mellett álltam ki amit a mai napig tartok, tehát légyszives ne tarts nekem kiselőadást,hogy mennyire értesz hozzá, az általad említett példa is helytálló,de ezt tudom én is,csak még mindig meghalhatsz önhibádon kívül is,arra próbáltam rávilágítani,hogy sajnos nem csak rajtunk múlik.szóval bármennyire nem tetszik ,nem hagyhatod ki az egyenletből.
Mr.Brightside
-
etnies
senior tag
válasz fattyu #126457 üzenetére
CG125-el pl. És a srác nem 100 volt, hanem több, 115 körül csapódott a mentőnek, lehet hogy fékezett is előtte.
De ez az én véleményem, mindenkinek joga van más gondolni.
Pocee, igen, bármikor meg lehet halni, de aki így száguldozik a belvárosban a délutáni csúcs közepén, az valószínűleg előbb találkozik Istennel, mint a carmageddon Ricsivel.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #126457 üzenetére
A hogyan éred el az ami nem mindegy erre próbál etnies is utalni.
Pocee ha villamos lett volna csengetett volna eset kb. Carmageddon ricsi 100 év rutinnal sem védhető eset irreleváns példa. De, hogy héregen mindenki kedvenc kanyarában egy 48 lovas 500-assal aminek van cirka 40 Nm-e nem tudsz akkora galibát csinálni magadnak mint a 70 lovas 63Nm-es géppel az is biztos, mert egyszerűen nem fog olyan tempóval odaérni a kanyarba, hogy hirtelen hű b+ eset álljon elő és rutin híján belemarj a fékbe és telibe koccold a szemből jövőt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz gonger #126455 üzenetére
Én nem suhancként kezdtem, ennek ellenére (vagy éppen ezért) volt is négy balestem négy éven belül. Mivel kis motorom volt, ezért egyik sem sikerült nagy sebességgel, én mindegyiket megúsztam sérülés nélkül és a motorra sem kellett a világ összes pénzét ráköltenem.
Az utána következő 14 évben már csak kettő volt, de ebből egyik sem az én hibámból.
Ha nagyobb motorral kezdtek, valószínűleg nagyobbakat esek az elején és lehet, hogy egyikből nem keltem volna fel.Természetesen mindig vannak kivételek, de az ökölszabály ugyanaz: kisebb sebességnél lassabban történnek a dolgok, több idő van reagálni és a mozgási energia is kisebb, tehát a sérülés mértéke sem lesz ugyanakkora.
Például a lentebb taglalt budapesti srác sem érte volna el azt a sebességet, amit elért, ma is köztünk lenne.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
mokus1
addikt
válasz gonger #126453 üzenetére
Azért Dodor is ilyen téren kicsit nyitottabb, tehát a 40+ embereknek már nem szokta javasolni, hogy menjenek végig a kisebb motorokon. Nem gondolom, hogy minden 2x éves speedmotort és azzal veretni.
Illetve sok motoros nem akar úgy motorozni, hogy karcolja a térdét a betonon, egyszerűen csak élvezi, hogy mehet erre-arra szabadon.
Szóval én azt gondolom, hogy ésszerű határok között ellehet ettől térni. -
gonger
senior tag
válasz Micsurin #126415 üzenetére
Nem mindenben értek egyet Dodorral, de szerintem ebben a monológban van valami.
Én legalábbis eszerint haladok most. 17 évesen kezdtem Babettával, Simsonokkal, de azt nem számolom tapasztalatnak, azon túl, hogy megtanultam a kuplungot kezelni.
22 év múlva az autót és a tömegközlekedést kiváltani vettem egy 50 -es robogót. Hamar rájöttem, hogy ez Bp-en veszélyes. 2019 év végén iratkoztam be Kresz-re. Sikeres vizsga után vártam a gyakorlatot, el is kezdtük, aztán kb 2 alkalom után jött a Covid. Na végül nyár közepén kezemben volt a jogsi. Addigra már otthon állt egy Honda SH 150. Agglomerációba költözés miatt most év elején azt váltotta egy Honda Forza 300-as. 25 lóerő, nem a világ. De ezzel is elmegyek 150 km-es karikákra és jól érzem magam.
Most munkába járásra ingázni ez megfelelő, kellően véd az időjárás viszontagságai ellen. De az álom egy DCT-s Honda NC / Integra, mert az még jó melóba és túrára is. Tavaly 2 napig használtam egy NC 750-est. Baromi jó motor, de nem félek bevallani, hogy sok volt nekem. Biztos jobban összemelegedtünk volna, ha az SH-t egyből arra cserélem, de úgy döntöttem, hogy adok még magamnak erre legalább 1 évet. Addig megpróbálok utassal is nagyobb tapasztalatra szert tenni. -
bacus
őstag
Szövet kabát és protektoros farmeren átfúj a szél, így mindig fázni fogsz
Thermo aláöltöző (forcefield az egyik legjobb), rá pedig olyan ruha amin nem fúj át a szél.
A farmert én is szeretem, de 10 fok alatt kell rá az esőruha, nem az eső, hanem a szél miatt.És persze kézvédő és markolat fűtés, akkor elég a normál kesztyű.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126448 üzenetére
Kemény vagy Csoki.
...megsétáltattam a padlócirkálókat (==kutya) és még a gondolatot is elhessegettem, hogy én ma felüljek de még a motormosásét is pancsoljon a halál ilyen rohadt szeles hidegben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Xero
nagyúr
válasz #02043648 #126438 üzenetére
En tavaly 09.07-en iratkoztam be, 11.03-an lett belole jogsi. 1 hetet vartam rutin vizsgara es 3 hetet vartam a kresz vizsgara. Szerintem ettol gyorsabban nem lehet megcsinalni magyar rendszerben. Szoval HA nem is csuszna semmi (ami kresznel kizart) akkor is minimum 4 het.
-
pakfong
tag
válasz #02043648 #126438 üzenetére
3 hét alatt még akkor is necces lenne, ha nem lenne járványhelyzet..vagy mi. Az autósiskolák előszeretettel hirdetik, hogy néhány hét alatt megvan, csak vhogy a gyakorlat sosem ez.
Amúgy a jogosítvány-turizmust nem igazán díjazzák Magyarországtól nyugatra. Nem tudom mióta vagy kint, de utána néztél ennek?A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Biqci
aktív tag
válasz #02043648 #126438 üzenetére
Ne is gondolkodj rajta. Nekem mind a két gyerek itt (Németország) csinálta a jogsit, mert sehogy sem lehetett volna megoldani az otthonit.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#02043648
törölt tag
Sziasztok! A nagymotoros A jogsit mennyi idő alatt lehet szerintetek megcsinálni?
Külföldön élek, itt kb 2000 euró a jogsi, ahogy nézegettem a netes fórumokat, Magyarhonban a harmadából kijönne, csak jó volna tudni, hogy mondjuk a 3 hetes szabim alatt volna-e értelme bevállalni vagy sem. -
Xero
nagyúr
Na ma tekeregtem 250km-t. Nem mondom hogy nem fagytam szet, mert de, cserebe jovo heten szepen lassan bejelentkezek szervizre es ugorhat az elso olaj.
Az usb-t is hasznaltam ma vegre eloszor, egyelore ulesnel ki majd parasztban a labam alatt elore. Elso szerviz utan lekapom a tankot es berakom valami ertelmes modon a kormanyhoz. -
bacus
őstag
válasz tboy93 #126428 üzenetére
Általában érdemes itt is a fokozatosság elvét követni, egyre erősebb motorhoz szokni, de azért ez ember függő is, (meg életkor , ahogy mi boomerek mondjuk). Van akit nem kap el a gépszíj, nem kell mindig feszegetni a határokat. Egy erősebb motor egy elkottázott előzésnél pedig egyértelműen előny is lehet. Az újabb, jobban felszerelt motoroknál pedig az elektronika is ki tud húzni a bajból, pl kanyar abs.
Kezdő motornak egy 500-650-nél nagyobbat nem javasolnék, de kisebbet se !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
JoinR
őstag
Szerintem az amortizáció mellett fölösleges ezen gondolkozni, hogy mennyit kell rá költeni, főleg egy új, garis motorra.
Amúgy nekem ilyen van és szeretem. Újonnan nem működött rajta a kürt kontakt hiba miatt, majd 1 év és 3000km alatt párás időben kb 2x kialudt a kijelző, a téli állás után füstölt a kipufogóra folyt olaj, de amúgy nincs baja
Ez egy olcsó motor, de cserébe sokmindent tud, amit a kategóriában mások nem. A többit meg megoldja a szerviz, de ha minden körülmények között a megbízhatóság meg időtállóság a cél, szvsz ez nem a te motorod...arra ott a CB500X 10%-kal drágábban, de a blokkon kívül minden másban évekkel lemaradva. -
Somatom
veterán
-
Geresics
addikt
Elég jók az új KTM-ek, de az egy viszonylag friss modell, és mint minden elsőszériás modell, itt is akad pár azóta már ismert hiba. Nem követem aktívan azt a motort, de a KTM Adventure Crowd Hungary csoportban érdemes visszaolvasni, ott leírtak mindent! [link]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ot93
senior tag
A mai ktm-ek mennyire megbízhatóak? Mekkora az élettartamuk?
Most néztem, hogy 2 millió körül van a KTM 390 adventure, szimpatikus, de nem akarom, hogy aztán később sokat kelljen költeni rá.CRF300L
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #126428 üzenetére
de basszus ezt annyira nem értem. ha a cbn tudtál fordulatszámhatárolni csuklóból ezt a horneten nem tudtad volna?
és értem nem azt mondom gixer1000 mindenkinek azonnal mert ott persze már alulról büntet.
de ezek a 6-800 köbcentis sornégyek pont olyan linerásian épülnek fel ford emeléssel. nem büntet ha nem vagy hülye.
és mindenki csinál amit akar.
csak nem törvényszerű hogy attól hogy valaki olyannal kezd amit nem 1 év múlva vágyik erősebbre cserélni akkor tuti meg is fog halni nyomorodni...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
nagyúr
válasz Micsurin #126416 üzenetére
Teljesen egyetértek. Én néha a cbf500-amat is soknak erzem elso motornak. Az elso par ezer km alatt alig mertem 4-5.000-ig elforgatni Most már nincs ezzel problemam, nem felek tole, de ha elmegyek kanyarogni akkor abszolut erzem hogy nem a motor a szűk keresztmetszet, hanem a tudasom. Örülök, hogy nem egy hornetettel vagy fz6-al kezdtem.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #126425 üzenetére
Nem mindegy, hogy mivel és mennyire feszegeted a határokat.
De ha tudod, hogy a határokat akarod feszegetni az feltételez már egyfajta rutint is mert már tudod, hogy hol van a határod pl és van egy elképzelés, hogy hova szeretnéd kitolni.
Egy komolyabb gép meg élből elfogja veled hitetni, hogy igen kva jó vagy te nagyon tudsz ideje jobban nyomni mert menni fog az.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz etnies #126423 üzenetére
Ez szigorúan magánvélemény.
Sztem ennek így is kell lennie. Csak nem mindegy, hogy milyen körülmények között. Anno csak szoci motorok voltak. Irány a hegyi "enduro pályák" és bizony, rengetegszer volt, hogy nem adta ki. De, pont ezekből lehet a legtöbbet tanulni. Ugyanez a pályamotorozás. Sztem nagyjából tök mindegy, hogy milyen motorral megy ki az ember. A lényeg, hogy megtanulja, hogy mit kell csinálni a határon. De, ez nem megy anélkül, hogy olykor át ne billenjünk a határon.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bayarena
aktív tag
válasz etnies #126423 üzenetére
Egyet ertek. Aldom az eszem, hogy anno egy Kawasaki z300al kezdtem. Elso motornak tokeletes volt, es az alapokat nagyon jol el lehet vele sajatitani. El tudom kepzelni h egy erosebb motor eseten nagyobb problemakba utkoztem volna. Szerintem erdemes elmenni egy vezetestechnikai treningre ha mar azt erzi az ember h jaj de jol megy a motorozas.
-
etnies
senior tag
Ez minden kezdő motorosnál így van, elindulnak, jaj de jó, hogy megy, kiadja, kiadja, császár vagyok, kiadja, erre születtem, ezt is kiadja, Istenem, de jó, uuuuu ez sok.
Néha belehalnak ebbe, néha nem. Nagyobb motorral nagyobb a kockázat, mert könnyebben elérik a fénysebességet.
Pénzt mernék tenni arra, hogy az a szerencsétlen srác is így halt meg (aki a mentőnek ment pár hete)"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #126421 üzenetére
Hanyadik motorod is már az a 701?
Ne màr mit ne már, hogy egy 48 lovas egy harmadával nyomatékosabb motorral hamarabb tanulná meg a gyakorlati alapokat az úton? Hamarabb merné rendesen kihúzatni két kanyar közt pl és lendülettel ívet váltani mert szokhatóbb az ereje? ...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #126416 üzenetére
Ne már. A huskymat is provokálni kell hogy emelje az elejét. Nem digitális csuklóval azért nem fickandozik annyira semmi.
Nem mondom superdukeot vegyen de azért ne már.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
A Zéé
addikt
válasz Micsurin #126415 üzenetére
"és úgy szerez rutint, hogy véletlen se érheti meglepetés vagy viheti bele a motor hülyeségbe"
Én egy higgadt, de dinamikusan közlekedő ember vagyok, autóval évi 20k körül vezetek, de még a kis 125-ös is bele tudott hajszolni 1-2 olyan helyzetbe, amit előre nem is éreztem, hogy cinkes lehetne, mert annyira más a dinamikája a motorozásnak. Jöttek a kanyarok, egyre jobban magabiztosnak éreztem magam, aztán egyszer csak hirtelen kicsit sok lett. Baj még nem lett belőle, de előfordul, hogy kellett a másik sáv is, hogy be tudjam venni a kanyart. Ugye mindig abból lesz a baj, amikor az ember már azt hiszi, hogy ez már megy neki...
Szal jah, nem hülyeség egy gyengébb, de kezes motorba beletenni pár szezont, mert az is el tudja ragadni az embert.Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #126415 üzenetére
Ha csak abból indulok ki, hogy 6 év és 50-60 ezer km után sem érzem azt, hogy az a 47Nm hihetetlen kevés lenne amit a CB tud akkor nem hiszem, hogy nulla tapasztalattal az a 43Nm amit az új 500F tud az annyira kevés lenne már az első év végén. (Mentem az újjal is, teljesen élvezhető annak a blokknak a karaktere A2-es létére.)
De, hogy az MT-vel kezdeni? 68Nm vagy 69 és már valami 6-6500-nál ott lesz keréken...
Ha már a felnőttesség a gond akkor ott a CB500X ha boldi elfért rajta innen akkor mindenki más is elfog. Bocsi boldi de a CBR1000RR kép még él az emlékeimben!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Csak az MT07 miatt. Dodor kevés tényleg jó videóinak az egyike: Ésszel megyek! - De mennyire?
Ha 1-2 szezont beletesz az 500F-be aránylag kis bukóval túl fog tudni rajta adni és úgy szerez rutint, hogy véletlen se érheti meglepetés vagy viheti bele a motor hülyeségbe. 700-as nyomatékos és pörgős kéthengeressel nem biztos, hogy nagy ötlet első motornak ismerkedni....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz #37910784 #126413 üzenetére
Szia!
En ennyiert inkabb egy Suzuki SV650-ben vagy egy hasznalt MT07-ben gondolkoznek. 30 evesen talan nem okoz gondot az a plusz loero es nyomatek, es egy kicsit felnottebb gepek. Mondom ezt ugy, hogy en szinten egy 650-esen kezdtem ujra friss jogsival 10+ ev kihagyassal, tehat effektive kozuton nullarol 34 evesen.
Jonnek majd ugyis a tobbiek a pro-kontra dolgokkal es mas tippekkel, ez csak az en elso meglatasom volt, foleg azert mert igaz a Suzuki kisse puruttya es regi technika, de eleg jo aron lehet lecsapni a 2020-as modellekre belole ujonnan. -
#37910784
törölt tag
Sziasztok!
Ha minden jól megy, hamarosan sikerül megszeznem a korlátlan jogsit, és szeretnék egy "kezdő nagymotort" venni. A keret kb 2.5 M HUF, elkapkodni nem akarom, az sem baj, ha csak jövőre lesz. Az említett keretből szeretnék vagy újat, vagy pár éves használtat venni. Én 30 éves, 175cm-s, 75kg-os vagyok, szóval elég kompakt méret. Hosszabb túrákra nem mennék, inkább csak napos / fél napos csapatásokra. dombosabb, hegyi terepeken (Szlovén határ mellett lakom, úgyhogy közel van Ausztria is a jobb utakkal). Ezekből kiindulva valami naked típusra gondoltam.Amit néztem első körben, az a Honda CB 500 F. Erről mit gondolotok? Van esetleg valami alternatívája, ajánlott típus a felhasználási célokra?
-
KuZo
tag
válasz Micsurin #126386 üzenetére
Persze, hogy őszíntén! :) Nem közlekedem nyitott sisakkal, de tankolás, rövid csevejek, készülődés közben nagyon praktikus nekem. Viszont a sima felnyitóssal (most olyan van) már beleakadtam párszor ajtófélfába, kocsiajtóba...stb. Ezért tetszenek a teljesen hátrahajthatóak, mert nem leszek 20 centivel magasabb tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz bajnokpityu #126403 üzenetére
Ez volt rajta. Tavaly cseréltem az elsőt (ott még 3-as volt...), most a hátsó volt soron...
Biztosan van jobb gumi, de nekem eddig semmi gondom nem volt vele. Nem vagyok egy térden fordulós alkat, szóval amire én használom, arra jó... -
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #126401 üzenetére
Brit care (prémium se rossz de annyival nem olcsóbb mint a care, hogy megérje), árukhoz mérten nagyon jó tápok kutya topikban mutatták nekem is azóta mindkettő ezen van meglepően kevés a végtermék* és jó húsban vannak.
*ProPlan-hez képes képest.Nem kicsit döbbentettek meg mikor rávilágítottak, hogy a ProPlan mekkora trágya egy táp.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Call of Duty: Black Ops 6
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szólánc.
- Delta Force - Nyáron jönnek a mobilos kiadások
- További aktív témák...