Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Shin Chen #110111 üzenetére
Én a Hondát választanám, de elfogult vagyok a típussal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Shin Chen #110105 üzenetére
Én ültem rajta a bótban, csak kíváncsiságból, meg be is indítottuk. Nem rossz motor, kifinomultan járt, ránézésre eléggé minőséginek is tűnik úgy részleteiben az árához mérten, meg minden led-es rajta, ha emlékezetem nem csal. Egyedül a váz nem tűnt olyan szépen kidolgozottnak, de teljesen vállalható. El is vitték a kereskedésből, hamar megvették.
Nem hinném, hogy gondot okozna a szervizelése, van márkaképviselet, így alkatrész is, annyira pedig nem bonyolult a felépítése, hogy ne tudnának hozzányúlni...más kérdés, ha speciális baja van, akkor nyilván nem tolhatod be akármelyik "japán" szervizbe - vagyis nem biztos, hogy hozzá akarnak nyúlni. Habár jobban meggondolva, talán jobb is. Mindenesetre nekem tetszett, jobban megmozgatta a fantáziám, mint egy tucathonda..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Shin Chen #110136 üzenetére
Valahol spórolni kellett, de nem hinném, hogy ettől rossz lenne. Én csak egy helyen láttam igénytelenseget, és az se varrat volt, hanem nem volt utána szépen eldolgozva a felület, hanem fogták és lefényezték. De amúgy meglepően jól osszerakott vasnak tűnt, vállalható. Ha all roundert keresnék olcsóbban akkor bevállalnám.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #110211 üzenetére
Rakj a honda tetetejere meg egy yamaha jog-ot, es akkor vannak egalban. :D
Miert fontosak a katalogusadatok ugy altalaban? Ha mondjuk fiatal taknyok a celcsoport, ott biztos tarol a nagyobb vegsebesseg.
A kezedet nem tudom fogni hogy vegyel egy ilyet, azaz a megerosites, amit varsz, az itt nem lesz. Jaratlan ut, de ha vennel, mindenkepp szamolj be a tapasztalataidrol.Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Shin Chen #110219 üzenetére
Véleményem (leginkább az ismerőseim motorjai és rengeteg fórumos tapasztalat, vélemény, teszt olvasása után) - sajnos az jön le, hogy (ha kizárólag vadi új, szalonmotoban gondolkozol) akkor éppen-éppen nem férnek bele az "ajánlott", "csalódást biztosan később sem okozó" belépő szintű túraendurók a 2 millióba. 2,1 - 2,4 körül van a Honda CB500X, illetve az annál sokkal-sokkal jobban dícsért Suzuki DL650 alap változata. Én megpróbálnék még hozzá tenni a 2 millióhoz, és az utóbbit venném, akkor is ha csak pár hónappal később tudom megvenni.
Azzal biztosan nem fogsz mellé fogni, sokáig gond nélkül kiszolgál és - ha ráunsz, másra vágysz - akkor kevés anyagi bukással túl tudsz adni rajta.
Tudom hogy kicsit sarkosan fogalmaztam az előbb, de -sajnos - én ilyen rossz természetű vagyok. Ezért bocs!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Shin Chen #110219 üzenetére
Gyors meglestem, katalógusadatokban nincs túl nagy eltérés a Benelli TRK501 és a Honda CB500X között (2019, mert a 2018-as egész más még!).
Úgy fest, hogy a Benelli 5cm-el nagyobb hasmagassággal rendelkezik, sokkal vastagabb a villája, stb-stb, ami egyrészt jelentkezhet a plusz tömegben, másrészt sokkal inkább terepmotornak tűnhet. De ez senkit ne tévesszen meg! Egy 200+kg-s motor nem lesz terepmotor sosem! Lehet velük könnyű terepen élvezetesen menni, de aki egyszer próbál egy rendes endurót, annak a véleménye egy életre megváltozik.
A Benelli amúgy elsőre tök szimpatikus, de most jön a "de"!
Nekem egy 2006-os Aprilia Pegaso Trail-em van, ami szintén tök jó motor, meg minden, de szinte semmi aftermarket cuccot nem kapok hozzá! Vagy találok gyárit, vagy csináltatok valamit, vagy valami univerzális fos, vagy inkább hagyom a csudába. Épp ezért nem fogok többé olyan motort venni, amiből alig-alig akad!
Pl.: egyszer estem vele egy rendeset, és lábtartót egyszerűen nem találtam hozzá! A gyári lábtartó ára horror, és már nem is volt elérhető, így inkább csináltattam magamnak!
De bukókeretet sem nagyon találni hozzá, azt is csináltattam. De ugyanúgy igaz ez a kézvédőre, és kb. minden másra is! Egy Hondához kb. mindig lesz minden!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Shin Chen #110211 üzenetére
"Miért lenne 60 kiló plusz nem bocsánatos bűn?"
Mert rohadtul érzed azt a súlytöbbletet, főleg kis tempónál.
(#110216) Bogyó bá'
"Kiforgatod a kapott válaszokat - pont az ellenkezőjét sugallták a topiktársak.... (majdnem ugyanannyiért nem kínai xart kéne venni, hanem Hondát....)"
Pontosan. De az Ő pénze, költse kínai motorra, ha ahhoz van kedve. -
#31733248
törölt tag
válasz Shin Chen #110268 üzenetére
A legjobban tényleg akkor jársz ha Suzukit veszed, műszakilag tartós, jó konstrukció, könnyű lesz eladni a keresettsége miatt és nagyon szépen tartja az árát. A Benelli pedig jó eséllyel annyival lesz olcsóbb pár évesen, mint amennyivel jelenleg a Suzuki drágább. Nem utolsósorban egy jobb motorral töltöd el azt a pár évet.
-
Daywalker
addikt
válasz Shin Chen #111150 üzenetére
Azért a tiltástól nem lesz baja, ne csináljunk már úgy, hogy azonnal újra kell építeni a blokkot, mert el lett pörgetve tiltásig Simán csak ugyanúgy zsakbamacska, mint BÁRMELYIK használt motor/autó/feleség.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Vismajor01
addikt
válasz Shin Chen #111981 üzenetére
Igazából csak nadrág lett végül onnan, mert azt hittem kabát+nadrág a szett 60 dolcsiért, de csak a nadrág volt annyi. Kabátot jofogásról vettem végül, kemény 5 ezer forintért.
A nadrág teljesen jó, minusz 10 fokban sem fázom benne, bal felül kicsi szakadás lett rajta két 70+os bukó után. Kényelmes, nem koszolódik, nekem teljesen megfelelt robogózásra.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Polemius
senior tag
válasz Shin Chen #112014 üzenetére
Vegyél GSF 650-est, abból találni első gazdásat is (még 600-asból is).
Típushibája nincs nagyon (a karbutároros verzióknál a benzincsap előfordul, hogy megadja magát).
Ha rendesen karbantartottat veszel (egy első gazdás esélyes, hogy olyan), akkor nemigen okoz meglepetést. -
Biqci
aktív tag
válasz Shin Chen #112014 üzenetére
Én tavaly szeptemberben vettem egy 600-as Banditot, több mint 20 év kihagyás után. Tipikus nem szabad megvenni motor, 63ezer km-rel, én vagyok a 6. tulaj. De friss műszakival, új gumikkal, felújított kupplungal, jó láncszettel, bár kis szépséghibákkal, de semmi komoly. Előtte átnézettem szervízben, semmi komoly probléma nem volt. Azóta mentem vele kb. 7000km-t, sajnos nem többet, mert némi egészségügyi problémák adódtak, csak 3 műtétem volt az elmúlt egy évben. De ezalatt az idő alatt semmi gondot nem produkált, most is csak áldani tudom, hogy ilyen gépet sikerült találni, amit újrakezdőként is "bátran" használni tudok. Igaz, kb. 20cm-rel alacsonyabb vagyok, mint te, de egy próbát megejthetsz egy ilyen géppel is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
BlackPriest
őstag
válasz Shin Chen #112231 üzenetére
haver vett ott két motort, drágább az átlagnál, de minden úgy ment, ahogy megbeszélték. a szerviz viszont felejtős, legolcsóbb olaj, stb
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
zgospel
őstag
válasz Shin Chen #112231 üzenetére
Tovább generálom a mende-mondákat: 2 napja egy FZ6-os srác volt az egyik Red Baron szervizben mert nem működik neki az ABS. Kapott egy 300 ezres javítási ajánlatot. Mondjuk az korrekt hogy megemlítették neki, hogy azért ennyi, mert nem értenek az ABS-hez, fogalmuk sincs mi a baja és hol keressék, ezért az egész modult cserélnék ennyiért.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #112251 üzenetére
A piac torvenyei alapjan nem a top szakember megy oda dolgozni, mert eleg szarul fizet. (legutolso informaciom szerint). Nekem kicsit eros az auto olaj toltogetes egy redbaronnal, (meg nem toltottem auto olajat olajfurdos kuplungos motorhoz, de tippelem a kuplung azonnal csuszik, mivel nincs hozza adalek ebben az olajban, tehat eleg feltuno a ket olaj kozott a kulonbseg) egyedul tasner videoban lattam, hogy ilyet ajanl, de nala keves retardaltabb van a szakmaban. Zgospel sztorija az abs rol abban az esetben rossz fenyt vet tovabbra is a szakembereikre, ha a periferiak vizsgalatan egyaltalan nincsenek tul (indukcios jeladok). Ha mindent kimertek, es a modullal van baj, az nem motorszerelo szakma mar, hanem specialistahoz kene vele menni. (Nem ertem, miert nincs ilyen kapcsolatuk, ahova ezt le tudnak adni) Ha semmit nem mertek ki, csak szettettek a kezuket, akkor egy atlagos, nem markaszerviz minoseget nyujtanak, ahol nem kuldik oket tovabbkepezni, es ok maguk sem kepzik magukat, vagy nem tudjak. (Altalaban a szakmai feltekenyseg miatt, es attol, hogy igazi ven faszok vannak itthon a szakmaban, amugy is eleg nehez tanulni ebben az agazatban)
Szoval barmelyik kereskedesbe en hozzaertovel mennek. Meg a red baronba is.
Rossz tapasztalatom van a markaszalonokkal is. A legutobbit elmeselem. Nemreg erdeklodtem egy nagyon megbizhato japan marka neves budapesti markakaereskedesenel, egy meghirdetett motor ugyeben. Rakerdeztem a nagyon kinos pontokra, vagyis annak a tipusnak a gyerekbetegsegeire, gyakori hibaira, visszahivasi akcioban elvegzett garancialis javitasaira. Mint ilyenkor mindig, mindennek utananeztem, tudom melyik fenyezes az amerikai piacos, (es van ilyen is elado) melyik matricanak hol kell lennie, ha fekudt egy ilyen motor, azt egy fenykeprol tudom, eleg csak a monitorra tennem a kezem, tudom hany km van az olajban, annyira mindent elolvastam ezzel kapcsolatban.
Szoval telefon. Kb 5 perc beszelgetes utan - ami abbol allt, hogy megkerdezte, hogy jelenleg milyen motorom van, (olyan japan marka, aminek a logoja nincs kint naluk a szalon tetejen) kijelentette hogy arrol a tipusrol meg nem is hallott, (bazmeg egy big bang r1 rol nem hallott egy ember, aki motorokal foglalkozik napi 8 oraban) - szoval miutan letudtuk, hogy ejnye, masik markat birtoklok, es mar nem is tudom hanyadszor tereltem a szot a lenyegre, azutan megis kiderult, hogy a 3 visszahivasi akciobol vegulis 1 et megcsinaltak a motoron. A tobbirol o nem hallott, nem tud. Amugy errol a javitasrol nincs jelzes sehol a motoron, nincs papir rola. Es ennel a tipusnal ez egy klasszik japan markas garancialis sunyitas volt, egy joval nagyobb hibat orvosoltak ezzel, tehat az a nagyobbik hiba meg kijohet rajta, ha epp szerencsetlen az ember, ami a motor ertekenek a fele javitasban.
Nade mivan akkor ha engem ilyen melysegig nem erdekelnek a motorok, csak venni akarok egy ilyet?
Nekem a tanulsag, hogy sehol nem vagy biztonsagban.
Explosión de dos tiempos
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Shin Chen #113085 üzenetére
Már aki bírja a beépített napszemüveget. Mert én például konkrétan rosszul vagyok tőle, hogy alulról 1000-el jön be a világos, és hogy 2 réteg plexi is van a szemem előtt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
z123456789
addikt
válasz Shin Chen #113303 üzenetére
Alapból a túramotorok nem tetszenek semelyik márkából (lényegében a legsokoldalúbb, legpraktikusabb motorok nem tetszenek egyáltalán, de én autóban sem vagyok képes kombit és dízelt venni, csak a leghaszontalanabb benzines sedanokat, pedig évi 35-40e km-t megyek. ). Szóval típusra egyedül a túramotorjai nem tetszenek, amúgy az összes többi tetszik, ráadásul azt is elfogadom, hogy a korábbi szar konstrukciók óta már sokat fejlődtek. Nagyon tetszettek mindig is, vágytam rájuk, aztán mikor komolyra fordult a dolog, és megtudtam, hogy osztrák cég...mondom OK, köszi, ninc stöbb kérdésem, jöhet megint a széllel szembehugyálás, ami oly sokszor végig kísér életem során, és inkább kerestem más márkában nekem valót.
Szóval igen. Mélyésgesen előítéletes vagyok nagyjából az osztrákokkal szemben. Ktm, redbull, manner, ottakringer, gösser, almdudler...
Tudom, hogy ez egy ostoba hozzáállás, de bántani nem bántok ezzel senkit, nekem meg így jó. Túl közel vagyok a határhoz, az a baj, lehet. -
csongi
veterán
válasz Shin Chen #113451 üzenetére
Van autópályán olyan is, hogy sebesség korlátozás a megengedett legnagyobb sebesség alatt.
A Tanulóvezető legfeljebb szabálysértő volt, de a pontos körülmények nem lettek leírva.
Illetve Jobbra tartási kötelezettség maximum szabálysértés és ebben az esetben már nem lesz prioritása.
Amúgy meg az oktató aki felel, nem pedig a tanuló.
Ha az útszakaszra megengedett legnagyobb sebességgel haladt a belső sávba, csak szabálytalan módon érheti utol másik jármű, kivétel, ha megkülönböztető jelzéseit használó járműről van szó. -
gergo5991
őstag
válasz Shin Chen #113451 üzenetére
nem a tanulóvezető büntetett, hanem aki jobbrol előzte meg őt.
ha úgyvesszük ebben a balesetben mindenki hibázott, de a legnagyobbat a büntetőfékezős csávó, mert az inditotta el a lavinát. (szerintem), de lentebb jól irják, nem ismerjük pontosabban a részleteket, igy hát csak annyit tudok javasolni hogy óvatosabbak legyünk az utakon és a durcáskodást meg konditerem vagy sporton töltsük ki ne pedig az uton -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Shin Chen #113884 üzenetére
DebrecenbenHajdúböszörményben praktizál egy BMW-szerelő, a Gellén József. Csak hírből ismerem, de dicsérni szokták. Elérhetősége: Gellén József/Hajdúböszörmény/ húszötvenhat05százhetvenhárom[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #113954 üzenetére
Nem is rémlett de most, hogy mondod igaz.
Pedig baromi jó gép, praktikus. A tank helyén lévő rekesz is teljesen korrekt meg a formája. Kár, hogy nem találtam belőle december - januárban fojtott példányt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #113978 üzenetére
Nem lehet, hogy csak rendszeresen megy vele? Nálam sem éppen patyolat tiszta se a sárga se a fekete. Pedig órákat tudom őket néha mosdatni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #114017 üzenetére
Tizenéves motorok rozsda mindenhol lesz. Ha nincs akkor fogták finom kétezres papírral átmentek rajta és ködölték majd wd40, woálá csillog mint a nepper autó.
@persu: csak parasztiban amennyire otthon ki lehet, 1,5-2mm körül üthet. Érzed is fékezés közben mintha pulzálna az eleje. Cmsnl-en most találtam neki gyárit jó áron, részemről a dobjuk el vagy csináljunk órát belőle irányba noszogatnám. De ha lehet ment és olcsóbb legalább arra rávenném... A retek intercom helyett ami belföldre halál felesleges...
De érdekes több irányból is néztem és nem lapjában ment el hanem mintha asszimetrikusan kopott volna el, lapjában is hullámos.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz Shin Chen #114025 üzenetére
nálam nem okozott gondot eddig, persze túra kabátra. Nyáron csak ráhúzok egy szélkabátot, vagy egy motorospólót és kész.
(#114027) jacis
ez most akciósan 50e körül van, persze jóval drágább az általad linkeltnél, de a SCOTT márkanév nincs hiába rajta. A páncélzat összeillesztése, anyaga, szorítópántok...stb. lényegesen minőségesebbek. Bőven megéri a felárat, ha véletlen buksz vele."there are more jacks then one at the fair..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest