Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz
Shin Chen #139709 üzenetére
azért mert 1-2 ügyintéző nem tud rendet tartani az asztalán (ráadásul saját munkaasztal!) és ezért nem fizetnek ki időben 1-2 szállítót az elég cink. főleg ha ne adj isten olyan partnerrel szerződsz aki a szerződésbe írt egy kis kellemes kötbért. szerencsére dodor még nem tart itt, ő csak utólag szokott anyázni, bár nem értem a felháborodását se mert a video elején mondja hogy az összeg-pénz nem izgatja (2pnél) mert csak párszázezerről van szó. akkor miért nem kssolt?
-
Geresics
addikt
válasz
Shin Chen #139709 üzenetére
Hát, valahol értem is, mert szar, amikor az embernek a munkáját nem fizetik ki. De ezzel a "majd én megmutatom, hogy velem nem lehet szórakozni", meg a "nehogymár nekem kelljen könyörögnöm a pénzemért" hozzáállással nem igazán tudok azonosulni.
Nézettség és kommentgyűjtés szempontjából viszont nagyot mennek ezek a videók, amivel egyrészt bevételt generál magának, másrészt a további parnerek felé magasabb számokat tud mutatni, harmadrészt meg a potenciális partnerek felé tudja mutatani, hogy így jár mindenki, aki megpróbál vele kikezdeni! Tehát ő csak nyer ezzel... -
bacus
őstag
válasz
Shin Chen #139549 üzenetére
Ez kb olyan, hogy kell e protektor, meg kesztyű, mert csak egy hosszabb út lesz, aztán megint fél évig nem ülsz motorra...
A markolatfűtést egy biztosítékkal relén keresztül kötöd be, a relé triggerelése mehet a világításról, akkor nem fogod tudni rajta hagyni a fűtést, miután leszálltál.
Egyébként sok motornál elő van készítve a markolat fűtés, azaz van csatlakozója, ha mondjuk a vezetékelést akarnád megúszni, ha nincs akkor mehet a szivargyújtóról levettről is, értelemszerűen a markolatfűtés ez esetben nem mehet együtt pl a gumi felfújáskor a kompresszorral vagy vízforralóval, stb, ide nem kell külön biztosíték, mert már van.
Relét bármelyik autósboltban kapsz, jó a 4 és az 5 lábú relé is, a legkisebb is (van 30A és 40A-es is). Az előre menő vezeték minimum kettős szigetelésű legyen, de ehhez a feladathoz a villanyszerelési boltban kapható mtl (műanyag tömlő lapos) is megfelel. A pozitív ágába kell tenni a biztosítékot minél közelebb az akkuhoz, ha onnan akarod mégis újra előre vinni az áramot.
-
duni84
aktív tag
válasz
Shin Chen #139545 üzenetére
szerintem mielőtt rákötöd, rajzold le papírra is a kapcsolást. a világításra semmiképp se kösd rá a markolatfűtést, mint nagyfogyasztót (meg úgy más utólagos dolgot se semmire, ha egy mód van rá). legegyszerűbb, ahogy #139550 Somatom is javasolta annyi pontosítással, ha esetleg nem lett volna egyértelmű:
1, hozz előre egy új 0 és - vezetéket közvetlenül az akksiról, amin van (lengő)biztosíték
2, ezt a szálat szakítsd meg (vízhatlan) relével, amit pl a helyzetjelző vagy a tompított vezérelígy tuti, hogy egyik utólagos csoda miatt sem fognak az eredeti berendezések kiesni, a relé meg hülyebiztossá teszi, hogy pl egy random qi töltő ne merítse csutkára az akksidat, amíg te dolgozol/szórakozol/bármit csinálsz
mivel január van, időd, mint a tenger, így ha itthon nem találnál, akkor akár még az aliexpress is játszhat relé ügyben
-
Tamás9x
őstag
válasz
Shin Chen #126857 üzenetére
Megpróbálom bevinni, csak hát a "nincs raktáron de rendelni tudnk" darabokat nem lehet belepróbálni. [link] Én is ezt néztem, a felverhetős lenne az igazi, de ki garantálja, hogy fel is veszik... fel is veszem rohanásban.
Télen van varrónő ismerős, lenyithatós lesz a háta ha ráér a kedves hölgy
-
etnies
senior tag
válasz
Shin Chen #126755 üzenetére
Ezt nem tudom, soha nem terepeztem. Annyit tudok, hogy terepre nem ragadós láncsprayt használnak, tehát az olaj jobb is lehet.
Ami gond lehet, az a sérülékenység. Ezt a Tutoro szerintem nem jó terepre, mert be kell állítani, hogy derékszögben álljon, nagyon kényes rá. (terepen faág, kavics, minden üt mindent) Egy elektromos adagolásos, ülés alá rejtett Scottoiler jó lehet, de az többe kerül. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
Shin Chen #126157 üzenetére
Igen, de az avultatás miatt biztosan rá kell majd még fizetnem.
(#126159) KoVee84: A dashcam felvétele alapján mereven előre bámult, de a periférikusan akkor is látnia kellett volna egy piros gombócot.
(#126167) Micsurin: Remélem nem, nem volt olyan nagy erejű az ütközés, de csak megbontás után fog kiderülni.
A dashcam GPS-e 14 km/h-t mutat az ütközés előtt 15-20 képkockával, de csak mp-enként frissül az adat, ennél biztosan kevesebb volt már valamivel becsapódáskor.(#126173) norbert1998: Nem akarom okosba', fizessen csak a másik fél biztosítója.
Egyébként nem akartam volna még elengedni az autót, de most már egyre inkább azon gondolkodom, hogy a javítás után elpasszolom, mert már nem lesz olyan, mint volt, és veszek egy másik Jazz-t. Preferably sárgát vagy padlizsánlilát, bár ezekhez még nehezebb színazonos cuccokat találni. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Shin Chen #126157 üzenetére
Bukócső tervben van. Rdmoto kapható csak rá, vagy csinálok a cégben munka után egyedit. Utóbbi azért jobban hangzik.
A tegnapi kör során kiderült, mennyi nyomaték van benne. Alapjáraton simán elindul a kocsifelhajtó hídon is felfelé.
Micsurin-nak igaza van. 36kW, ez az én szegénységi bizonyítványom. Ma beszeltem az NKH-val, hogy mennyire macera. Még befutok személyesen pontositani és át gondolom, mi legyen vele. Azt mondta a manusz, hogy előfordult már drosselkit beszerelés náluk is, szóval nem lehetetlen.
Az talán dobna az értékén is kicsit.Ma végre először volt elég jó idő, hogy motorral jöjjek dolgozni. Természetesen a Hondával. Hogy ez mennyivel precízebb műszer, te jó ég
-
válasz
Shin Chen #126119 üzenetére
Nem tudom ezt mi okozza, anno a CBF600-al egyáltalán nem volt gond ürest fogni
Az okozza, hogy a Honda váltók kurva jók
A CBF500 váltóját sem gond üresbe rakni, megy álló helyzetben 1-esből, 2-esből, vagy gurulva is kettőből lefele simán. Nagyon ritkán baszom el, szuper jó váltója van. YBR125, GS500, FZ6 mind rosszabb volt.
Autóban is imádom a Honda váltókat, 7gen Civic, 7gen Accord, etalon váltókkal rendelkeznek ...
-
válasz
Shin Chen #125886 üzenetére
Rakok fel képet, amint felrakom a motorra.
A műszerfal felett nekem is kormánymerevítő van, ahhoz kérésre kaptam tavaly grátisz egyedi közdarabot, hogy fel tudd rá rakni. Annyi hátránya van, hogy erre várni kell pár napot amíg legyártják neked, a többi univerzális cucc az polcról kapható.
-
Polemius
senior tag
válasz
Shin Chen #125852 üzenetére
Most néztem, fura módon bár online még €58.00 volt a vége, a kártyámra €49.00-t terheltek...
De mindegy, hogy 50 vagy 100 alatt volt-e, mert mint írtam, láthatóan meg sem nézték a mellékelt számlát.
(Rá volt ragasztva egy nejlontasakban a csomagra, de láthatóan nem bontották ki, anélkül meg nem tudhatták, milyen értékű cucc van benne. Igaz, bubis tasakban jött, nem nagyobb dobozban, így gondolhatták, hogy nem valami drágább cucc van benne.) -
bacus
őstag
válasz
Shin Chen #125852 üzenetére
Ez nem kis darab!, nem csodálkozom, hogy ennyi a posta, egész nagy doboz fog jönni, hiába könnyű.
Én inkább a kis plexi híve vagyok, persze sok mindentől függ, kinek mi a jó, de amennyire bántó a gyári plexik magas állása (számomra), azaz ott tényleg rázza a sisakot a szél, a legalacsonyabb állásban maximum a zaj bántó, erre meg lehet a füldugó a jó megoldás.
-
Madwe
nagyúr
válasz
Shin Chen #125456 üzenetére
A józan paraszti ész kresz ismerete lévén vagy hiányában is azt sugallja h többsávos úttesten csak úgy átkelni veszélyes, nagy körültekintéssel érdemes csak - persze ez sok idős embert még nagy forgalomban se zavar
Ettől függetlenül minden útszakaszon úgy érdemes közlekedni, h bármely hirtelen felmerülő akadályra reagálni tudjon az ember a vezetési körülményeknek megfelelően. Erre jó iránymutató a sebességkorlátozás, egyébként -
etnies
senior tag
válasz
Shin Chen #125293 üzenetére
Én bízom benne, hogy nyáron lesz európai nyitás. Ilyenkor már listát szoktam készíteni a tervezett látnivalókról, aztán kiszámolni a pénzt, tervezni az útvonalakat.
Már március van és jelenleg azt sem tudom, hogy lesz-e egyáltalán túra.
B-terv Skócia, mert tényleg szép, de nagyon jól el kell találni azt a három napot, amikor jó idő van.Otthon nem is tudom, mit csinálnék. Talán Lillafüred-re elugranék a pisztrángoshoz.
-
Shin Chen
tag
válasz
Shin Chen #123569 üzenetére
Megoldódott az égett műanyag szag rejtély.
Lebontottam a kipufogó műanyag burkolatát, alatta találtam egy olvadt pacát.
Sajnos nem volt időm levakarni, meg még forró is volt és bontani kellene, úgyhogy majd ma.
Nem ér hozzá sem a burkolat, sem bármi más, valami szemetet szedhettem össze út közben. Szerintetek ez mi lehet?
-
csongi
veterán
válasz
Shin Chen #122758 üzenetére
Nem ertettem teljesen a szoveget, de a video alapjan sima horganyzott vasat tett bele. Amivel sikerult teljesen erdektelen marketingesre vinni a video szintjet szerintem.
A tanok belseje nem szimpla tuzihorgyany vagy vasboltban kaphato vasaru felulet kezelest kap.
Nalam is van par rozsda potty. Es lesz meg 30 ev mire elerheti a kronikus allapotot.
Ez egy folyamat, nehez megelozni teljes mertekbe.A muanyag tankoknal , majd a jovoben modosulo uzemanyagok is gondot fognak jelenteni.
En mashogy kezelem. Le engedem a benzint belole 2honap utan, azt beontom az autoba. A motorba meg ontok, ujabb 100ast
Telente kb 2*megcsinalom. -
csongi
veterán
válasz
Shin Chen #122680 üzenetére
Azért nem kell titkolózni melyik szerviz volt. Felesleges másokat szívatni.
A szerelő aki b.fasz. nem sértesz semmit ha leírod.Itthon reszketek, hogy jó e a szelephézag, és kb 10* rá ellenőrzök, meg 3* átforgatom, biztos ott van minden ahol kell, nehogy fost adjak ki a kezemből. Egy márkaszervizbe meg ezt fülre. Nem semmi. sosem leszek azon a szinten. Olyan magas rezsióradíjért ez már elvárt
De szíííp puzzle
. Unatkozni nem kell egy ilyen mellett.
-
GTVili
tag
válasz
Shin Chen #122680 üzenetére
Én a múlt héten vettem egy Yamahát...
....fülre hallhatóan szelephangja volt. Gyorsan neki is álltam, hogy ránézek...de, mivel a hézagmérő készletemet elhánytam valahová, kénytelen voltam a szó legszorosabb értelmében "érzésre" beállítani...
...
Természetesen a későbbiekben be fogom állítani rendesen, ez most csak annak igazolására történt, hogy tényleg csak a szelep zörög-e...A végére azért hozzáteszem, mielőtt kiátkoznak...
... hogy egy kétszelepes kismotorról van szó...nyilván nem álltam neki egy sornégy 16voltosnak....füllre....
-
bacus
őstag
válasz
Shin Chen #122684 üzenetére
A teleszkóp olaj is olyan mint a fékolaj, nem azért kell cserélni mert már látszik vagy érezni.
Ha jól emlékszem az ajánlásokra a teleszkóp olajat 3 évente kellene cserélni, a fékolajat 2 évente." nincs szelephézag hangja"
na most ezzel van egy kis baj, ugyanis a szelepek két irányba állítódhatnak el, és az a rosszabbik eset, mikor nincs hangja.
Ez egy időigényes művelet, hiszen le kell hagyni hűlni a motort (azaz várni kell vagy 2-3 órát), majd végig mérni, és ha bármelyik rossz, akkor az összeset újra lapkázni középértékre... Amennyiben ugye tűrésen belül van, akkor végül úgy hagyhatja, vélhetőleg ki kéne bírja a szerviz periódust.
Tehát ezt SEM lehet fülre megállapítani.Az a szelep, aminek nincs hangja, az hamarabb tönkre megy..., utána meg sokkal drágább a javítás is, hiszen szelepszár is kellhet, tömítések, akkor már szelepfészkeket is illik megcsinálni, szóval egy lapkázás az sokkal kevésbé költséges munka, nem is jár megbontással.
Én szeretek ott állni a gép mellett a műhelyben, a szerelők meg szeretik, ha nem nézik őket.
Örök ellentét. Nem is igen szimpatikus pl a váci úti bmw szervíz, ahol tükrös üveg fal mögött szerelnek, nem látom mit művelnek a motorral/autóval...
-
bacus
őstag
válasz
Shin Chen #122644 üzenetére
Szerintem sokkal egyszerűbb a megoldás (legalábbis hazánkban), ahol még NEM szabályos egy csomó kipufogó, db killer és E jel nélkül. Csak a nem akarásnak, nyögés a vége ! Sajnos mi akik szabályokat betartva közlekedünk is megkapjuk a kollektív büntetést.
1. Van ez a Véda rendszer, ami szart se ér így, bár tudom van büntetés, de elenyésző a visszatartó ereje, mindenki tudja, hol kell visszavenni és meddig. Át kell alakítani átlag sebesség mérésre MINDENT. Kaputól kapuig, kaputól 3 lábúig, autópályákon pár mérőpont, azok között. Adott átlag sebesség felett megy a büntetés.
2. zajmérés. Mi nem megoldható? pár helyen ellenőrzés, akinek nem megfelelő, kulcs elvesz, lehet hazatolni a motort. Szerintem 100m után átgondolná, hogy akar e szabálytalankodni, tetszik e neki a hangosabb kipufogó. Még csak büntetni sem kell ! Akkor kapja vissza a kulcsot, ha szabályos mérést produkál. Addig meg megy be egy adatbázisba, online adatbázisba, amit minden véda kapu regisztrál, ha mégis felül a motorra és nem tolja, akkor fél milliós büntetés. (indulásnak)
Természetesen mérni lehetne egy csomó helyen, le kell írni a módozatát, pl autómosókban, odamész, elolvasod hogy kell, leméred és már tudod is, hogy NEKED van teendőd a motorral vagy nincs.A hangosabb kipufogónak 30 éve VOLT értelme, akkoriban mi fiatalok nem üvöltettük a zenét fülesen keresztül, voltak környezeti zajok, amik eljutottak hozzánk. Ma nem látom értelmét, a gyerekeim indulási sorrendje. Telefonon zene, bluetooth kihangosít, vagy ha egyedül van jó a füles, utána a többi... Nekem ne mondja senki, hogy a modern autók zajszigetelésénél lehet hallani a motorok kipufogóját, mert azért ülök autóban is. Akkor hallom, mikor szinte mellettem van ! Ablakot régen mindig lehúztuk, télen-nyáron, ma klímás az autók 99%-a, mikor láttál utoljára leengedett ablakot?
De a rendőrség leszarja, nem érdekli, nem tudja, nem akarja. Elnézi, ahogy a motoros érdekvédelmek birkóznak a helyi képviseletekkel, mintha NEKIK akik egyébként a szabályok betartatásáért felelősek, semmi közük nem lenne az egészhez.
Viszont azt is látjuk, hogy ez a baszogatás SEM biztos, hogy végleges megoldás, hisz a sógoréknál vérszemet kaptak a zöldek.., tehát azokat is le kell kussoltatni, azaz oké, nem mehetnek motorosok, akkor nincs autózás sem. Zavar a büdös? Vége a buszjáratnak is..
A zöldek is mindig csak annyira zöldek, amíg az ő jogaik nem sérülnek.
-
vendingo
veterán
válasz
Shin Chen #122645 üzenetére
Kompresszorral portalanítsál, majd csatikat széthúz, aztán kontaktspré. Pár éve megcsináltam az enyémmel, csak a fesszab csatiját hagytam ki, szét is égett kontakt hiba miatt. :)
Enyémen 30 éve nem voltak tisztítva a csatlakozók, kegyetlenül néztek ki.
A biztosítékokat se hanyagold el, én azokat is tisztítottam, cseréltem, nem nagy tétel. A régiek meg jók lesznek tartaléknak. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Shin Chen #122629 üzenetére
A "koma" azt mondja, hogy amikor valamelyikojuk elindul, akkor az mindig nyelgazon teszi, es hogy esetleg van valamilyen mentalis hianyossaguk, hogy igy tesznek.
Azt latom, hogy te is nagyon a masik vegen vagy a velemenynek, mert nem hebeg-habog, hanem felkurja magat, ha valaki elkezdi sertegetni, ami ugye varatlan emberi reakcio, egy ilyen helyzetben.Ne varjunk objektiv megkozelitest egy arte- musortol ami motorokrol szol. Ezek gyongyszakkorosok. Nekik egy lantmuvesz eloadasa okoz olyan oromet, mint egy masfajta embernek egy adrenalinfroccs egy sietos elindulasnal. Ezt annak a rendje,modja szerint demonizaljak is teljesen eltevedve. Kb 20 evvel lemaradva sportmotorokat emlegetnek, igazi ven faszok. Szoval igen, direkt igy indulnak el, mivel ez okoz oromot. Ezert veszunk motort. Az emberek tobbsege. Ha ez nem igy lenne, akkor az emberek tobbsege 250 essel jarkalna, kozlekedesre az is eleg.
A kipufogok ott pedig mar nem illegalisak, mivel szarra szopatjak a kedvelt motorosutvonalakon az osszes motorost, igy 99 szazalekukon legalis minden rajta, hogy ne tudjanak belekotni. Ez kozut. Ha van egy legalis jarmuved, amit nem hasznalhatsz a het bizonyos napjain, az objektiven nezve neked mit jelent?
Illetve nem zajszintet hataroztak meg, hanem jarmucsoportot. Tehat a tusszogos sti imprezaval azert meg mehetsz, mert 4 kereke van. Az osztrak rendor multistradak gyarilag nem fertek be egyebkent az altaluk meghozott szabalykeretbe.
Megint a loerokkel hozakodnak, 150 loeros motor utcara, ami termeszetesen sportmotor. Ha tudnak, hogy 208 loeros is van es az csak egy naked bike, joval 100db felett. Nem sport. Felejtsuk mar el ezt a sportmotort. Alig adnak el beloluk. A turaendurok es naked bike-ok mennek a legjobban nemetorszagban.Szoval legyen kitilva a motor onnan, mert zavarja a lakokat. Viszont akkor kerlek jeloljetek ki valamit, hogy akkor hol lehet menni motorral, ha mar megvetted kozutra. Megertem az ottlakokat. De az egesz helyzetet nezd. Nem egyszeru.
-
canniball
nagyúr
válasz
Shin Chen #122629 üzenetére
"Ha a szélzaj ellen füldugót használsz, a motorod miért legyen 'a kelleténél sokkal' hangosabb?"
Attól függ hogy érted, hogy "kelleténél sokkal"; ha úgy, hogy eleve minek a sportdob, akkor azért, mert (bár sokan vitatják, de akkor is igaz, hogy) a dugóban a sorok között előrecsorogva igenis van haszna."A gyalogosok, vagy szegény paraszt aki az ágyában alszik teszem azt szombat délután 2-kor nem fog füldugót használni. "
Attól hogy sportdob van fent nem kell mindenhol tiltásig húzni."...a munkahelyemen egyes kollegáimmal akikkel jóban voltam megromlott a kapcsolatom mióta motorra ültem... Amióta néha dohányzom is, van aki hozzám se szól..."
Ez a kollégáidat minősíti; akinek ilyen a felfogása azzal jobb is kerülni a kontaktot. Persze ha közvetlen kolléga akivel együtt kell dolgozni akkor gáz a helyzet, de ha nem erről van szó akkor seráránts! -
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Shin Chen #122020 üzenetére
Most is lefoglal már a nézelődés, pedig bőven lenne más dologm
De hát az ember ilyen, álmodozik. Mielőtt motort vettem volna, folyton valami izmos verdát lesegettem. Na persze abban ugyanilyen hülye háklis voltam, mint a motorral. (rövid sztori: 18 évesen vettem egy 15 éves Bravo-t, 1.2 ideges. Jól feküdt, jó a váltó, az érzés, de gyenge, cserébe nem fogyasztott sokat. Azt cseréltem a mostanira 2 évvel később, 1.5 dízel Megane 2. Ez se egy erőgép, de legalább a turbó töltése elhiteti veled, hogy erős. Nem olyan "sportos", mint a Bravo, viszont sokkal kényelmesebb. Ehelyett keresgéltem valamit, ami megy is, és a gatyámat se zabálja le, valamint fő kikötés volt, hogy nem divat"ország" terméke, azaz német japán offos. ) Folyton a hahut bújtam heti legalább 2 alkalommal, már csak hobbiból is, Abarth, Alfa, combos Renault-k, bármi, amire turbót raktak és benzinnel megy. De közben meg sajnáltam volna a Megane-t elherdálni, mert a csúf külső állapot kiváló műszaki tartalmat rejt. Szerencsére a motoron kiélvezem a túrákat, sőt, sokkal többet voltam idén kirándulni, mint az elmúlt 4 évben, mióta van járművem, összesen.Az a baj, hogy a legtöbb ember ha megtudja, hogy nem veszem meg a motorját, el is hajt melegebb éghajlatra. Ráücsörögni nem sokan fognak engedni.
Terepezés alatt nagyjából ezt értem, egy rallisabb túrát, egy eldugott természeti látványosságot felkeresni akár utassal is, földúton, akár rosssz földúton is. A kisVara állítólag meg sem közelíti a nagy terepképességeit, és az egyszer biztos, hogy a nyomaték hiánya még rátesz egy lapáttal. Valószínű, hogyha 15 lóerőhöz 150-160 helyett 100-120 kiló párosulna, nem lenne ilyen gond. Egyedül még csakcsak megtartom, de a földiutaim egy része utassal adódik, fent említett okból kifolyólag, úgy már elég nehéz, de volt rá oélda, hogy sikerült épp lábtartónál megtartani a dőlését, utassal.2 hengeres túráaenduró A2-be csak az XL600V fér bele, nem? Kár, hogy az XTZ750 Super Tenerét nem árulták 48 lóval.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Shin Chen #121255 üzenetére
Őrületbe tudnak ezek az apró zajok kergetni főleg mert az előző mocimon ezek valami aránylag $$$$ problémát jeleztek előre minden alkalommal és elég gyakran.
Tévedtem amúgy nem a trafó volt, röhejesebb és banálisabb... fékkar. Annyira log már, hogy 6000-nél elkezd sétálni fel-le és rezonál haveromnak mutatnám van-e tipp erre random pont rátámaszkodik a kormányra. Elhallgat..., azt hittük beszarunk a röhögéstől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Shin Chen #120644 üzenetére
Azt, hogy mi eszi az olajat, az nem hengerfuggo, hanem inkabb fordulatszamfuggo, es epp aktualis konstrukcio fuggo. Vannak modellek, ahol valahogy mas a dugattyu megmunkalasa, kisebb a gyuru elofeszitese, esetleg valami miatt el tud jobban tomodni az olajlehuzo (csak mondtam valamit a sok valtozobol, konkretan lehet ilyen nincs) tehat egyetemesen ezt igy kijelenteni nem lehet.
Azert nehogymar ne lehessen felmenni autopalyara egy normalis barmilyen motorral.
-
csongi
veterán
válasz
Shin Chen #118826 üzenetére
Ebbol pont nem derul ki.
Csereld ha nincs pontos infod. Hilfo,-t vegyel es kble van tudva.
A valto, a fiss olajtol valtozni fog, de hamar vissza all, a megszokottra?
Mindegyik csatan egyesbe, igy a jo. Burkolat blokk kialakitastol fuggoen.. stb ezt elteroen lehet hallani. -
Somatom
veterán
válasz
Shin Chen #118723 üzenetére
Persze, hiszen abból is az akku/töltőfeszültség jön ki. Autósboltokban lehet kapni szivargyújtós feszültségmérőt. A motorra külön feszmérőt szereltem, de a kamionban ilyet használok. Na, ezt speciel nem ajánlom. Egyszer már szétesett, úgy kellett összelegózni, szigszalagozni. Az USB -je mögött egy kicioccó vezérlő van. Az is régen lehalt már.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Shin Chen #118530 üzenetére
"Valahol félúton behajlítva guggolásnál iszonyatos recsegés ropogás és tompa fájdalom." - pontosan.
Futás felejtős, goggolás oké, de pontosan megvan hogy milyen feltételek esetén (térded pl soha nem kerülhet előrébb mint a lábfejed. stb.), biciklizés nagyon jó és a legfontosabbak a térd körüli izmok megerősítése a vázizmokkal egyetemben.
Fizikoterapeutától kaptam több gyakorlatot, bár azokat nem csináltam nagyon sokáig.
Az egész testet kihasználó saját súllyal történő edzés nagyon sokat hozott nekem minden szinten.
@ off: Igazatok van srácok, részemről az utolsó off, -
Shin Chen
tag
válasz
Shin Chen #118511 üzenetére
Megoldódott a dolog, akkus boltban volt egy doboz csavar-anya elfekvőben
(#118519) Ferdzsoo
Anno még tizen éves koromban nekem is volt valami porcleválásom, pár éve meg telibe elrúgtam a térdkalácsommal egy korlátot, aztán azóta már nem hogy nem 100-as, de még nem is 50-es..
Valahol félúton behajlítva guggolásnál iszonyatos recsegés ropogás és tompa fájdalom.
Milyen gyakorlatokat végeztél, vagy legalább is futás, guggolás, nyújtás trión kívül szerinted mit érdemes végezni? -
-
#31733248
törölt tag
válasz
Shin Chen #118119 üzenetére
Nem tudom - lehet. Használtan bármelyiknek lehet lehet hasonló, vagy rosszabb előélete, kivéve azt, amelyiknek ismered a gazdáját. Önmagában egy Budapest-Bamako még nagyon messze van a világvégétől, a BMW-s ismerőseim nyaranta gyakran mennek ennyit. Ha a párom jönne, szívesen mennék én is, mondjuk nem Bamakoig, de Marokkóig mindenképpen.
A tiroli szabályozásról cikket írt az Onroad, sajnos az kimaradt, ami a német szaksajtóban megjelent: a névleges fordulatszám felénél mérik a zajt, nem leszabályozásnál. Na most ami félfordulaton hangosabb 95 dB-nél, az mennyire lehet hangos tiltásig forgatva?
-
duni84
aktív tag
válasz
Shin Chen #117426 üzenetére
az első órán 125-öst szoktak az ember alá tenni, hogy rá tudjon érezni pl a csúsztatott kuplung, kormányzás, hátsó fék + stabil gáz kombóra. ez egy 125-ösön viszonylag egyszerű (nem kell a súllyal küzdeni, nem kell olyan finom csuklómozdulat a gázkarnál, hogy ne szaladjon szét a ménes, nem fog orra állni, ha rámarkol az első fékre, stb ... ).
amúgy annak idején nálunk is úgy ment a legelső alkalomnál, hogy mindenki körözött a 125-ösökkel + meg kellett várni indulás előtt, hogy kimenjen a pályáról az előző tanuló, aztán amikor az oktató látta, hogy nem fogunk egymásnak menni, akkor úgy pörgettük fel a tempót, ahogy te is írtad: amikor az előző tanuló pályája már nem metszi a következőét, akkor lehetett indulni.
ha tényleg nulláról indul az ember, akkor kifejezetten hálás tud lenni, ha az első napon akár csak kávédarálózik az ember, aztán alszik rá egyet és a következő alkalomra összeáll a dolog a fejében + gyomrában az embernek, hogy ne ijedjen meg pl akkor, ha bedől az íven a motor
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Shin Chen #117039 üzenetére
Ha nem a Csesznek, Mátra, BajnaHérev trió a törzshelyed és nem Európát akarsz bejárni marhára szerintem nem érdekes amíg nem feltűnő és fül sértő.
Ezem a 3 helyen tettek érte a hazai motoros kollégák, hogy mindent is ellenőrizzenek.3,5 alatt se a bodis se a herélt gyári miatt nem állítottak meg anno... Haveromnak se szóltak soha a jelöletlen dob miatt az F650-en pedig állították meg, motorféken meg mintha hajtaná zeusz a malacait, csak érdekes mód tud kulturáltan közlekedni vele.
Egyébként vagy a palást szegecselése mentén körbe, vagy hátulról nézve a kimenet körül valahol nézném.
-
etnies
senior tag
válasz
Shin Chen #116944 üzenetére
Ami fontos:
-láncszerszám
-nyomatékkulcs(ok)
-megnézni a meghúzási nyomatékokat
-emelő vagy középsztenderNem árt ha van racsniskulcs készlet, villás kulcsok, philips 2 csavarhúzó. Esetleg lapos fejű.
Én csak minőségi szerszámot veszek, azokat majd örökül tudom hagyni.
Ha veszel nyomatékkulcsot, akkor mindig kitekerve tedd el.
Az első alkalommal olcsóbb a szerviz, a 3. alkalomtól éri meg a saját szerszám. -
-
#31733248
törölt tag
válasz
Shin Chen #116893 üzenetére
Biztos jó gatya ez is, minden igény és felhasználás kérdése. Nekem a kevlár és a csípőprotektornak kialakított zseb, valamint az volt fontos, hogy a motoros farmeremet simán hordhassam zakóval. Hétvégi túrákra valószínűleg más fazont vettem volna, de a párom motorozási hajlandósága híján nincs túra, túra nélkül pedig túramotor sem.
X generációs, jó kondiban levő pasas vagyok, tehát nem szívesen megyek hosszabb útra nő nélkül.
"Néztem egy komolyabb bőrdzsekit, ne mond nekem, hogy 150k-ért nem jogos elvárás, hogy legyen benne egy épkézláb gerincprotektor ne csak a helye?! Nem ilyen shoxos cuccot néztem, de még a L1-es is jobb mint a semmi."
Nem, az nekem pont olyan, mint a semmi: hidegben a Forcefield Level 2-es protektoringét hordom, melegben pedig a Forcefield protik mellé jó szellőző gerincprotektort. Nekem se egy Level 1-essel, sem egy rosszul szellőző Level 2-essel ne növeljék a számlát. Majd én veszek megfelelőt.
-
Xaels
félisten
válasz
Shin Chen #116897 üzenetére
Ez csak dzseki, utcai nem sport. Pl. ez az egyik amit néztem
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Shin Chen #116631 üzenetére
Nincs meg mindenem ja bejönnek a dolgok olyan 50/60 körül leszek azért van ösztöndíj mert a Kmooc az nagyúr főleg ha a felsőéves haverok szólnak érdemes felvenni.
Ha ilyen f*kodás lesz az őszi félév is márpedig azért sanszos... akkor lehet megfogom azért fontolni a dolgot.
----------------------------------------------------------------
Utolsó képcsere (summoning Geresics / canniball) amit ebben a szezonban kérek. De szerintem végre sikerült értelmes szögből lőni képet kulturált helyen.Összefoglalóba mégse menjen már rendszámmal, ahhoz sok az önkéntes rendőr a világban. Lásd totalcar és a műhelyprnó legutóbb...
[kép]
Azért az őszi csúszásom még nagyon meglátszik azon, hogy mennyire nem merem nyomni neki (Egyáltalán mikorra megy ki a félsz az emberből? Ma nagyon megnéztem azt a kanyart ahol novemberben a vizes úton taknyoltam.) az a 2-2,5 ujjnyi a hátsó szélén egyszerűen nem akaródzott lejjebb menni. Pedig eszméletlenül jó választás lett ez a szett S22 és az r17.hu "szakértőjének" a károgása ellenére is az angol CB csoportos srácoknak lett igaza. Sokkal kezesebb a motor a /70-es gumikkal plusz hátul az eggyel szélesebbel.
Tankra ha teszek gumipadot mennyivel lesz szélesebb? Egy jó centi hiányzik nekem oldalanként, hogy kényelmesen tudjak ráfogni combbal.
A fehér meg még mindig marha jól áll neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Honda topik
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Witcher topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Apple Watch
- Szörnyű dolognak nevezte a CHIPS-törvényt az USA elnöke
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest