- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
senior tag
válasz Topiccsendőr #78098 üzenetére
Semmi baj, míg nem megy át anyázásba, nem jönnek a modik és csapnak szét az egybegyűltek közt.
De ha már, akkor ne azt mondd meg nekem, mitől más egyik vagy másik olajtól a hangja, hanem hogy szerinted probléma-e, ha egyikkel nagyobbat csattog a váltó, vagy hangosabb a blokk. Mert az egyszeri motoros (mint én) leginkább ilyeneket vesz észre, aztán agyf@szt kap, hogy hamisolaj, átb@sztak, tönkremegyagép.
Azt egyébként én is észrevettem, hogy olajcsere után kevésbé csattogós, simábban váltok, ésatöbbi. Pedig ugyanolyat tettem bele, mint előtte. Nyilván elhasználódott, azért is cseréljük. -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78090 üzenetére
Kettőt kérdezz és könnyebbet. SV650 K8, a dupla gyertyás kivitel. A gyári sima Denso-t cseréltem le, szűk 12 000-nél, ahogy írja a szervízkönyv NGK Iridiumra.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78095 üzenetére
Rendben, legalább ezt is letisztáztuk!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #78077 üzenetére
Lehet, hogy tökre baromság, amit írok:egy autószerelő műhelyben voltam egy cimborámnál, amikor egy (az enyémhez hasonló új) Swiftben leengedték az olajat, és még az előtt indították be, hogy belekerült volna az új. Akkor hallottam ilyen "csattogó" hangot, amit én magamban "csattogó-szelep" hangként könyveltem el. Nem, nem vagyok szerelő, nem, nem értek hozzá, és nem, nem kérdeztem meg senkit erről. Lehet, hogy a dugóvisszahúzórugó volt hangos, vagy még biztosabb, hogy megslavbolták a dűznit, esetleg rézapcerrel abcungoltákk a slusszpajszert, ne adj Isten a bermudatrigula visszacsettegett - én akkor is szelepcsattogásnak neveztem el.
Nos, amikor az akciós/olcsó Castrol Magnatec belekerült, és elindultam haza, akkor pár km után korábban nem megszokott hangokat véltem felfedezni a Danubius rádió háttérzajaként, ami akkor sem múlt, mikor lekapcsoltam azt. Ekkor a szájhagyomány útján terjedő, közepesen fertőző népi bölcsesség engem is hatalmába kerített, és az utam az otthonomtól letérített. Egy órán belül egy frissen vásárolt Shel Helix olaj volt a kocsiban (egy újabb olajszűrővel együtt), és valószínűleg a tudtomon kívül felhúzták a kocsi ablakait, mert a zaj elmúlt.
Ennél szakszerűbben nem tudom leírni, de azóta is abban a tévhitben élek, hogy engem bizony alaposan átkurtak, és egy Castrol Magnatec feliratú szőkített lónyálat vettem. Viszont nyugodtan alszom ezzel a tudattal.(#78079) HGabor89
Csupán féltékeny vagyok, mert a Castrolnak magasabb a nézettsége. Problem? Akkor szaladj szépen, és nyomjál néhány minuszt...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78086 üzenetére
Ez a két típusú olaj volt benne, teljesen másként ment a váltás a Motullal, sokkal finomabb volt tőle, nem reccsenős mint a Castrollal.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Horvi
őstag
Ha már ennyire előjött az olaj téma akkor Motult honnan érdemes rendelni?
(#78091) Polemius Nálam érik egy Ausztria túra de még nem körvonalazódott a dolog.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Polemius
senior tag
Mivel már az olaj téma van terítéken, nemsokára jön az ABS, aztán mindenkin kitör a kabinláz, előtte még megkérdem, mert biztosan van, aki meg azt tervezgeti, merre guruljon ha végre szép idő lesz.
Szóval, tervez-e valaki Felső-Ausztria felé is túrázni, érdekel-e bárkit néhány látnivaló, vagy jó cukrászda itt, ezen a környéken? -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78088 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Ugyan, nem vagyok továbbra sem tribológus, de a 7100-asból a második eresztés is éppen olyan szépen működik, ahogy az első.
Sőt, említettem már, hogy az Iridiumos gyertyák is milyen jól beváltak? -
zgospel
őstag
válasz bigdady #78059 üzenetére
- Yamalube 10W40 2,8 liter
- igen
- szintén Yamalube, 2 liter
- gyárilag DOT 4 az előírt, ezalapján az újabb DOT 5.1 szabvány tökéletes választás. Nekem azt töltött bele a márkaszervíz, összesen 6 decit számláztak az elöl-hátul cserére.
Egyébként a DOT 4 meg az 5.1 keverhető, de a sima 5 nem keverhető ezekkel!Amúgy mindegy a márka, de nekem tetszik hogy Yamahába gyári Yamaha folyadékokat töltenek, és az tuti nem hamisított
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78083 üzenetére
Altalaban a felerosodo zaj viszkozitas kulonbsegbol adodik, a valto pedig abbol, hogy jaso ma vagy ma2 olajat vettel. Tehat az adalekolason mulik. De az olajnak nem feladata a zajcsillapitas.
Leginkabb a kuplung adalekolasat erzi a legjobban az ember olajok kozottRemelem a 4 kijelento mondatommal nem sertettem meg senkit.
Remelem sikerult mindenkiben azt a benyomast keltenem, hogy erdekel, hogy megsertettem-e valakit.
Nem vagyok jaratos a szocialis erintkezesekben...
Nem tunt ugy, hogy biralom barkinek a barmilyen donteset, illetve nem motivaltam gondolkodasra senkit... Szerintem most mindenki szamara szimpatikus vagyok.Explosión de dos tiempos
-
[link]
Kicsit bzis.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Lomha 8V
addikt
Ezentúl ha csattog a motorom olajcsere után, rögtön szétszedem egy teljes kivizsgálásra.
-
Gaboman
nagyúr
Olajtémához annyit hogy Castrol olajat vettem az SV650-be, az annyira nem jött be hogy cseréltem is le Motulra.
Nagyon hangos csattogós lett tőle a motor, a Motullal sokkal csendesebb.
Még videókat is csináltam a különbségről, nem beszélve arról hogy a váltó is sokkal finomabb volt mint a Castrollal.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz bigdady #78080 üzenetére
Én ilyet vettem.
Unixnál kapható.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bigdady
nagyúr
Kösz. Amúgy ez az aluminumos hűtőviz mi? Sosem hallottam róla
Illetve gyertya van ezekbe? 1?
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #78078 üzenetére
Hallgasd meg az osszes videojat, es amelyikben hallod a szelephangot, na az a hamis olaj
-
Topiccsendőr
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok!
Én tudom, hogy mindenki már tök idegbajos a k.rv. hideg miatt, hogy nem motorozhat, sötétebb is van a nyáron megszokottnál, ezért még a depresszió is hatványozott. DE. Az már feltűnő, hogy rohadtul nem lehet kérdezni szinte semmit, hogy ne lenne az kiforgatva, kicikizve, baszogatva. Persu, én tényleg tisztelem a hozzáértésed, de basszus, már kezdessz HSM szinten mozogni. Kell ez neked?
Komolyan lehetnénk empatikusabbak egymással. Persze, tudom, hogy már ezerszer volt olaj téma, de ez van, ez a fórumozás ilyen. Minden témában periodikusan feltűnnek ugyanazok a kérdések .Tudomásul kell venni, rutintosan belinkelni a már megadott választ és kész. F@sznak kötözködünk egymással állandóan....
-
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #78071 üzenetére
Indítottál már be olaj nélkül motort pár pillanatra, és hallottad közben csattogni a szelepeket? Nah az volt lágyabban...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dugynok
senior tag
válasz bigdady #78061 üzenetére
Fékfolyadék márka sztem mindegy, tartályon rajta van. Figyelj, hogy van dot5 és dot 5.1 és nem keverhetőek, más bázisúak. Hűtőfolyadékból rózsaszín, jó a multikban kapható is, csak figyelj, hogy ne a töményet (-72) rakj bele - csak higítva - , hanem a -35 fokosat! Olajat nem tudom, nézd meg a manualt mit határoz meg.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #78066 üzenetére
onnan, hogy buzi hangja lett tőle a motornak. Lecseréltem 15 km után, és újra ugyan olyan volt a hangja, mint régen.
Tudom, Te csak egy laborvizsghálatnak hittél volna, de én inkább lecseréltem...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78063 üzenetére
Fú, de nem jött be nekem az 5100...
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #78063 üzenetére
Hogy nem volt hamis, min a Castrol, amit egyser vettem az autómhoz...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz bigdady #78059 üzenetére
Nekem a motul termékek bejöttek, én szezonkezdéskor megint azokat rakok bele. (Motorolaj 5100; hűtővíz Motocool expert, fékolajnak pedig ami van épp a szervizbe a cégnél) Olajszűrőből Championt ajánlottak nekem év közben az Apriliához...
Mennyiségek a gyári könyv végén szoktak lenni, ha nincs meg, googliz rá, 5 perc alatt megtalálod!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bigdady
nagyúr
Sziasztok
Segítenétek? Fejből megy valakinek?
Vinném szervizeltetni a yamaha fz6 fazerem (2004).
-Milyen olaj és mennyi liter kell bele? Annyit tudok 4T
-olajszűrő gondolom gyári kell
-Hűtővizet is le akarom cseréltetni, állítólag vmi aluminium bázisú kell. De milyen és mennyi?
-Illetve fékfolyadékot is cseréltetnék itt annyit tudok dot5 kell. Gondolom márka mindegy itt. De mennyi?Bocs vakon vagyok Kösz
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
valaki múltkor traktort keresett [link]
nem is tudom milyen szmájli kéne ide.. -
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #78056 üzenetére
Na, ennyire vagyok vele képben.
-
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #78054 üzenetére
Lehet, de az nálam egyenértékű az UFO -val, mert egy Power Ranger -ről sem tudom, hogy mi fán terem. Bepötyögtem a Gugliba, de csak valami sorozatot dobott rá. Na, ilyeneket nem szoktam nézni, kivéve a SOA -t. De, még az is csak egy majomparádé.
-
félisten
-
V.Stryker
nagyúr
Basszus, rémálmom volt. Azt álmodtam, hogy valakinek el kellett vinnem egy Harley Sportster-t és tetszett!
Miközben mentem, azt mondogattam magamba, hogy milyen jó egyenesen ülni, mint egy kisszéken.-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #78045 üzenetére
Ja igen, motorrad hoz tartozo ps magazin kaufberatung cikksorozat, sajnos keves marka/tipus van leirva, de azok nagyon hasznosak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz D1Rect #78034 üzenetére
Az interneten?
Markaspecifikus forumok, azon belul is szigoruan azok a tortenetek, amik egy konkret posztoloval megtortentek, nem azok, amik valki.massal.
Motorradonline 50000 km es tartostesztjei, azon belul is olvasoi levelek.
Es informacioban gazdag cikkek. Gondolok en arra, amikor a Ricsi bonto ls srac irta le, hogy mik kotlanak meg milyen motorokban, azt alapul veve, hogy mennyi alkatreszt keresnek rajta. Ez eleg hasznos tud lenni.
Meg youtub-ot is nezegetem, vannak felhasznalok, akik vegigposztoljak a motorjuk eletet, ez azert nagyon hasznos, mert latod, mennyire tud motorozni, mennyire gyilkolja a gepet, es milyen hibak jonnek elo.
Ez nem egy oras melo...Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #78042 üzenetére
2009 évjáratúval mentem, a futóműve sokkal jobb volt mint a 99-es SV650N motoromnak.
A blokkja viszont sokkal butább, az alsó fordulatot nem szereti, ahol az SV már húz ez csak rángat, nem igazán tetszett.
Nagyobb motor így kényelmesebb rajta ülni, az ülés/lábtartó/kormány háromszög nagyon jól van eltalálva.
Összességében az SV-t nem cserélném le GT650-re.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Tarill
őstag
heh komoly nekem kinézetre jobban tetszenek talán mint az SV-k főleg h teli idommal is voltak, de enny
yi hibával amik nem is olyan kicsi hibák inkább hagyjuk kategória -
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #78039 üzenetére
A szürke vázas GT650 volt sok gond, ezek voltak az első szériásak.
Fekete vázas sokkal megbízhatóbbak lettek, javították a szürke vázas szériahibáit.
Havernak GT650R volt 2005-ös szürke vázas, többet állt mint amit ment, állandóan szervizelni kellett valami hibáért, fesszabályzó, önindító, szelepszakadás, motorbeállás, stb.......
Túladni is csak úgy tudod rajta hogy bukott vagy 800 ezret, csak is a 2007-től kiadott fekete vázasat szabad megvenni, vagy GV650, azt viszont dicsérik nagyon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tarill #78039 üzenetére
Szakadtak a kipufogószelepek és szétverték a hengert, dugattyút, főtengelyt.... 2007-est vagy fiatalabbat keress.
szerk: a hajdani importőr sem foglakozik már alkatrész értékesítéssel.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Tarill
őstag
üdv! ilyennel van valakinek tapasztalata? vélemény? olvasni róluk hideget meleget(inkább hideget ), viszont az jött le nekem az írásokból hogy ami szar volt bennük már gyárilag az olyan 3-5e kmes koráig elhányta magát utána már túl nagy meglepik nincsenek
-
runner 125
nagyúr
-
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Gugliztam ezerrel, de nem találtam választ egy dologra. Mégpedig arra, hogy motort hogyan lehet szállítani? Egy ismerősömnek van egy salakmotorja, amivel hétvégenként szokott menni motorozni. A fejébe vette, hogy venni akar egy hét személyes autót, és amikor motorozni megy, akkor kiberheli a hátsó üléseket és oda rakja be a motort. Csak szerintem fogják élve megnyúzni a rendőrök egy igazoltatáskor?
-
polimorf
tag
Ma felkerültek az új gumik.
Ha majd az idő engedi akkor meg a gyertyák és a vezérműszij lesz kicserélve, (ilyen hidegben nem akarom a hideg műanyagokat lebontani nehogy eltörjenek a tartófülek), aztán jöhet a szezon.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
félisten
válasz Topiccsendőr #78033 üzenetére
Szomorú, esetleg azt meg tudod mondani, hogy hol nézzek utána?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
félisten
válasz Topiccsendőr #78031 üzenetére
Ezer hála.
A 929-ről mit tudsz mondani?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz D1Rect #78029 üzenetére
Utcai hasznalatnal aligha.
Mas gondjai voltak.
Eloszor is a 151 loerobol 140 et tudott.
A blokk torik a villa bekotesi pontoknal, hajlamos a hengerek kozott repedni az ontveny. Elso fektarcsak nagyon hamar elvetemednek. Fesszab es generator problemak. Hajtastol fuggoen valto is meg tud kotlani.
Mindezek nagy szorassal szeriakra jellemzoek, ezekre kell odafigyelniExplosión de dos tiempos
-
félisten
Igaz az, hogy a 954-ekben 30ekm-nél érdemes főtengelycsapágyakat cserélni?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
-Mike-
addikt
Lassan itt a jó idő c. képet láthatják
Köszönöm a figyelmet! -
zgospel
őstag
válasz Kolondrum #78021 üzenetére
Értem, de ennek mi köze ahhoz a témához, hogy kéne neked egy külön ember aki elintézi a papírmunkát helyetted?
Amiket leírtál az szerintem teljesen normális dolog vásárlás előtt.
Én személy szerint csak valóban komoly érdeklődőnek adnám oda próbakörre, és csak a teljes vételár felmutatása / letétbe helyezése ellenében. Mi van ha véletlenül elcsúszik, vagy kimennek elé, vagy akármi? Mert a javítás költsége egy dolog, de a balesetből származó értékvesztés további sok-sok tízezres.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
válasz zgospel #77925 üzenetére
Ez csak mint lehetőség szerepel, mert ennél a típusnál el merek menni magam, szereztem annyi infot róla, amit megtekintés alapján a lehető legnagyobb eséllyel el tudom dönteni, hogy jó e. Tehát lehet külföldi papíros. Persze szerviz kéne elég sok dologhoz, de más kb hasonló alapon megy vásárolni. Egy multiméter, néhány kulcs, 1 napos állás indítás előtt, kb 10km próbakör és el tudom dönteni kell vagy sem. Még azt is tudom hova nézzek be ha meg volt bontva X dolog miatt, mi a gyári rögzítése valaminek és ha valós a km kb mi mennyire kopott. Aki nem hajlandó részt venni a "játékomba" el sem megyek megnézni.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78016 üzenetére
Itt mondjuk FCR41MX van rajta, szépen szedi a lábát.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78016 üzenetére
Ahogy tudom jól, sokan alakítják át őket SM-re, mivel nem kihegyezett gépek így sokat elmennek.
Jó öreg traktorfeeling, az XR600R-re Keihin FCR40 karburátort szoktak tenni, sokat változtat rajta.persuader:
Ne is mond, biztos azt tenném fel rá, állat!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
Lassan kezdődik a szezon.
Amateur gyerek meg próbál felkészülni fejben.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78010 üzenetére
Rendben, köszi, gondolkodom ezen a lehetőségen is.
Ezt a gépet nézegettem:
XR600R[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#79335424
törölt tag
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78007 üzenetére
a segedvaz nem tudom mit bir, a futomuvet viszont meregetni kellene. ha 17 es kereket raksz bele, talan kisebb utanfutast kene neki csinalni, szerintem be lehet allitani ugy, hogy jo legyen, de mindenkepp a gyari mereteket megnezni, es kiserletezni egy picit, hogy jobb supermoto felnivel.
viszont nem usd villa, mint a ttr en, ami felul a nyaknal elegge rugalmas. egy nagyobb supermoto fekkel ebbol lehetnek buta viselkedesek, de semmi olyan, amit ne lehetne kezelni. szerencsesebb lenne usd villa.
ennek ellenere szerintem kivitelezhetoExplosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78006 üzenetére
XR600R terepen jó volt, nem tudom SM szettel milyen lenne.
Valójában a lényeg hogy kétszemélyes motorozásra is alkalmas legyen, de ilyenkor is ki tudjak menni motorozni.
Igazi DualSport lenne jó.
Gondolom az ülést megtudnám csináltatni, vagy venni még egyet azt átalakítani és ha ketten mennénk rárakni.
Amitől tartok az tényleg a hátsó rugós tag és a segédváz, vajon elbírna e minket.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78005 üzenetére
xr 600 hoz nem ertek.
amivel van tapasztalatom: nagyjabol pariban van vele a ttr 600, ami mind meretre, sulyra, kb ugyanaz, (de utana kene nezni) ebbol kiindulva a ttr is levegos, a futomuve viszont sokkal jobb, az supermotositasra joval alkalmasabb szerintem, mint egy xr, es meg a terepkepessegei is nagyonjok, drz 400 at veri. pontosan nem tudom hogy csinaltak annyira jora, de mentem vele, es tenyleg fasza. talan geometria is mas, mint a drznel. Oke drzt nem nehez megutni, de egy nagyobb kobcentis levegos blokkos regi szartol nem varja el az ember.
bar addig ultem rajta utaskent, amig benzint hoztunk egy kutrol a dtbe, felkezzel, nem talaltam veszesnek, szerintem ketszemelynek nem rossz, raadasul vekonyabb az ulese.
de amugy az eredeti kerdeshez nem tudok hozzaszolni[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77938 üzenetére
Persu:
XR600R ülése alkalmas lehet 2 személyes használatra?
Gondolok itt a hosszúságára, van hozzá SM szett, én szkeptikus vagyok, nem hinném hogy a hossza elég lenne 2 személynek.
Sőt úgy gondolom a futóműve sem, főleg ha közel 200kg kellene vinni.
Ülését meg lehet hosszabbítani, vagy dominátorét rászabni?
Egyáltalán a segédváz elbírná ezen fajta átalakítást?
Érdekes kérdések ezek tudom!
Szerinted?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dugynok
senior tag
válasz #79335424 #78002 üzenetére
Több éve áll így ismerősöknek játszós (driftelős) autója utcán. Egyszer kapott az egyik közterestől papírt, mikor egy napig nem volt rendszám rajta szerelés miatt. Másnap rendszám visszakerült rá, azóta se vitték el, pedig szembeszomszédja nem csípi... Ennek is már több éve és folyamatosan cikáznak ott a yardok és közteresek, h mikor csípik el menet közben... Amíg van valamin rendszám és ahoz az autóhoz tartozik, nem tudnak mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz dugynok #77997 üzenetére
Erre azért ne vegyél mérget! Ha szemet szúr valakinek, akkor el fogják vinni. Ha másképp nem megy, akkor előbb a rendszám tűnik majd el róla. Aztán megy a telepre, ahol tárolási díj, stb. Kihozni pedig max. trélerrel lehetne, de egy furgon alá nem olyan egyszerű trélert szerezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok