Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
Én SONY HDR-AZ1 kamerát használok Olympus VN-731PC 2GB diktafonnal és König CMP-MIC8 mikrofonnal.
A képet és hangot SONY Vegas-ban illesztem össze, vágom meg, stb. de ez drága szoftver (egy korábbi munkahelyemtől kaptam még anno), de bármi mással megoldható ugyan ez...
Ma délután 16:30-kor kerül fel épp egy új videóm S01E02 Horvát terepezés a Papuk Parkban címmel (ütemezett közzététellel) YouTube-ra, ahol a mikrofont a két kipufogó közé tettem, így a hang is erről szól igazából!
Kaja után elfelejtettem a diktafont elindítani (pár perc múlva ezt korrigáltam), így akár össze is tudod hasonlítani a kamera hangját a diktafonéval (szélzaj, hangtónus, stb.).
Remélem segítettem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
KisTé
tag
SJ4000 Wifim van de ugye hangot az nem igazán tud jó minőségben rögzíteni milyen diktafonnal vagy hangrögzítővel lehetne megoldani majd programmal összedigitalizálni a hangot tökéletesen....??
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66091 üzenetére
Rossznak "vélek" mivel pl. a családi autó is 75 helyett mondjuk lusta 60-nak érződik tőle, és az SV járási kultúrája sem közelíti azt olyankor, amit általam jobbnak vélt benzinnel tud. Ahogy általam jónak vélt benzinnel a családi járgányból is előjön mind a 75 paci, ami benne van.
A beavatkozás az, hogy ebbe a benzinbe spurit öntve jelentősen szebben jár utána a motor, kb. mintha normális benzin lett volna bele öntve. Ennyi. Homálykodás? Neked lehet, nekem tapasztalat.
Ami érvényes úgy is, hogy nem ismerjük pontosan, mi mit okozott és miért a háttérben.(#66092) Gaboman: Az egy dolog, a fórumba mi szűrődik le, és egy másik dolog, mi van a valóságban. A fórumba amit beírok nagyrészt kérdések, felvtések azzal kapcsolatban, amivel mások véleményére kíváncsi leszek. (Értsd, a "szenvedés".) Én nem szoktam csak azért beírni oda, hogy hejjj, dejót gurultam visegrád felé.... Pedig az nyilván árnyalná a képet.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Ez az ALLIANZ vészhelyzeti assistance név alatt futó biztosítás? A honlapon azt látom, hogy ez csak akkor fizet, ha karamboloztál, ergo ha csak műszaki hibás a motorod akkor nem állják a trailer-t, szervizt.. Jól gondolom?
Én amúgy a biztositas.hu-n szoktam rákeresni, (valamiért csak ez adja be a nekem megfelelő lehetőséget), szóval itt ha az utasbiztosítások között kiválasztom, hogy motorral megyek külföldre, akkor bedob egy csomót aminél a motor max életkora 10év lehet, de van egy ahol nincs korhatár, ez a Mapfre Motor Extra!!! Érdekes, hogy a többi Mapfre konstrukció is max 10 éves motort enged, ez viszont bármennyit! Nem túl olcsó ugyan, tavaly Európán belül, 3 napos túrára 2700Ft-ot fizettem, egy hétre most néztem 6100 ft, de aki 10 év feletti géppel megy ilyen hosszú időre külföldre annak szerintem ez lesz a legkevesebb költsége, de ha szükség van rá akkor elég sokat lehet spórolni vele! Ja, és ez nem csak a motorra szól, ez egy teljesértékű utas EÜ, Baleset és poggyász biztosítás is egyben, tehát ilyet nem kell kötni külön!
-
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66091 üzenetére
Nála az egész motorozás nagy homályosság más motoros szemével nézve!
Az SV fórumba is meg annyiszor csak figyeltünk számára mennyire stresszes a motorozás a mi szemünkkel nézve.
Nem szeretnék úgy motorozni ahogy ő teszi, ez egy szabadság de nála, nagyon nem ez szűrődik le róla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66089 üzenetére
"Ezt butasag kijelenteni."
Oké. Már egyszer kértem. Ha az én hsz-emre reagálsz, akkor legyen benne megnevezve, mi nem tetszik és miért.
Ugyanis olyan szépen megfogalmaztad, hogy azt se tudni melyik állításommal van bajod, és azt se, hogy mi.[ Szerkesztve ]
-
Én az újtól inkább tartok amúgy mint egy olyantól amiben mondjuk van 1000km. Hát hány sz.gép alkatrész is újan hal meg, vagy életének elején. Azért remélem nem hullik bele a blokkba mint egyik ismimnek a gyári, ismétlem gyári opelos gyertya. 1 hengert kikozmetikázott.
Jó ez kivétel, ezt nem lehet elrontani újonnan sem. [link]bob.zxr! Utolsó képen volt rajta doboz, meg matricák és egy csaj ült rajta, az új gazda lánya. Egyéb kérdés?
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
-
Lipton
őstag
A draga feltett motorokba ontogetitek a sok aztsemtudjatokmit... A spurit mar a neve miatt sem tennem bele
Gondolom a (japan vagy igeny szerint barmilyen) mernok megtervezi nagy gondossaggal a motort de a spuri lok 10 loerot csak igy extraban -
válasz FIREBLADE78 #66081 üzenetére
Tegnap utol értem egy chopperes csoportot, ezzel megszakítva a ritmusom. Én még felmentem utána visire, miután mindent kielőztem, körben jöttem le, de el nem haladtak előttem. Ennyire "haladósak" voltak.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
FIREBLADE78
addikt
Nálunk is volt felvonulás. Majdnem 800-an voltunk. Leizzadtam,mint a szemét. Nem volt rossz. Tempo nagyon lassú volt. Rengeteg járókelő kamerázott.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz polimorf #66078 üzenetére
Én a két végletet tapasztaltam, a GS szerette, szinte kötelezővé vált. Ennél nagyon nem vált be. Olyan kiszámíthatatlan lett a motor.
persuader! El is fogyott.
HSM! Azért nem szaladok új párost venni, egyrészt rohadt drága volt másrészt kutya dolog ebben ezt kicserélni, harmadrészt a GS volt az utolsó amire ennyit költöttem, ez simán csak megy és nem fülelek meg ilyen dolgok. Ezért sem szelepezek, láncozok meg gumizok. MAjd ősszel, addig meg ha lehal a gumi kap, ha lehal a lánc kap. Szigorúan ha megette kenyere javát.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #66069 üzenetére
Azt a szart semmibe nem kene onteni.
Semmilyen takarito hatasa nincs ilyesmiknek. Az injektort nem fogja takaritani, mert min2 szuro van, mig odaig eljut. Szelepeket nem kell takaritani, ez nem kozvetlenbefecs. Az egesteret nem fogja takaritani, mert megis hogyan? Penzkidobas. Max feljebb kurja a motorhomersekletet, es felesleges hostressznek teszi ki a dugattyut.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
polimorf
tag
-
-
[link] én ma csak egy ilyen karikát toltam többed magammal. Reggel meglepetés volt, haver mondja ismerősei is Eger fele mennek nem csatlakozunk-e. Láttam 3 motort a mieinken kívül, mondom miért ne. Hát amikor félreálltam abból a 3-ból lett vagy 12. Gödöllőig mentünk velük, ott még csatlakozott hozzájuk pár motoros, mi meg úgy döntöttünk megyünk amerre mi akarunk a saját kis tempónkban.
Kamerát kipróbáltuk, de hogy ne a kormányrúd legyen a kép közepén majdnem a nyakamig fel kellett húzni és egyenes háttal kellett mennem. Majd ha haver feltöltötte a videót akkor ha valakit érdekel megosztom.PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Kolondrum #66069 üzenetére
Az én motorom is injektros, és határozottan szereti gyengébb benzinbe, jóval meg nem érzek difit. Soha ilyen bajom nem volt vele, pedig pár ezer km-t mentem spurival adalékolva a benzint, nálam mondhatni bevált. Igaz, prémium benzinbe sosem tettem, minek.
Amit leírsz jelenséget nekem a kétütemű, injektoros 50-es robogóm produkálta, mikor döglődő gyertyával prémium benzint kapott (spuri nélkül). Pontosan így viselkedett. Az még ilyenkor kis lángcsóvákat is lövöldözött, mikor kihagyott.
[ Szerkesztve ]
-
95-ös prémium benzint tankoltam és a megmaradt spurit beletettem 15L-hez ahogy kell mondom ki nem dobom, megyek mendegélek és arra lettem figyelmes, hogy valami borzasztó mennyire durrog gáz elvételre, jobban mint a sima átlag 95-el, de az még semmi, csinál tőle olyat, hogy ha ezek után gázt húzok (nem mindig), de fogja magát és fullad egy pillanatra, majd mire észbe kapnál már ki is lő és ránt egyet.
Többet injectoros motorba nem öntöm az is fix. Ha valamit takarító hatása volt, akkor már megtette a hatását. Egyenesen várom, hogy legalább a fél tank üres legyen és rá tudjak tankolni, hogy híguljon.V.Stryker! Nekem sikerült 60 perc alatt motorral eljutni a 4 kerből a kopaszihoz. Futottak a birkák bk meg. Zsákutca zsákutca hátán lezárások, a rendőr nem tud tanácsot adni forduljak meg nem baj ha egy irányú. Mondom ember szinte látom az úticélom, de eljutni nem tudok oda úton, hát ő nem tudja merre, most nagy a fejetlenség. Fussatok b.átok meg...
Olyan dugót kreáltak a lezárások, le sem állt a venti, sütötte a lábam. Amúgy is köztudott, hogy kicsit alul méretezett a vízhűtése. Élmény volt kabátban ezzel együtt. 100-120 alatt büntet a ruházat és a ventilátor ha állsz.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz V.Stryker #66067 üzenetére
Minden szezon kezdetén szoktak arrafelé "razziázni", gondolom ma volt az idei alkalom.
Én a bőrt langyos vizes szivaccsal szoktam tisztítani. Meg lehet enyhén szappanozni, de lehetőleg csak szabad pénteken és szabad szombaton.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #66065 üzenetére
Az esztergomi elágazásig legalább 5 párral találkoztam Pomáztól felfele. Több helyen motorosokat félreállítva.
Úgy látszik ez egy ilyen nap volt.
Visszafele már én sem láttam egyet sem.Mosquito34: Nem figyeltem. Vagy az útba voltam belebambulva, vagy a tájba.
A bőr ruháról a bőr és a szövet felületekről a bogármaradványokat mivel érdemes leszedni? Mi hozza le, ami a ruhába nem tesz kárt?
[ Szerkesztve ]
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #66052 üzenetére
426 motor? Jesszus. Ma Galyatetőre mentünk,alig voltak. P, sz, v kb 850km mentem.
Stryker:
Véletlenül nem futottál össze 1 zöld dobozos Kawa Versys-el? Ismik voltak pont arra vele. Az 577-re kell felmenni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
Voltatok ma Dobogókő felé? Motoros rendőr motoros rendőr hátán.Akit csak tudtak igazoltattak.. Még tévéseket is láttam.
Amúgy meg.... Vótam megint Selmecbányán és és onnan egy kört a Selmeci-hegységbe. Ááállat!!!! A Selmeci hegységbe lehet tenni egy kört Selmecbányától - Selmecbányáig.....aaaz az út egy olyan 50k-er, ami csak kanyar és egészen jó minőségű. Aki ismer, az tudja,hogy szeretem az ilyet, de itt már egy idő után én kívántam egy kis egyenest, hogy megszusszanjak.
Több forduló is volt ma... Én majdhogynem kerek egy év alatt friss jogsival 10.000km-ert tekertem. És a bocim is átlendült a 30.000km-en. Hova tovább elégedett vagyok a masinával. Ma úgy,hogy hazafele a határtól az M2-ön tempót jöttem, így jött ki 4,6l -er 350km-re.
-
-
Debilon
addikt
Plusz ha van érvényes külföldi műszakija akkor az sem kell
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
ALI_G
veterán
Sziasztok!
Külföldről behozott motor forgalomba helyezéséhez mik kellenek? Én ezeket találtam:
műszaki vizsga 8360
törzsköny 6000
regadó 20000 (kalkulátor szerint)
forgalmi 6000
vagyonszerzési 4800 -
Gaboman
nagyúr
Van köztetek Triumph Speed Triple 955i tulaj?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Lipton
őstag
Tudja esetleg valaki, hogy mennyibe lenne egy egy cb1000r atrendszamozasa osztrakra? Vagy el kell adni es venni ott egy masikat ottani rendszammal/papirokkal?
-
Moha06
újonc
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Egy Honda SH 125 robogón ha folyamatosan világit az "OIL CHARGE",
ami tudomásom szerint olajcserére hívja fel a figyelmem, olajcsere után,
hogy tudom a sárga jelzést lekapcsolni.
(Vagy egy idő után magától elalszik?)Moha66
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #66052 üzenetére
Én is "szezonnyitottam", de szokásom szerint tök egyedül. Túlléptem a szokásos Mecseken, és a Bakony széle felé vettem az irányt. Vagy 200 motorossal biztosan találkoztam a megtett 350 km alatt. A viharos oldalszél végig brutális volt, a vele való birkózás miatt iszonyúan elfáradtam tegnap.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
Na megvolt a szezonnyitó, 426 motor, jó volt.
A felvételt viszont elkútam, pontosabban a hangot, vagy nem dugtam be rendesen a Jack-et a kamerába, vagy passz, de nagyon nem a behelyezett mikrofonról vette a hangot, hanem a saját mikrofonjain. Kimegyek, még ma letesztelm, kíváncsi vagyok hol lesz a hiba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
togvau
senior tag
Ez azt írja, hogy az egész EU-ban használható. Ez komoly? Ráadásul eddig engedte a 2001-es motorom biztosításához hozzáadni. Eddig nem láttam olyan asszisztencia biztosítást ami bármilyen 15 évnél idősebb járműre vonatkozna, motorra max 12 évesre láttam.
hitler, sztálin, micro usb
-
RAiN91
őstag
Allianz Assistance-ról tud valaki valamit? (nem valami drága, 3e Ft-t dobott a gép, érdemes lehet, vagy sok az apróbetűs rész és gond van számíthatók rájuk?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66020 üzenetére
Inkabb azt mondanam, hogy nem tudom.
Amikor a 125 os palya RS re 120 es 150 es gumit raktam, a hatso gumi sokkal jobban megemelte a hatuljat a motornak, igy egy agresszivebb geometriaja lett. Most lecsereltem 115 es 120 ra, tul sok kulonbseget kanyarvetelnel nem ereztem, csak az eleje volt mas a nagyobb gumival. Nagyon rossz volt az eleje, a mas geometria miatt. Meg fogok vele kiserletezni, mert ugyanolyan koridoket pehet menni mindket meretu gumival. Igy ez a kerdes szamomra nem egyertelmu.Explosión de dos tiempos
-
válasz Bogyó bá' #64938 üzenetére
60-nál éppen elviselhető úgy, hogy csak póló van rajtam, nincs benne a bélés és minden szellőző ki van húzva. 100-120 táján válik kellemessé. Megállni vele és ketyeg az óra, 5 perc és megdlsz benne. Amúgy jó, mondom 100 táján jó ebben az időben.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
válasz Teasüti #66045 üzenetére
Igen, arra akartam utalni, hogy egy haldokló akkura ekkora teher meghúzhatja annyira, hogy már nem is tekeri meg az önindítót.
Az akku negatív lába és a motor negatív saruja közé betettem a multiméteremet. Ráindítani ugye nem mertem mert az indító áramot nem bírta volna ki, de nem is lényeg. A töltés is 13.7-14.2v között táncol. Ha már ott voltam azt is mértem.
Persze ez kora reggel volt, azóta sok mindenen túl vagyok én is az új gumi is meg úgy minden. Kivel találkoztam innen? Sötét gixer? Valaki az átlagnál is jobba csápolt. Kétlem, hogy örült volna nekem valaki.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
válasz Bogyó bá' #66026 üzenetére
Kimértem végül mennyit kajol ernő magában állva úgy, hogy a kulcs nincs benne. Meglepő. Meglepő, mert GS-nél le is írták ennek értékét, itt viszont nincs adat. Azért nincs, mert 200mA-es méréshatárban is csak 0.2-0.3mA-t mértem ami igen kevés és nem is pontos ez miatt, gyakorlatilag elenyésző áramot vesz fel. Viszont amikor frissen kötöd be az akkut akkor már mérhető 55mA-t kér néhány másodpercig. Amikor elfordítod a kulcsot elég masszív 3.42A-t kér az akkutól, amint lement a mutató és indítható a motor beáll 1.95A-re. Ergo akkor van nagy áramfelvétel amikor élet az ac pumpa. Érdekesség nem több!
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #66032 üzenetére
A sisak hálóval az utas ülésre is rá tudom rögzíteni a pót sisakot?
Most értem haza győrből! Csorna, Győr, Győrzámoly, Csorna kanyart tettünk. Volt benne elkerülő, város, autópálya! Jó volt, tetszett!
Visszafelé rohadtul fújt a szél, picit paráztam!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #66036 üzenetére
A csomagtartóból ítélve elsőre én is vontatóra tippelnék.
-
válasz -Mosquito- #66036 üzenetére
Ekét húzni a szántásban...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Kroni1 #66020 üzenetére
Lesz, lesz.
_
Mire nem jók a külföldön élő, egykoron hazai motoros cimbik?! Tegnap ráírtam egy helyi haversrácra sisakháló miatt... még azt is tudta h hol kell keresni. Anyuját reggel fél 8-kor ébresztettem érte. Így már tuti.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zeon.hu
nagyúr
válasz #79335424 #66028 üzenetére
Az alsóörsi tréler és utánfutó találkozóra nem is mentem soha, nem az én világom.
(Mikor pl Lakodalmas Lajos volt az egyik fellépő, az nálam már no comment kategória)Én is agyaltam szélesebb gumin, de a 180 is soknak tűnt néha.
A trike persze elbírt bármilyennelFőleg ha előre is felteszik a 300-ast
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
válasz zeon.hu #66022 üzenetére
És nem kell középsztender
Mondjuk magam részéről szeretem a vaskos abroncsokat, de csak egy bizonyos határig. Azt mondom a Dragstar Classic még ilyen téren az arany középúton jár. Kellően fordulékony, amíg a gumi nem kopik kockásra
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #66023 üzenetére
Ilyesmi, bár ez egy V-Rod, ami nem Harley, csak a Harley gyártja. Úgy látom a képről, hogy a szintezős légrugó sem maradt ki az extralistából.
Zeon.hu:
Akik erre blazíroznak, na ők szokták utánfutón vinni a gépet Alsóörsre. Én inkább motorozni szeretek. Jó nekem az a gyári 150 -es papucs. Bár, már csináltattam egy 18 -as hátsó kereket, mert nem tetszik a ballonos gyári gumi, de arra is 140-160 passzol.
A vicc az, hogy a barátom tényleg motorozik. Úgy gondolta, hogy majd ő megalkotja a szépség és használat eszményi kompozícióját és nem hajlandó beismerni a csúf kudarcot. Csak az a bibi, hogy 30 éve ismerem, úgyhogy pontosan tudom, hogy mikor savanyú a mosolya. Arról nem is szólva, hogy túrán a fele cuccát mindíg ránk sózza, mert nincs hova pakolnia. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #66025 üzenetére
Az este én is villanyászkodtam egy kicsit, mert hajdanán az akkufeszmérőmet a legkisebb macerával járó helyre, az első helyzetjelzőre kötöttem. Így viszont a valós feszültségnél közel 1 V-tal kevesebbet mutatott, állandóan a frászt hozva rám. (alapjáraton 12,5V, menet közben 13-13,2), miközben a töltésem tökéletes volt. Most direkt szálakat húztam neki lentről, és láss csodát: alapjáraton 13,5-13,7 V lett a töltésem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
A regi akkut kivettem, elkezdtem tölteni, mert mondom mégis milyen. Eléri a 14.4-et töltés leáll, lassan olyan 5 perc alatt 12,7-re merül, újra ratölt és ez így megy. Ha nem töltöm fél - egy nap és 12,2v. Ergo a gyanú h nem jó beigazolódott.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #66018 üzenetére
Az enyém már a legelső hosszabb utamon, álló helyzetben behozta az árát: a mánfai templom tövében, kissé lejtős murván oldalsztenderre állítva nyitogatom a hátsó dobozt, és simán legurítottam előre a vasat. Szerencsére csak a bukócsövön lett egy nagy karc, semmi más.
(#66021) Somatom:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
válasz Topiccsendőr #66017 üzenetére
Persze, nyilván.
De ha egy motorra szerelnek gyárilag egy adott méretű gumit, akkor ahhoz lövik be általában a többi tulajdonságát is. Tehát egy motor az előírtnál némileg szélesebb gumin legtöbb esetben valamivel rosszabb kanyarodási tulajdonságokkal fog rendelkezni. Ebben egyetértünk?!
runner 125: Lassan már egy publikus videó is jöhetne arról a V4 hangról!
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz demars #66014 üzenetére
Ezek gyárilag 120/130 as gumival jöttek ki, most ha jól látom olyan 180-190 körüli lehet hátul.
De ha szeretnéd a könyököd is letenni, akkor kelleni fog a 160-as.Ja, kijelentő mondatot is tudsz írni?
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Geresics
addikt
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #66014 üzenetére
Reméjlük, jobb ötletem nem volt.
_
Kamera mikforon bekötve a kipufogó mellé, szélvédett helyre..
Jack-jét kivezettem a CTEK adapter mellett, vettem egy 1,5m-es hosszabbítót, azt meg szépen beleszövöm a kabátba, és ha felülök csak csatlakoznom kell a mikrofonra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kroni1
veterán
Múltkor pont alkalmam volt pont egy 180-as gumival szerelt Triumph Thunderbird Storm-ot kipróbálnom.. Hát az első kanyart még jó, hogy óvatosan közelítettem meg, mert konkrétan bele kellett erőszakolni a motort, hogy bevegye valahogyan! Nagyon nem tudtam megszokni, a 150-160-as gumikhoz vagyok szokva, de azt mondom nem is kéne egyáltalán nagyobb!
-
demars
addikt
Vadi új gumi! Dehogy cserélem, de sejtettem, hogy valami ilyesmi van a háttérben...
Ha cserés lesz, gyárit kap!runner: sztem jó lesz az úgy! Holnap megyek zsákot venni! 17 literest akarok! Abba beleférne egy bukó??
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #66010 üzenetére
Ne má, 35km-t? Leszakad a kezem.
1x vittem így bukót, elég volt.
Mike
Ez az, púpom van, de mindegy.. belementem, valahogy megoldom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #66009 üzenetére
Tegyél egy púpot a hátsó ülés helyére és szólj neki, hogy bocs.
Általában karon viszik. -
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #66009 üzenetére
Ááh ez nem trendi.. Én beteszem a dobozba motyokat. Egy sisak hálót vegyél legközelebb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #66009 üzenetére
én mindig karon vittem a bukókat...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Utolsó pillanatban szólt egy kedves lány ismerősöm, h holnap eljönne gurulni, viszont 35km-t meg kellene tennem plusz egy sisakkal (hozzá). Hova a francba rakjam?
Hátizsákba nem fér bele, sisakhálóm nincs. Csináltam egy összekötőt gyors dróttal a hátizsákon, közepébe csavartam egy karikát, így azon átbújtatva a csatját viszonylag középre van pozícionálva. Ez így mennyire lesz gáz, mit gondoltok? 110 fölé nem akarok menni így.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
emre
veterán
válasz Bogyó bá' #66003 üzenetére
Nem találtam normális képet a felniméretről. Valamint pontos motortípust sem tudok, hogy rá tudjak keresni a gyári méretre.
Ha meg lemegyek lefényképezni a sajátomat, akkor abba kötsz bele, hogy de hiszen ez Yamaha.[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest