Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #60097 üzenetére
A képlet egyszerű.
A cruiser nem arra való, h sportmotorosok tempóját utazza az ember. Egyértelműen látszik h rádönti az ívre, majd megijed, h beér a lábtartó, visszaegyenesedik és már lent is van a padkán."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Azért nem ciki pont a 30-as táblát telibe verni?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #60094 üzenetére
Frankó lett.
Gondolkodom az xRider-en én is, gyári Honda-ért tuti nem fogok 150k-t adni használtan. Majd oszd meg a nyári tapasztalatokat is, h mennyire látható.
Apropó, BT-n keresztül egy egyszerű kommersz BT-s headset-tel a hangot elvileg tudja továbbítani, nemde?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #60094 üzenetére
Jó lett kár, hogy nem lehet így becsavarni a hátulján lévő biztonsági csavart. Navit azért vedd ki, ha nem látod a mocit vagy,több percre magára hagyod. (Kíváncsi leszek nyári napsütésnél mennyit látsz majd belőle.)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #60091 üzenetére
Na, én ma fel is raktam. K.rva jó lett. Megcsináltam a relézést is, nagyon faszányos lett. Gyújtásra indul a gps, levételre meg szabályosan leáll. Tökéletes.
Ez a gyári napellenző sokkal jobb, az általam csináltnál, 3 centivel bentebb kerülhetett a gps, így már egyáltalán nem takar ki a műszeregységből.Meg ha már a műhelyben voltam, akkor a hátsó rugón is állítottam, hogy kicsit magasabban legyen az ülés.
Úgy érzem így az első év végére szépen összeálltunk a motorral együtt.
-
-
FIREBLADE78
addikt
-
zsolt19900
őstag
van köztünk szegedi vagy a melletti lakhelyű fórumtárs?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #60090 üzenetére
Nem veszem sértésnek mert tényleg sik hülye vagyok ilyen elektromos dolgokhoz. Ezért inkább elviszem az egyik elektromos haverhoz. Nem szeretnék valami gebaszt a gépen.
Amúgy köszi a tippet de tényleg még azt se tudom mi az a relé, vagy hogyan néz ki.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #60089 üzenetére
Pont pár napja beszéltünk róla.... én úgy csinálom,hogy a terhelés miatt az akkura lesz kötve, ami úgy fix, állandó áramot ad. Ez elkerülvén, a helyzetjelzőről lesz megrelézve....amikor a helyzetjelző felkapcsol,akkor kapcsol a relé és az kapcsolja a szivargyújtóra az akkuról az áramot.
Mondjuk ha ezt így nem érted, akkor nem szabad nekifognod. És ezt ne vedd sértésnek.
-
-
polimorf
tag
Kapcsolási rajzom nincs. Kapcsolt szál. nem is értem miről beszélsz. Mondtam, hogy nem értek az elektronikához.
Viszont ha azt mondja valaki, hogy kössem a lámpára vagy ilyen konkrét dologra azt értem.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Szivargyujtó ajzatom van a motoron arról mennének más dolgok. Ezt fixre kell bekötni. Itt van kép a kábeljáról is.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
vlevi
nagyúr
válasz polimorf #60085 üzenetére
Motorja válogatja.
De több helyről hallottam már olyat, hogy a fényszórón a helyzetjelző lámpáról vezetik ki a 12V-ot a szivargyújtóhoz. Ha nem akarzs pumpát üzemeltetni róla, csak azt az 1-2A áramfelvéteű GPS-t, akkor ez is elég lehet.
Nekem a V-Stromra írtak például valami gyári markolatfűtés csatlakozót, tizenvalahányamperes biztivel, de olyan mélyen van (valahol a tank, a légszűrő és a kormánnyak közé beágyazva), hogy eszemben sincs megkeresni -
polimorf
tag
Most érkezett meg az Xrider gps.
Jó lenne tudni, hogy konkrétan hova, mire kössem, hogy állóhelyben ne meritse le az aksit. De gyújtásról meg azonnal induljon. Elektronikához sik hülye vagyok[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #60065 üzenetére
Gondolom itt jön ki újfent a magasságbeli eltérés előnye/hátránya: a te magasságoddal pont jó a VFR az enyémmel meg előredőlős. Én még az SV ülésén is előre csúszok, hogy kényelmes legyen a pozíció.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ath
senior tag
válasz Archer #60081 üzenetére
nem vagyok kibékülve a mostani állapotával. egyrészt a felület is közel lehet a határhoz (normál tolómérővel nehézkes jó értéket mérni, más eszközöm nincs, csak ezzel egy szerelőhöz egyelőre nem akartam menni), másrészt az alu belső keret sem tűnik túl jó állapotúnak. gyárit nem kerestem, erre véletlenül akadtam rá, és ugyan ebben a márkában a MD3104X, ami a legegyszerűbb, gyárival megegyező is hasonló árban van, sőt, drágább 1-2e. így a szempont nem a hullámos kivitel volt, bár szerintem jó, hogy könnyebb.
a pr rizsa tényleg nagyon bullŁß÷, ennél az eredeti angol oldal nagyságrendekkel komolyabb
-
Archer
őstag
A gyári kuka és kell másik? Ha igen, szerintem érdemes lehet megpróbálni, ha jóval olcsóbb a gyárinál. Mondjuk a marketing rizsa, amit ott az oldalon lenyomnak, elég gáz, de attól a tárcsa még lehet jó, azért az EBC mégsem kínai noname.
Ha a gyári tárcsa még jó és amiatt akarsz ilyet mert hullámos meg hú meg há, szerintem azért felesleges.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ath
senior tag
belefutottam egy olyan akcióba, hogy az EBC VR3104BLK 70e helyett a harmadával olcsóbban beszerezhető. jó döntés lenne egy pár ilyenre beruházni? nyilván az ~50e spórolás marha jól hangzik, kérdés a tárcsa mennyire lehet jó. a betét hozzá FA379HH lenne.
-
válasz V.Stryker #60076 üzenetére
Szerintem az adott márka kereskedőjét kérdezd meg. A HD is saját ruhaboltot üzemeltet a szalonjában. A Triumph-nak is van Budapesten szerintem ők árulnak illetve tudnak ilyesmit szerezni. Vagy rendeljetek külföldről. [link] - a Triumph Budapest is ide irányít át.
[link] Hannibal is ilyenben tolja a 3. évad elején egy Thruxtont koptatva
Az enyém listát iratott velem. Csináltam is egy Google Sheet-es listát amit mindig frissítek és nyílvánosan meg van osztva, de csak azt kaptam, hogy milyen kicseszett nagyok az igényeim.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok,
Hol lehet kapni Norton, Triumph motoros pólókat? Olyanokra gondolok, mint amilyeneket Henry Cole hord. Párom kifeszít, hogy mit vegyen nekem karira, de megvan mindenem, kivéve ilyen becses pólókat.
-
-
válasz baboss #60074 üzenetére
Ha megfogadsz egy jó tanácsot akkor a plexit hozzászoksz, hogy lecsukod. Haver darazsat kapott be a szeme mellé a nyáron, de amikor jöttünk haza Tihanyból az egyik felmarásnál olyan erővel csapott fel valakinek a kereke egy darab aszfaltot, hogy simán kiverte volna a szemem ha nem a plexin csattan amit mélyen meg is karcolt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
Nekem Givi túra plexi volt eredetileg rajta,amíg utcai ruhában motoroztam 110 felet elkezdett cibálni a szél.Az első esésemnél eltört a plexi, és le lett szerelve,na onnan kezdve már 80-nál lehetett érezni a hiányát.Amikor meglett a bőrruha akkor sokat javított a helyzeten,nem akartam elhinni, hogy ekkora különbség van egy utcai és egy bőr ruha között.Mivel a Givi plexi túl drága volt ezért egy régi Kesjár fejidomot sikerült beszereznem a túra plexi árának a feléért.Anno a 350-es JAWA motoromon volt ilyen idom, és nagyon megvoltam vele elégedve.Amikor felszereltem a ZR 400-ra és felvettem a bőrruhát akkor kellemes meglepetésemre teljesen megszűnt a menetszél okozta rángatás, cibálás.A fejidom olyan jól eltereli a szelet, hogy nyitott sisakkal vígan mehetek, még 150-nél se csap az arcomba a szél. Ami részemről nagyon jó mert nem szeretem ha a sisak plexi le van hajtva,nagyon ritkán szoktam becsukni.
Még további érezhető stabilitást az hozott amikor leszereltem a hátsó és oldalsó dobozokat. -
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #60041 üzenetére
4hónapja vettem a motort kb. és nem tudom mióta volt venne ez a gyertya, majd kivizsgáljuk a következő szezonban a nagy motoros ismerőseimmel, hogy mi a hiba okozója de a lényeg, hogy most már nyugodt vagyok
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #60067 üzenetére
Szerintem nem (csak) a motoron múlik.
Sokat gondolkoztam a dolgon, megelégedjek-e az SV650 72 pacijával, vagy váltsak valami nagyobbra, és mindig oda lyukadtam ki, hogy nagyon élvezném a határozottabb kigyorsításokat, előzésekkor jól is jönne, főleg utassal, de sokkal nem mennék gyorsabban azokkal sem, mert az SV-vel is általában a "biztonságérzetem" szab inkább határt, nem a motor, vagy a képességeim.Nyilván így nem férek be a sportosabb túrákba, de hát ez van, én inkább "nézelődős" tempót szeretem, minthogy amikor rojtosra gyűrjük a gumi szélét.
(#60069) ath: Érdekes, én is magas vagyok, de nekem pont ezek az elvileg picike supersport gépek a legkényelmesebbek. Én az elvileg kényelmes túragépeken érzem magam hülyén.
Az SV pedig egy remek középút, ami még sportosan kényelmes is, és el is férek rajta. -
válasz Ferdzsoo #60067 üzenetére
A lassú vagy gyors dolgot szerintem nem gépi mértékben kell érteni. Míg az ember hellyel-közzel tudja, hogy 1-1 motortól mit várhat, addig a másik ember képességeiről nem.
MÁS
A véleményemet itt a motorozásról és az időjárásvédelemről inkább nem fejteném ki...
Viszont ha gondoljátok, Karácsony után akit érdekel és szereti a klasszikus flippereket összehozhatunk egy fedetthelyes összeröffenést a flippermúzeumba.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
ath
senior tag
én 190 feletti vagyok, de hasonlóan váltok, az alaphelyzet nekem is a hasonló lábtartás. gixeren a hosszú karok-lábak miatt az üléspozíció nekem nem a legkényelmesebb, de ez nem is egy bőrkanapé
-
Ferdzsoo
addikt
Ez a túl lassú, gyors még mindig 70%-ban kb motorfüggő. Hogy ki mivel van. Nagyon függ a géptől ami alattad van hogy azzal kinek mi a kényelmes.
A legeslegjobb példa erre bogyó hogy ő sosem fog ennyivel meg annyival menni. Aztán ráült csak egy kicsivel nagyobb gépre és már volt hogy 140-eket írogatott. Ez ennyi. És teljesen normális...Bogyó:
Attól hogy csoportban vagyok, még énsem vállalok kockázatot, és ugyanúgy megállok ha akarok. Ezek nem kifogások.
Persze sokan nem így tesznek és abból van is baj. De normális motorosokkal ezek apróságok amikről beszélsz és meg lehet beszélni őket.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #60047 üzenetére
Nem tudom.., én sem tartom magam combból, nem feszítem a tankot lábbal, de simán lenyomtam 2 megállóval a Sopron - Szerbia távot szeptemberben. Nem mentem még SV-vel, haversrácnak igaz van egy 650-es, ültem már rajta, számottevően magasabbnak nem éreztem az elejét, inkább kisebbnek az egész motort, emiatt közelebb is volt talán a kormány ( nem kellett még annyira sem előre dőlni, mint a VFR-en.)
100 szónak is egy a vége, az RC46II üléspozíciója számomra abszolút megfelel, nem fájdul meg rajta semmim, max a szokásos "lábfáradtsággal" kell számolni, de azt 1-1 menet közbeni lógatással (nem, nem egykerékre kapás.. ) megoldom. Ez is max egyhuzamban 120-140 megtett km után érződik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60062 üzenetére
Tudom hogy motorosok között eretnek dolog, de kb. ezért szeretek én csak egyedül motorozni: mindig annyival és úgy megyek, ahogy jól esik, nincs "teljesítménykényszer". Akkor állok meg amikor akarok, nem tartok fel senkit sem, és nem is sodrom magam veszélybe fölöslegesen. Most utáljatok!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
Igen a cordura ebből a szempontból is nagyon rossz volt nekem is.
Mikor először mentem a bőrben iszonyat király volt hogy meg sem moccant rajtam. Lehet csapatni rángatás nélkül, nálam rengeteget dobott a biztonságérzeten. Aztán ehez is hozzászoksz, most felhúznék egy cordurát megőrülnék szerintem.Amdk7: Megőrülnék szélvédelem nélkül hosszabb távon. Persze 50km oké. De 200....500? Ezért nem nakedet vettem másodjára..
Persze városba oké, meg eövid szakaszokon kint. De 1 hét túrán én megőrülnék...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #60057 üzenetére
A fejidom valami parádésan jól van megtervezve az SV-n, azzal nincs baj. Éppen azt nézegettem, milyen jól letereli a hideget a térdemről, kezemről, mellkasomról és milyen szépen elrendezi a dolgokat. Hatalmas plussz ebben a hidegben. A fejemet se rángatja, egyedül ahogy éri az elterelt szél, úgy hangosabb. Nyilván ebben benne van a 2 méteres magasságom is, hogy a gyári pici plexi mögül rendesen "kilógok". Ami rángatva van az a karom, és az is amiatt, mert nem teljesen passzentos a cordura ruhám, és ahogy bele-belekap a szél, az csinál "rángató" hatást. Bőrruhában szerintem nem lenne ezzel sem gondom. 200 felett nem tudom, mit csinál az SV, 180 felett sosem mentem még vele ezen rángató hatás jóvoltából, 160 felett elég para kezd lenni.
Én amúgy épp ezt próbáltam taglalni, hogy nekem nyáron sem volt gondom a szélvédelemmel, mivel menet közben meg van oldva egy kontrollált mértékű szellőzés az idom mögött, és csak megálláskor melegedek ki, ami szerintem naked motoron is pont úgy megtörténne.
[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz Ferdzsoo #60057 üzenetére
Én nem tudom mit "sírtok" a szélvédelem hiánya miatt.
Nekem naked motorom van, naked-en is "nevelkedtem", de engem csak 160km/h fölött zavar a szél.Persze ehhez a témához az is hozzátartozik, hogy egy jó sisak is sokat számit!
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Ferdzsoo
addikt
A rángatja a fejemet tipikus esete a szarul megtervezett fejidomoknak és a szerencsétlen sofőrmagasságnak...
Nekem a cbf-en 140 felett úgy cibálta a fejemet a turbulencia, nem tudtam egyenesen tartani. A vfr-en annyira meg van csinálva hogy 200 felett is teljesen konstans minden csak az ereje nő. Nagyonjó.
A szélvédelem meg ilyen. Nyáron szar hogy van, mert megizzadsz, hidegebb időben isteni dolog... minél kevesebbet kapsz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz canniball #60053 üzenetére
Így vagyok én is. Jótékony tartást még nem éreztem az idomos SV-n, viszont nagyobb tempónál nálam is rángatni kezdi a karom/vállam. Pedig bőven kilógok a gyári pici plexi mögül.
SV-n amúgy direk van kis szél bevezetve az idom mögé, és nem is egy hőerőgép, nekem nem volt vele gondom kánikulában sem, szépen áthűt a levegő azon is (menet közben, megálláskor instant izzadás ), viszont hidegben/esőben remekül megvéd az elemektől. A VFR-eken mondjuk nem tudom, hogyan oldották meg.
Egyedül hang szempontjából találtam hátrányosnak, hogy ahogy a mellkasom nagyjából védi, emiatt az elterelt levegő a sisakom vonalát éri, ami zajt csap nagyobb tempónál. Ezt füldugóval szoktam orvosolni, amit tartós 70-es tempó felett mindig viszek magammal. Úgy tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #60054 üzenetére
nem akarom feltölteni a képeket, de valami botrányos nem is azzal van a bajom, hogy eldőlt stb. de ezek nem dőlés nyomok, a blokkon olyan horzs van hogy megáll az eszem, mindkét oldalon el van törve a műanyag, az egyik helyen hiányzik belőle egy elég nagy hús is hátul a dobozból ki van törve az egyik prizma mondom eeeeeeeeeez igen
ma megyek elvileg megnézni a 103k futott másik fazert, hát kíváncsi leszek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #60052 üzenetére
A piac torvenyei...
Ha hibatlant akarsz, akkor a felso arsavban kell nezelodnod.Explosión de dos tiempos
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60048 üzenetére
A menetszéllel pont úgy vagyok mint bob.zxr kolléga: én sem éreztem még hogy tartana (annál inkább hogy tud rángatni), pedig csupasz gépem van. A VFR-en meg pláne, azon az SV-ről átülve annyit éreztem, hogy kicsit mintha fújdogálna a vállamnál, de amúgy semmi, teljesen más érzés. Ez egyrészt pozitív volt, hiszen nem kellett "küzdeni az elemekkel", így a sebességérzet is teljesen más (könnyebben húzza neki az ember ); másrészt viszont egy nyár végi kellemes napon, amikor a perforált nyári bőrdzsekimben komfortosan utaztam az SV-n a VFR-en a szél hiányától megizzadtam; ezek után bele sem merek gondolni mi lenne velem kánikulában.
Összességében vegyes érzelmekkel szálltam le róla. Az előre dőlés nem tetszett, de lehet ez csak megszokás kérdése. A menetszél hiánya pedig egyrészt csuda jó volt, teljesen más így motorozni és hűvös időben ez tuti sokat számítana, másrészt melegben, "izzadásilag" ez sem nyerte el a tetszésemet. Egy pozitív hozadéka viszont mindenképpen volt a dolognak: korábban mindig nyálcsorgatva nézegettem a VFR-ket az aprón, hogy ilyen lesz a következő, azóta csökkent ez a vágyam.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #60050 üzenetére
bár lehetne szerkeszteni még.... most kaptam meg "közelebbi" képeket az "apró karcos" motorról.... okés, hogy 649e pénz és általában 700-800-900be mennek hahun, de az idomokból hiányoznak részek! emberek le van verve mindene nem vártam csodát, de azért egy kawakereskedő lehetne őszintébb ember is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ferdzsoo
addikt
Pedig sporttúrán ez tipikusan így van. Kb vállba kapom a menetszelet. Persze én is mondjuk 182 vagyok... ilyenkor 5 centi is számít....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
itt a következő kiszemelt ha minden jól megy egy phs fórumtárs el is megy megnézni nekem ő lesz a szemem a távolból
igazán őszinte motornak tűnik így elsőre és korrekt volt a csávó is a mélben és a telefonban is, majd meglátjuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #60047 üzenetére
Az érdekes az hogy nakeden nekem is fájt a derekam mindíg. De durván. 400km -es etap után rokkantként szálltam le. De a vfr en annak ellenére hogy abból kell tartani magam nem fáj! Valami más. Tavasszal pár hétig érzem hogy dolgozok derékból aztán egész nyáron már nem...
Na meghát tempo is kell akkor megtart a menetszél és olyan kényelmes mint atom. 130km/h innentől mintha repülnél."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60045 üzenetére
Legfőképpen azért volt fura, mert először tavasszal az AMTS-en tettem rá a seggem az új 800-asra és arra jutottam, hogy kicsit előredőlősebb mint az SV de nem olyan vészes. Ehhez képest amikor mehettem haverom 750-esével kiderült, hogy menet közben más mint amire számítottam.
Az SV-n a combom a tank mellett, de különösebben szorítanom nem kell, előre görnyedek és valamennyire derékból tartom magam. A VFR-en ez nagyon nem volt elég, valószínűleg sokkal több derék+comb kellene hozzá, ami nekem nincs (az SV-ről leszállva is szoktam érezni a hátam ); így azon a néhánytíz kilométeren eléggé a csuklómat terhelte a vezetés. No meg persze az sem mindegy, hogy mint írtam alacsonyabb vagyok nálatok így nekem "messzebb van a kormány" mint nektek.
Persze aztán lehet ha alám raknának egyet hosszabb távon megtalálnám a helyes testtartást rajta.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #60045 üzenetére
Nekem éppen ez a furcsa ebben a váltási/lábtartási technikában. Ha derékból tartom magam, akkor a tankba kell kapaszkodni, akkor viszont nem tudom előre-hátra tologatni a lábam a lábtartón. Én csak addig szoktam így menni, míg túrán kicsit pihentetem a lábam. Persze, lehet én csinálok valamit rosszul.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #60044 üzenetére
Először én is meglepődtem mennyire előre kell dőlni a vfr-en, meg is ilyedtem kicsit hogy ez nem lesz így jó. De rohadt hamar megszoktam különben. Derékból kell egy kicsit dolgozni.
Mostmár a naked üléspozi a furcsa nekem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #60043 üzenetére
Igaz majd' 10 centivel alacsonyabb vagyok nálad és csak 750-es VFR-en ültem, de a lábtartás nem tűnt sokkal másabbnak mint az SV-n. Az inkább zavaró volt, hogy a felsőtestemet jobban előre kellett döntenem mint vártam.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60036 üzenetére
& StoneBridge
185 körül vagyok én is, már eleve a VFR üléspozíciója megköveteli, h magam alá húzzam elég rendesen a lábaim, nekem egyszerűen nem lenne kényelmes folyamatosan kilépegetni. Nyilván a naked bike üléspozíciója magasabb, biztosan nem zár be olyan kis szöget a comb - alsólábszár szöge, így talán könnyebb, kényelmesebb a folyamatos lábáthelyezés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
StoneBridge
senior tag
válasz runner 125 #60035 üzenetére
Igen, nekem így vált megszokottá.
Próbáltam az általad leírt módszert is korábban, de nekem nem vált be, lehet a hosszú lábaim miatt.
Haverom pl. folyamatosan spiccel a váltókar alá (K1200GT), fura ezt látni. Kérdeztem nem zsibbad-e a lába, de megszokta és neki pl. úgy kényelmes.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
KisTé
tag
Na végre kioperáltuk a gyertyát, kicseréltük és azonnal indult a GS...ennyi baja legyen csak mindig, 1havi állás meg se viseli ez MOTOR nagybetűvel, ímádom !!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #60037 üzenetére
Ezt a relézést én is megcsináltam a GS-en, de nem a jelentéktelen fogyasztású GPS, hanem a 30W-os ködlámpáim és a 60W-os kormányfűtés miatt: akkuról 10A biztosíték + relé + kapcsolók + fogyasztók.
szerk: a kompresszor szivargyújtó aljzata (az ülés alatt) viszont közvetlenül az akkuról megy, szintén egy saját 10A-es késes biztiról.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #60034 üzenetére
Csak a fene se tudja,hogy hová lehetne bekötni ezt úgy,hogy gyújtásra menjen csak, de mégis bírja a terhelést. Viszont! Ha már így mondod, akkor marha egyszerű a megoldás, ugyanis beteszek mellé egy relét, amit a gyújtásra kapcsolódó helyzetjelző fog kapcsolni és azzal fogom az áramkört zárni. Ja ja ja...és most már egész biztos vagyok benne,hogy így jó lesz.
Amúgy nekem rejtve van, nem húzgálom ki be a töltőt...ezért kellett a biztosítékot kivennem, mert hogy kihúzzam, az első burkolatot le kellett volna vennem.
Viszont így, hogy a gps-t fixre kötöm...egy lengő aljzatot kell tennem az ülés alá minden másnak... pl kompresszornak, amit most már én is beszereztem, csak még dög voltam hordani.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #60035 üzenetére
Pedig ez ám a helyes, a lábtartón a lábujjaid mögötti "tappancs" részével kellene a lábtartón lenned.
Így kapsz aszfaltból jövő rezgéseket a lábtartón keresztül a talpadig. Ez fotelfizika.
Kolléga pontosan ezt teszi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Milyen érdekes, te mindig úgy lépsz vissza váltani?
Nálam nagyon pici a váltókar, folyamatosan fixen talpközépen van a lábam a lábtartón, nem lépegetek el / vissza róla / rá, csak egy picit kintebb áll az egész lábfejem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #60022 üzenetére
Akkor van ugye neked egy szivargyújtó ajzatod illetve a Navi töltője amit be lehet dugni. A verzió. Egyszerű,elindulsz/bedugod használod,leállsz attól függ hol/mennyi ideig akkor vagy ott marad,vagy úgy is leveszed a Navit,akkor töltő kihúz. Ez egy darabig szórakoztató de hamar meg fogod unni. B, Keres egy vezetéket ami gyújtáson kap áramot,kösd rá a Navit. Nem kell pöcsölni csak a Navi le/fel pattintással. Aksira nem kötünk ilyeneket mint pl,ülésfűtés,markolatfűtés mert az 20-30-50W és ha bekapcsolva marad fél/egy napot aksi/elektromos rendszer állapot szerint le fog merülni.
Jut eszembe,
A gömbfej és befogó rész közé tegyetek egy nagyon vékony gumi lapot,így nehezebben fog elforogni. Másik,az alja a Navi tartónak feküdjön/érjen hozzá valamihez vagy támaszd ki,így kevesebbet/kisebbet fog rezegni/remegni.Persu:
Ilyenre gondoltál? Gondosan bejáratott gép lesz.. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #60025 üzenetére
Elsőnek a risztóra gondoltam, hogy leszívja mert fixen volt az aksira kötve.Raktam rá kapcsolót.
Már kezdtem azt hinni, hogy haldoklik az aksi, még csak most lesz 1 éves december közepén.De most jutott az eszembe, hogy nekem a szivargyújtó a lámpára van kötve. Csak akkor kap áramot a szivargyújtó ha jár a motor és megy a világítás. Akkor nálam valami más gond lehet. Amikor visszaraktam a töltőről az aksit akkor bekötésnél nem szikrázott a vezeték. mi elvileg azt jelenti, hogy nincs fogyasztó a körben ami leszívná az aksit.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #60022 üzenetére
Lementem a garázsba és kihúztam az usb átalakítót a szivargyújtóból.Akkor szerintem ezért volt nekem mostanában, hogy leszívta az aksit és indításnál alig forgott az önindító.Nyáron nem volt gond, mert sokat mentem és a generátor biztos utána töltött.Most, hogy keveset használom nincs akkora töltés.
Kíváncsian várom a végeredményt,mert sok gondot okozott a gyenge aksi, nem egyszer úgy kellett betolnom.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #60020 üzenetére
+1
Ráadásul nem az autós töltőjét érdemes használni, hanem fixen beépítve (gyújtásról persze) a motorosat. Íg megmarad a szivargyújtó a telefonhoz / fényképezőgéphez / kamerához.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #60021 üzenetére
Mit értesz szivargyújtón? A szivargyújtó aljzat az igazából semmi, egy kivezetés, biztosítékkal védve, nem fogyaszt semmi. De ha már beledugom a töltőt, ami 5v-ra alakítja, akkor már bizony van fogyasztás akkor is, ha nem dugom rá a gps-t.
Ami a töltő elromlást illeti... szerintem ott túlterhelés lehet vagy fene tudja. Most direkt kipróbáltam, hogy gps-el rákötve is megnéztem... a hozzá adott töltő kimenete 5v 1,5A...a 12 voltos bemeneten simán benyalt 3,5A-t.
Mosquito34: A terhelés miatt közvetlenül az akkura van kötve a szivargyújtós aljzat. Az meg ugye fix. úgy szoktam,hogy kiveszem az aljzat biztosítékját.
-
-
polimorf
tag
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #60017 üzenetére
Már én is várom, bármelyik nap megjöhet.
Szerintem ha távolabb mész a motortól úgy is leveszed a gps-t ezért nem fogja lemeriteni. De ha csak enni vagy inni állsz meg azt simán kibirja az aksi.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
Megjött az xRider. Nem rossz cucc annyira az ár tükrében.
Annyi apróság, hogy ha a hozzá való bölcsőt fixre szerelem a motoron, hogy aztán csak úgy bepattintsam, akkor hiába van hozzá autós tartó, mivel egy bölcső van hozzá, így nem tudom használni, csak ha kiszedném azt is. Így ez egyenlőre fél siker. Bár a tartozékokat 6k+áfa összegért meg lehet venni.
A másik, hogy kimértem az autós töltőjét, hogy mit fogyaszt ha nincs rádugva semmi... 3,3mA-ert vesz fel. Ha rajta hagyom mennyire veszélyes az akkura?
-
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #60015 üzenetére
GoPro 2-es széria. Most a 4-es fut több verzióban és ársávban.
Aham, könnyű-búvárkodom néha, tökéletes hozzá de a színeket nem adja úgy vissza azért. Különböző szűrök is vannak a tokhoz, azzal javítható az élmény. Merüléshez fejpántot használok, mert a jacketre nem lehet normálisan felfogni, meg nem is ajánlatos szerintem.
Amitől hülyét kaptam, hogy tavaly selfie stickkel jött egy srác merülni, ott hadonászott -25 méteren körülöttem. Szerintem az már qrva gáz...Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #60014 üzenetére
Hd2 mit takar? Mi is használnánk merülésekhez, Te is búvárkodsz?
Arra is fasza?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #60012 üzenetére
Saját felvétel nincs feltöltve, de ezt látja az enyém is pontosan, csak mivel HD2, nem ennyire jók a színek. Merülésekhez vettem, ahhoz meg tökéletes mai napig, csak tesztelgettem motoron is. Amúgy a mellkaspánt a legjobb (és biztonságosabb), nincs vele macera.
SJCAM-ekről sem mondanak rosszat, de saját tapasztalatom nincs velük.(#60013) canniball
Thx[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Valóban nem a legszerencsésebb helyre tetted.
Jövőre inkább szereld fel a kormányra.
Most pedig mielőbbi gyógyulást mindkettőtöknek!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Ez gorpo? Tudsz linkelni egy melkaspántos felvételt?
Akarunk mi is venni jövőre..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
StoneBridge
senior tag
válasz canniball #60010 üzenetére
Ezen túlléptem már... volt még, sajnos, durva hibám (2-re jól emlékszem) amit megúsztam ebben az idén összehozott 12 ezer km-es szezonban. Pl. sok volt a tempó, kanyarkiegyenesítés story nálam is befigyelt, de még az úton le tudtam reagálni.
Sokat fejlődtem, de nem eleget. Folyamatos tanulás ez, de amikor eldöntöttem, hogy motorra ülök ezt tudtam, vállaltam a kockázatokat az ehhez vezető úton. Ne tudd meg mennyit hallom, hogy hagyjam a fenébe. Ez nálam szenvedély, nem kell magyaráznom azt hiszem.
Ide (de szarul, mint utóbb kiderült)Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #60009 üzenetére
Hát bazz, neked aztán igazán sokba van ez a kamerázás móka...
Hova tetted hogy leért?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz canniball #60007 üzenetére
Nem, mert szeretem az ilyet gyorsan elfelejteni. Azért néztem oda, mert balf*sz voltam... leért a kamera, és ránéztem, hogy elhagytam-e. Nem hagytam el, de összehoztam egy szép nagy zakót. Tanultunk belőle, + szerencsém is volt az eséssel. Én gazdagabb lettem egy titán sínnel a kulcscsontom körül, ezen kívül a büszkeségem, meg némi pénz bánta. Jövőre folyt. köv.
Rendőrt nem mi hívtuk, mentő jött értem és kötelességük lejelenteni a balesetet, emiatt jöttek ki helyszínelni. Szóval várom tőlük a meglepi levelet karácsonyra.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolt19900 #59992 üzenetére
Bótban vettem. Ha az első tulaj nem tud nyilatkozni egy sérülésről, az már tényleg nagyon gyanús.
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #60003 üzenetére
No, ezzel nem is dicsekedtél...
De miért néztél hátra? És ha önhibás esés volt akkor miért hívtál/hívtatok rendőrt?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
nagyúr
Oxford kilőve az ment szét fél év alatt.
-
StoneBridge
senior tag
válasz baboss #60004 üzenetére
Haha
Igen, de semmi extra, a bukás maga már nem is látszik, mert lepattan a kamera: tempós, de normál mértékű döntés a kanyarban, már kifelé folyamatos gáz, ekkor hátrapillantás (a hiba!), lesodródás, csatt. Én még időben elrúgtam magam, a motort meg láttad hol landolt.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
baboss
őstag
válasz StoneBridge #60003 üzenetére
Te visszatudtad nézni a videót, mert a rendőr nem boldogult vele, nem talált rajta felvételt.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Az internet azt mondja, hogy az erős lánc mit sem ér ha gyenge a zár, nem egy videót látni a YT-on ahol másodpercek alatt nyitják az Abust (pl.); az egyik ilyennél azt olvastam (úgy emlékszem a feltöltőjétől), hogy az Abloy lakat a tuti.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Polemius
senior tag
Nekem ilyen lánc+lakat kombinációm van.
Előnye ennek és a hasonló megoldásoknak, hogy a lakatot (vagy más szerkezetet) önmagában is tudod használni a kerékre.
Esetleg még egy riasztós tárcsafékzár, bár én inkább riasztó beszerelésében gondolkodom.
(Akkura megoldás lehet pl, ha csinálsz kivezetést és ráteszel csepptöltőt.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest