- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #54098 üzenetére
Nekem nincs ilyen bajom, kakucson mindkét irányban ugyanannyit mentem legutóbb Motorozzatok többet pályán, majd fejlődik az.
yodamastah: erre amit mondasz pont most láttam példát...illetve a saját példám is itt van a múltból: ezek a fos utcai gumik olyan szépen elmennek minden visszajelzés nélkül, hogy "öröm" nézni. Ezután váltottam slickre A különbség leírhatatlan...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Ferdzsoo #54096 üzenetére
Pályáztam én is túrasport gumival (z6). szépen kenődött az is. De semmi baja nem lesz ettől. Óvatosan kell menni lapon, és lágyan kell kezelni a motort. Simán térden/lábtartón lehet ezekkel is fordulni. Nagy melegben nem szabad sok kört menni, mert elmelegszik.
Túrasport gumihoz képest viszont egy jól bemelegített pályagumit terhelni lehet mint az állat. Elég nagy a különbség ....
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #54093 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű kérdés...gyök kettőnél is meg lehet dönteni a motort akármeddig, a lényeg hogyan ülsz rajta. Ugye lásd ügyességi versenyek, vezetéstechnikai tréningek...ahol ellentétes irányban tolod a motort. A térden fordulás megint más...lehet úgy is térden fordulni, hogy a motort alig döntöd (ennek nincs sok értelme és nem is túl gyors), meg lehet térd leérintése nélkül is lapra dönteni.
Feree13: pályán kicsit többet kap, másképp terhelődik, plusz más az aszfalt...látnád az enyémet, pedig én sem vagyok profi, de a legutóbbi eringen szépen sikerült megtépni, pedig jó volt a nyomás (csak épp rohadt meleg volt). De a te esetedben ez normális. Egyrészt ki tudja hogy van beállítva a futóműved, másrészt a nagy nyomás miatt simán ilyen lesz. Legközelebb engedd le. Mielőtt hazamész fújd fel. Utcán lehet, hogy bizonytalanabbnak érzed a kisebb nyomást, de pályára nem jó. Könnyebb rossz nyomással elesni...sőt még jó nyomással is könnyű elesni ezeken a szar utcai gumikon olyan amatőröknek, mint amilyenek mi vagyunk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #54092 üzenetére
Tudom hogy van még benne, bennem nem volt több mersz.
A guminál meg arra gondolok, hogy ilyen mart (dorozmás) lett a felülete vagy milyen, meg hogy a minta széle így elkenődött, meg elkopott. Annakelőtte utcán sosem lett ilyen a gumim...
Gondolom ez az ottani aszfalt miatt is lett ilyen.
Utcai nyomással mentem, én nem szeretem ha laposabb, kevésbé stabilnak érzem a motort.
Jah 190-es a hátsó hát van rajta felület amit koptatni kell/lehetne...yoda: okés akkor nem szóltam, bár ugye ez túrasport gumi, nem fullsport.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54094 üzenetére
-
Something_
őstag
válasz Ferdzsoo #54089 üzenetére
Nekem is jobban bejön a balra kanyarodós menet, egyszerűen fosul nyomom a jobbos kanyarokat. Majd jövőre talán jó lesz az is, nem kell elkapkodni.
Nekem ilyen a jó kis, "új" gumim, ugye tavaly vette novemberbe. (kb 8000 km van a gumiban)
Rossz ránézni.Kakucsra majd nem akarsz eljönni? Ott sok a ballos kanyar
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #54092 üzenetére
Mostanában amúgy birizgált a kérdés bennem is... mondjuk van egy egy jó ívű kanyar, megyek 70-el, az hogy mennyire döntöm be, csak a bátorságon múlik? Vagy van valami arra is, hogy bizonyos sebességnél bizonyos szögnél jobban már nem lehet, mert elcsúszik?
Kicsit kezd olyan érzésem lenni, mint amikor síelni tanultam, már majdnem felnőttként és ott is a kezdeti gond az volt,hogy nem mertem megengedni a lécet, miközben igazából irányítani csak akkor lehet igazán, ha megvan a lendület.
-
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #54091 üzenetére
Az nem olyan kicsi, rengeteg fok van még abban. De no offense, csak megjegyeztem...idővel jobb lesz. Minél szélesebb a gumi, annál nehezebb lesz a szélét elérni.
Nyomás: a mennyivel, az gumitól függ...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megjöttünk kecsórol. Laza 430km-lett a vége mindennel együtt...
Pöppet elfáradtam.
Viszonylag eltüntetttem a csíkot az új gumiról, de azért konstatáltam hogy van még mit fejlődnöm.
Az normális hogy ilyen lett az új gumi? Kicsit megkopott...
Nagyon jól éreztem magam, a baj az hogy féltem a gépet, de sokat javultam az első körökhöz képest.
Asszem 6x18 percet mentünk.
Jah és szerintem visszafele sokkal jobb a pálya mint menetirányba, egyszerűen jobbak az ívek, menetirány szerint mindig a végük szűkül, míg ugye visszafelé ezáltal a bejárata rohadtszűk lesz majd a vége kitágul, én ezeket szeretem sokkal jobban. Meghát a jobbos kanyarjaim gyengébbek, és menetirány szerint alig van 3 jobbos kanyar. Visszafele viszont ugye az összes megfordul.
Egyszó mint száz nagyon frankó volt, biztosan megyünk még.
Jah és 3-an voltunk összesen. Király volt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #54087 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ludsimon #54085 üzenetére
Te téríted a népet, nem Den jött ide, szóval szerintem neked kéne tisztába rakni a dolgot, de neked sincs egy hangyányi rálátásod az egészre, és ami a rosszabb, hogy Dennel ellentétben te egyáltalán nem értesz hozzá.
A hónolásra ő is csak egy elméletet ír le, fogalmunk sincs erről az egész hatásmechanizmusról.
Mérni sajnos ő sem mérte a kopott hengert a xado előtt és után. (max után, ahogy olvastam, de nem írt henger-dugó illesztésre számokat) Tehát nem tudhatjuk az előtte utána geometriát. Lehet hogy csinál valamit, valameddig, lehet hogy nem. Mi a fszból élnek az autószerelők, ha van ez a cucc azt nem tudom.
Zárd le kérlek a témát, és menj át a vallás topicba, ott lehet valós adatok nélkül téríteni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
ludsimon
veterán
Figyelj, írj neki privátot és kérdezd meg. Én lezártam ezt a témát.
undefined
-
HSM
félisten
-
SirKero
őstag
válasz Something_ #54077 üzenetére
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #54077 üzenetére
Ááhh ennyi,megölted a bulit..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ludsimon
veterán
válasz Topiccsendőr #54075 üzenetére
Nem, de biztos forrásokból hallottam jótékony hatását.
undefined
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ludsimon #54057 üzenetére
nézd. lefotózott hengerfallal semmit nem érünk. egyébként ha rakódik ez a valami a hengerfalra, akkor extrém esetben kárt is csinálhat. vannak olyan motorok, ahol 1-2 századra illesztik a dugattyút, ha ezt eléri a bevonat vastagsága, akkor meg fog szorulni a dugattyú. aztán a nikaszilos hengereken (meg a vashengerben is) a hónolásban kéne megülni az olajnak. ha ezt betemeted, akkor rosszabb kenése lesz a hengerfalnak. ha működik a réteg, akkor azzal elmegy addig, amig le nem kopik. miután lekopott hatványozva fog kopni, mert nem lesz hónolás.
elolvastam a "puszta tényeket".
hát azért fújodik a fejem már az első oldalakon, amikor átváltja a súrlódást GDP be.hengerfalak fényképezve rossz minőségben, egy egyetemi tanulmányban...
egy mozdony vízpumpakereke még 400 000 km el többet ment. ki a tököm szedett már szét mozdonyt?aztán átmegyünk tribológiába.
úgynevezett wear protection amit a tanulmány Laboratory test-nek nevez.
ezt a wear protection testet egy 4 görgős teszttel kellene végezni, de ők kitaláltak egy másfajta egygörgős "laboratory frction machine" tesztet, így nem lehet összehasonlítani már az olajtesztekkel.hadd mondjam el a 4 görgős teszt lefolyását:
3 kisebb acélgolyóra egy nagy acélgolyót préselnek, 150 C fokon, 40 kg al, 1800 as fordulattal forgatva. olajban fürdetve. 1 óra után lemérik a kopást.a kínai hengergörgőt szobahőmérsékleten (?) mert erről adat sincs, 800 fordulattal max 25 kg terheléssel feszítik neki egy lemeznek. teljesen más terhelés, nyírás itt alig van. Épp ezért a hatalmas óraszám.
oké, kijött, hogy keményebb lett a felület.
táblázat tiszta homály.
egyik tengelyén Vickers keménység mértékegység, másik oldalán G erő.
mindezt úgy, hogy a Vickers tesztet el sem végezték a felületen, mert bele kellett volna nyomni egy gyémántdarabot a fémbe, de mindenről van minden táblázat, fénykép, de erről nincs.további táblázatok mértékegysége valahogy nem akar megjelenni, ezeket meg se nézem.
innentől csak a vastagságát nézzük ennek a felületnek, meg hogy milyen anyagokból áll.
"friction coefficient measurements"
két táblázat számokkal mértékegység nélkül.
Itt valamiféle súrlódási tényezőt állapítanak meg valahogy. teljes homály.további példák hogy diesel mozdonyokat javítanak meg.
mértékegység nélküli számok. főtengelycsapágy és hajtórúdcsapágy. nem tudok velük mit kezdeni.
aztán azok a gyönyörű ábrák az adalékokról meg egy kis hanzival.
meg legendák, hogy olaj nélkül mindenféle károsodás nélkül 350 km eket megy egy audi a6 stb.a szomorú az, hogy ha van api besorolása a xado olajoknak, akkor vannak normális tesztjei is, nem ilyenek, ami itt van ebben a homálykodásban.
miért nem azt tették közzé? abban van a 4 görgős teszt is többek között.Explosión de dos tiempos
-
Czimby
addikt
válasz ludsimon #54065 üzenetére
Kinek a pap kinek a paplan
Én egyébként most vagy a Castrol Power 1 10w-50 vagy a Shell Advance Ultra 10w-40-en gondolkodok.
Esetleg a Mobil 1 Racing 4T 15W-50, bár ez csak MA1-es olaj.A 300V 10w-40 nagyon elvékonyodik ha 30+ fok van odakint és városban botorkálok a motorral...
Bár így jobban meggondolva lehet maradok a 300V-nél csak 15w-50Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
kcsa
veterán
Mindjárt előszedem a popcornos zacsit, jó buli lesz ez
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Daywalker
addikt
Persze, én sem ugrok be ilyeneknek, pusztán kíváncsiságtól töltöttem én is bele, de nem a "revitalizálót" (ezt nem is tervezem), csak az olajat, mert annak cseréje úgyis időszerű volt. Nyilván nem csodát vártam, csak egy jó olajat akartam, és eddig nem lett csapágyas a motor. Ennyi. Én a motul mágiának sem hiszek, mint itt sokan. Na az szerintem sokkal károsabb, mert nagyobb a lehúzás
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #54060 üzenetére
Egyetértek Veled,nekem Fuchs-al teljesen jól mennek,dolgoznak a gépek.motoroktól a földmunkagépekig,nekem bevált,természetesen lehet hogy működik a xado csak én vagyok túlságosan egyszerű és buta,hogy megpróbáljak hinni benne,de nem tudom elképzelni,mert józan paraszti ésszel belegondolok abba amit persu faszán leírt,hogy ha hengerfalra felépül,akkor nyílván a gyűrűre is,vajon akkor hol lesz a kopás,természetesen én a csoda adalékokban nem hiszek,olajat manapság bárki tud tölteni venni,majd saját brnadként tovább értékesíteni.
Szóval én nem a sima xado olajat fírtatom,hanem a csodákat,de tudom,hogy Te sem ugrasz be azonnal egy "csodának".csak beszélgetünkMr.Brightside
-
Daywalker
addikt
Ez igaz...bár annyit azért megjegyeznék, hogy a Xado még kárt még nem csinált, pedig sokan használják. Ráadásul eléggé régóta létezik a cég, nem tegnap kezdték. Illetve ha megnézed a jóváhagyásokat, teljesítményszinteket, akkor nem tűnik szarnak. A sima olajuk, ami szintén tartalmaz ebből a csodaszerből állítólag, nem drágább, mint más márkás olajok. Az, hogy használ-e vagy sem, megint más kérdés. Ez egy vallás...ismerős problémás PD elemeknél használta, és azt mondta, ha nem saját szemével látja az eredményt (a javulást) a műszeren, akkor ő sem hiszi el.
Az meg, hogy kinél van felmatricázva valahol valami, az nem számít semmi, az is csak full marketing. Ezért zabálja meg a nép a motult is, meg a repsolt. Tehát lehet hinni, kimérni úgysem fogja senki. Használod, vagy jó vagy nem. Ennyi. (De mondjuk téríteni tényleg nem kell...mindenki döntse el maga)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Pocee
senior tag
válasz ludsimon #54057 üzenetére
amikor a rokonaim mondták,hogy lépjek az ökonetbe mert milliomos leszek,mondtam,hogy a termék ára nem bír el annyi visszaosztást amennyiről beszélnek,és én voltam a hülye! mert nem hiszek benne,pedig a felettesük azt mondta,hogy abban a hónapban 3 milliót keresett,mondtam,hogy nem baj...
fél évre rá mindenki kilépett csendben,bukóval...
pedig az év üzletének tünt...
Ha a xado annyira jó lenne,akkor elit versenyzők használnák,ill biztos van már csapat akit megvettek reklám gyanánt,de ha mérhető csodák vannak akkor gondolom többen használnák...
De szétnézek ilyen AMA Supercross,Superbike,Moto GP-ben kik használják.Mr.Brightside
-
Czimby
addikt
válasz ludsimon #54057 üzenetére
Engem ez a Kínai doksi nem győzött meg lefizetett reklám szagú kb...
Minden oldalon nagybetűvel, hogy XADO. Komoly tanulmányoknak az elején ott van, hogy miről is van szó utána már nem emlegetik...Amúgy meg ha működik és felépíti a saját kis rétegét a hengerfalra, mi lesz a gyári honolással?
Mert akkor az is szépen eltűnik kisimul és akkor mi foglya fent tartani az olajfilmet a hengerfalon?Lehet hinni a csodákban, de ha ez működne akkor már réges-régen használnák a nagy olajcégek.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
ludsimon
veterán
válasz Topiccsendőr #54053 üzenetére
Az még nagyobb butaság azért mert a teleshop is hirdette rögtön azt mondani ez egy hülyeség.
Puszta tények:
[link]
Tsinghau University Study
[link]
[link]
[link]Vagy működik vagy nem. Kárt még semmiben nem okozott.
Ha meg eszi az olajat a motor és nem működött a Xado akkor valószínű nem ott volt a baj, hanem a tömítéseknél valahol.undefined
-
Anulu79
addikt
Végre elkészült a drágaság.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #54053 üzenetére
Jaja, én is elolvastam, meg jó pár fórumos hozzászólást is, de mindenki beszélt össze-vissza, így inkább a saját tapasztalatra voltam kíváncsi Így hát kipróbáltam, sok veszteni való nem volt. Persze hangsúlyozom, nem adalékot vettem külön, csak olajat...más ilyen extra hozzávalót nem öntenék bele.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Laraxior
titán
válasz stereodead #54050 üzenetére
Kék nem biztos, hogy jó dolog, inkább fehér lenne a megfelelő.
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #54048 üzenetére
nalam uti a biztositekot az a kokemeny demagog marketing, amivel aruljak.
Ha tudtam volna objektivan nezni erre a termekre, ez a gusztustalan mlm re es teleshopokra emlekezteto reklamszoveg elvette a maradek partatlansagomat is.
Kokemenyen a hetkoznapi ember tudatlansagat hasznaljak fel egy jokora kodositessel.
Akkora fassagok vannak a honlapon hogy az valami dobbenet.2d surlodast csokkento-ehhez meg azt sem irjak mi
Xado 1 stage-kemeny kopasallo femkeramia reteg.
Wtf? Ezt galvanikus uton lehet felvinni.
Ha fel is viszi. Mindenhova fel fogja vinni, de hogy hogyan azt nem tudom? Az miert jo? Erted, dugattyugyurukon ugyanaz az anyag, mint a hengerfalon? Azonnal fellepne az ugyanolyan femek kozotti kemiai kotes surlodasnal. Milyen jot tesz ez a kopasnak, hellyeah. Nem hiaba vannak kopasparok hengeranyag es gyuruanyag megvalasztasanal, es sorolhatnam a kerdeseimet ezzel kapcsolatban, ami a kodosites miatt felmerul.Surlodas csokkento motorolaj adalek.
Mekkora kod baszki.
Jozan paraszti esszel vegiggondolva, a kenes a siklocsapagyaknal az olaj aramlasa okozza. Az oriasmolekulak lancolata, maga az olaj. Nem adalek. Esetleg adalekkal a viszkozitasat valtoztatod meg.
A valtoban megint mas. Ott az olaj filmet kepez a fogaskerekeken, es a felszaraz kenesnel egy kenvegyulet (adalek) lep reakcioba a femmel.
Henger dugattyunal es ilyen olajkodben allo dolgoknal valoszinuleg elektrosztatikai uton "tapasztjak" ra a femre az olajat. Talan adalekkal.Annyira leegyszerusitik az egeszet, hogy nem tudjak kikerulni az atkurast. Mert ezt nem lehet igy leegyszerusiteni. Ezt hasznaljak ki. Es az olajmarketing is. Nem talalsz osszehasonlitotesztet olajokrol, mert nem lehet kommunikalni egy hozza nem ertonek hogy miert er el egy olaj valahol rossz es valahol jo eredmenyt. Mert a csodaszerekre varnak, ami meg nincs.
De ez az egesz gaznak kinezo dolog ott bukik el, hogy nincsenek tribologiai vizsgalatok, hogy mennyivel jobb.
Es lehet az en kerdeseim, es magyarazataim is hulyesegek, es vannak ra valaszok, de hol vannak az ertekek, hogy mit tud ez az olaj a tribologiai teszteken?
Addig nekem irhatnak barmit.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #54047 üzenetére
Aprilia, Rotax, BMW, KTM, TM, Gas Gas, Sherco, Ducati, MV Agusta, Benelli, Honda, Yamaha, Suzuki es a mostani Kawasaki hengerfalan ugyanaz a nikkel szilicium karbid reteg van. Egyedul a kawasaki hasznalt wolfram alapot 2002 ig kb.
Mindegyik gyarto elnevezte valaminek, gilnisil, cermetal, nicasil de ugyanaz mind.
Kompresszorokban, lancfureszekben is ezt hasznaljak.Explosión de dos tiempos
-
zeon.hu
nagyúr
válasz stereodead #54050 üzenetére
Kinek mi tetszik...
A minap láttam ismét azt az utánfutós Goldwing-ot, ami minden évben jár erre.
Minimum 600 led lehet rajta, álló motorral is égeti órákon át, ránézésre jól bírja.[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
stereodead
csendes tag
Körkérdés: A motor akkumulátoráról működtetett plusz ledek okozhatnak-e bármiféle problémát, és ha igen milyet? Több embert is megkérdeztem és mind azt mondták hogy nem lehet belőle baj, egyikük szerint azonban az ilyesmi tönkreteheti akár a feszültségszabályzót vagy magát az akkumulátort is.
Mi az igazság?
fgsfds!
-
Mizsala
tag
Ugy nez ki kedden nem fogok raerni, viszont holnap kimegyek kakucsra. (Juheee, vegre szabi!)
Akar valaki csatlakozni? -
Daywalker
addikt
válasz ludsimon #54043 üzenetére
A fémkerámia dolog létezik, de nem ilyen egyszerű azért. Nem érdemes belemenni a témába.
Nekem van ismerősöm (autószerelő, saját műhely stb) aki esküszik rá és használja. Negatív tapasztalat nincs vele eddig. Max nem használ. Kocsimban most xado olaj van (abban is van ilyen csodaszer állítólag), de csak mert SL besorolású full szint 5w40 és nem hamisítják, plusz elviselhető áron volt. Semmi extrát nem tapasztaltam eddig...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
baboss
őstag
6
7
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #54036 üzenetére
Vigyazz, emberedre akadtal. Elobb fog o meggyozni teged, mint te ot
-
-
baboss
őstag
válasz FIREBLADE78 #54031 üzenetére
Holnap felpróbálom.Az a fontos,hogy kényelmes legyen motorozás közben,és jól védje a lábam.Ha meg sokat kell kutyagolni akkor váltok egy utcai cipőre,a dobozban elfér.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54036 üzenetére
Pedig szombaton engem és polimorf-ot nagyon rá akartak beszélni a Metabond-ra. Nem is tagadom, a bemutató meggyőző volt. De az azért b.ssza a csőröm, hogy ha ez ilyen faxa, akkor valamelyik olajcég miért nem vásárolta már fel a technológiát és építette be a saját termékeibe...
-
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Kicsit eldicsekednék. Egy másik fórumon páran megbeszéltük,hogy csinálunk egy típus találkozót. Aki tud jönni az jön, aki nem nem. Igazából a visszajelzések alapján max 6-8 fővel számoltunk. Aztán kiderült, hogy sokan nem irkálnak a fórumba, de annál inkább olvassák. Így a több, mint kétszeres boci létszám meglepő volt. Még olyan is volt, aki Bécsből utazott ezért idáig.
Egy kis hecc kedvéért megemlítem,hogy egyetlen motort kellett kicsit szerelni, az is egy hozzánk csapódott Honda CBR volt, aki elhagyta a fél tükrét.
Laraxior, kár, hogy nem tudtál jönni.
Amúgy érdekes volt, hogy a csapatban jópár embernek ez az első nagymotorja és nemrég vette. Lassan ki lehet nevezni kezdő motornak.
[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #54028 üzenetére
Mentem ilyen motorral... Elvileg valami visszahúzó rugó, vagy mi van kidőlve, aki nagyon érzi, egyből üresbe teszi így is, de ha nincs benne rutinod, akkor csak szenvedsz... Nekem se sikerült csak 10-ből egyszer betenni ilyen motornál.
Láncnál a lényeg, hogy kenve legyen... Sokféleképpen is lehet. A WD40 viszont elvileg nem a legjobb, az o-gyűrűk elvileg nem szeretik.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz baboss #54022 üzenetére
Járni lehet benne,de max mint aki seggbe .... Engem lebeszéltek anno a crosz csizmáról sajnos. Superbike-os csizmámba sem tudok járni normálisan. Habár már nyúlt és kényelmesebb,mint új korában. Próbáld fel és megtudod.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #54028 üzenetére
Tölts bele Xado-t! 1000 km alatt meggyógyul ha nincs vele nagy baj!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Teasüti
nagyúr
válasz Genesistibi #53855 üzenetére
Na megvolt az olajcsere. Lejött belőle kemény 3 dl. Most csontra fel lett töltve. Viszont az üreset még mindig nem találom. Kettesből lefelé néha megvan csak ahhoz fejben kellene tartani hogy éppen milyen fokozatban vagyok... Egyesből felfelé abszolút nem tudom kapcsolni, állóhelyzetben még felfelé se nagyon. Se kicsit kiengedve a kuplungot, se meglökve a motort előre vagy hátra. Alacsony sebességen már nem találom, tehát amíg begurulok a piroshoz séta tempóban már elkéstem. Fura mert a haverom aki évek óta motorozik neki elsőre ment, viszont én meg nem értem hányféleképpen lehet még felfelé húzni meg lefelé tolni a példált. :-)
Láncra mit ajánlotok? Haverom WD40-re esküszik. ezt azért nem próbálnám ki, már a bringás topikban is kitárgyaltuk hogy az nem való lánc kenésre...
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz V.Stryker #54026 üzenetére
Nem azt írták, hogy a mögötted levőt veszélyezteted, hanem a csapatot és a többit, aki mögötted van. Mögötted-melletted eleve a cikk - cakk elv miatt közelebb van, tehát ha kihúzódsz, akkor nagyon közel lennél hozzá. Másrészt csapatmotorozásnál nem úgy motorozol, mintha egyedül lennél, más tempóba veszed az élesebb kanyarokat pont a cikk - cakk elv miatt és nincs olyan, hohy magadat veszélyezteted... Csapat van. Nézegess csapatmotorozásról videókat tanulás céljából ne csak olvass
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dugynok #54025 üzenetére
Akkor rosszul fogalmaztam a kérdést. Szóval alakzatban haladunk. Egyszerűen leírva...egy a bal oldali, a felezővonalhoz közelebbi, keréknyomban, a következő meg a jobb oldaliban, ami az út széléhez van közel. Ez eddig stimmel.
Mondjuk én megyek a jobb oldaliban, az út szélénél...jön egy 90 fokos jobb kanyar....ezt ideális esetben úgy kéne venni, hogy ha nem is a felezővonal mellől, de legalább középre húzódva...majd behúzva a kanyar csúcspontja felé...majd megint kiengedve...mint a versenyautó...vagy nem?
Ha tartanom kell az alakzatot, akkor a jobb széléről kell kezdenem a kanyart, ami a legrosszabb. Ha ilyenkor középre húzódom, azzal miért veszélyeztetem a mögöttem lévőt, ha megfelelő követési távolságot tart? Egyébként meg magam veszélyeztetem...
-
-
V.Stryker
nagyúr
Most találtam ezt a leírást a csoportban való motorozásról, képekkel illusztrálva. Nem tudom esetleg nem-e lenne helye az első hsz-be, akár link formájában is.
Mondjuk az számomra érthetetlen, hogy miért van az beleírva,hogy kanyarodáskor se csússzunk át a másik sávba.... ha a külső szélén megyek és jön egy jobbos kanyar, akkor 90-100-as tempónál az út széléről elég necces bedönteni a kanyarba onnan. Szerintem kanyarodáskor érdemes helyezkedni kicsit.... Bár én kezdő vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
baboss
őstag
Érdemes ilyen csizmát venni túra motorozáshoz ?
Lehet benne normálisan járni ?
Ez biztos tartani fogja a bokát. -
-
Xaels
félisten
A Monster 600 befér a 35kW-os korlátba? Nekem úgy rémlik nem. Ami 30kW-os az mind megbírkózik 2személlyel ha van mellette nyomaték is gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Kwabs
csendes tag
Sziasztok !
Leraktam az A2-es jogsit és szeretnék velemi motort venni csak nem tudom milyet kellene. Ami tetszik csak nem vagyok benne biztos, hogy jó választás az a Ducati monster 600. Igazából olyan motort szeretnék amivel akár kettő személlyel is lehet menni hosszú távra is. Árban nem szeretnék 600-650 ezer forint fölé menni. Mit ajánlotok ? -
V.Stryker
nagyúr
Én lementem, betámadtuk a Drag Star-os rendezvényt. Közben én már itthon vagyok, mert csak pár órám volt. Amúgy nem volt semmi nagy dolog amikor ott voltunk. A büfés se volt a helyzet magaslatán.
Semmi vásár nem volt...volt egy henna festő, plusz bőrdíszműves, pólós. Ennyi... ja még elkaptak bennünket egy Metabond bemutatóra polimorfal.bogyo112: És akkor most méssz tovább vagy inkább nem kockáztatod?
Szerelő és fék témához:
Ma elmentem a Suzuki Motorrad-hoz. A szerelő nagyon normális volt. Beállította a láncot, kereket és megmutatta hogy kell. Mutattam neki a féktárcsát. Azt mondta, hogy teljesen jó ez így, normális jelenség. Megmérte a hátsó féktárcsámat is, mondta hogy nyugodtan járjak még vele. A határon van, de sok ezer km. van még benne. Plusz még megnézte a lengéscsillapítókat is. Fizettem egy ezrest. Mindezek mellett nem fikázott, nem akarta kicseréltetni a fél motort, mondta, hogy nyugodtan tekerjem bele a kilométereket. Tök jó pozitív visszacsatolás volt.Ezé hazafele, ha már van matricám, megdöntöttem a saját kis max sebességem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #54003 üzenetére
Sajnos most értem haza munkából, még vár rám egy bevásárlás. Ki kell hagyjam pedig megnéztem volna a kirakodóvásárt, hátha találtam volna 1-2 gyári alkatrészt olcsón ami jól jött volna.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #54006 üzenetére
Oksi ha esetleg neked rosszul alakulna keress meg priviben, de ha jössz akkor is
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #53954 üzenetére
Nekem kb 3x ennyit lötyög előre hátra a gixxeren. Mondjuk én cserélem is nemsokára. Lehetne újraszegecseltetni, de sok van már a tárcsában inkább veszek újat.
A 600as gixxeren is ledobtam már egy tárcsát emiatt. Olyan 50ezer km-nél már kotyogott mint az állat. Mondjuk az a tárcsa ami zúzást bírt, nem panaszkotam hogy 50k után leves
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anime filmek és sorozatok
- Trollok komolyan
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest