Hirdetés
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt igy a tavolbol nem lehet megmondani, mindenesetre ha kulfoldrol jon a blokk, es az nyugateuropa nem afganisztan, akkor nagy az esely ra, hogy semmi baja. Peldaul beszamitott motorokat bontanak el, amik meg nem is balesetesek voltak.
Masik dolog, hogy miutan beszerelte a szerelo, onnantol az o garanciaja, annyira konnyen nem lehet kibujni ez alol, tehat ha 2km utan megint kolompol, akkor vissza lehet vinni, az azert nem ugy mukodik, hogy o beszerzi a blokkot, majd szettarja a kezet, es 250e huss.
Meg ha ezt mondja, akkor sem.Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #127597 üzenetére
Ehhez a motorhoz a használt alaktrészek gomb áron mennek nem nyerne vele valami nagyot.
Bontott gyári dob ha nagyon jó állapotban 20-25, két felni párban 40, tank ha nagyon jó állapotú 40-45 és elértünk oda, hogy talán még a váz és a faridom elmegy. Jó esetben vissza jött 200-230 ezer a motorból....engem meglep, hogy nem talált bontott blokkot csak egyet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #127533 üzenetére
Lehet, hogy tényleg csak motor kérdése, nézd mit élvez ez az ember
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #127589 üzenetére
én (szokás szerint) másképp gondolkodom, mint a többiek, de fontos leszögezni, hogy egyáltalán nem számoltam utána!
Szóval én első körben kiszámolnám, hogy ha kiárulom a motor alkatrészeit, akkor az mennyi pénzt hoz, és utána megnézném, hogy tudok-e venni másik motort. A felújítást a többiek már mondták, hogy miért nem játszik. A használt blokk pedig úgy ahogy Te is írod, zsákbamacska. Az egyetlen biztos megoldás, ha ezt a motort elengeded (bontó helyett Te elbontod, és kapsz érte rendes pénzt), és utána veszel valami mást (vagy ugyan ilyet). Az biztos, ha jó állapotú motort veszel azt ki tudod próbálni, tudsz vele menni, de ha egy jónak mondott blokkot veszel, azt se kipróbálni nem tudod, pláne nem tudsz vele menni. Aztán még ott van a szerelő kérdése! Ki tudja, hogy a szerelő mindent jól csinál-e majd rajta? Tudom, az a dolga, hogy jól csinálja, de sajnos mostanában én sehonnan nem hallok jó tapasztalatokat még egyszerű műveletekről sem, nemhogy egy olyan összetett dologról, mint egy blokkcsere. Ha meg tudod csinálni magadnak, akkor persze az más tészta, de így...?
Én inkább buknék picivel többet, de biztosra mennék.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127593 üzenetére
Túl parázod ez egy szög egyszerű blokk azért alapvetően nem az a könnyen megmakkanó fajta hanem amit a magyar a halálba istenít és dicsőít mert nem kell szervizelni és mégis jön megy. A tied egy nagyon szerencsétlen körülmény együttállás volt leginkább.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz runner 125 #127592 üzenetére
Az enyém is átfordult, borulás után 2km-en át. Aztán 2km után úgy döntött hogy beáll. Kompresszió mérést még a vásárlás előtt kéne gondolom intézni, mert ha beindul, de nincs elég kompreszsió, arra nem biztos hogy van bármilyen garancia.
Sosem vettem még bontott motort, úgyhogy nézzétek el a hülye kérdéseimet
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #127589 üzenetére
Azt írtad, h tiéd át sem fordul. Azért az könnyen csekkolható, h egy blokk átfordul-e.
Valamint mérjetek kompressziót, abból is kiderülhet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #127582 üzenetére
Fudeg*ci
-
nagyúr
Attól az egytől tartok, hogy mi van ha a bontott blokk is pont ugyanúgy járt mint az enyém. Beindítjuk és semmi hangja, majd 2 km után kuka. Erre az indítási garancia se biztosíték.
-
palfitom
félisten
válasz runner 125 #127585 üzenetére
OK, akkor teljesen más a leányzó fekvése, marad a blokk-csere.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127579 üzenetére
Értem
-
nagyúr
válasz runner 125 #127582 üzenetére
Nem kell ahhoz nekem körözni se, álltó helyében "szoktam" felborítani
-
runner 125
nagyúr
válasz palfitom #127584 üzenetére
De h kezdesz el felújítást, amikor ehhez a blokkhoz új alkatrész maximum néhány csavar lesz?
Felejtős. Bontott cuccokból tudod újítani. De ha találnál is gyári újakat, ahogy persu is írta, gazdaságilag nem érné meg. Megkockáztatom azt is, h ha elérhető lenne minden alkatrész újonnan, a működő motor piaci ára nem fedezné!Szóval itt nincs sok kérdés. Bontott blokk, ahogy kb mindenki megírta már az első infonál. Ha meg nincs meg a bizalom a beépített bontott blokkal, adja el, de legalább úgy már működőképes lesz.
Ezt csinálná mindenki.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
palfitom
félisten
válasz tboy93 #127565 üzenetére
A blokk-csere az árban legkedvezőbb, ez tény, és természetesen inkább ebbe az irányba indulj el, mint a bontóba-tolás felé.
(én -a saját pénztárcámmal- valszeg a felújítást kezdeném el, és akkor tudom, hogy nem lesz zsákbamacska...)Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127569 üzenetére
Ha szakszeruen akarnad felujitani, uj alkatreszekkel azt nem tudod, mert mar nem kapsz hozza uj fotengelyt. De csak maga a fotengely szokott 300-600e lenni csapagyak nelkul.
Bontott fotengelyt ha beleraksz, akkor miert ne lehetne mar bontott blokkot eleve?
A fotengely terheles, tehat hasznalat fugvenyeben lesz tele mikrorepedesekkel, szep lassan. Az, hogy egy bontott fotengelyt beleraksz, es mukodik vele, az ugyanugy nagyon messze van az uj allapottol.
Aztan ott van a hengerfej. Puha aluminiumban forog a keregedzett vezermutengely. Olaj nelkul belemarta magat, ehhez nem kell szetszedni, ezt garantalom. Bontott hengerfej mar megint, mert az is egy vagyon lenne, ujonnan, kb 600e minden nelkul, csak a hfej, csapagyakkal.
A hengert dugot gyurut nem szamoltuk most.
Szoval kockazatban nem erzek nagy kulonbseget a bontott alkatreszek es a teljes blokk kozott.Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #127573 üzenetére
Az ő esetén látva már agyaltam rajta, hogy még ezt is beleszuszakolom a projektmunkába a kép és hangfelismerős riasztó + gps jeladó mellé.(legalább nekem lenne hasznom a projekten... ) Igaz akkor már fixen Rasp alapra kell dolgozzak mert az Arduino nincs az az isten, hogy a képfelismerés mellett minden mást is elbírjon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
-
-
duni84
aktív tag
itthon amikor belefutottam, akkor ennyit csináltak:
- szemrevételezték, hogy gyári-e a kipufogó
- megállapították, hogy nem az, ezért megnézték van-e rajta homologizációs jel (volt, típus specifikus ülés alatti dob volt, forgalmiban nem volt benne)
- megnézték milyen dB érték van a vázra írva, melyik fordulaton
- majd kimérték az 1 métert 45 fokos szögben a kipufogótól és az út szélén megmérték, hogy 100 dB alatt van-e. azalatt volt, jó utat kívántak.ausztriában 2018-ban ugyanez azzal a különbséggel, hogy meg sem nézték az E jelet, csak mértek egyből
#metszéspontok
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #127569 üzenetére
Én is biztosan a "bukás" minimalizálásra mennék, ráadásul ez a megoldás kecsegtet egyedül azzal a lehetőséggel, hogy megmarad a megszokott motorod.
Ha a pénz nem számítana, biztos elgondolkodnék a bontóba toláson, illetve keresnék esetleg olyan "fiatal" szerelőt, aki már "csak azért is" alapon, hogy ilyet is csinált már elvállalná, hogy belenéz a mostani blokkba.
Amin még elgondolkoznék, hogy lehet e utólag valami védelmet beépíteni borulásnál az ilyesmire, pl eldőlés szenzor, mert az a legrosszabb, hogy megcsináltatod és pár perc múlva lehet ugyan itt tartasz..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127569 üzenetére
A 97-esen nálam is 1,1-2 közt van pedig nem kellett belenyúlni a blokkba.
De nyáron lehetett króm szár cserével nyitni a főszezont pl. Szóval nyugi ez egy ilyen sport emlékezz a régi Civic-edre azt se azért szerette az ember mert költség hatékony volt. Ha ez cél akkor új motor.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127566 üzenetére
1.150-ben van a motor mindenestül eddig, mióta megvettem tavaly.
- Ha blokk csere és jó a blokk akkor csak 350+30 (papír) bukta.
- Ha felújítom simán 500++ is lehet a bukta, ha egyáltalán felújítható
- Ha eladom így, az ~1M bukta + új motor miatt ki tudja mennyi
- Ha berakom a blokkot és szar az is, akkor 1.530 lesz egy használhatatlan motorbanSzóval a blokk cserével vagy a legjobban járok vagy a legrosszabbul kb...
Ennek ellenére ezt az opciót látom most én is a legracionálisabbnak.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127565 üzenetére
Blokk csere nélkül minden, hogy sokkal rosszabbul jössz ki anyagilag és még motorod sem lesz előreláthatólag. Én kicserélném a belét gondolkodás nélkül.
edit.: Igen. Hülyén adta ki de igen.Xero emlékeim szerint x magasságon 45 fokos szögben 1 méterre a dobtól az adattáblán szereplő fordulaton és ott jelölt zajszint vagy ua ezen fordulaton nem oem dob esetén gyári +5 egyéb esetben ha nincs adattábla: 2/3-ad gázon legfeljebb 100dB.
Pont le se szarják egyébként amíg kulturált a motor hangja, legyen bent a síp és nem lesz nagy gebasz a mátrában se.... Motoros járőrök mérik nem volt 1x se az a benyomásom tavaly, hogy szívatásra mennének.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
No, van némi fejlemény.
Én több bontót körbecsörögtem, sehol nem volt blokk CBF500-hoz.
A szerelőm egy kontaktja talált, külföldről hozott, magyar papíros blokk. Indítási garancia van rá. Egyéb infót nem tudok róla. 250e Ft-ot kérnek számlával a blokkról. Beépítés mindenestül nagyjából 100e Ft, tehát 350-ből lehet egy talán jó blokkom. (Ugye semmi infó nincs róla)
A felújítást teljesen elvetettem, több szerelővel beszéltem róla, legjobb esetben is 250k+, rosszabb esetben 4-500++ is lehet. Nincs széthúzva a blokk, nem tudjuk pontosan mi a baja.
Vagy marad a bontóba tolás, mert így kb. senkinek nem fog kelleni.
Én a blokk csere felé húzok, de sok választás nincs, az az egy blokk van össz-vissz. Kicsit sokallom az ismeretlen előéletű blokkért a 250-et, de ebayen is 200-350 körül mozog sajnos.
Annyi reményem van, hogy elég megbízhatónak tartják ezt a blokkot, volt már belőle 300e km-es darab is, talán nem lesz olyan gatya a bontott.
Felhívtam egy műszaki állomást, ők azt mondták hogy ha típusazonos, akkor számla kell teljes motorkóddal + egy pecsétes beépítési igazolás, hogy XY szerviz rakta bele a motort. Utána műszaki vizsga, aztán okmányiroda.
Motor piaci értéke kb 8-900e, blokk nélkül eladva kb 150-200 max, szerintem.
Ti beleugranátok a blokk cserében a helyemben?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Nem a gyari ertek +5dB a limit? Nekem a vazon van egy 97dB@6000rpm azt hiszem. Bar kotve hiszem, hogy 102-ert meg nem lenne dada.
-
vlevi
nagyúr
Nem tudok konkrétat, de nem lennék meglepve, ha csak az e betűt néznék.
Bódis, Acrapovic az gáz, Leo Vince az okés, ráadásul abban kettő is van
Osztrákok, németek viszont, ahogy olvastam más fórumokon, nem nézik milyen dob van rajta, ők mérnek. Németek pl., ha kell, kivonulnak a mobil ADAC műszaki állomással, és kompletten levizsgáztatják a gépet. -
senior tag
Most ugye be van harangozva hogy idén több motorosok által gyakrabban látogatott helyszínen lesz folyamatos(ab) ellenőrzés.
Az ügyben van itthoni tapasztalat hogy a kipufogót érintően mit , hogyan néznek, mérnek?
Kerítettem egy hangnyomásmérőt..
Kíváncsi lennék a rend őre milyen módon használja.. (fordulatszám, mérési pont, stb) -
senior tag
Köszi a hozzászólásokat, én még annyival egészíteném ki hogy az sem mindegy milyen közegben, környéken motorozik az ember..
Mások a 'kihívások' vidéken és mások egy nagyobb városban / pl. Budapesten..
Sokmindent megélve én oda jutottam, hogy ha motoros örömkeresés, adrenalinfokozás, stb kimaxolása a cél akkor irány a pálya (nem az autópályára gondolok).. -
Biqci
aktív tag
Nem tudom mennyire megbízhatóak ezek az értékek. Nekem a Diablo mutatott egyszer valami 67 fokot, ami a Bandittal szerintem fizikailag sem lehetséges, a képességeimről nem is beszélve
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz Burt1793 #127547 üzenetére
Az NC750X TC-je pl. kifejezetten életveszélyesre sikerült, úgy emlékszem! Valami botrányosan elveszi, kicsit olyan, mint ha ledadogna olyankor, és ezért kihagyná a gyújtást, csak mindezt mondjuk 4000-es fordulatnál! De ami a legrosszabb, hogy rettenetesen sokáig csinálja! Ha ezt egy necces forgalmi helyzetben produkálja, akkor kányi-munyi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
Most vettem eszre, hogy calimoto rogziti a lean angleket is. Eddig 30 fok a teto amit bevallaltam. Van meg hova fejlodnunk a kis CB-vel.
-
zgospel
őstag
Nem mertem ilyet ajánlani, pláne kevés rutinnal, de én a helyedben kikapcsolnám. Kivéve ha hideg az aszfalt. Gyanítom, hogy a legtöbb esetben amikor kapcsolt, akkor nem a kerék pörgött ki, hanem csak az eleje könnyült el, de hanyattdobni azért nem fog, ahhoz nagyon ész nélkül kellene rányúlnod.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #127546 üzenetére
Ez proli TC, van ON es OFF.
A kormany lefejeles nagyjabol pontosan leirja az elmenyt. Ma 3x is megszivtam vele, amikor picit gavallerosabb rajtot akartam venni.
Szerintem akkor egyelore marad bekapcsolva, aztan jovore ha mar magabiztosabbak leszunk egyutt, akkor kikapcsolom a gavallerrajtok elott. -
zgospel
őstag
Ez a baj az IMU nélküli rendszerekkel, hogy nem tud dőlésszögből számolni, csak a kerekek közti különbséget nézi. Ha van valami megengedőbb mód rajta, akkor tedd át abba, pl sport vagy pálya. Eldobni ugyanúgy nem fogod vele normál aszfalton, viszont finomabban fog működni.
Legalábbis nekem a Triumphom ilyen, utcai módban az is darabos, és olyat zár a gázon hogy kishíján lefejelem a kormányt, de sportban már nem szól bele az én stílusomban, track módban meg egyáltalán nem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
martonx
veterán
Én 42 évesen kezdtem el újra motorozni 4 gyerekes családapaként. Talán benne van az adrenalin, bár én elég koca motoros vagyok. Egyébként biciklizni is imádok. Nálam valahogy a két keréken közlekedés az igazi (miközben a 4 gyerekhez van itthon két autó is...).
Ráadásul alig van időm motorozni, de így is 1-1 gyereket elvinni különórára is sokkal élvezetesebb, mint autóval
Motoron valahogy minden élesebb, érzem, hogy aktívan teszek azért, hogy eljutunk A-ból B-be, nem úgy mint autóval. Ráadásul motorral mindig történik valami, hol barátságos motorosokkal fut össze az ember, hol egy autós emberkedik / meg akar ölni, nézőpont kérdése. Autóba meg beülök, és kb. végigbambulom az utat.Szóval az ilyen kisarkított nagy kijelentésekkel nem értek egyet, de ettől még nekem kimondottan örömet okoz, amikor meló után / hétvégén egy fél óra - órácskára elugrok motorozni, vagy akár csak egy gyereket kirakok valamerre a városban, és onnan hazamotorozok.
Én kérek elnézést!
-
Xero
nagyúr
2 perc 35 masodperccel az utan hogy elinditottam a gopro-t a kis baratunk csattant a lencsen. Dejoooo
Amugy kerdes: Ma kicsit mar jobban cibaltam a bajszat a gepnek, igy eleg sokszor kozbeavatkozott a TC, foleg nullarol indulasnal. Ha nagyobb gazzal dobtam ra a kuplungot elkezdte kikapni az orrat, majd TC... na es itt jon a kerdes. Az, hogy nem engedi egy kerekre az jo, viszont nalam az tortenik, hogy amint elemelkedne egybol visszafogja a gazt, de annyira mintha otod gazon lennek es vegig igy is tartja ameddig el nem valtom. Ez igy azert eleg bosszanto. Hondasok: Masnal is igy van? Van valami trukkje azon kivul, hogy kikapcsoljam a TC-t? Ez utobbit kerulnem, mert vigyazzon csak a kis seggemre. -
GTVili
tag
Van valakinek érdemi tapasztala a Mecseki (Solvart) fesszabályzóval...? Csak jót mondjatok,mert már megvettem...
Az elmúlt években már két fesszabályzót és ebből fakadóan két akkumulátort elfogyasztottam.....
Sajnos gyárilag nagyon rossz helyen van. A hátsó hengeből és a kipufogóból is dől rá a meleg,a menetszél meg nem igazán éri.... -
fattyu
veterán
válasz runner 125 #127533 üzenetére
pontosan.
SOHA nem közlekedési eszközként tekintettem a motorjaimra. egyik sem volt az. mosolyfakasztó és adrenalintermelő igen.
A husky is egy beteg állat dolog és az sem pici élmény hogy 150 el kergetem ott ahol a gixerrel 53al megyek mert levedli az idomokat olyan fos az út.
és szeretem is a huskyt tényleg azóta is. oltári szerencsés vagyok hogy megtehetem kettőt tartok, és jó is hogy van, de én speedes vagyok azt hiszem.
Persu: melyik részével? hogy igazi hülye vagyok?
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz csongi #127531 üzenetére
ugrottam. jó volt. de az sem az.
megvan videón. ember próbálja eladni nkem hogy na majd 200al fogunk esni.... mondtam neki idefelé gyorsabban jöttem ombre
pedig van tériszonyom. és még úgysem azt hozta mint a motor.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbert1998
nagyúr
Mi volt itt hétvégén, te jó és
Kapota a topik rendesen. Voltam én is, de szerencsére nem volt gond, sok motorost láttam. -
Somatom
veterán
válasz etnies #127532 üzenetére
Sztem egyáltalán nem mindegy, hogy mivel, hol, milyen célból motorozol. Az is motorozás volt, ami úgy kezdődött, hogy reggel hétkor, termóban, az ablak alatt, hajszárítóval melegítettem a futár ETZ karburátorát, miközben piszok sok mínusz rohangált, meg az is, amikor a HD -val, napsütésben, pálmákkal szegélyezett, kanyargós úton gurultam Monaco felé és az orromban éreztem azt a fűszeres, mediterrán tenger illatot. Mégis, micsoda különbség ez a két motorozás!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #127532 üzenetére
..mert rossz motoron ülsz ilyen szempontból. Azért van az a motorkarakterisztika, amihez már közeledve is emelkedik a pulzus, amire nem csak közlekedési tárgyként tekintesz.. A 701-es Husqvarna szerintem simán ilyen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz fattyu #127530 üzenetére
Én kicsit irigy vagyok azokra, akiknek még orgazmust okoz a motorozás.
Nekem elmúlt 18 év alatt. Ezen időszak alatt szinte folyamatosan, napi szinten motoroztam, évente max két hónapot kihagyva.
Ma már úgy vagyok a motorral, mint a karommal, a testem, életem része. A karodnak sem örülsz minden reggel, de ha nem lenne..
Öröm még mindig van, de eksztázis elég ritkán, szinte csak a hegyekben, vagy vasárnap hajnalban az üres utakon.Csongi, ejtőernyő nélkül talán kicsit még nagyobb lesz az adrenalin
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
fattyu
veterán
válasz Geresics #127517 üzenetére
a többet élés sarkítás természetesen
de ettől még. Az hogy neked mi a csúcspont az életben meg másnak mi. nem vagyunk egyformák.
Részemről ahhoz az állapothoz fejben amikor a határon motorozol és minden idegrostoddal erre az egy dologra koncentrálsz. Azt tisztaságot, és zen állapotot semmi de semmi más nem hozza nekem.
40 vagyok lassan. Randim volt már pár... Gyerekem nem is lesz. Hobbim volt/van egy néhány. Fotózás lövészet biciklizés gitározás PC game, esztergálás csak így hirtelen. Erre még a munkámat is szeretem. ja és álltam dobogón is.
De azt az állapotot ami 250 felett történik semmi mástól nem kaptam meg.
Amugy a te értékítéletedben nyilván az igazi hülye kategóriába esek. Nem is vitatom.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
etnies
senior tag
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #127517 üzenetére
Egyke vagyok, mindenki bek*phatja!
Egyebkent valoban a mindenki meg akar olni inkabb ugy igaz, hogy lathatatlan vagy mindenki mas szamara, tehat kozlekedj igy. Ryan a Fortnine-on csinalt egy kivalo videot errol.
Egyebkent az adrenalinhoz: Szamomra pl a sieles sokkal fosatosabb. Sokkal kevesbe vagy controllban. Ha zuzol lefele szakado hoban egy kijegesedett palyan vagy ne adj isten szuzhoban 100km/h-val, ott maximum a combod a fek. Ha az elfogy mert hirtelen masok lesznek a korulmenyek, vagy megindul alattad a horeteg, akkor rabasztal nem segit senki, nem tudod elvenni a gazt. Ugyan ugy beled tudnak jonni (tapasztalat ) es ugyan ugy ripityara tudod torni magadat. Marpedig az ember ugyan akkorat tud nyekkenni 70-100-rol a jeges palyan mint az aszfalton, cserebe kozel sincs annyi es olyan protektor rajtad, hiszen nagyon korlatozna a mozgasban. Nekem egy 150-el meghuzott hosszu dontos kanyar kb ekvivalens egy kb 30-40-el vegig carvingolt laza kanyarral silecen.
Ha valakinek adrenalin kell tudom ajanlani La Grave-ot. Ott akarhanyszor jartam ugy porogtem, hogy masnapra belazasodtam. Az kimaxol rendesen.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #127517 üzenetére
"az emberi agy úgy működik, hogy a nagyobb veszélyforrásra fókuszál."
Meg nehezebben méri fel az autós az érkező motoros távolságát és sebességét -főleg ha ugye...- , könnyebben kerül holtterekbe, és olyan helyeken is előbukkan ahol egyébként autós nem vagy nem ilyen dinamikával, és még ezer más Pár napja szinte elcsaptak előttem egy sporttársat, főúton dobozos ment volna balra, fékezett, betolta az orrát picit hogy jelezze is érzéssel a szemből jövőknek hogy ő úgy szeretne arra. Eleve túl kis követési távval és középtől még befele közlekedett spori, aki erre a balra indexelős megmozdulásra kitolta fék nélkül jobbra a gépet és a dobozos segge meg a padka között röhögve elfért. Csak ez egy kereszteződés volt, és a neki jobbról, alsóbb rendűről érkezőnek ebből konkrétan a barna naci lett meg, mivel látta a dobozost, úgy gondolta hogy az "blokkolja" úgyis a forgalmat balról és ő is elkezd kicsorogni miközben jobbra néz. Nem láthatta a motorost hiszen takarásban volt, innentől csak ott lett szemkontaktus, amikor már szinte késő lett... Mondjuk sporttárs mozgásán látszott hogy azért nem ma kezdte, de centi nem volt köztük így sem.
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #127520 üzenetére
1992-2008 között a klub rendezte. Aztán fordult a világ, tőlünk meg el a szponzorok. Ott minden évben a pusztából, nulláról építettük fel a rendezvényt, tízmilliós nagyságrendű költségvetéssel. Szponzorok nélkül nem adta ki. A terület az önkormányzaté volt és a helyszín nevét később vkik felhasználták, kibérelték a területet és rendeztek találkozót. A klub meg úgy volt vele, hogy sok sikert hozzá, srácok. Ez a true story.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#14787072
törölt tag
válasz Somatom #127519 üzenetére
Tényleg, azzal most mi van? Sokáig volt, aztán pihi pár évig, aztán megint volt talán, nyilván tavaly semmi. Még 2004-ben voltam 1-szer, akkor tetszett, de régóta nem vagyok már találkozókra járós.
Arra emlékszem, sokaknak egy időben ez volt a siroki mellett "A" találkozó.....
-
Lomha 8V
addikt
válasz Geresics #127517 üzenetére
Ne is mondd, ezt én olyan töményen kapom, hogy borzalmas. A cruiseres, találkozókra járós motorosok között extrém ezeknek az aránya. Ezért erőltetjük inkább, hogy klubok egymás között találkozunk, de néha azért jó elmenni egy nagy buliba és ott aztán kapjuk vastagon a fa**ságot.
-
Geresics
addikt
Nem kell ezt túlgondolni. Ez egy ugyan olyan baromság, mint az, hogy "minden motoros a testvérem", meg hogy "Nem félsz hogy meghalsz? Nem, mert 5 perc alatt többet éltem motoron, mint más egész életében"...
"mindenki mas meg akar olni": Egyszerűen defenzíven kell vezetni, és tudomásul kell venni, hogy az emberi agy úgy működik, hogy a nagyobb veszélyforrásra fókuszál. Értsd helyesen: egy kereszteződésben, ha jobbról jön egy IFA, balról egy motoros, hiába néz el mindkét irányba, ha kicsit is nem tudatosan néz, akkor reflexből az agy az IFA-t tekinti nagy veszélyforrásnak, és figyelmen kívül hagyja a motorost, mint sokkal kisebb veszélyt. Ezért van, hogy sok kiforduló azt mondja, hogy "nem is láttam".
"minden motoros a testvérem": ez is egy baromság. A motoros ugyan olyan ember, mint az autós, vagy a gyalogos, max van egy közös hobbink. Pontosan annyi gyökér van motorosok között, mint autósok között, vagy bringások között, vagy gamerek között. Mert a hobbi nem teszi az embert mássá (nagyon), max kicsit formálja a nézetét dolgokban, de attól még aki gyökér volt motor előtt, az gyökér marad motor után is. Aki pedig előtte is normális volt, az utána is az marad. Általában. Én pedig köszönöm, de bőven elég nekem az az egy testvérem, ami van. A többiekkel pedig mindig szívesen beszélgetek, sőt, segítek is ha tudok. De ugyan ilyen szívesen segítek más témában is, amihez konyítok valamicskét (ld. napelemes topik).
"Nem félsz hogy meghalsz? Nem, mert 5 perc alatt többet éltem motoron, mint más egész életében": aki ezt a baromságot kitalálta, az vagy egy igazi hülye, vagy igazán szar élete lehetett. Ideje volna elmennie egy randira, valószínűleg élete elsőjére, én azon pl. jobban izgultam, mint motoron bármikor. És akkor az olyan dolgokat, mint a jó szex, vagy a gyermek születése már meg sem említem. Esetleg próbáljon ki bármilyen sportot versenyszerűen, és érje el az első érmes helyezését. De lehetne még sorolni a végtelenségig szerintem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
senior tag
"Minden nap ugy kell motorra ulni, hogy mindenki mas meg akar olni. Ez alaptezis."
Most akkor lépjünk hátra kettőt és gondolkozzunk el kvázi objektívan, hogy akkor ebben mi is az öröm? ...
Szerintem nem is 'öröm' van ebben hanem 'csak' adrenalin.. Azt pedig állítom kevésbé veszélyesen, olcsóbban, stb. is meg lehet találni...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz -Mosquito- #127514 üzenetére
Koszi szepen!
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #127512 üzenetére
Ja értem. Azt hittem meguntad az eredetit.
20 éves? Akkor K2-es? Én azt hittem, hogy csak a lég-olajos utolsó szériájának a blokkja volt fekete, a többi natúr volt."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zolee5016
őstag
Ez sűrű év lesz ha így sikerül továbbra is ..jövő héten a 2. olajcsere 6000 km...pedig februárban kapta a frisset.
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Biqci
aktív tag
válasz GTVili #127507 üzenetére
Te nyertél
De a viccet félretéve, sokszor kérdezik, persze nem motorosok által preferált helyeken hanem pl. egy bolt előtt, hogy mekkora ez a motor. Biztos rájátszik, hogy a blokk azért látható rendesen és szélesebb is mint a tank. Lehet hülye vagyok, de nekem pont ez tetszik benne. Egy sor2 olyan nyüzüge mellettehugi0: na, asesemmi lehet, végigmenni ezen a szakaszon
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #127505 üzenetére
Minek akarod a blokkot lefesteni? Szép az úgy. Vagy a natur aluminium színe nem jön be?
Nekem legalábbis gyakran megkérdezik, hogy mekkora ez a motor? ... mert akkora nagynak néz ki a blokk, a 4 henger"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz GTVili #127504 üzenetére
Jol nez ki.
A hatso villanal a hoallo ezust es a matt lakk, egesz jo paros lett.
600 Bandit blokkot akarok festeni. Mindent.
Nem nagyon lenne ott sem tobb 100 foknal. A leomlok kornyeken azert lehet a lakk nem birna ki.
A Motip blokk festek milyen lehet?itt is kevernek es csinalnak sprayt. Azt a vazra akarom. par helyen mar az acelvaz kezelesre szorul.
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
Hétvégén én is gurulgattam, bár már megint csak városi üzemmódban Jelentem semmi atrocitás nem ért. Sőt, zseniális volt esténként az üres városban száguldozni
Ja, de volt annyi, hogy az egyik pirosnál egy cigány kiszólt az autójából, hogy tetszik a motorom, vajon jól megy-e. Versenyezni akart, elég gyorsan eltűnt a visszapillantóban
Nem szoktam belemenni ilyen szitukba, de pont jó pillanatomban kapott el, a kihalt utakon.Én kérek elnézést!
-
csongi
veterán
Blokk festésre van valami jó spray, tudtok javasolni valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest