Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz boogie84 #148517 üzenetére
Ez ettol szerintem bonyolultabb. Lehet nehany szaz fele olajgyarto, ellenben az alapolajba valo adalekot ha jol emlekszem 4 ceg csinal. A minoseg pedig csak a 2 nagyobb gyartonal (Mobil1, Shell) mondhato egyenletesnek, mas a keveresi metodus.
#148518dellfanboy, Magnatec-bol sok volt forgalomban egy idoben.
E30 (oo=[][]=oo)
-
csongi
veterán
válasz boogie84 #148528 üzenetére
Kivancsi lennek en is ra .
Nezegettem a sharp teszteket pl.
Arai-van 1 csillagos sisakja. De a GRexnek 3-4 es a vizsgaltak.
Az LS2 strobe a zart sisakok szintjen vegzett, pedig felnyithato.
Meg sem neztem mikor megvettem.Ugysejtem pislognanak ha meglatnank a tenyleges vizsgalati eredmenyeket az olajoknal.
Mannol olajat hasznalok, a felhasznalasi tudasomhoz es a terheleshez mindenhez is elegendo.
Semmi ertelme 3* aron vennem dragabb olajat. Egy csere periodust nem megyek, az ido lejarta miatt cserelek. Kibirnam fizetni a drabbat is, de inkabb elfagyizom.
Szoval ha nem versenypalyazas a hasznalat, akkor ki kell probalni par gyarto termeket. Biztos vagyok benne nem lenne csalodas.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148528 üzenetére
Van ra lehetoseg, a neten vannak osszehasonlitasok. Energiat kell belerakni, hogy talalj, de van.
Szabvany szerinti meresekkel, a baj az, hogy nem up-to-date. Es altalaban eszak amerikai piac, nem europai.
Van olyan is, amit egy masik gyarto rendel, hogy megmutassa, a premium "nagy tapasztalattal" rendelkezo gyartok hol sporolnak a termeken. Tobb penzert.Ha ez nem lenne igaz, ugy be lenne perelve az amsoil pl, hogy fustolne. De erdekes modon nincs.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148526 üzenetére
En tudom, hogy csak hallottal rola, mert mindenki csak hallott rola, meg gyanitja, de tudni senki nem tudja. De ez olyan, mint a nyomorusag. örökre fenn van a neten.
Hamis olaj eseten tudtommal a faradt olajbol centrifigalassal a reszecskeket kiszurik, igy megint tiszta lesz az olaj. Az adalekolas ugy-ahogy lesz benne- mar amennyi megmaradt az olajban.
Ami nem koherens a sztoriban az az, hogy ha en gengszter lennek, nem lenne igenyem osszefesulni motoros- es nem motoros faradtolajra a keszletet (illetve de, en ha gengszter lennek erre lenne igenyem, de en gyagyás vagyok eleve nehany dologban)
Szoval faradt olaj eseten autos olaj menne a motorokba is. Eloszor a valtonak kellene megkotlania, mert auto olajban nincs ep adalek a fogaskerekekhez.
De hamis olajnal ilyeneket az emberek nem vettek meg eszre, csak ha kikonyokolt a hajtokar, ami eleve nagy csapagyhezagot feltetelez, mivel ha viz lenne olaj helyett, az is kepes lenne elszeparalni a ket alkatreszt ha a nyomas megvan, es a nyomassal egyutt az aramlas. Kb mindegy mi van a motorban ezeknel az alkatreszeknel, a lenyeg, hogy aramoljon a ket alkatresz kozott.
Szoval a hamis olajra van fogva minden, ami motorkár. Mindegy, milyen motorrol van szo, es annak jellemzője-e a meghibasodas.Nekem sem volt problemam sosem. Mindig a hasznalathoz megfelelo olajat alkalmazok.
Az R1 esemben 300v van, azt a 300v-t megkapja 3000km es 1-2 ev utan a ducatim, amelle egy 2-3 eves 5-700km es lehetoleg api sn-t vmi ugyfelmotorbol, es annak a hasznalt szurojet. 93 000 km van a motorban.
De ha ez a lehetosegem nem lenne vennek bele vmi api sg 15-50 et.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148517 üzenetére
[112590] a castrol hungaria elhintette, hogy hamisitjak a castrolt, mert a tul nagy szurkeimport miatt esett az ertekesitesuk, es kitalaltak ezt a sztorit, hogy csak toluk vegyenek olajat, a szurkeimportot igy kockazatosnak beallitva pedig piacot nyerjenek vissza.
Ez visszafele sult el, mert mindenki fejeben csak annyi maradt meg, hogy hamisitjak az olajakat, raadasul a castrolt a legjobban. Ezutan meg a nem hamis olajokra is azt hittek hogy hamis, ha barmilyen zajt hallottak a blokkbol.Gyengebb minosegu olaj eseten a teljesitmenyszintrol tudod megallapitani, hogy milyen minoseget kepvisel.
A benne levo anyagrol nem tudsz, de a szabvanyrol tudsz, aminek megfelelt.
A nagyobb gyartok pedig kimennek a lemans-ra, a motogp re, nagy transparensekkel, es epitenek egy státuszt maguknak sok penzert. te pedig nem fogod megnezni, milyen teljesitmenyszintu olajat vasarolsz toluk, mennyi penzert, es hogy az a teljesitmenyszint milyen tribologiai vizsgalatot jelent. Mert kinek van erre ideje, energiaja?
Ettol fuggetlenul a hited az nagyon eros, hogy ezek a markak csakis jo dolgokat csinalhatnak. Egyeduli akadalya annak, hogy nem vernek teged at, az az api minosites, ami a flakonra ra van irva, es az ezzel jaro szuroproba szeru minosegellenorzes. Kulonben ha senki nem jar utana, csak elhiszi, hogy a draga, az egyben jo is, ezek ugy atbsznak, ahogy csak tudnak. Meg igy is valszeg a hatarertekeken jatszanak a szabvanyoknal, ahogy azt egy mol-ol szakember meselte a premium olajokkal kapcsolatban.emelle emberek tomegei hallucinalnak a termekekkel kapcsolatban ugy altalaban.
Pl Tüzinek az a 400as szarpumpaja, mar akkor nem produkalt olajnyomast a muszerfala szerint, amikor elmentunk volna kakucsra motorozni, de az elso feheraszfaltos korforgalomban megborult vele. Es oldalt volt leallt motorral 20 masodpercig. Ezutan kb 15 percig probalt nyomast lehelni oninditozassal, alapjaraton jaratassal, mi pedig probaltuk magyarazni neki, hogy szarja le az olajnyomas lampat, mert ha viz lenne benne, akkor is el kellett volna aludnia mar reges-reg annak, es valszeg a nyomaskapcsolo szar, es lassan indulni kellene motorozni, mert elmegy az egesz nap.Erre kb 10 evre ra meg mindig gyartja a hamisolajas sztorikat, holott a valosag megintcsak arnyaltabb valoszinuleg.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz boogie84 #148517 üzenetére
Rendben.
Akkor megint ott tartunk, a legdragabb a jo.Nem is ertem minek vannak a tobbiek?
Zarjanak be , es csak a MOTUL. .Aldiba volt motorolaj. Nem vettek, mert szar aldis.
Castrol olaj volt.Ha Sharp teszt akkor a legjobb. Ha Ece akkor nem olyan jo. Ha az Api minositi az olajat, akkor biztos szar amelyik olcso.
Kidobom a motorom, megveszebb a legdragabbat, Japan vagy BMW. A tobbi hulladek. hetente cserelek benne olajat a legdragabbat, gumit benne a levegot.
Csak a level 65 os protektoros cucc, sharp 43 csillagos buko
Kihagytam valamit?Jah hasznalt motort ne szabad venni, foleg ha ket hetnel regebbi a gumiba a levego. Igenytelen a tulaja, garantalt.
Nem szemelyes, ne vedd magadra.Sokszor leirtuk, a lelki megnyugvas fontos.
At kell esni ezeken. -
pepucs
tag
válasz boogie84 #148482 üzenetére
Tavaly 90%-ban a LIDL láncolajozót használtam. Nem volt gondom vele és az ára is nevetségesen olcsó. Szigorúan a ráírtak alapján és rendszeresen kell használni. Kicsit festékszóró de nekem bevált.
Tartaléknak van itthon Prevent lánckenő is, az jobban hasonlít egy olajra."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #148308 üzenetére
Ma voltam felpróbálni az 52-es GP Force-t, baromi kényelmes volt, az itthoni 380 helyett megrendeltem Louis-ról 825,45 €-ért szállítással együtt. 329 sokkal szebb mint a 380... Ja és olyan színű amilyet akartam...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
veze
őstag
válasz boogie84 #106997 üzenetére
motorozzon, ne autot vezessen
más:
Oldalsztenderre támasztott motort lehetséges hogy a szél átforditsa és a motort ellökje a másik oldalára?
mert ezt történt ma az egyik motorukkal ( vagy valaki elborította direkt) Bukócső megvédte , tükör, index görbült de nem tört..
bocsánat nem motor volt csak egy cbf500 az meg ugye csak egy f@shalmaz ,motornak csak én hívom[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz boogie84 #106673 üzenetére
(#106673) boogie84 és (#106674) geresics
----> (#106681) runner 125
Ott bővebben ki van fejtve, anyagilag nem éri meg. (Itt Londonban aztán főleg nem) Meg lehet csinálni, a kérdés kell-e? Ha a motor eladásra kerül, nem lesz kifizetve a javításra fordított pénz. Ha viszont a tulajt zavarja a külseje, akkor rááldozhatja ezt a motor értékéhez képest nagy összeget.
Viszont a deklit a jó Isten fel nem polírozza, hogy az ne nézzen ki szarul, az csere.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz boogie84 #106673 üzenetére
A dekli kuka. A D es A betű gyakorlatilag elfogyott... Ki tudja mennyi falvastagsag maradt így belőle. Ezen a polir nem segít.
Idomokat egy jo fenyezo megoldja. Epoxival kipotolja a lekopott iveket, majd alapozza, összecsiszolja es fújja. Más kérdés h egy 20 eves gépnél megéri-e kifizetni a fényezésre, matricára min. 150k-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Aprósólyom
addikt
válasz boogie84 #106659 üzenetére
Arany/narancssárga árnyalatok, vagy pl iridiumos is szar este? Ha jól tudom a narancssárgás színezetű optika pont, hogy jót tesz este, csak hogyan? Bár gyakorlati tapasztalatom nincs, ezért én inkább kérdezem. Mostanában tervezem, hogy előveszem a vasat. Ugyan van egy egyszerű, alig használt bukóm, de ha belejövök, szívesen cserélném.
Jevons paradox
-
-
demars
addikt
válasz boogie84 #82410 üzenetére
Igen, én is a nyugis papa tempót szeretem. Főleg közúton, de itt húztak és toltak is. Szó szerint rosszul éreztem magam. De nem volt baj, tudtam korrigálni, tartottam az iramot. A többi motoros is ilyen tempot ment, talán akkor még sem vagyok veszett fejsze nyele
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz boogie84 #82403 üzenetére
Én is így voltam anno, hogy nem önindító relé.
(#82396) Tarill! Jók, kicsit lógnak, valakit zavar. Nekem jövő héten fut be egy garnitúra.
(#82394) HSM! nem, másik is ilyen volt. Atomstabilan tölt két szinten: 14.6(fordulaton) vagy 15v (alapjárat), kivétel ha megy a venti. Akkor össze vissza.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
válasz boogie84 #82375 üzenetére
Nem kell nagyra gondolni mondta volt főnököm. Szoktam mondogatni "Nem motoros csak kontaktor hibás"- aztán motoros. Mind1.
HSM! A kipuf ahol elindul mi van? Mi? Kiba lyuk haggyá má.
Idomoson meg az idom a baj. Globálisan ami idomos mind.
Húú de szép hurkatöltője van. Azt.Ha már akku megint 12.2V fogadott alig fél nap állás urán. Fene se érti, egyik nap kehesebb másik meg nem. Gyanúm az, hogy a venti a ludas, mert ha leálíltás előtt indul el igen-igen megrántja a töltést, fordulaton 14V sincs.
persuader! A 2016-os SV már elfogadós darab, anno állt Endrén egy a korzón, szlovák rendszámmal.
mm89! Elmondom neked, ez a multipla küllemű szörny sokkal jobban szerelhető mint a 2009-es volt, meg is lepett mennyire okos megoldásokból engedtek. Pl az index idomot aki elsőnek vette le a 2009-esen az simán el tudta törni, itt esélyed sincs. Több ilyen van. Mondjuk több a csavar, de cserébe nem érzem, hogy ezt km-áre vagy évre gyártották. Sőt! A gumi elemek nem esnek szét még, a 2009-esen már látszott rajta, hogy bizony az nem mai. Bár lehet, hogy a tartásból is fakad. A 2009-esen volt ezer ilyen hogy is mondjam kis pók, benyomtad a közepét és akkor oldott ki a kötés, a 2008-ason inkább tettek 2-vel több csavart és nem lityeg-lötyög. Még meg is jegyeztem ezek visszafelé fejlődtek az idő előrehaladtával?
Jaj más, mondom asszonynak 100-nál a kihalt 11-esen, hogy kapaszkodjon, megállunk. Kíváncsi voltam milyen ha úgy igazán lassítani kell. Hát a szemeim kiestek és jött előre a csomag. Kegyetlenül megnő a fékút, tempónál kizárt, hogy te ott gépészkedsz, max kikerülöd. 130 még gond nélkül megy, de a 170 már nem szeretős. 150-ig relatív rendben van a gyorsulás.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz boogie84 #82378 üzenetére
2013. gusztus végén került hozzám a gép, eddig azt sem tudtam milyen akksi van benne, mert minden évben ősszel csak betoltam a garázsba, tavasszal ki és indult. Most fordult elő először hogy nem volt elég erő az akkuban az indításhoz, lehet az is csak a téli rekord hideg miatt (a garázs fűtetlen), így idén szereltem ki először és láttam meg hogy milyen is: "zselés" Banner. Ha meghal tuti ilyen lesz az utód is.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz boogie84 #82378 üzenetére
Nekem is beleférne ha nem a Pegaso lenne alattam!
De jobb ez így, őrülködni veszek majd egy KTM-et!demars: Pápa - Veszprém - Zirc között jó, én szeretem, Herendnél ha elmentek Hárskútnak gyönyörű vidéken járhattok.
Bakonybél felé nem a legjobb, de ott ha normális tempóba mész elfogadható, a táj pedig pótolja az út minőségét, érdemes elmenni arra, fantasztikus a természet arrafelé.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz boogie84 #82375 üzenetére
Engem érdekelne, egy Balatoni körút, vagy akár egy Zirc-Bakonybél-Pápa-Veszprém útvonal.
Pápán egy jót fagyiznánk is!
Remélem jövőhét hétvégén lesz rá időm, összehozhatnánk valamit.
Természetesen normális tempóra gondolok én is, 90-120 között, ezt a gépet nem rohangálni vettem.boogie84 Meglátjuk, ha minden úgy alakul hogy lesz rá időm is akkor persze, gurulhatnánk egy jót, mondjuk az a Bakonybéles körút jobban mozgat, mit szólsz hozzá?
Másoknak is megfelelne?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
válasz boogie84 #82328 üzenetére
Ha Bp-en vagy átugrok megnézzük holnap. ?
Valaki holnap light gurulás? MAx du 1-2-ig érek rá.
Állok a zebrán, előttem egy autó, mögöttem a fazon balra néz jön e valami, nem jött, de ettől még előttem a kocsi nem ment ki, fazonunk előre néz és jééé ott van symbi motorkával, csikorgó kerekek. Már láttam magam előtt, hogy ennek is vége. Megáll, hátranézek, mondom még maradt egy kicsit hely baromarcú. Esü ha belém jön bevarázsolom a bukóm a szélvédőn.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Doki16
addikt
válasz boogie84 #80566 üzenetére
Októberben tankoltam utoljára a motorba. Ezen a héten mentem vele először azóta. Az ég világon semmi baja nincs a benzinnek. Indulás előtt belenéztem a tankba és minden szép tiszta benne. Mentem vele kb 30 km-t és hibátlan volt az eredmény
Biztos van valóságalapja a dolognak, de nálam a 5 hónapos üzemanyaggal se volt semmi gond.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz boogie84 #80169 üzenetére
Maszk nélkül..
Mondjuk a maszk sem segített volna szerintem, mert rettentő fura mód nyomta pár helyen a fejemet, plusz a felvétel eleve annyira kényelmetlen, hogy az nem igaz.Még mindig a mérettel van problémám.. 57-esből úgy érzem kicsit lehetne szűkebb. De S-es csak K3-ból volt, szóval ..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz boogie84 #80161 üzenetére
Sikerült próbálnom pár Shark és LS2 bukót.. A sharkok nyílása nagyon kicsi volt, teljesen letépte a fülem, belül meg szétnyomta a fejemet is.. A K5-öt felpróbáltam vagy 5x is.. Az nagyon kényelmes volt. HJC -t sajnos nem tudtam.
Amit megfigyeltem,hogy a K5nél a napszemüveg nem jön le túlságosan, míg a Sharknál a napszemüveg lejön teljesen a látótérbe.. Ez jobban tetszene csak hát a nyílás meg maga a nyomás. :/K5-ből az MS-57 próbáltam, amibe még eleve bele ment a fejem, kisebbe nem is ment bele. Úgyhogy..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz boogie84 #80025 üzenetére
Kisalföld pepita.. mentem egy laza 80-ast, de olyan szél volt, h inkább hazamentem. Motor szerint 17 fok, abszolút nem fáztam, de a szél rendesen terelgetett, volt olyan szakasz ahol ellen kellett dőlnöm, úgy fújt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
amdk7
aktív tag
válasz boogie84 #79754 üzenetére
Nah, ez szuperül néz ki, me jókat is írnak róla!
Sok balesetmentes km-t vele.
A többi meg nem lényeg, majd pár viselés után úgyis "idomulni" fog a fejméretedre!@Kolondrum:
Neked is gratula az újabb Ernőhöz és hasonlóakat kívánok, mint boogie84 kollégának. (No nem azt, hogy idomuljon a fejedre. ) Megkérdezhetem, hogy mennyiért sikerült hozzájutni?Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Polemius
senior tag
válasz boogie84 #65805 üzenetére
Ha itt megadod a motor típusát, látni fogod, milyen csavar meg alátét kell neked.
Hozzáértők szerint akkor is évente kell(ene) cserélni az olajat, ha nem mentél annyit. -
tboldi
nagyúr
válasz boogie84 #65242 üzenetére
Szerintem nyugodtan mehet a Motul, gondolom, az előírt szabványokat tudja. Olajcentrumnál - ha már Győr - most van is akció, minden Motul olajhoz adnak ajándék HifloFiltro szűrőt.
Nekem is 7100-as volt a CB500X-ben (10W30), nem volt vele semmi gond. Sőt, az előző MOL-hoz képest, amit a Red Baron öntött bele, finomabban is kapcsolt a váltó.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #65242 üzenetére
Fontosabb a minősítés mint a márka. De a 7100-as sn, illetve ma2.
Mi kell még? Nekem is az van benne. Csak 10w30.Sisaktéma meg bemész és felhúzol 20-at. Barátnőmnek most vettünk újat, az összes tesztgyőztest felpróbálta egyik sem volt jó valamiért. Ittnyomta ottszűk. Stb.
Aztán schubert lett.ami nem nyert sehol semmit, viszont engem megnyert élőben. Nagyon fejforma kérdése ez a sisak téma.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz boogie84 #63786 üzenetére
Usb-ről tölthető.
Asszem olyan 6-8 óráig jó egy töltéssel, szóval nagyon kis pici aksija lehet.
Villog vagy folyamatosan világít. Ennyi.
Még nem néztem meg mi van benne. Majd talán ha jön az intercom hozzá, akkor megvizsgálom lehet-e rakni bele másik akkucellát. Én megdöbbentem ezen az üzemidőn, három szaros normál fényerejű leddel (max 60 mA) hetekig hozzá se kéne nyúlnom egy tisztességes akkuról.[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #63590 üzenetére
AGV K3 SV Glimpse bukósisak fekete/sárga
Ez még tetszik. Köszönöm a segítséget a tapasztaltabbaktól!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #57484 üzenetére
tudod mennyi mocsok kell egy pumpanak, hogy ilyet csinaljon?
rengeteg. el kell rohasztanod a tankot ahhoz, hogy lecsokkenjen a nyomas es akkor is csak magas fordulaton jon ki.
az Akku tud ilyet csinalni. amit mondasz. egyaltalan nem biztos, hogy Akku, de en kevesebb eselyt latok a pumpa tomodesre.Explosión de dos tiempos
-
-
Something_
őstag
válasz boogie84 #41530 üzenetére
Jaja, új. Kedden hoztam el.
Most mentem egy "hosszabb" útat Érdre a gumikért, motorral még nem is mentem 60 km/h felett Oktatáson nálunk csak városi használat volt, az is kb 4x2 óra.
Hasítottam vele 110-el Jó élmény volt, igaz a golyóim majd lefagytak, sos-be be kell szereznem aláöltözőt alulra, szerintem az is tornado+ lesz. Plusz kéne maszk is.
Nagyon állat a motor, úgy megy, ahogy elgondolom. Sanszos, hogy ezért van ez a sok baleset is, mert sokan túlgondolják, nincsenek tisztában a tudásukkal és a motor tudásával.SymbianOS: kontaktos, szét kell húzni majd és ahogy Bogyo írta átfújni mindenhol kontaktspray-vel.
Fent van a Metzeler M7 RR, eddig csak hátul Elkeveredett az első fele a szettnek, szerdán megyek vissza felrakatni és akkor teljes lesz a szett :-) Remélem ennél szarabb idő nem lesz és sikerül bevásárolnom aláöltözőből
pakriksz: kereskedő sem feltétlen szar vesz/ad el. A jókat onnan is hamar elviszik. Át kell nézetni szerelővel, el kell vitetni átvizsgálásra. Ha korrektek, akkor meg lehet velük beszélni, ha nem, akkor tovább kell keresgélni.
Írták, hogy van ilyen 1 éves szavatosság, hogyha nem bizományiba van nála a motor.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #39721 üzenetére
Ma épp a skyline-t nézegettem hihetetlen mennyit fejlődtek a sisakok 5 év alatt nagyon jókat lehet kapni.
bár ez a shoei amit linkeltél ez is nagyon tetszetös..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest