-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127297 üzenetére
Ha Nemetorszagban le lehet Tüvoztetni ilyesmi atepiteseket, ahol merik a motorok karosanyagkibocsajtasat is minden muszakin, nem ugy, mint Mo-on, nem tudom elkepzepni, hogy ne lehetne legalisan megcsinalni ezt. A muszaki allomasokon most be vannak szrva, es amugy sem ertenek kb semmihez, a szabalyokat sem ismerik, tehat ok mindenre nemet mondanak, meg akkor is, ha az jogszeru.
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127297 üzenetére
Ha megmarad a 2 ülés +2 lábtartó + a sedégváz akkor mit kéne ugyan papírozni? Főleg ha a rendszám elhelyezése sem módosul. Fő elemhez nem nyúltunk ugye. El lehet azért ezt csalni ha meghagyom a gyári lábtartót nyúlványt és egy olyan ülés kerül fel ami végig szivacsos még ha a vége púpos is.
persuader Kár nagyon jó lenne rájönni mert ha nem is cafe építés miatt de azok a felnik és az a villa nagyon nagyon kéne nekem. Akkor marad az, hogy kitúrom, hogy kik gyártották az adott vasat és érdeklődök.
A villa vége miatt agyaltam csak mert kísértetiesen hasonlított az elrendezés de szemre tényleg túl vaskos volt hozzá. Felni is jó lenne mivel hátul a gyári tárcsa 1:1 ráment.
edit.: másik tippem még a literes (04-05) CBR villája lenne vagy az meg megint vastagabb / más a csavartáv? (csak szemre saccolom)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Jól látom / tippelem, hogy ez a villa az újabb RS125-ök villája? Vagy annak nagyon nagyon közeli rokona? A felni miről lehet?
Itthon mennyire vernek seggen egy ilyen kreálmányért? A kipufogót és a hasidomot + lámpát lecserélve egész jó lenne főleg ha a felnik a küllőket leszámítva feketék lennének.
Alkotónk itt 1:1 levágta a segédvázat vajon elrejthető valahogy a motor segge a segédváz levágása nélkül vagy az már nagyon félátalakítás lenne?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
"ahol excel és sql táblák vannak"
Milyenek az sql táblák?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #127283 üzenetére
elég magas ajánlatokat kapsz mindenhonnan nekem friss A jogsira 600-as megyeszékhelyen évi 16e volt (b00), közvetlen közelemben szintén megyeszékhely, 500-as, tök kezdő A2, 22 éves, évi 13e huf. bónusz nem tudom mennyiben most évi 14e az ezresre (megyeszékhely, 30+), a kollégám most 27 éves, b05 (vagy b06), már A 3 éves A jogsival, 600-asra 12e huf még mindig megyeszékhelyen.
érdemes áttúrnod a clb/netrisk ajánlatokat, aztán azalapján közvetlenül a biztosítók honlapjait is ajánlatok után. vagy átjelentkezni a nagymamához falura, ha amúgy pl nem kell autó miatt valahol helyi lakosnak lenned (mondjuk felénk az is elég, ha a lakossági parkolócetli kiváltásának napján vagy helyi lakos. megvan a cetli, aztán irány vissza az okmányirodába)
szüf szerint a motorral nem okoztak balesetet az elmúlt 3 évben? nekem pl akkor ugrott meg eléggé a kötelezőm, amikor balesetet okozott egy rokonom az autómmal, de szerencsére csak arra az autóra 30 -> 90e/év. ha esetleg az előző tulaj csinált ilyet, akkor a biztosítóknál beleszámolhatják pl egy adatbázis hiba miatt ezt alvázszám/rendszám alapján, te meg szopsz miatta, mert sehol sem említik, hogy miért magas a szorzó. nyilván kicsi az esélye, de ahol excel és sql táblák vannak, ott bármi megtörténhet a mostani biztosítódnál érdemes lenne rákérdezni, hogy magyarázzák el hogy jön ki a szorzó, ha van 20-25 perced telefonon nyaggatni őket.
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
martonx
veterán
válasz tboy93 #127283 üzenetére
Szeged, 42, és a 90-es évek vége óta van A kategóriám.
Soha nem vizsgáztam A-ra (A1 megvolt 95 táján), még a 90-es évek végén volt egy motoros balesetem DRZ350-nel, ahol mielőtt bevonták volna a jogsimat, gyorsan behazudtam, hogy elveszett, és újat igényeltem, ahol gondoltam már úgyis mindegy, akkor már behazudom azt is, hogy volt A kategóriám, és lásd megadták .
Annak idején így mentek a dolgok, én meg fiatal voltam és bolond.Én kérek elnézést!
-
veterán
Holnap délelőtt megyek Fvárra,úgyhogy megkérdezem.
Köszi az infót. -
duni84
aktív tag
válasz Sys85 #127248 üzenetére
székesfehérváron az ősz utca kígyó utca sarkán általában tudnak motor kulcs másolásban segíteni (immot beleértve). jobb híjján egy telefont vagy személyes vizitet megér a dolog, ha a közelben laksz.
#metszéspontok
-
martonx
veterán
Múltkor volt téma a kötelező biztosítás. Nekem pont ma küldte a K&H az éves megújítást emlékeztetőt. 14836 Ft lesz az éves díjam. Honda CB650F B01 besorolás.
Én kérek elnézést!
-
Xero
nagyúr
Raulve, oldalsztenderen, villan emelve is megmertem. Mindehogy jo. En itt elengedtem a dolgot. Ettol tobbet nezegessek Rossi lancat, az enyem ennyit er.
Legkozelebb jon a tank pad felaplikasa, csak lusta voltam pucolni, es az usb elorekabelezese rendesen a tank alatt. -
Somatom
veterán
Tök mindegy, hogy közép, vagy oldalsztender. Eccerű mértan. Amikor az első és a hátsó lánckerék közepe egyvonalba kerül a lengővilla forgáspontjának a közepével, akkor van a két lánckerék egymástól legtávolabb, ergo az a lánc legfeszesebb állapota. Ott nem szabad lógjon, vagy feszüljön. A HD -n szíj van, ami különösen kényes a megfelelő feszességre. Úgy állítom be, hogy lecsavarozom a telókat és állványon felemelem a kereket lengővillástól, amíg egyvonalba kerül a három pont.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
Kb tokmimdegy, hogyan allitod, oldalsztenderen, vagy emelon. Kozepsztender nincs, szoval pont ennyire foglalkoznak ezzel azok, akik a manualt irjak.
Ami rajta van a lengovillan ertekek, az emelon is jo lesz. Alig van kulonbseg. Nem kell ennyire tultolni, tokeletes. Kesz.Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
Gondolom nem eredeti japánban olvastad , lehet csak rosszul fordították.
A láncfeszességet szerintem is terhelve kell beállítani, a villa emelőn lehet nem ugyanaz a terhelés.A legrövidebb élettartamú lánc amit én hallottam, az 5-6000 km volt a túl feszes lánc miatt.
Elgurulni egy szerelőig még belefér ebbeKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
Ok értem. Mert nekem kifejezetten oldalsztenderden kell. Úgy látszik más típus, más metódus
Mondjuk nekem van középsztenderd is, úgyhogy öröm bódotság a lánctakarítás"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Xero
nagyúr
válasz Biqci #127273 üzenetére
Idezem: Helyezze a motorkerekpart a kozepallvanyra egyenes, kemeny talajon.
Ez mondjuk azert cinkes, mert kozepsztender nincsen. Igy marad a villa emelo. Ettol fuggetlenul minden letezo modon ramertem. Meg par km utan ranezek, hogy minden a helyen-e, rendben van-e az egyenes is teljesen. -
Biqci
aktív tag
De nem oldalsztenderden kell a láncfeszességet ellenőrizni és beállítani? Legalábbis az én gépem kezelésije és a Haynes szerint is úgy kell. Mondjuk az én gépem őskori a tiédhez képest
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Xero
nagyúr
válasz Burt1793 #127271 üzenetére
99% hogy az volt, plusz olvastam mashol is. Meropad is kihozza. Elvileg eleg a TC-t kiloni elotte.
Most lementem asszonnyal, hogy 1000% legyen a lanc. Eloszor ot raultettem, ugy szuper, majd ot is megkertem nezze meg ha raulok, ugy is szuper.
Kozben a check engine is eltunt, ezert is gondolom, hogy 99% ez volt a kinja. Burnout meg ugye nem is menne bekapcsolt TC-vel.
Tanulsag ki kell kapcsolni elotte ha lustalkodom.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Pocee #127269 üzenetére
Megneztem es jonak tunt raulve is. Ugy is volt meg benne mozgas jocskan. Utassal pedig sosem megyek.
A gond az volt, hogy 0 ellenallassal tudtam mar ratolni a villara es lefele is ment bo 1-1.5 centit kozepallvanyon terheles nelkul. Visszavaltasnal erzem, a difit. Azert majd double checkelem biztos ami tuti.
Check engine-nel masra nem igazan tudok gondolni, ha nem mulik el szegyen szemre mehetek karasnaba kodot uttetni. -
Pocee
senior tag
Amennyiben ezzel a méréssel jó akkor nem szóltam,de ha még nincs meg a rutin,akkor kérjél meg vkit hogy álló helyzetben üljön fel mögéd és nézd meg nem e túl feszes úgy a lánc,amennyiben soha nem viszel senkit akkor ülj rá és hajolj le és úgy ellenőrizd, még ha tudod nyomogathatod is,mert egy túlfeszített lánc nagyon gyorsan nyúlik.xheck enginre nekem nincs ötletem.
Mr.Brightside
-
Xero
nagyúr
Na kerem beallitgattam a lancot.
Ebbol:
Viszont elbaszarintottam kisse. Gondoltam ha mar ott vagyok olajozok es lusta voltam igy bedobtam fokozatba es ugy fujtam. Na ahogy leraktam es ujrainditottam mar vart is a check engine. Utana gondoltam bele, hogy bekapcsolt TC-vel lehet nem volt jo otlet allo elso kerekkel ezt csinalni.
Masra nem nagyon tudok gondolni, mert nem igazan tortent vele mas. Most gurultam utana 20 percet vele, de egyelore a check engine ott van.
Van valakinek vele tapasztalata, hogy szepen helyreall, vagy mehetek Hondahoz kiuttetni a hibakodot? -
-
veterán
-
hugi0
őstag
Sracok !
Leirtam a tapasztalatom.
Louis-ban olyan termeket forgalmaznak amit az adott markanevu gyarto nem gyart.
Tobbszor is korbejartam a temat (pont).Irtam egy mailt a gyartonak (info@daytona.de), majd meglatjuk mit valaszolnak.
2 opciot tudok elkepzelni:
1, irnak: vedd meg nyugodtan mert mi gyartjuk.
2, kussolnak.Daytona csizmak termeklistaja
Luis VXR bootsAzt tudom elkepzelni, hogy a Louis anyagi hattere joval erosebb mint a Daytona-é es a hatterben megalkudtak.
Ha a Daytona nekiugrik a Louisnak, lehet a rovidebbet huzzna.
Lattunk erre mar sokszor peldat, es el sem tudjuk kepzelni menyi van "rejtve", amirol nem is tudunk.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Biqci
aktív tag
válasz vicces #127258 üzenetére
Itt a városunkban van három motoros bolt, a Louis, a Polo és a Motorrad-Ecke. Ha valamit akarok venni, mivel időm van, bemegy mind a háromba szétnézni. Van bizonyos átfedés az árukészletben pl. az ismertebb nagyobb márkáknál, de vannak bőven saját márkás cuccok is. Na ezeket kell jobban megnézni, mert olcsóbbak mint a nagy nevek, de azért nem az a minőség. De ezt a "minőség" szót úgy használom, hogy a nagy márkákhoz képest, mert magukban igenis jók. Pl. van egy Polo goretex nadrágom, jó régi már, de még mindig bírja. Vagy a nyári hálós dzsekim FLM márka, kb. fele annyi volt mint a nagy nevek, de azzal is elégedett vagyok. A drága IXS kesztyűm pedig 3 hónap után megindult a tépőzárnál. Igaz nem vittem vissza inkább megerősítettem kb. 5 öltéssel, mert megszerettem
Szóval, nem lehet azt mondani, hogy mind szar ami olcsó, csak meg kell nézni, de ami legfontosabb, elolvasni a vevő értékeléseket, mert ha valami sz.r azt rettentően lehúzzák, nem ködölnek
De mindez az én véleményem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
addikt
válasz Biqci #127253 üzenetére
szerintem inkább az van, hogy nagyon sok szart árula louis, amik átmentek valamilyen úton-módon a minősítésen, de a minőség ipari hulladék még mindig. jó alaposan meg kell nézni, mit vesz az ember. én nem sokmindent vettem még ott de volt kesztyűm, ami az első nap szét is ment. szerencsére cserélték. ettől fügetlenül nálam az elsőszámú beszerezési forrás.
:)
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van valakinek ötlete, hogyan tudnám még délelőtt megnézni a MotoGP időmérőt? Akár angolul. Úgy készültem, ahogy szoktam, hogy ma megnézem az Arena4-en az ismétlést, de ma véletlenül nem ismétlik.
-
Biqci
aktív tag
válasz hugi0 #127250 üzenetére
Nem is tudom. Létezhet olyan, hogy az egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb német motoros shop hamis terméket áruljon? Szerintem ha ez így van, már rég beperelték volna őket. Ez itt van Európában, nem Kína, ahol tényleg bármi előfordulhat...
etnies: ja tényleg, sorry, mostmár beugrott. Eddig csak annyi volt meg, hogy valakinek baja volt valamelyik olajozóval, de semmi konkrét. Most már tiszta
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hugi0
őstag
-
hugi0
őstag
válasz Biqci #127238 üzenetére
Azzal a Luissal csak ovatosan banjon mindenki eleg sok (gyartoi kulsohoz hasonlo) hamisitvanyt arulnak.
Peldaul a Daytona csizmakbol van egy model ami a gyarto oldalan nem letezik.
VXR - nem is olcson. - komplett szeria rovid, kozep, felhosszu es hosszu szarral.Nyarra beszereztem egy Journey GTX-et.
Ugyanitt fel szezont hordott TCX X-Cube Waterproof (44-es meret) - ha valakit erdekel (hasznaltpiaci ara alatt - jofogas, marketplace, kepesmotoron korulnezve)."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
bayarena
aktív tag
Tudtok esetleg ajanlani egy jo minosegu kesztyut telire? Ar nem szamit.
-
veterán
Székesfehérváron/Dunaújvárosban (legvégső esetben BP-en) tud valaki esetleg olyan kulcsost aki tud immos BMW motorkulcsot másolni?Lehetőleg olyat keresnék akinek van is hozzá nyers immo chipes kulcsa,vagy tud hozzá szerezni.
Nem tudom pontosan mennyibe fájhat a BMW-nél a gyári kulcs,de van egy sejtésem,szóval azt nem eröltetném.[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Ma kicsit motoroztam, kihasznaltam hogy nem kell már beles sem. 😀
Viszont valami lehet a mocival, teljesen jól húz de 210nel gyakorlatilag leragad. Érzésre alacsonyabb sebességtartomanyban jól megy. 200ig teljesen jól húz de ahogy felváltok mintha falba mennek.
Egyébként egy hornet. -
zgospel
őstag
Ma lecseréltem a rendszámtáblatartót és közben azt vettem észre, hogy minden elektromos csatlakozó be van kenve valamilyen fehér vagy áttetsző zsírszerű valamivel. Ahogy matattam őket nyilván egy csomó eltűnt róla, úgyhogy pótolnám.
Mi ez a kenőanyag, mit használnak erre? Sima szilikonzsír?
Illetve mi a pontos funkciója?
Arra tippelek laikusként, hogy ne rohadjon össze a csatlakozó az évek és időjárás hatásai alatt, és könnyen szét lehessen húzni.
A Yamahámon anno ilyen nem volt, de többször a kocsijaimban is örültem volna egy ilyen kenésnek, mert némelyik csatlakozó úgy össze van rágódva hogy huhEgyébként Angliából jött, 1 hete rendeltem, vám nem volt, de a fél órásnak hitt művelet helyett 3 óra elbaszása után már nagyon bánom. Ez így átszámítva 20 ezer Ft volt, a következő típusú tartó már 60 ezer lett volna, gondoltam spórolok egy kicsit, hát nem kellett volna... Triumph csoportban képek alapján pedig sokan használják, jól is nézett ki, de a rendszámtáblavilágítás nem működik és a rögzítőcsavarok is kijöttek a helyükről, a prizma nem olyan amilyen a képen, nem hinném hogy street legal amit küldött hozzá, és mintha egy mérettel kisebb rendszámhoz találták volna ki Ja és persze a minősége és szerelhetősége - főleg a gyári tartó nagyszerű megoldásaihoz képest - elég gyenge.
Pedig pont az lett volna a lényeg, hogy jól is néz ki, meg ha belefutok egy razziába akkor sem kell magyarázkodnom. Szóval most vagy visszarakom a gyárit és buktam 20 ezret, vagy megveszem a 60 ezreset, ami így végül nekem 80-ban lesz, és megint kiderül, hogy a legolcsóbb cucc a legdrágább, vagy használom így és megint reménykedhetek hogy nem szól érte a rendőr...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz Burt1793 #127242 üzenetére
Amikor oldalra dolt a fűre, olyan szerencsétlen pozícióban feküdt, hogy valami hozzaert a gazkarhoz.
A hang ami a borulas utan par km-el előjött, biztosan nem volt még korábban. Felallitottam, elindultam, semmi hangja nem volt, aztan par km utan egyszercsak gazadasra lett valami. Felrealltam es keresgeltem hogy mi lehet, esetleg hozzaer e valami valamihez es az zorog, de nem tudtam megállapítani mi az. Olajnyomas volt, melegedni nem melegedett a motor, igy a zorej ellenere megprobaltam eljutni a szereloig...
Miutan olyan 70 km/h korul rangatott egyet kettot es leallt, nem probaltam mar ujrainditani.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #127217 üzenetére
Köszi a tippet, meg a tapasztalatot. Utána fogok nézni ennek a cuccnak
Bár éppen a napokban kaptam meg a Louis akciós levelét, abban a Cobrra Nemo 2 van 30%-os akcióban. Így csak 70Euro az ára. Csak erről semmit nem tudok és csak 4*-os az értékelése.
Esetleg valaki ismeri?Ja, és Louis...
V.Stryker : nem tudom, otthon is érvényes, de most van az Alpinestars Axis 50% kedvezménnyel. Most 40Euro. Ha esetleg érdekel még [link][ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127234 üzenetére
PC43-ba került először emlékeim szerint. ('13<)
edit.: egyébként azt nem értem miért a Hornetbe már 2007-ben is tettek...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127233 üzenetére
Hát, remélem a hetvegen ra tud nezni a szerelom es megtudom mi a szitu.
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #127230 üzenetére
Ahogy Persu is írta.
A zajok amik aggodalomra adnak okot.
Az hogy leállt, meg fehéret füstölt, meg nem járt kereken, és nem indult az normális.
A hengerbe szívott olaj ezekkel a jelenségekkel jár.
Reméljük a legjobbakat.
Lehet csak olyan zajokra lettél figyelmes, amik eddig is voltak, csak nem figyeltél rá.
Most meg ki vagy rá hegyezve.
Kár, hogy nincs benne dőlés tiltó. Vagy van, csak nem működik? -
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127231 üzenetére
Szoval elképzelhető, hogy amikor az oldalara borult akkor a füst az nem a forro kipufugo foldre erese miatt volt. Megmondom oszinten, arra nem figyeltem elegge, csak azt hogy a kipu felol fustolt, de probaltam valahogy leállitani, mikozben a kiakadt gazkar miatt uvoltott a motor Ha jol emlekszem raadasul talan sebessegben is volt, mert mintha felallitas után atnyultam volna a motoron es kezzel uresbe raktam volna...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127230 üzenetére
Nem koszon el az olajszivattyu. Nagyon extrem esetekben tortenik ilyen, nagyon ritkan. Akkor is olajpumpa lanc szakadas miatt. Olyankor mindent visz.
Egy eldolestol csak olaj nelkul jart a motor, es valoszinuleg tul hosszu ideig, tul nagy fordulaton volt az oldalan, szoval a legrosszabb forgatokonyv, hogy motorkar lett / a legjobb, hogy tul sok olajat etettel meg vele a legszurobol, es azert allt le, de ez nem magyarazza a zajokat. Remeljuk a legjobbakat.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Tudtok ajánlani rövid szárú, nyári kesztyűt? 15k-ig lehetkapni vállalhatót?
-
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #127205 üzenetére
Ha egy kis szerencsed volt akkor nem lett karosodas.
Eleg sok olaj van benne, es kozepen van a lanc.
Talalan marad lent annyi, hogy olajba futott meg a rendszer, es nem szaladt ki a szivattyubol.
Felallitas utan varni kell par percet, hogy vissza jusson a folyadek a helyre.
Ilyenkor bejuthat a levegoszuro hazba az olaj.
Fennakadhat a tuszelep.
Nyugos az inditas elsore.Fustolt mikor beindult?
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127215 üzenetére
Nem az elso inditas tortent nagy gazfroccsel. Felallitottam, inditoztam, beroffent, lefulladt. Ezt eljatszottam 3-4x, majd felretoltam arnyekba. Ott beszeltem a szerelovel, utana 10 perccel inditottam nagy gazfroccsel.
-
pakfong
tag
válasz Biqci #127204 üzenetére
A Tutoro Trek szettjét. 128,82€+39,53€ a vám német címre.
Így utólag a legolcsóbb szett is elég lett volna, mert igaz, hogy felszereltem, de nekem a "cápa uszony" tök feleslegesen van a motoron. Meg az a tartószerkezet elég tesze-fosza.Tapasztalat eddig annyi, hogy csütörtökön felszereltem, aztán gurultam kb 40 percet, hogy mégis milyen. Meg pénteken motorral mentem melozni. A láncszettet most már cserélni kéne, az utóbbi időben bárhogy fújtam spray-vel, mindig zörgött. Ezzel az olajozóval meg alig van hangja. Végülis feszíteni még lehetne a láncon...
Amíg dolgoztam, 8 órát állt egyhelyben a motor, 1 csepp olaj se volt a térkövön, és a felnin meg a gumin se látni olajnyomot. 7-8 °C volt reggel, délután meg kb 15 °C, egy kicsit még lehet, hogy nyitni kéne az olajozón, de eddig nekem bevált.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127205 üzenetére
Azert baj, ha az oldalan megy a motor meg, mert ilyenkor nem kap olajat az olajpumpa, es szarazon jarnak egy ido utan a csapagyak. Erre lenne egy doleserzekelo, ami leallitja a motort, ugy latszik ebbol a tipusbol kisporoltak.
A masik problema, hogy nagy gazfroccsel lett beinditva ez utan, hogy az olajpumpaban nem volt olaj.Explosión de dos tiempos
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #127211 üzenetére
Lehet, hogy tényleg "csak" olaj. Akkor talán nincs olyan nagy gáz. De majd holnap kiderül. Addig próbálj aludni, mostmár mást nem tehetsz...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #127205 üzenetére
Bakker
Nem nézted meg a tócsát? Lehet hülye vagyok, de ha én látok pl. a kocsi alatt valamit rögtön megtapogatom, megszagolom és ha kérdéses akkor meg is nyalom. Mert ha édes akkor fagyálló, ha olajízű... Tudom, hülye vagyok
De a Accord alatt eddig csak vizet találtam, azt is nyáron, ha megy a klíma. Az pedig természetes...
Mi más lenne egy Accord alatt?
Amúgy koppra így jártam tavaly, szintén jobbra, szintén nem ért le a lábam, amikor pedig leért már nem bírtam megtartani. Nem hiába 240 kiló a Bandit tele mindennel. Csak nekem aszfaltra feküdt. A kipun lett két kisebb karc, a kormány végsúly is megkarcolódott, de szerencsére a kuplung dekli nem kapott mert van bukógomba így az lett karcos egy kicsit. De nekem utána rögtön beindult, azóta sincs semmi vele.
Azért szorítok neked🤞"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Burt1793
veterán
válasz tboy93 #127205 üzenetére
Nekem tavaly eldőlt éjszaka középsztenderen. Jó pár órát feküdhetett a fűben. Aszfaltra kitolva kifolyt a túlfolyón egy kis benzin. Olajszint rendben volt. Szinte pöccre indult.
Amikor rovogóval estem menet közben, akkor az nem indult el, csak félbperc köszörülés után. Gáz nem segített. Mondjuk ezek injektorosak. -
nagyúr
Na, megvolt eletem elso borulasa. Semmi komoly, csak allto helyemben doltem fel mint a budosbogar Megfordultam egy ivben az úton, leraktam volna a jobb labam, de nem ert le, mert lejtett kifele az út igy elkezdett dolni jobbra a motor es nem birtam megtartani. Kvazi leleptem rola bal labbal is es lefektettem a fube.
A forro kipufugo miatt elkezdett fustolni a fű mint allat es kellett par masodperc mire megtalaltam a kulcsot hogy leallitsam. Igen, utolag nekem is eszembe jutott, hogy ott a kill switch is. Mivel kifele lejtett az ut ezert kvazi "fejjel lefele" allt kisse a motor, mondjuk nem 90 fokban hanem 105-ben. Oszinten nem is tudom hogy allitottam fel, de sikerult.
Mivel fure dolt, nem latszodik rajta kb egy karcolas se, viszont probaltam rogton beinditani es nem indult. Vagyis beindult, de rögtön le is fulladt. Jobb oldalt a legszuro hazon latszott valamilyen folyadek. Szerelovel konzultalva karbira gyanakodtunk, nagy gazfroccsel inditozva beindult a gép.
Meg is orultem neki, mentem vele par km-t majd egy fura zorejre lettem figyelmes, felrealltam es akkor lattam hogy a motor bal oldalan is van valami folyas, rozsaszines, gondoltam hutoviz. Ujra hivtam a szerelot, megbeszéltuk hogy van olajnyomas, nem melegszik a gep, elviszem hozza labon.
Na nem kellett volna elindulni... Par km csorompoles utan (amint gazt adtam csörgött, ha be volt huzva a kuplung ha nem) egyszercsak elkezdett rangatni a motor es olyan 70km/h-nal leallt. Kigurultam az ut szelere, aztan vartam a mentest.
Jott apos egy renault masterral, meg par spaniferrel. Mivel eletunkben nem kotottunk meg le motort, szerintem a sotetben egy orat elbactunk vele, mire sikerult.
Hazaertunk, beneztem a rakterbe es lattam egy kis tocsat a motor alatt. Olajnak tunik, bar nem vagyok benne biztos.
Holnap viszem szerelohoz, de mostmar elkepzelni sem tudom mi tortenhetett :( Mindenfele folyadek csorog belole, csorompol, leall, pedig konkrétan csak lefektettem a fube a motort.
Remelem nem lett komoly baja.
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #127190 üzenetére
Csak az lesz a vége, hogy elugrok a jövő héten a szervízbe és megkérdezem a srácot, mi a véleménye. Úgy is ő csinálná, mert nekem nincs cuccom a lánc szegecseléshez. Csak olyan legyen az idő, mert nincs kedvem 10 fokban esőben motorozni mint ma is volt
Milyen olajozót vettél?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #127154 üzenetére
Ez valami rettenetesen sok. Tudom más az ország, de a 600-as Banditra fizetek 16Eurot negyedévente Teilcascoval együtt. És csak SF11-ben vagyok, azt hiszem SF35 a legmagasabb, azaz így kb. B3-nak felel meg
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ZIDOO médialejátszók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- iPhone topik
- A kamerákra fókuszál majd a Nothing Phone (3a)
- Politika
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stabilizál a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest