Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97301) anglergab válasza szabogabor10 (#97300) üzenetére


anglergab
addikt

Így van. Különösen mivel azok MPEG2-esek, gyakran látszódnak a tömörítés miatt kockák, főleg gyors mozgásnál.

(#97302) ates2 válasza CloakedWayne (#97297) üzenetére


ates2
senior tag

Kérd vissza az IPV4 címet és próbáld meg utána is.

(#97303) cof válasza anglergab (#97299) üzenetére


cof
veterán

Vajon a koaxban benne van az SD boxok miatt SD/MPEG2-n is, csak a Vodafone box nem mutatja?

Persze, hogy benne van. Itt ezen a VTV-n még azt kell megoldani ha már magát a csatornát nem veszik ki a listából, hogy átugorja amikor váltogatjuk a csatornákat a fel-le gombbal. Úgy mint egy kódolt csatornánál.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97304) dareee válasza balage25 (#97252) üzenetére


dareee
tag

hiba bejelentve, köszi a segítséget. szerdán jönnek délután.
mai nap érdekessége, 15 gb-os fájl 5 perc alatt lekaptam torrenttel, 45 mb-os átlag sebességgel, és sokáig 100 mb-ot tartotta...de a böngészés, netflix és online játékok ugyan úgy megszakadnak, lassúak és a vodafone sebesség mérő oldalán 20 mbitnél többet nem tudok mérni, amúgy délelőtt kicsit stabilabb és nagyobb sebességet tudok mérni mint este, többször van 100-700 között az érték , feltölés még mindig fixen megvan a 41 mbit.

a csatornák kb ugyan olyanok, egyedül az OFDM magasabb most talán:
25 OFDM 791~852 256QAM- 5.2/54.8 34 YES

Intel Core i5-10400F, Kingston 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz, GeForce GTX 1650 Super, Samsung 860 EVO

(#97305) kabelmania27 válasza dareee (#97304) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek az értékek rendben vannak, 34-es snr már jobb.

(#97307) balage25 válasza dareee (#97304) üzenetére


balage25
senior tag

Ahogy írtam, pont határon van. Emelkedett a jelszint és vele együtt az snr is.
Majd írd meg, mi lett a vége.

(#97308) anglergab válasza balage25 (#97307) üzenetére


anglergab
addikt

Mekkora SNR kell a D3.1 (60 MHz széles) csatornához 256QAM és 4096QAM-hez?
Illetve az ED3.0 (8 MHz széles) "sima" csatornákhoz (256QAM)?

Általában a D3.1 csatorna jelerőssége jóval alacsonyabb (mint az ED3.0 csatornáké), a szélessége miatt. Ezzel azonos zaj mellett az SNR is alacsonyabb. Viszont épp magas SNR (40+ dB?) kellene a 4096QAM-hez.

[ Szerkesztve ]

(#97309) ThaliLacus54


ThaliLacus54
csendes tag

Sziasztok! Új előfizető leszek hamarosan, mivel a szolgáltatási területünket átveszi a Vodafone. Szeretném megkérdezni, hogy Prémium tv csomagban valójában mennyi a HD csatornák száma? Köszönöm előre is.

(#97310) MiZo1990 válasza ThaliLacus54 (#97309) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A mai nappal már 35.

Koax hálózaton elérhető a sima verzió és a HD verzió is egy-egy csatornából.

(#97311) Bobby G.


Bobby G.
senior tag

:W :W :W :W :W Drágáim! Aki azon töri a fejét, hogy visszaküldi a Vodafonetól vásárolt TV készülékét, az tudjon róla, hogy postán nem lehet. Ja, és Nyíregyházán sincs olyan iroda ahová le lehetne adni. Esetleg Debrecen, de azt sem tudták megmondani. Ami biztos, hogy Budapesten van olyan ügyfélszolgálat ahol átvethetik. :Y :Y :Y :Y :Y Na, most fogtam padlót!

(#97312) ThaliLacus54 válasza MiZo1990 (#97310) üzenetére


ThaliLacus54
csendes tag

Köszönöm a gyors infót.

(#97313) balage25 válasza anglergab (#97308) üzenetére


balage25
senior tag

Kicsit összetett a kérdés. A modem egy átlag snr-t ír ki. Ebből csak más további tényezők alapján lehet következtetéseket levonni. Jelen esetben a CB jól működött, de az Arris alig akart menni. Ez akkor a legvalószínűbb, ha külső, jelentős zavar van a hálózaton az OFDM alatt. Külső zavar nélkül akár 28dB SNR-ig működik a gigabit OFDM-mel. Az sem mindegy, hogy pontosan hol helyezkedik el a zavar az OFDM alatt. Sőt, ha nem áll össze valamiért a D3.1, akkor is mehet a gigabit.

36-37dB SNR-től már összeáll a 4096QAM
28dB SNR-ig pedig a 256QAM.

Sok apró vivőből áll az OFDM (60MHz-nél kb. 1200) , ezek közül van olyan ami az adatot viszi és van olyan ami a működéshez szükséges információkat tartalmazza.
Minden vivő SNR és CMTS konfig függvényében működik az előre definiált profil szerint. Ez lehet 256, 1024QAM stb.

Az OFDM jelszintjét jelen esetben nem a sávszélessége határolja, hanem a kábel és más hálózati eszközök frekvenciafüggő csillapítása.

(#97314) cof válasza MiZo1990 (#97306) üzenetére


cof
veterán

A fenti módosításokat terjesztési kötelezettség alá eső új közszolgálati csatorna bevezetése indokolja.

Szóval kijogászkodták közben, hogy csak OTT-n bizony nem lesz ez így jó. :D

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97315) petne válasza cof (#97314) üzenetére


petne
őstag

Fura, hogy a Vodaboxon csak hd lesz upc területén is, de akkor minek a többi csatornánál is az sd változatot megjeleníteni? ;) :F

(#97316) cof válasza petne (#97315) üzenetére


cof
veterán

Azért mert vannak kint még csak MPEG2-es BOX-ok is. Majd ha azokat bedarálják lehet mindegyik streamet MPEG4-ben továbbítani, és digitálison akkor lelőhetik az SD-t amiből van HD, úgy mint nálam a Diginél.

A Vodaboxon sem tudják kivenni ezért mert a MUX-on ott van, ezért megtalálja, hiába csak fekete képet adnak most rajta, gondolom az is egy minimál adatfolyammal jár. Ezért is gondolom azt, hogy nem csak a netről veszi a VTV sem a listát, csak OTT esetén sem.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97317) Amartus


Amartus
senior tag

Tudna ajánlani valaki olyan eszközt, amivel el tudnám érni, hogy a vodafone settopbox úgy kapcsolódjon internetre(ethernet-es), hogy wifi-vel odaviszem a közelébe, és kábellel kötöm össze a settopbox-szal?
Most szerencsétlen módon átlósan fut a kábel a szobában. Ma cserélték a box-ot.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#97318) J.varga7


J.varga7
tag

Sziasztok! Azért írom le a kis történetemet, hogy mindenkit figyelmeztessek aki érdeklődik a Vodafone Gigabites netje iránt, hogy a szolgáltatás rossz minőségű és elégtelen, de ha egyszer beleugrottál nincs visszaút.
A II. kerület szívében lakom a Mammuttól nem messze, 500-as netem volt szeptember elejéig a legkisebb gond nélkül, a szerelő úgy belőtte a jelerősséget, hogy szinte mindig megvolt a 480+ Mb sávszélesség, és sosem dobált le a net, maximum ha frissített a modem. Szeptember elején telefonos ajánlat keretében (bízva a szolgáltatás addigi jó minőségében) megrendeltem a Gigabites csomagot amely modemcserével is járt. Szeretnék mindenkit óva inteni ettől a lépéstől. Az új modem teljesen kiforratlan, a sávszélesség a legjobb időkben sem emelkedik 180 Mb fölé, (amúgy 200 Mb lenne a garantált, ami már önmagában is röhejes) a Wi-Fi hálózat óránként ledobálja az eszközöket a hálózatról, ami egy otthon dolgozós embernek alapból is nagyon kellemetlen. Néhány nap rossz tapasztalat után felhívtam a szolgáltatót és a szolgáltatástól való elállás keretében visszakértem volna az 500-as netemet, ezt egyébként a Vodafone szabályzata szerint 14 napig a szolgáltatás beüzemelésétől számítva jogom van megtenni. Sajnos azonban a szolgáltatás lemondásának önmagában semmi értelme, mivel a Vodafone nem biztosítja a régi modem visszahelyezését vagy pótlását, mondván: a régi modemek selejtezésre kerülnek. Magyarul hiába állok vissza 500-as netre, ha a lakásban ottmarad ez a pocsék modem. Ugyanakkor természetesen a telefonon megkötött szerződéssel automatikusan újabb 1 év hűségidőt is vállaltam magamra, így mostantól együtt kell élnem egy olyan szolgáltatással, amelyért többet fizetek, de csak harmad annyit nyújt, azt is hibásan. Az egyébként nagyon kedves és együttérző diszpécserhölgy tájékoztatott, hogy a Vodafone tisztában van a modem hiányosságaival, és dolgoznak a problémákon. Ennek ellenére nem fér a fejembe, hogyan lehet egy szolgáltatással előhozakodni, amely még az elődje szintjének töredékét sem képes hozni minőségben, ráadásul pont a járvány idején, mikor sokaknak alapvető fontosságú lenne az otthoni internetszolgáltatás gyors és helyes működése?
Tisztelettel kérek mindenkit: SENKI ne térjen még át a Vodafone Gigabites szolgáltatására, várjatok még egy pár hónapot, ne lépjetek ugyanabba a csapdába, amibe én jóhiszeműen beleléptem.

Üdv,
Varga Jenő
ui: Aki kioktató hangvételű komment írására készülne az szíveskedjen engem ettől megkímélni, én jóhiszeműen tájékoztatok a hozzászólásommal, hogy mással ez az eset ne forduljon elő. :R

[ Szerkesztve ]

Don't waste your time, or Time will waste you

(#97319) petne válasza cof (#97316) üzenetére


petne
őstag

De én csak a Vodaboxra gondoltam, ott miért van mindkettő?
Most már az sem igaz, hogy nem tudnák kivenni, mivel Dunaworld is van SD és mégse jelenik meg a listába. :D Bele is rakták az ÁSZF-be, hogy csak a HD van a 10-es programhelyen. :K

(#97320) gduck válasza petne (#97315) üzenetére


gduck
addikt

Teljesen jogos a kérdés! Már fél éve is ez volt a gondom, hogy minek a Voda boxra SD verzió egy csatornából, ha van HD verziója is.

(#97321) petne válasza Amartus (#97317) üzenetére


petne
őstag

Access point képes eszközt kell venni, ez lehet egy jelerősítő is akár, aminek van ethernet portja, ez lehet a legolcsóbb megoldás.

(#97322) petne válasza J.varga7 (#97318) üzenetére


petne
őstag

Sebességgel nincs gondod? Akkor érdemes megfontolni egy saját router beszerzését és arra csatlakoztatod az eszközeidet.

(#97323) cof válasza petne (#97319) üzenetére


cof
veterán

Leírtam fentebb, hogy szerintem miért van VTV-n is ott maga a csatorna programhelye/száma. Azért mert a koaxon is ott van, és mivel a koaxon is ott van ezért a VTV is megtalálja keresésnél ha indítunk egy keresést. Ugyanúgy pl. akinek nincs HBO előfizetése az is ott van a kábelen mindig, csak ha arra a csatornára kapcsolunk akkor azt a hibaüzentet kapjuk, hogy kódolt.

Arra lennék én kíváncsi, hogy a VTV-n egy gyári beállítás után kihúzott LAN kábellel megtalálja-e a csatornákat akinél koaxról megy. Mert akkor azért vannak ott az SD változatok is. Ha meg nem találja meg és valóban a netről szedi a listát akkor ez is majd javítva lesz biztos és majd elrejtik ezeket a csatornákat.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97324) J.varga7 válasza petne (#97322) üzenetére


J.varga7
tag

Kedves petne! Sajnos a sebességgel is komoly gondok vannak, a modem kábelen keresztül a sávszélesség garantált minimumát sem hozza: 180 Mbit körül teljesít a garantált 200 helyett. A Vodafone szerint várni kell, mert a modem szoftvere még kiforratlan, (őrület, hogy ezt még konkrétan meg is mondják) és folyamatosan dolgoznak frissítéseken.

Don't waste your time, or Time will waste you

(#97325) gduck válasza cof (#97323) üzenetére


gduck
addikt

VTV-n vagy egy érdekes csatorna is: 700 :D

(#97326) balage06 válasza J.varga7 (#97324) üzenetére


balage06
tag

A sebességgel nekem nincs gondom, de egyszerre sok egyidejű kapcsolatot pocsékul kezel a VS, torrentezés alatt is gyengén teljesít és játékra is alkalmatlan a jelenlegi állapotában. Én dupla NAT-al mögé tettem a saját routerem és kikapcsoltam a HGW-n, amit lehetett, így azóta különösebb gondom nincs. Mondjuk nálam egyszer frissített firmware-t az első bekapcsoláskor, azóta semmi egyéb, amennyire a verziószámból meg tudom mondani, tavaly év végi verzió fut rajta azóta is.

(#97327) anglergab válasza J.varga7 (#97318) üzenetére


anglergab
addikt

Ne általánosíts. Sokaknál jól működik a gigabites szolgáltatás (~950 Mbps az Ethernet miatt) és az Arris modem.
Azaz attól, ha probléma van a modemeddel / szegmensedben, nem következik hogy másnál is probléma van vagy lesz. Ezt nálad kell megoldania a szolgáltatónak: a garantált minimumnak mindig meg kell lennie és a kínált sebességnek is elérhetőnek kell lennie (nem mindig).

[ Szerkesztve ]

(#97328) J.varga7 válasza anglergab (#97327) üzenetére


J.varga7
tag

Bocs, én leírtam egy rossz tapasztalatot, amelyet ráadásul az ügyfélszolgálat általános hibaként megerősített. Az is elképzelhető, hogy te vagy szerencsés.

Don't waste your time, or Time will waste you

(#97329) anglergab válasza J.varga7 (#97328) üzenetére


anglergab
addikt

Semmi gond. Más nem jelzett itt még hasonlókat a gigabites szolgáltatással. Pedig sokan írtak azzal kapcsolatban. Az ügyfélszolgálatos rosszul tudta, másik ügyfélszolgálatossal is érdemes beszélni.

(#97330) J.varga7 válasza anglergab (#97329) üzenetére


J.varga7
tag

Ok. Nem volt szándékomban megtéveszteni senkit.

Don't waste your time, or Time will waste you

(#97331) kabelmania27 válasza J.varga7 (#97318) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Hamarabb kellett volna írnod a topikba.
Vezeték nélküli átvitelt nem garantálják a szolgáltatók.
Attól hogy a régi CB modem leselejtezésre kerül még létezik újabb fajta CB modem ami fekete színű.
Jelezd, hogy saját routert használsz és szükséged van a modem üzemmódra és viszont a gigabites csomagra nincs szükséged, amennyiben azt mondják nem lehet akkor jelezd, hogy lemondod a szolgáltatást.

[ Szerkesztve ]

(#97332) anglergab


anglergab
addikt

Wi-Free éjjel 11 óra és reggel 8 óra között.

A kiemelt/invertált színű sorok hibás azosítást mutatnak. Jól látható, hogy több a sikertelen azonosítás, mint a sikeres.
Egyszer sem sikerült elsőre az azonosítás. A legjobb esetben a 2. kísérlet volt sikeres, a legrosszabb esetben pedig csak a 8. kísérlet (lásd: reggel 8 óra után).
Az is látható, hogy az azonosítási hibák száma arányos a netes forgalommal (éjjel lecsökken, majd reggel gyorsan megnő).
Az is látható, hogy a hibás azonosítások miatt a wifi csatlakozás időtartama sok esetben sok perc lesz. Sok eszköz ezt nem várja meg, időtúlllépésre fut (azonosítási hiba, DHCP hiba, nincs IP cím stb. hibaüzenetekkel).

[ Szerkesztve ]

(#97333) sziszi-fuszi válasza Bobby G. (#97311) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Futár?

Mi alá kell írás?

(#97334) Bobby G. válasza sziszi-fuszi (#97333) üzenetére


Bobby G.
senior tag

Csak személyesen!

(#97335) Louro


Louro
őstag

Sziasztok!

Egy elég érdekes kérdéssel jönnek. Céges VPN. Múlt hét előtti héten még ment, most nem. Céggel helpdeskje szerint minden ok. Voda szerint minden ok. IPv4 van.

A legjobb az egészben, hogy internet van, ha a mobilnetem osztom meg és úgy csatlakozok VPN-en, minden ok. Szóval olyan, mintha mégis Voda oldalán lenne gond. Mit lehetne tenni ilyenkor? Voda teljesen elzárkózott és csak azt hajtogatja, hogy VPN-re nincs szerződés. Nem blokkolnak semmit állításuk szerint. Router is számtalanszor újraindítva, factory reset is megvolt.

Vagy várjak türelmesen, hátha egyszer IP-t cserélnek és megjavul? Nem túl modern megoldás érzem.

Mess with the best / Die like the rest

(#97336) anglergab válasza Louro (#97335) üzenetére


anglergab
addikt

Milyen modem / router van? IPSec passthrough be van kapcsolva? Mit ír a VPN logja?

(#97337) PirosHello válasza blakey (#97235) üzenetére


PirosHello
senior tag

Igen, mert a Voda saját TV boxán már elérhető az app. Gondolom azon keresztül nézhető is. Ezért kérdeztem, hogy akinek nem Voda box van, annak hogyan nézhető a TVn keresztül. A meglévő TV csomagom ugyanis fullos :R

"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."

(#97338) cof válasza PirosHello (#97337) üzenetére


cof
veterán

Úgy ha saját magad előfizetsz. Most egyelőre még csak a saját boxukkal meg Vodafone mobil előfizetéssel lehet náluk előfizetni.

Bővebb infó itt lesz vodafone.hu/netflix

De most le van halva az oldaluk ahogy nézem...

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97339) InFRaReD


InFRaReD
tag

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni, mert már stroke-ot kapok. A csodás Voda/UPC tévé kábel szolgáltatását használom settopbox nélkül, CI kártyával, amit egy Samsung TV-n bambulok. Akinek Samuja van, annak köztudott, hogy a TV csatornakezelése (itt a csatornák sorrendjének megváltoztatását értem) nem az hogy béna, hanem egyenesen impotens.
Erre persze vannak a digitális viagrák mint pld a samychan és elődei, ez idáig tök jól működött is. A minap észrevettem, hogy változhatott a csatornakiosztás, ugyanis a csatornák számozása nem volt folytonos (ami üres, azt ugye átugorja léptetéskor a tv). Gondoltam a szokásos módon rákeresek az új csatornákra, ami majd "okosan" felülírja a meglévő listámat, kiexportálom, megszerkesztem, visszarakom. Igen ám: de keresés után úgy néz ki, hogy a régiós/szolgáltatós beállításoknak köszönhetően, a csatornalista export/import menü eltűnt a TV-m menüjéből.
Samsung-os fórumokat olvasván azt javasolták, hogy reseteld a tv-t és az országnál add meg az elején az "Other"-t, majd csinálj egy full keresést. Ha tudod a szolgáltató pontos beállításait és frekvenciáit, akkor add meg azt is. Igen ám: de ha így teszek, akkor jópár HD csatorna hiányzik a megtalált listából + a tv a csatorna nevekben és a TV Guide-ban ("műsorújság") nem kezeli el a kibaszott ékezeteket. Próbáltam más országgal, de sehogy nem jutottam dűlőre: vagy az ékezetes betűk kezelése elfogathatatlan, vagy hiányzik min 2-3 HD csatorna.
Miután most ezzel elbasztam egy fél délutánt, érdeklődnék tisztelettel, hogy esetleg valaki más futott-e bele már ugyanebbe a faszlugasba és ha sikeresen kijött belőle, akkor azt hogy tette? :)
Az idegeim nevében előre is hálás köszönet, remélem valaki már rájött arra, amire én ma kevésbé. :R

(#97340) CloakedWayne


CloakedWayne
tag

Azt tudjátok, hogy az otthoni profilba miért nem lehet belépni? Visszadobál.

(#97341) cof válasza InFRaReD (#97339) üzenetére


cof
veterán

És nem tudod a hiányzó MUX-okat manuálisan utólag felvenni kézi kereséssel?

De amúgy, hogy keresteted le? Beírod a hálózati kódot és a kezdő frekvenciát? Itt van segítség a médiakártyás kereséshez. [link]

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97342) blakey válasza PirosHello (#97337) üzenetére


blakey
titán

Nem tud valaki arról infót, hogy smart tv-n (LG 4K), Netflix applikáción kersztül mikortól lehet nézni a tartalmat? - ez így nem arra utal, hogy a Voda boxon lévő Netflixet szeretnéd használni hanem az LG TV-d applikációját. Mi köze a TV-csomagodnak a Netflixhez. azzal kérted? Külön előfizethetsz bármikor.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97344) PirosHello válasza blakey (#97342) üzenetére


PirosHello
senior tag

Köszi, ezt értem. Akkor fordítva kérdezem: ha Vodás TV boxom lenne, tudnám nézni a Netflixet, vagy akkor is csak ugyanúgy, mint ahogyan most lehetne TVs appal (külön Netflixes előfizetéssel)? Tehát a Voda boxon hiába jelent meg a Netflix app, a Vodánál nem lehet rá jelenleg előfizetni?

[ Szerkesztve ]

"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."

(#97345) Louro válasza anglergab (#97336) üzenetére


Louro
őstag

Szia, az alap connect box, semmi egyéb köztes router.

VPN csak annyit ír, hogy nem biztonságos, ezért nem enged csatlakozni. Ott más nincs a logban.

Azt az IPSec passthrough merre keresendő? "Aktív IP és Port szűrés" lehet? Az be van kapcsolva. Én biztos nem állítottam át semmit az utolsó jó nap az első rossz nap között.

Mess with the best / Die like the rest

(#97346) InFRaReD válasza cof (#97341) üzenetére


InFRaReD
tag

Ugyanezt a PDF-et találtam én is, ez alapján kerestettem vele a csatornákat. Viszont még ha a (mondjuk kb) 200-ból 197-et meg is talál, annak a 3-nak nem tudom a pontos frekvenciáját hogy kézzel hozzáadjam - legalábbis ilyen listát nem találtam.
Külön vicc és kibaszás, hogy ha úgy kerestetem vele a csatornákat hogy Magyarország - Others (UPC helyett), és kézzel megadom a Frekvencia/Jelsebesség/Moduláció-t akkor nem csak hiányoznak azok a bizonyos HD csatornák, hanem még az ékezeteket sem kezeli el (a régió kiválasztás ellenére sem). Csak akkor tökéletes, ha a Magyarország - UPC beállítással kerestetek vele, de akkor meg le van tiltva a channel export/import. Eléggé fejlövés.

Off: azt nem is értem, hogy kinek és miért jut eszébe az, hogy korlátozza, hogy az előfizető hogyan állítja be a csatornasorrendet a saját tv-jén... az ő beállításuk minden logikát nélkülöz.

(#97347) peter303 válasza PirosHello (#97344) üzenetére


peter303
tag

Ahogy CoF is irta egyuttes Voda box es Voda Mobil elofizetes melle rendelheto egyelore. Ha jol ertettem a mobil szamlan jelenik meg (ami amugy furcsa)

[ Szerkesztve ]

(#97348) cof válasza InFRaReD (#97346) üzenetére


cof
veterán

Frekvencialistát itt találsz: [link]

Ilyen fapados, hogy a számot cseréled a linkben, amíg a te városodhoz nem érsz, 2,3,4...

Azt gondolom tudod, hogy melyik csatorna hiányzik, és akkor azt a MUX-ot manuálisan hozzá tudod adni.

Az ékezet kezelés már több éve ilyen f0s sajnos... Tudta az UPC is.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97349) anglergab válasza cof (#97348) üzenetére


anglergab
addikt

Samsung TV-n szlovák nyelvi beállítással jók lesznek az EPG ékezetek.

(#97350) cof válasza anglergab (#97349) üzenetére


cof
veterán

Ki lehet trükközni persze, de az szerintem nem normális, hogy UTF-8 beállítással csak ilyen krix-kraxok vannak az ékezet helyett, tudtak az UPC-nél na.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.