Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#96653) anglergab válasza #72445440 (#96651) üzenetére


anglergab
addikt

A feltöltés túl magas, az biztosan net kimaradást okozhat. De persze ez nem magyarázza a kisebb letöltési sebességeket (csak a kimaradást és feltöltési problémákat, DVB-C kockásodást). Nálam is kisebb a letöltési sebesség (nappal vs. éjjel), aztán nálam a jelszintek rendben vannak.

[ Szerkesztve ]

(#96654) kabelmania27 válasza #72445440 (#96651) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv! Magasak a feltöltési értékek, 50 alatt kellene lenniük.
Amennyiben leírod milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül lehet-e javítani az értékeken.

[ Szerkesztve ]

(#96656) kabelmania27 válasza #72445440 (#96655) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi a képet.
Az jó, hogy out kimenetben van a modem mert ennél az osztónál kevesebbet csillapít. Nézd meg, hogy a bejövő kábel az in vagy a tap kimenetre van kötve.

[ Szerkesztve ]

(#96658) kabelmania27 válasza #72445440 (#96657) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Jól van bekötve az osztó, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók a modemnél és az osztónál. Ha gond van dvb-c csatornákkal az osztót érdemes lenne splitterre cserélni mert annál mindkét kimenet egyforma (kb3,5dB) csillapítású, sajnos ettől nem lesznek jobbak a feltöltési (54-es érték nem jó ezért nem érdemes átkötni amíg nem lesz jobb), ennél az osztónál out kimenet kb 2dB-t csillapít, így modem szempontjából ez az osztó a jobb.
Amikor hűvösebb lesz meg kellene nézni, hogy a padláson milyen osztó van és hogy van bekötve.

[ Szerkesztve ]

(#96659) ztsoft


ztsoft
őstag

Ha valaki gondolkozik azon, hogy a csomag egyes részeit lemondaná (TV, telefon, net) és már nincs hűsége, akkor jó hírem van.

Augusztus elején lemondtam a vezetékes telefont meg az egyik Mediacard-ot, ma meg a Gold TV-t.
Sikerült egy kedves hölgyet kifognom, rákérdezett a Comfort TV-re, hogy esetleg nem-e kérem, de nem kértem. Meg a netnél, hogy már nincs 120-as, csak 150-es, azt hitte, hogy új hűséget kötök, de nem. Így már csak a 120-as net marad.

Ráadásul, megkaptam minden ígért dokumentumot. A hívás nem volt 7 perc (az automata rendszerrel együtt)! :C Ezt miért nem lehet mindig így csinálni?

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#96660) tomp


tomp
félisten

Vodafone hibaelhárítás 2020:
"A jeltovábbítás technológiájának egyedileg történő változtatására nincs lehetőség. A probléma esetleges megoldására ajánljuk még a Vodafone TV Horizon Médiaboxra vagy Vodafone Medicardra történő díjmentes cseréjét. Amennyiben élni kíván e lehetőséggel, akkor azt jelen levelünk iktatószámára hivatkozva az ügyfélszolgálatunkon szíveskedjen jelezni."

Szóval van egy DVB-C hiba ami miatt cserélhetem a DVB-C-ről üzemelő Voda boxot Horizonra vagy Mediacardra. Azaz a DVB-C hibát nézhetem tovább Horizonon. Mediacard meg eleve van nekem.

Miért nincs lehetőség a változtatásra? ÁSZF valamiért ezt nem említi... :W

(#96661) anglergab válasza tomp (#96660) üzenetére


anglergab
addikt

1. Van aki most is OTT-n kapja az adást.
2. Volt nálad is OTT.

Persze lehetséges, hogy teljes szegmensek vannak OTT-n vagy nagyobb területek és amikor nálad OTT volt, akkor a szegmensedben vagy nagyobb szomszédos területen is az volt.

Aki most OTT-n van, annak a Vodafone box-szal rendelkező szomszédai is OTT-sek?

[ Szerkesztve ]

(#96662) base-soft


base-soft
lelkes újonc

Újabb vodkafon őrület, ... nekem legalábbis új.
Az epack kedvezményt késedelmes fizetés esetén díjként kiterhelik.
" az e-Pack feltételek nem teljesítésének díja"

(#96663) tomp válasza anglergab (#96661) üzenetére


tomp
félisten

Pontosan! Nálam is volt OTT!
Először 3,5hónapig aztán kb másfél hete 1napig!

Most megírták, hogy ingatlanon belül van a hiba! Év elején is erre fogták mikor túlfesz miatt esett szét a DVB-C végül csak pótolták a koax hálózat földelését... :W

(#96664) MadMancs válasza base-soft (#96662) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez mindig is így volt. Epack alapból lejön havidíjból, ha nem teljesíted következő számlán behajtják mert nem voltál jogosult rá. ePack: Elektronikus számla, elektronikus úton fizetsz, és időben fizetsz. Ha a 3 közül 1 is nem teljesül nem vagy adott hónapban jogosult ePack kedvezményre.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#96665) tomp


tomp
félisten

Vodafone logika:
Mivel a hálózattal nincs gond így 34.507Ft kötbér illet meg!
Ha nem lenne hiba, nem ismernék el a kötbért. Elismerik azaz van hiba. Kérik, hogy tegyem lehetővé az ingatlanba való bejutást a hiba kiderítése érdekében. Újra...hetedjére.

(#96666) viktorhu válasza base-soft (#96662) üzenetére


viktorhu
veterán

Én is megjártam már vele, ráadásul négy sim kártyával.

Lejárt a bankkártya, amit a Voda rendszerében rögzítettem, és nem küldött figyelmeztetést, én meg megfeledkeztem róla, csak a fizetési felszólítás jött, meg a következő számlában a 4 epack nemteljesítési díj.

(#96667) #75501312 válasza tomp (#96665) üzenetére


#75501312
törölt tag

34 Ft vagy 34 ezer Ft?

(#96668) tomp válasza #75501312 (#96667) üzenetére


tomp
félisten

Természetesen 34ezer.
Most sokan azt hiszik én a kötbérre hajtok. Nem! Én egy hibamentes szolgáltatást szeretnék kapni a pénzemért...

(#96669) #75501312 válasza tomp (#96668) üzenetére


#75501312
törölt tag

A . a tizedes, a , az ezres elválasztó. ;)

(#96670) szabogabor10 válasza #75501312 (#96669) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ahogy tomp használta, azt szokták Európában használni. US-ben van fordítva asszem.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#96671) #75501312 válasza szabogabor10 (#96670) üzenetére


#75501312
törölt tag

Összezavarodtál te is, ugye? :D
Európában, mint nálunk is a tizedesvessző a zavaró tényező.
Az amerikai formátum a . = tizedes és , = ezres elválasztó.
De régiótól függetlenül a digitális és pénzügyi világban mindenhol az amerikai formátumot használják.
Nálunk itthon meg marad írásban a tizedesvessző és ezres elválasztónak egy szóköz. :DDD

(#96672) szabogabor10 válasza #75501312 (#96671) üzenetére


szabogabor10
veterán

Össze rendesen. :DDD
De aztán csak kibogoztam.

”Nálunk itthon meg marad írásban a tizedesvessző és ezres elválasztónak egy szóköz.”
Az ultimate megoldás. :DDD

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#96673) viktorhu válasza #75501312 (#96671) üzenetére


viktorhu
veterán

A németeknél is tizedesvessző van, és ők jobban is ragaszkodnak a szabványaikhoz, szóval ott biztosan nem írnak a pénzügyesek tizedespontot.

Az európai könyvelési rendszer az olaszoktól jön, nem Amerikából.

(#96674) kezo0 válasza tomp (#96660) üzenetére


kezo0
addikt

Ezzel az erővel most már lassan azt is javasolhatnák, hogy költözz máshova... Milyen szépen mutatna ez a sztori a tékozló homáron. Kár, hogy az oldal épp halott.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#96675) ttamas85


ttamas85
csendes tag

Sziasztok!
13. kerületi volt UPC-s előfizetést szeretnék gödi családi házba költöztetni (pontosabban muszáj lesz, mert még tart a határozott idő). Ma annyit infót sikerült kiszednem belőlük, hogy ha kérem a költöztetést, akkor át kell vinnem a routert+tv boxot az új címre, kijön egy technikus és megnézi mit kell szerelni.
Az előző tulajnak Telekom előfizetése van, koax jön be légkábelen a felső szintre, ott a modem és onnan csak UTP kábel van a többi helyiségbe, így a földszinti nappaliba is. A mostani boxba ugye koax kell.
A problémám ezzel az egésszel az, hogy festés előtt jó lenne tudni, kell-e átkábelezni valamit?
Ezt meg lehet tudni valahonnan? Gondolom csak tudja valaki a cégnél hogy egy adott címen milyen technológiát adnak? Ha új vodafone tv boxra cserélnek, akkor annak mindenképp kell koax is, vagy elég lehet a meglévő utp?

(#96676) kabelmania27 válasza ttamas85 (#96675) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Elvileg ott is koaxos rendszer van.
Bejövő kábelt kell elosztani modemre és tévékre. Ha médiacardot kérsz koax kábelre lesz szükség, ha boxot akkor koaxkábelre és utpkábelre is.
Előfordulhat, hogy a meglévő légkábel is felhasználható (előtte az előző tulajdonosnak le kell mondania a szolgáltatást vagy át kell helyeztetnie), ha ugyanazon az oszlopon van mindkét szolgáltató vezetéke, előfordulhat hogy az egybetűs a telefonoszlopon a Vodafone hálózat pedig a villanyoszlopon van. 1270-es számon vagy ügyfélszolgálaton kéred az áthelyezést hamarabb lesz időpont.

[ Szerkesztve ]

(#96677) ttamas85 válasza kabelmania27 (#96676) üzenetére


ttamas85
csendes tag

Köszi a gyors választ! Az utcában csak egy sor oszlop van, jobban megnézve két kábel fut egymás alatt (a villanyvezetéken kívül), lehet hogy akkor ezek lesznek a két cégé. Mondjuk ami a házon kívül van pillanatnyilag kevésbé érdekel, a fontosabb, hogy akkor kell számítani arra, hogy plusz egy koaxot ki kell húzni az emeletről le a nappaliba (csak ott lesz tv).
Azt nem tudod esetleg, hogy az működhet-e, hogy a felújítás elejére megpróbálok technikus kérni hogy csinálja meg amit kell, de még ne kapcsolják át a szolgáltatást, csak a tényleges költözés környékén (kb. 2 héttel később)?

(#96678) kabelmania27 válasza ttamas85 (#96677) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Költöztetésnél vagy saját beüzemelést kérsz vagy ha kell kábelezni akkor technikusi kiszállást, ilyenkor elosztja a kábelt tévékre így már használható a szolgáltatást.
Emeletre kell egy kettes osztó egyik kimenet modem másik tévé.
1270-es számon kérdezd meg, hogy erre van-e lehetőség.
Ha nem lesz az előző szolgáltató légkábele felhasználva Telekomtól kérheted az eltávolítást aminek van díja. Ha megkéred a technikust lehet fel lehet használni.

[ Szerkesztve ]

(#96679) ttamas85


ttamas85
csendes tag

OK, köszi, megpróbálom majd elérni őket. Sajna csak azután jutott eszembe ez hogy ma beszéltem velük.

(#96680) gduck válasza tomp (#96660) üzenetére


gduck
addikt

Hát ez így ebben a formában nem igazán állja meg a helyét! Ugyanis a VTV boxnak csak NET kapcsolat kell, elméletileg akár a világ végén is nézhetnéd :)

Csak hát ezek szerint nem akarják az IP-t engedélyezni nálad :(

[ Szerkesztve ]

(#96681) gergobox


gergobox
tag

Sziasztok, adott egy hasonló, vagy ugyanilyen UPC Mediabox HD és egy Samsung UE50MU6102. Sajnos HDMI-n összekötve nincs hangja a médiaboxnak. Szinte mindent kipróbáltam már (Factory reset, áramtalanítás..). Valaki találkozott már hasonlóval?

(#96682) MadMancs válasza gergobox (#96681) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen talalkoztam.
Valamelyik HDMI képjavitási opció ha be van kapcsolva horizon néma lesz. Igaz philips (nalam technikus kapásból tudta mit keressen, Bár más okból volt). Ha reggelig nem oldódik meg meglesem neked.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#96683) petne válasza tomp (#96668) üzenetére


petne
őstag

Hallod nem semmi sztori ami nálad van. Én már elküldtem volna őket melegebb éghajlatra. ;) Elismerik hogy szar, de mivel nem tudják megoldani így cserélj egy vacak boxra, mert a horizon az. :(

(#96684) tomp válasza petne (#96683) üzenetére


tomp
félisten

Pontosan!
Sőt!
Mivel sz@r a DVB-C ezért cseréljem le a hulladék boxra ami normális visszanézőt se tud...

(#96685) szabogabor10 válasza tomp (#96684) üzenetére


szabogabor10
veterán

Amin aztán ugyanúgy szar lenne a DVB...
Ezeknél nagyon elmentek otthonról.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#96686) gergobox válasza MadMancs (#96682) üzenetére


gergobox
tag

Sajnos még fennáll a hiba. Elvileg ma jön a technikus, reméljük megoldja a hibát :DDD

(#96687) Tommy1982


Tommy1982
tag

Sziasztok,
már jó ideje böngészem az ÁSZF-et, de semmilyen bejegyzést nem találok benne a vezetékes telefonról. Meg fog szűnni? :U

(#96688) pjen válasza Tommy1982 (#96687) üzenetére


pjen
félisten

Nem hiszem,nekem most ajánlották a korlátlant egy év hűséggel+ 4000 forintért.

(#96689) NoOne1976 válasza gergobox (#96681) üzenetére


NoOne1976
őstag

Nálam akkor volt ilyen gond, ha olyan hdmi-be dugtam a Horizont, ahol engedélyeztem a hdr-t. Azt az opciót kikapcsolva lett hang. (Ne tudd meg, mit szívtam, mire erre rajöttem.)

(#96690) HellGreg


HellGreg
őstag

Lassan kezdem megbánni, hogy a Magentából átjöttünk UPC- illetve Vodához. Ez hogy 3 hete semmi nem történik a TV-rendeléssel, meg már korábban is okoztak nekem kellemetlen órákat ügyintézésnél a saját processzük ismeretének hiánya miatt, már tényleg kiveri a biztosítékot. Lehet hogy a Telekom drágább volt valamivel, de ez a szarakodás ott sose volt. Ha rendeltem valami, jött amikor jönnie kellett. Szerintem ha lejár minden, porolunk vissza oda. Ebből a kuplerájból nem kérek inkább. :W
+ a számlarészletező olyan kacifántos, hogy ember legyen a talpán, aki eligazodik rajta. :(((
Számlarészletezőn végösszeg 15 ezer ft, a honlapon meg 20 ezer ft. Az 5K különbségről meg sehol semmi infó. Elképesztő.

(#96691) boneyard


boneyard
tag

Sziasztok,
Jelenleg digital gold csomagom van 500-as nettel hűség nélkül. Most váltanék Vodafone Home 1000 Premium csomagra, hogy legyen Aréna 4 HD-m. Rendelésnél nem kértem másik boxot a jelenlegi Horizon helyett, mégis választanom kell időpontot, hogy mikor jöjjön a szerelő. Kérdésem, hogy mihez kell így szerelő? Nem elég, ha a rendszerben átállítják a csomagom, cserélni kell a Connect boxot az 1000-es nethez?

[ Szerkesztve ]

(#96692) F-ECT$ válasza boneyard (#96691) üzenetére


F-ECT$
titán

Nem tudom, hogy "kell-e", de cserélik.

Dive ever, work never.

(#96693) F-ECT$ válasza HellGreg (#96690) üzenetére


F-ECT$
titán

Lemondtál mindent és várod a Vodát? Én mindig időbeli átfedéssel kötök, ha már megy az új, akkor mondom le a régit.

Egyébként a T-nél sem minden fenékig tejfel, ha Neked nem volt gondod, akkor örülj :) Egyébként a számlakép (legalábbis a mobil), ott sem az egyszerűségéről híres.

Dive ever, work never.

(#96694) MiZo1990 válasza boneyard (#96691) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A gigás net mellé új modem jár, Arris márkájú.

(#96695) boneyard válasza MiZo1990 (#96694) üzenetére


boneyard
tag

Köszi a válaszokat. A legkorábbi választható dátum október 6, ha viszont maradok az 500-as netnél, akkor már ma tudják aktiválni az új tv-s csomagot. Ha most az 500-ast választom 12 hónap hűséggel, megvárom míg aktiválják, hogy meglegyen a HD csatorna, aztán meg tudom rendelni az 1000-est október elejei kiszállással? Lehet így felfelé váltani hűség közben vagy azt csak úgy engedné, ha két előfizetést kötnék, amit persze nem fogok?

[ Szerkesztve ]

(#96696) anglergab válasza boneyard (#96691) üzenetére


anglergab
addikt

Igen, cserélni kell, mert az 1000-es nethez KELL D3.1, és D3.1 csak az Arris-ban van.
Azaz Arris modem KELL az 1000-es nethez.

(#96697) kabelmania27 válasza boneyard (#96695) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Felfelé mindig lehet váltani.
Hívd fel a 1270-es számot vagy menjél be ügyfélszolgálati irodába, mert előfordul, hogy hamarabb lesz időpont.
Saját beüzemeléssel is kérheted az új modemet.

[ Szerkesztve ]

(#96698) HellGreg válasza F-ECT$ (#96693) üzenetére


HellGreg
őstag

Nem, már évek óta Voda + UPC van, csak megvárom hogy lejárjon minden a Vodánál és megyek vissza a Telekomhoz. Ez a bangladesi szintű eljárás nem nyeri el a tetszésemet. Olyan érzés mint amikor az android kiírja hibakód nélkül hogy nem lehet telepíteni, de megoldás semmi nincs kilátásba helyezve :D

(#96699) peter303 válasza Tommy1982 (#96687) üzenetére


peter303
tag

"a vezetékes telefonról. Meg fog szűnni? "

Nem dehogy, de a kozos csomagokbol vegre kivettek igy aki nem hasznalja arra mar nincs raeroltetve. Szoval kulon kell kerni. Sot mar huseg idon belul is legalabb lehet M 2000 csomagrol S 500 valtani en is ezzel sproroltam ;) Valasztami mar csak S es L csomagot lehet igy tunik az M megszunt.

[ Szerkesztve ]

(#96700) siminhu


siminhu
tag

Sziasztok,

Korábban már említett UPC(Vodafone ) issue van nálam..

Napi 2-3 rendszer újra indulás...

Ilyen hiba:

08-09-2020 10:39:31criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:33:4d:36;CMTS-MAC=00:01:5c:7e:b4:66;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Kérném a segítségeteket,

Köszönöm előre is...

Üdv,

SIM

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.