Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
malvin1
tag
Igen.
már bent volt az én nem rögzitős STB-om kézikönyvében is;
fent van (volt?) az UPC portalon upc_digital_felhasznaloi_kezikonyv.pdf cimmel;
és bent van a Cisco-hoz kapott hasznalati utasításban is.
Mellesleg, ugy vagyok informálva - bár erre még nem találtam írásos bizonyítékot - hogy egy szóbeli szerződés megkötésekor (az ügyfélszolgálaton ugyebár ez történik), minden, a szerződést érintő lényeges feltételnek el kell hangoznia.
Na az, hogy abból a specifikacióból ami a honlapon van, már "a fele sem igaz", szerintem elég lényeges feltétel. Márpedig erről szó sem volt.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!