Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#118951) Jadro válasza Gambito (#118943) üzenetére


Jadro
veterán

Nekem ugyanez volt, de csak a wifis eszközökkel és a wifi sebességgel volt probléma. Kábelen nem csatlakozok semmivel, de egy teszt erejéig megnéztem mit produkál. Kábelen rendben volt minden. (Jelszintekkel sem volt probléma.) Reset megoldotta mindig a a lassulást, utána kb fél napig pedig villámgyors volt minden. Aztán kezdődött előről.

Kb egy hete vettem egy Asus routert és a Vodás kütyüt átraktam modem módba. Azóta folyamatosan rendben van a netem, hozza AX-es wifin a maximumot (300/20-as csomagom van) és elmúltak a problémáim. (kopp-kopp. :DDD ) Nálad vezetéken csatlakoztatott eszközökkel is baj van ilyenkor?

Szerk: Nálam a fekete csodabox van már, nem a fehér.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#118952) Gambito válasza Jadro (#118951) üzenetére


Gambito
tag

fekete nekem is, minden eszközön jelen van az anomália, természetesen wifis eszközökön jobban észrevehető( meghiusulnak a kapcsolatteremmtések)

(#118953) cintula187 válasza Gambito (#118952) üzenetére


cintula187
addikt

Fekete boxod van 500as nettel? Nekem ma reggel is azt mondták hogy azt csak gigabites nethez adnak.

Jadro: azt mondod érdemes külön routert beszerezni? A fehér doboz eddig jól szerepelt wifin is.

[ Szerkesztve ]

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#118954) woodworm válasza cintula187 (#118953) üzenetére


woodworm
veterán

Az az arris lesz, neki a cbn van.

(#118955) Piftuka válasza csiby222 (#118918) üzenetére


Piftuka
veterán

Jaaa, hogy a fehér "Connect Box"-on is azért világít folyamatosan mindegyik LED, mert ez is átesett egy firmware frissítésen... Köszi az info-t!

Olvasva a topic-ot, azt hittem, hogy csak a fekete modem érintett ebben.

No mindegy... este továbbra is lekapcsolom mindig. Aztán majd alkalmasint leragasztom egy fehér szigszalaggal.

[ Szerkesztve ]

"Aquila non captat muscas."

(#118956) nicu71


nicu71
addikt

"Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)"

Ezt írta ki a webes felület amikor ma a híradót akartam nézni,belépéskor.Mit lehet ilyenkor tenni?Hol töröljem? :D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#118957) pjen válasza nicu71 (#118956) üzenetére


pjen
félisten

Az app ban a tv szolgáltatások,extrák menűben.

(#118958) Rocoo


Rocoo
tag

Sziasztok létezik ,hogy egy weboldalt tilt a routerem ? ezt írja ki a weboldal : 403 Forbidden Céges telefonomon ugyna ez a weboldal mobilnettel ismán betölt gépen , saját telefononomon wifin tiltva van valamiért mi lehet rá a megoldaás szerintetek ?

(#118959) Intruder2k5 válasza Rocoo (#118958) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Ezt nem a routered tiltja, hanem maga a webszerver, lehet valamiért ki van tiltva az IP címed.

(#118960) cigam válasza Rocoo (#118958) üzenetére


cigam
félisten

Nem lehet, hogy a telefon VPN-el csatlakozik, és területi korlátozás/hatósági tiltás (IP tartomány szűrés) van az oldalon?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#118961) Rocoo


Rocoo
tag

hát megmondom őszintén nem igazán értek hozzá :/

(#118962) #82860288 válasza Rocoo (#118958) üzenetére


#82860288
törölt tag

Lehet geo blocking is.
Céges teló / laptop vpn-je sokszor más ország.

(#118963) Rocoo


Rocoo
tag

valami megoldás esetleg ? :O

(#118964) cigam válasza Rocoo (#118963) üzenetére


cigam
félisten

pl. áruld el a szerver nevét ami nem enged be. Sőt! A weboldal üzemeltetőit kérdezd meg. De hogy ne legyen teljesen offtopik:A routeren nézd meg a webszűrést/gyerekvédelem, vagy nem tudom most mi lett a neve menüpontot. (Nálam külön router van, és modem módban nincs ilyen menüpont).

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#118965) Jadro válasza cintula187 (#118953) üzenetére


Jadro
veterán

Nekem működik a dolog. Régebben volt ilyen anomáliám párszor mint most, de utána egész sokáig nem volt problémám a Connect boxos wifivel. Pár hete jött elő ismét kb a vodás firmware rátöltése után. Eléggé leromlott az oldalbetöltések minősége, pedig még így is 100/10 körüli sebességem megvolt, 7ms-os pinggel. Csak az egész olyan nyögvenyelős volt, folyamatosan töltögetett a Twitch pl. Így bukott ki nálam a probléma.

Egy hete viszont nem indítottam újra semmit és fullon hasít minden.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#118966) Gambito válasza Jadro (#118965) üzenetére


Gambito
tag

Hat igen, ismerős a dolog, csak hogy oldódott meg ?

(#118967) nicu71 válasza pjen (#118957) üzenetére


nicu71
addikt

a Vodafone mobil-app,vagy a Vodka -tv webes felületén? Égen -földön keresem de sehol nem találom - mondjuk soha nem találok semmit ,de ezt most tényleg :U

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#118968) Jackx válasza sb (#118863) üzenetére


Jackx
tag

Nálam is pont ugyan ez történt. Bridge módban használtam, mögé saját router van téve, és nekem kedd vagy szerda óta csinálja ezt, hogy ha elindul torrent kliens, egyszerűen lehal a net. A router érzékeli is a logokban ilyenkor a problémát: 'WAN Connection: ISP's DHCP did not function properly.'

Eszköz: Fehér CH7465VF
Hardver verzió: 5.01
Szoftver verzió CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-1-NOSH

(#118969) cocka válasza nicu71 (#118967) üzenetére


cocka
veterán

Mert megtévesztő. A weben (desktop platformon, csak hogy tuti legyen mire hivatkozok) betöltöd ezt:

https://www.vodafone.hu/bejelentkezes-myvodafone

Aztán az Ügyintézés gombra kattintva, ha bejött a felület, akkor rányomsz a TV szolgáltatásodra, elvileg ez az oldal címe:

https://www.vodafone.hu/otthoni-myvodafone/szolgaltatasok/

És amikor kilistázza a szolgáltatásaidat újra részletesen, akkor rányomsz a TV alatt az Extrák feliratra és azon belül Vodafone TV applikáció.

Azért baromság, mert folyamatosan csak az appról írnak a tájékoztató szövegek, de a listába simán bekerülhet egy PC-s böngésző is. Gondolom itt abból indulnak ki, hogy mindenki tabletezik meg mobilozik, de feltehetően egy laptop böngészőjét is felveszi.

Desktop környezetben persze nem fut az appjuk, de a tv.vodafone.hu igen és az azt betöltő eszközök is rákerülnek erre a listára.

Az Eszközök törlése link minden eszközt töröl a listából.

Ha viszont egyesével akarsz törölgetni eszközöket, akkor erre a Vodafone TV médiabox Selfcare appja ad lehetőséget. Elvileg utolsó oszlop, aztán le gombok az applistáig és ott lesz a Selfcare, asszem a 2. Itt hozzá is lehet adni új eszközt.

Hogy a Vodafone TV mobilapp biztosít-e erre lehetőséget, arról mást kérdezz.
Az appokra kompletten tojok, mert a 90%-a egy bughalmaz. Ebből kifolyólag nincs türelmem ahhoz, hogy elemezgessem miért is nem működik vmi az appokban, ha van rá kerülőmegoldás, simán használom azt és nem állok le anyázni a Play Store-ban.

(#118970) MadMancs válasza C0d3r (#118949) üzenetére


MadMancs
veterán

Na de itt van az a bizonyos ló meg az oldala.
Mivel mindenhol ezt ajánlgatják, és az auto csativálasztás is ezeken dolgozik többnyire, pont ezek lettek a terhelt csatornák.
Én azt tapasztaltam hogy 60 felett viszonylag üres a tartomány. Nekem saját router 112 re van belőve. Ott csak én vagyok. Bár nem tudom már CB esetén mik a lehetőségek, de érdemes az elérhető legmagasabb csatornák közül választani. És DFS legyen bekapcsolva, hogy egy arra kóvájgó radar ne zavarja a jelet hanem tudjon váltani ha szükséges.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#118971) AtHoS válasza cocka (#118969) üzenetére


AtHoS
nagyúr

"Az Eszközök törlése link minden eszközt töröl a listából.

Megváltoztatták a működését? Csak mert eddig ami be volt pipálva azt törölte...
És igen, böngésző is rögzítésre kerül. Lehet összesen 2 PC és 2 APP rögzítve, ezekből egy időben max 2 lehet egyszerre aktív streamelő

read-only mode on the forum

(#118972) gabor1974


gabor1974
tag

Sziasztok , 2 hónapja újított 1 éves hűségre, hol talalhatnam meg a szolgaltatàsok listaárát, hogy ha szeretném lemondani a tv s net szolgaltatást ki lehessen számolni a fizetendő kötbér összegét?

(#118973) Jadro válasza Gambito (#118966) üzenetére


Jadro
veterán

Írtam már: Vettem egy Asus routert ami most szórja a wifit, előtte meg modem módban ott van a Connect Box. Így most perfekt.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#118974) Vynx válasza Jackx (#118968) üzenetére


Vynx
tag

Nálam is ez van a frisstés óta, ahogy régebben írtam, fos az egész, nekem TP-Link router van (volt utána kötve, most router módban megy, így nagyából ok, torrentnél nem hal le) utána kötve, nem tudom, ha ASUS lenne mőgé kötve akkor is ezt csinálna-e. Még jó hogy van itt telekom optika, hűségem már nincs valószínű váltani fogok, mert ez így nem ok.

[ Szerkesztve ]

(#118975) cintula187 válasza Gambito (#118966) üzenetére


cintula187
addikt

Illetve. Az 5ghz es wifi is használhatatlan lett. Weboldalak is viszonylag lassan töltenek be.

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#118976) cintula187


cintula187
addikt

Mondjuk legrosszabb esetben összeveszem a szolgáltatóval és cserélik az eszközt de a firmware a fos akkor az sem oldja meg. Ha más is meg tud erősíteni abban, hogy modem módban értelmes routerrel megoldódik az ügy azt megköszönném.

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#118977) sb válasza Vynx (#118974) üzenetére


sb
veterán

Nálam Asus AX58U router van mögötte. Szerintem nincs sok jelentősége ha a frissítés előtt jól ment. A router bírja, a modem nem.

Áttettem én is router módban (maradat mögötte az Asus is), annyi változott, hogy kevésbé halt le talán 10-15MB/s tempó környékén. De sok kapcsolatra és magasabb átvitellel ugyanúgy megdöglött ez is, rögtön timeout-olt bármilyen böngészés közben. És terheletlenül is lassabb volt response-ra.

Szóval ennyit tud. Előtte a torrent maxon 60MB/s és csont nélkül ment a net is mellette.
Most meg 10, max 15MB/s és mellette még épphogy lehet netezni, lassú response-al. 20MB/s környékére meg vagy fel se ér vagy ha igen akkor meg megáll minden.
Apró eltérésekkel router és modem módban is ezt csinálja nálam.

És valóban nem lehet még a modem felületét se elérni... eddig csak akkor nem értem el ha lehalt a terhelés miatt. Tegnap a módváltáshoz már resetelnem kellett, mert 0 terhelésen sem tudtam elérni 15 perc próbálkozással.

Elolvasva a hsz-eket, a fekete box-al többeknél megy az 500-as normálisan. (Mondjuk torrentről talán nem olvastam konkrétan)
A fehér CB 5.01 pedig kuka gyakorlatilag.

(#118978) ggbuffon1897


ggbuffon1897
őstag

X.ker Pöttyös utcánál hajnal óta nincs szolgáltatás, esetleg másnál is?

egyébként tegnap tették fel a pontot az i-re a shopmarkos ügyfélszolgálaton, ahol a kislány minősíthetetlen hangnemben kezdett beszelni a látszólag kezdő kollégával, majd velünk is (mindezt jó félórás várakozás után, mert vmi sign in problémájuk volt) hűség lejárt, hosszabbítani 3k -val drágább lenne mintha én kötnék új csomagot (ezt az asszony hozta költözésnél) de az szerintük csalás..

van T már a házban, a múltkor meg is rendeltem ki is jött a szerelő, de az meg nem volt hajlandó a meglévő kábelen (állmennyezet, felette van elvezetve a bejövő) áthúzni, mert ha rángatta bent nem mozdult (az nem jutott eszébe hogy lehet nem koppra van kiszámolva hanem ráhagyással) így fúrni akart úgyhogy elküldtem, de már gondolkodok rajta h ettől a rohadt Vodától tényleg szabadulni kell bármilyen áron.

[ Szerkesztve ]

(#118979) Vynx válasza sb (#118977) üzenetére


Vynx
tag

Köszönöm a választ. Nekem is A fehér CB 5.01 van, még lehet megpróbálom cseréltetni feketére, ha nem lesz jó úgy se akkor váltás lesz.

(#118980) Jackx válasza Vynx (#118979) üzenetére


Jackx
tag

Itt a társasházban is van telekom mint alternatíva, cím megadása után elérhető a giga és 2 giga net, szóval gondolom optikai kábel van ide is bevezetve.

De a telekomot szívből utálom, én évekig használtam kertes ház övezetben. Mindig drága, lassú és problémás volt. Nekem eddig UPC-Vodafone nettel nem voltak komolyabb gondjaim, és ha most váltanék 500-ról 500-ra, kapásból havi 2 ezerrel lenne drágább. És nem feltétlenül lenne stabilabb, vagy probléma mentesebb mint a jelenlegi.

(#118981) Vynx válasza Jackx (#118980) üzenetére


Vynx
tag

Nekem meg pont fordított a dolog. Én voltam korábban kb. 10 évig telekomnál nekem semmi bajom nem volt vele, stabil volt, egy kimaradás se volt (UPC-nél viszont volt ez idő alatt egy pár + jött most meg ez a csodás Vodás frissítés is), pedig akkor még ADSL2+/VDSL vonalom volt. Csak azért váltottam UPC-re 2-3 éve, mert nagyobb volt a sávszélessége, akkor vette meg a helyi szolgáltatót errefelé, utána 1 évre rá építette ki telekom az optikát (gondoltam magamban ezt előbb is megcsinálhattátok volna, akkor nem váltok). Most meg majd megyek vissza. :K

[ Szerkesztve ]

(#118982) cigam


cigam
félisten

Még UPC-s időkben az oldalukon meg lehetet nézni, hogy az elmúlt pár hónapban mennyi forgalmat bonyolított a modem/router. Ez most is elérhető? Hol?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#118983) Rocoo


Rocoo
tag

albérletbe költöztem újpestre itt CBN Vodafone box van torrentnél nem seedel semmi a program , otthon még UPC connect box unk volt ott nem volt ilyen probléma + még egy bizonyos weboldal is blokkolva van ... :/

(#118984) woodworm válasza cigam (#118982) üzenetére


woodworm
veterán

Évekkel ezelőtt megszüntette a upc.

(#118985) sb válasza Jackx (#118980) üzenetére


sb
veterán

Nekem sem volt eddig semmi gondom.
Ráadásul itt nincs más. (A társasház előtt már van, de ide nem akarta senki beköttetni.) Úgyhogy most erősen remélem, hogy meg fogják oldani.

@Vynx
Kíváncsi vagyok sikerül-e így megoldani. Én is próbálkozok majd de annyi más van, hogy szerintem előbb lesz másnak tapasztalata a cserével. :)

(#118986) ztsoft válasza Rocoo (#118983) üzenetére


ztsoft
őstag

Megírnád azt a bizonyos weboldalt (akár privátba is jöhet), kíváncsi lennék rá.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#118987) Littoral


Littoral
aktív tag

Segítséget vagy tanácsot kérek a tapasztaltaktól vagy a hozzáértőktől.
Az analóg adás megszűnése miatt kértem egy médiaboxot az egyik mellék-tévénkre, tegnap hozta a postafutár. Azt a lehetőséget választottam, hogy összeszerelem én, meg is csináltam, nem volt egy nagy kihívás - látszólag. Összedugkodtam, beüzemeltem (SCART-csatlakozós régebbi tévé, amin eddig hibátlanul ment a kábeltévés cuccuk), telepítettem, ahogy a mellékelt leporellón leírták.
Igen ám, de hibásan működik a rendszer. A tévé bekapcsolása után alul az info-sáv megjelenik mindenütt, hogy éppen mi megy műsoron és mi következik utána, lehet léptetni, de egyes csatornákon nincs kép, vagy csak hang van, ami akadozva jön. Nagyjából a meglévő csatornák 70 százalékában nincs kép, van, ahol csak a hang jön, akadozva, ahol kép is jön, az is némelyiken akad. A manual-on azt ígérik, hogy összerakással együtt 20 perc múlva már élvezhetem a műsort. Hát igen, amelyiket, természetesen az általam szennyadóknak nevezett ilyen Izauratévék, meg hasonlók működnek hibamentesen az új egységgel.

Nagyjából ugyanaz a jelenség állt elő, mint tavaly nyáron, amikor még a régi médiaboxuk volt a "nagy" tévéken is, és a csatornák legnagyobb többségén "nincs jel" adás ment. Itt mondjuk nincs ez a felirat, de valahogy rögtön ez jutott eszembe.

Természetesen felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy azért lehet ez így, mert ő még csak a régebben meglévő két eszközt látja az ő rendszerében, ezt az újat még nem. Nem akartam vitázni vele, hogy akkor a már működő csatornák honnan tudják, hogy ott működni kell, a többi meg miért nem. Ma este újra belekezdtem, úgymond időt hagyva a készüléknek, hogy frissítse magát, ha akarja, de ugyanaz történik: a csatornahelyek nagy többségében az info-sávon kívül semmi nem jön, van, ahol hang, de az töredezve. Ugyanezen a kábelen jött azelőtt a normál módon élvezhető adás.
A "rövid" összefoglaló után kérdezem, hogy mi ez a jelenség? Tényleg megjavul majd varázsütésre, ha valaki jeleket rögzít a Vodafone rendszerében és a "mentés"-re kattint a menüben, vagy rosszul szereltem volna össze a cuccot és ez hat ki az összképre, stb.?

(#118988) cof válasza Littoral (#118987) üzenetére


cof
veterán

Jelszintproblémának tűnik. Analóg az nem volt érzékeny ilyesmire. Kábelezést nézném át, (3x árnyékolású koax kábel ajánlott a digitális adásokhoz) csatlakozókat, elosztókat, és modem jelszintet is. Ezekről ha dobsz be képet meg tudják mondani, hogy megfelelő-e a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#118989) kelly7


kelly7
aktív tag

Sziasztok
Bocs hogy nem olvasok vissza, de meg szűnt az analóg/digitális műsor szórás kábelen?
Csak info sáv jön be semmi más, másik szobában boxon természetesen semmi gond. Nem az enyém az előfizetés, ismerősöm kérdezi, aki hót buta hozzá, csak mondja hogy egy ideje nincs szolgáltatás kábelen. :N
Köszi

[ Szerkesztve ]

(#118990) cof válasza kelly7 (#118989) üzenetére


cof
veterán

Szüntetik meg mindenhol folyamatosan, igen.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#118991) kelly7 válasza cof (#118990) üzenetére


kelly7
aktív tag

Franko. És aki nem akar még egy bokszot bérelni az gondolom így járt..... :((

(#118992) cof válasza kelly7 (#118991) üzenetére


cof
veterán

Lehet bérelni csak CI+ modult is ha tudja fogadni a TV a digitális adásokhoz.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#118993) Toth_Jani válasza kelly7 (#118991) üzenetére


Toth_Jani
őstag

És aki lovas kocsival akar járni azt miért tiltják ki a belvárosokból? :)
Egyébként az új számlám mintha lenne valami hogy olcsóbb a Box vagy Kártya mint volt, és több csatorna jön be vele.
Persze ha elég volt az a húsz egynéhány csatorna akkor gondolom úgysem nézi csak háttérzajnak megy a TV.

(#118994) KEViN007


KEViN007
tag

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy az Arris HGW az Wi-Fi 6 képes eszköz?

(#118995) kelly7 válasza Toth_Jani (#118993) üzenetére


kelly7
aktív tag

Itt nem a lovaskocsiról van szó, hanem arról, hogy ne tereljenek már akaratomon kívül olyan plusz kiadások felé amit nem szeretnék fizetni. Igen, elég volt a pár csatorna, nyilván ezért nem volt ott boksz. Azt meg hagyjuk már hogy a koaxon szolgáltatás elavult. Anyuméknál évekig upc volt. Mióta meg vette a voda egy fos lett ezért is váltottak pl. Mondjuk ez nem ide tartozik, csak eszembe jutott. :)
Nah továbbítom a jó hírt......

(#118996) cocka válasza kelly7 (#118995) üzenetére


cocka
veterán

Pedig nekem is ez volt itt a konklúzióm az elmúlt kb. 2 évben, hogy a folyamatos szolgáltatás-faragás és "újítások" által nemcsak elvettek, de extra költségeket is okoztak az ügyfeleknek.

(#118997) ggbuffon1897


ggbuffon1897
őstag

Sziasztok,

Az normális hogy valami központi hibára hivatkozva se tv se internet egy napja? És majd természetesen smsben értesitenek ha megjavították a szolgáltatást..

Röhej az egész banda

(#118998) nicu71 válasza cocka (#118969) üzenetére


nicu71
addikt

Köszönöm,hát soha nem találtam volna meg .Érdekes hogy egy desktop felület sem volt feltüntetve a csatlakoztatott eszközöknél,csak a házban levő két telefon, és külön-külön tényleg nem lehet törölni.De nem is kellett.Simán megengedte a webes felületen is a behatolást.Úgy látszik,jobb belátásra tért.A rinyálást annak tulajdonitom hogy a süti-anomáliák miatt beállitottam hogy bezáráskor törölje a sütiket.Így viszont mindig be kellett jelentkezni,na ez nem tetszhetett neki/ugyhogy most majd néha kézzel törlöm majd a sütiket. :U

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#118999) LouiS22 válasza KEViN007 (#118994) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem. Ha ilyesmire vágysz, akkor saját routert kell venned és bridge módban a HGW után kötni.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#119000) LouiS22 válasza ggbuffon1897 (#118997) üzenetére


LouiS22
veterán

Normális, nem 100% a rendelkezésre állás (lásd szerződésed). 72 órájuk van javítani, ezt követően tudsz kötbérigénnyel fellépni (lásd szerződésed).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.