Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51) petne válasza Snoop-y (#50) üzenetére


petne
őstag

Én szívesen felelnék érte... mivel tudom, hogy ettől lesznek elégedettek az ügyfelek, meg a cég hírnevének is jót tesz, ami sajnos ügyfélszolgálati oldalról elég gyér és nem véletlenül.

"A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni."

A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémák már ezerszer lett jelezve általam is, meg a POLIfórumon is és az elmúlt évek alatt sajnos túl sok változás nem történt. Jön egy bonyolultabb ügy, a hivatalos csatorna meghal és az ügy intézése megreked, az ügyfél meg egyértelműen anyázik meg fordul a homárhoz stb. :(
A hivatalos válaszidőt nem kellett volna megemlíteni, mert sajnos sokszor kicsúszik a cég... itt főleg a 30 napos e-mailes, vagy postai úton történő válaszidőre gondolok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.