Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-17 21:43:19

LOGOUT.hu

PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.

A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78251) opr válasza KaitouP (#78250) üzenetére


opr
veterán

Hat, nem. Igy belegondolva, kolthettem volna tobbet matracra En is. Par ezer dollaros matracokban ugy hallottam elofordul, hogy van 1-2 raketaveto, most pont jol jott volna. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#78252) Xaels


Xaels
félisten

Beengedett a D2R Beta.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#78253) syler123 válasza KaitouP (#78245) üzenetére


syler123
veterán

Meg is nézted mit linkeltek? A kettőnek más a leírása, az egyikben szerepel a ps5, Trigger effect és és a rezgésnél is haptikus az ikonja. A másiknál PS4 szerepel és DUALSHOCK 4 vibration... se trigger se semmi...
Szerintem ő is tudja mit jelent a Cross Gen, kérdés, hogy a store-nál is tudják-e...

[ Szerkesztve ]

(#78254) KaitouP válasza opr (#78251) üzenetére


KaitouP
Topikgazda

:DDD :C

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#78255) KaitouP válasza syler123 (#78253) üzenetére


KaitouP
Topikgazda

A cross-gen bundle az cross-gen bundle, nem lehet máshogy értelmezni. Hogy a Store-ban hülyeséget rögzítettek, az más kérdés. Ezért is mondtam, hogy eresszen meg egy levelet a rendkívül segítőkész supportnak az eset tisztázásának céljából.

[ Szerkesztve ]