Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fekeandras
őstag
Minden kocsinak "jót tesz" lehet szívó vagy feltöltött, dízel, benzines vagy éppen gázos.Tök mindegy.
Sógorom a mindössze 61 lovas Lupo3L -t hajtotta meg így egyszer.Annyit tudni kell a kocsiról, hogy eco módban 1500ford./perc-nél elvált az automata váltó.Ezért ott szinte 99%ban kímélő fordulaton megy a motor 1000-1400között.Ezért könnyebben le is rakódik benne minden szutyok (kipufogó).Budapestről indultak Győr mellé egy esküvőre, persze szokás szerint késésben voltak.Autópályán sikerült behozniuk az elveszett időt.Nem mondom meg mennyivel mentek de aki ott élőben látta végigsöpörni a belső sávban a kis egérkamiont az szerintem azóta is ezen röhög .Elmondása szerint már hazafelé vezető úton sokkal erősebnek érződött a kocsi.Kiégett a lerakódott korom a kipuff.rendszerből a turbó geometria is helyreállt stb... Egy 150-200lovas autóban nem veszed észre azt a visszakapott néhány lóerőt de egy 60lovas kocsiban jobban feltűnik.Szóval egyetértek vr6 -al.Néha ráfér egy kis kiégetés.De csak ésszel és minden esetben vissza kell hűteni a motort.Tartós komoly terhelés után járatni kell alapjáraton kicsit.Igen, még a szívó benzinest is.
[ Szerkesztve ]