Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15451) FoBCRaistlin válasza Kickass (#15450) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Mondasz valamit, de ott még a kompik is elmehetnek tátába nem?
Amennyire jó az a kettős feltöltés annyira sok és egyben költséges hibája lehet...

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#15452) Kickass válasza FoBCRaistlin (#15451) üzenetére


Kickass
őstag

a komp? mondjuk en abszolut laikus vagyok de kulso behatas vagy mokolas nelkul azert eleg nehez hazavagni egy kompot....ha csak nem szeria/gyartasi hibas

meglatjuk + hibaforras az teny, de az emisszios normak miatt nem nagyon van mas ut jelenleg, most nagyon ugy nez ki a nagykobcentis szivomotorknak lealdozott, eu-ban legalabbis

[ Szerkesztve ]

(#15453) FoBCRaistlin válasza Kickass (#15452) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

bocsi, kompi alatt a kompresszort értettem :)

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#15454) Kickass válasza FoBCRaistlin (#15453) üzenetére


Kickass
őstag

ja ugy man igen :DDD

(#15455) k. válasza FoBCRaistlin (#15449) üzenetére


k.
őstag

Ha azt nézzük, hogy nyugaton egy ilyen autót azért átlagosan 5 évig használnak-és lehet, hogy sokat mondtam- akkor egy TSI nem fog beállni. Az, hogy 10 évesen mi lesz, meg nem érdekli a gyárat.

(#15456) Balupapa válasza dízelracer (#15447) üzenetére


Balupapa
senior tag

[link]

a chevy megcsinálta

VR6: igazad van, a magyar paraszt dizelt venne, a buta paraszt meg benzinest vagy a szopó roller hibridet ;]

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#15457) FoBCRaistlin válasza k. (#15455) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag