Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FoBCRaistlin
őstag
Mondasz valamit, de ott még a kompik is elmehetnek tátába nem?
Amennyire jó az a kettős feltöltés annyira sok és egyben költséges hibája lehet...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Kickass
őstag
a komp? mondjuk en abszolut laikus vagyok de kulso behatas vagy mokolas nelkul azert eleg nehez hazavagni egy kompot....ha csak nem szeria/gyartasi hibas
meglatjuk + hibaforras az teny, de az emisszios normak miatt nem nagyon van mas ut jelenleg, most nagyon ugy nez ki a nagykobcentis szivomotorknak lealdozott, eu-ban legalabbis
[ Szerkesztve ]
FoBCRaistlin
őstag
bocsi, kompi alatt a kompresszort értettem
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Kickass
őstag
ja ugy man igen
k.
őstag
Ha azt nézzük, hogy nyugaton egy ilyen autót azért átlagosan 5 évig használnak-és lehet, hogy sokat mondtam- akkor egy TSI nem fog beállni. Az, hogy 10 évesen mi lesz, meg nem érdekli a gyárat.
Balupapa
senior tag
a chevy megcsinálta
VR6: igazad van, a magyar paraszt dizelt venne, a buta paraszt meg benzinest vagy a szopó roller hibridet
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
FoBCRaistlin
őstag
Ok, csak engem személy szerint, meg még a nép jelentős százalékát nem az új állapota érdekel, hanem pont a 3-5 évesé. Ami lehet, hogy pont alattam fog hamar megállni.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
troland26
őstag
sziasztok
van nekem egy Seat Ibizam és vettem egy ilyen felnit hozzá [link] az lenne a kérdésem , hogy a középrészt mivel tudom leszedni ? Gondolom , hogy azon a kis lyukon kell benyúlni és lepattintani , csak nem szeretném eltörni a műanyagot . Szerintetek hol lehet ilyen középrészt vásárolni ?
k.
őstag
Ez igaz, és totálisan igazad van, de ti már az a kategória vagytok-ahogy én is az leszek egy ideig, tehát nem sértésből írom!- akik már általában-nyugati szemmel!- a másodvonalbelben helyekzednek el. Tehát nehezen hiszem, hogy nekik terveznék az autókat. Ahogy pl a merciknél is mi volt? Megvette az ember a 20 millás S mercit, kb 5 éves koráig nem kellett rá költeni, aztán pedig rászakadt az ég. Az, hogy aztán az x. tulajnak sokba kerül, már nem a gyártó baja. Vegyél újat, ez a lényeg.
dízelracer
senior tag
Hát ja. Én mondjuk ennél is tovább mennék. Egyenesen 2hengeres motort fejlesztenék mint a Fiat. Mondjuk ez csak idő kérdése előbb utóbb az összes autógyár ráeszmél majd, hogy teljesen felesleges 4hengeres motorokat rakni kisautókba. Szerintem egy 800ccm-s soros két hengeres TDI motor telitalálat lenne a Fabia/Ibiza/Polo trióhoz. Viszonylag tré hangja lenne az igaz viszont városban klímázva simán elgurulna 4liter alatt. Jobb hatásfok kisebb súly és alacsonyabb légszennyezés. Én simán beraknám a seggem egy ilyen varrógép motoros VW Polo-ba.
(#15461) FoBCRaistlin válasza dízelracer (#15460) üzenetére
FoBCRaistlin
őstag
Azonnal cserélném Luigit egy 0,8-ra
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
VR6-Fan
veterán
kéne már egy web cam a tűzfalra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dízelracer
senior tag
Webcamról jut eszembe: http://live.raceworld.hu
tomcsi23
veterán
Je.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
már majdnem úgy kormolt mint egy jobb dizel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dízelracer
senior tag
Ilyenkor kapja a kaját rendesen.
VR6-Fan
veterán
mint minden kocsi teljes terhelésen eldúsít, de meddig bazzeg 8-ig ?!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dízelracer
senior tag
1000+ lónak kell a kaja...
tomcsi23
veterán
Egy-egy ilyen menet horpasztja a tankot rendesen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Pont tegnap olvasgattam a veyron adatait ott is szerepel, hogy 408 km/h ás tempónál 100km-en 100liter üzemanyagot fogyaszt.
De mondjuk 15 perc alatt megtenni 100km-sem rossz érték.
Valamit valamiért.
Renault power
tomcsi23
veterán
Fél órát alig bírna a tankom.
Veyroné mekkora lehet?
Kb 3 napi hidegélelemmel kell elmenni tankolni is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dízelracer
senior tag
szerintem negyed óra húsz perc már veszélyes lehet ilyen tempónál. Egy hosszabb autópályás menet után taperold le a gumidat mennyire melegedett fel. És az csak 130-140km/h. Az meg nevetve tatja a 350km/h-s "utazót". Az oké, hogy ezek speciális összetételű abroncsok meg és direkt ilyen igénybevételre lettek tervezve de a fizikát nem lehet megbaszni. Micsoda terhelést kaphatnak azok a szerencsétlen gumik. Nyomás is jócskán felszökhet bennük.
Veyron. Áhh, csak a baj van vele. Nem kéne.
rob210
nagyúr
Én az árát szeretném megkapni.
Egyből megoldódna minden gondom de még a családomé, is.
Egyébként nézegettem milyen gumik vannak rajta mert én is pont ezen agyaltam, hogy az f1es kocsik mennek ilyen tempóval és azokon milyen "sűrűn" kell gumit cserélni, pedig a pálya felülete tisztítva van.
Renault power
rob210
nagyúr
Én 60 km-ig bírnám a versenyt.
Amikor megvettem a renó düdüt ahogy a gyerek mondja
LE is merevedtem a kutnál, hiszen egyszer élünk alapon teletankoltam 60Liter az állam leesett. Igaz utánna 2 hónapig jártam vele
Renault power
tomcsi23
veterán
Ahogy nézem, olyan, mint az enyémen. Valahogy éreztem, hogy nem a gumi a gyenge láncszem.
Mod: amúgy f1, meg ez nem azonos. F1 teljesen versenygumi, a Veyron meg "utcai".
(#15475) rob210: 62 lityit már tankoltam én is, és még lötyögött benne valamennyi.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
FoBCRaistlin
őstag
Nos Uraim lassan tövig kell bevennem a brokit...
Tegnap az ablaktörlőm kb 30 sec alatt ért el végig majd vissza...
Hétvégén tudom talán megnézetni ismerőssel, de semmi jóra nem számítok...
Addig is gondolkodtam ilyen vízlepergető kezelésen, de 6K-t kérnek érte, és lehet, hogy városban a hajamra kenhetem...
Ha beviszem seat szervizbe, gondolom csak a megnézés sem lenne 2 Ft?!
Remélem nem a motorom ment el, mert akkor csúnyát teszek
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tomcsi23
veterán
Hát legalább annyi, hogy a héten nem várható eső.
Azért csak lehet kérni egy árajánlatot, nem? Nincs ott valaki, aki ránézne?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
FoBCRaistlin
őstag
Sajnos a veszprémi elég unszinpatikus társaság :S
Sajnos annyi rosszat hallottam már a szervizektől, hogy nagyon nem szívesen viszek oda semmit.
Múltkor pl egyik ismerősömnek gyújtógyertya szettet cseréltek a diesel fordban. (ez máshol történt).
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
rob210
nagyúr
Miért nem veszel bontóban egy motort?
Kicseréled és csókolom.
7-8 ezerből meg lehet oldani legalábbis itt Pesten.
Renault power
tomcsi23
veterán
Nem rajongok én sem a hivatalos szervizekért, szerencsére erre akad normális maszek, aki azért érti is a dolgát.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
100l ha jól emlékszem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
..és akkor van belőle Super Sport változat is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
FoBCRaistlin
őstag
Kihúzom hétvégéig, és kanizsán ismerős szétkapja kipucolja, bekeni. Aztán ha nem használ, akkor motorcsere... újat tuti nem veszek 40+K-ért
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tomcsi23
veterán
Olajcsere, szűrők cseréje (levegő, olaj, benzin) megvolt. Minden rendben, yupi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dízelracer
senior tag
tomcsi23
veterán
Nem semmi fószer lehet.
"…ritkán veszem el a gázt, inkább fogalmazzunk úgy Mentem én kinyílt motorháztetővel 212-vel…".
"Erőben tudtok még hova fejlődni? Lehet még ezt az 1000 lovat fokozni? Van még
értelme?
Az autó ~70%on működik, nincs túlterhelve a motor jelen pillanatban.".
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
AMD Power
titán
Ezekről mi a vélemény/tapasztalat?
SEAT CORDOBA 1.4 Stella Dream
Bár nekem inkább az 1.6 kéne ebből.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
dízelracer
senior tag
Ismerősömnek ugyanez a motor ketyeg az Ibizájában. Meglepően kulturált járású halk motor csak rettentő gyenge. Olajat abszolút nem eszi. Ibizában télen 8litert kajol városban az szerintem teljesen jó egy ilyen őskövület motortól. Ja, 1.4-be nem nagyon van klímás. LPG-t bele 'oszt gyihhá...
AMD Power
titán
Kollégámnak is ilyen moci van a 2001 Ibizájában. De tényleg gyenge! Azért is nézem inkább az a 1.6 ebből. Fogyasztásban sok differencia nem lehet köztük.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Papabear195
tag
Üdv!
Én egy 2000-es évjáratú 1.6-os Cordoba-t hajtok, tapasztalataim szerint van egy pár nyűgje ennek a típusnak: kuplungszerkezet, elektromos ablakemelő, trafó gondok. Sajnos az enyémnek ezeken kívül más bajai is voltak, de azokat a hanyag előző tulajnak köszönhetem, aki többet költött az optikai dolgokra, mint az autó karbantartására. Viszont az előbb felsorolt hibák a fórumok (és saját tapasztalat) alapján előbb vagy utóbb előjönnek.
Az autóról általában elmondható, hogy kemény a rugózása, de a rajta lévő 205-ös kerekekkel nagyon jól fekszi az utat. Elöl nagyon jól el lehet férni benne, én 195 cm és 125 kg vagyok és kényelmesebben elférek benne, mint a munkahelyemen használt 2-es Focusban, igaz mögöttem már nem nagyon van hely. A menetdinamikája nekem elég, fogyasztás úgy 7 körül alakul (igaz én keveset használom városban, és nem taposom szét).
AMD Power
titán
A fogyasztása elég barátságos... de ezek a hibák főleg a kuplung elég riasztó. Mondjuk a 1.6 75 lovas moci nem lehet egy villám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Papabear195
tag
A fogyasztás nekem is nagyon bejön, de hangsúlyozom, hogy a sebességhatárok betartásával hozza a 7-es átlagot.
Megvétel után én egyből kuplung szerkezet cserével kezdtem, ha jól emlékszem 60 rugó körül mozgott szervizzel együtt. Ha szerencséd van kifogsz egy olyat amin már végrehajtották a cserét(pl. én is árulom ).
A többi hiba ablakemelő, trafó lóvéban nem vészes csak idegesítő. Az ablaknál az üveget tartó pöcök törik el egy idő után (Octáviákat, Golfokat, Borákat is érinti), ami pár ezer forintért pótolható, de a szervizek egy része az egész szerkezetet cseréli (feleslegesen), az meg jóval drágább. A trafó 15 000 Ft körül volt ha jól emlékszem, de annak a meghibásodása is idegborzoló volt: a kocsi esős nyirkos időben fogta magát és megállt.
Egyébként az 1.6 motor tartós darab, elég jól mozgatja a kasznit, és ehhez szét sem kell pörgetni, pl. a már említett 1.6-os II. Focus-nál sokkal jobban megy, igaz valamivel hangosabb is.
[ Szerkesztve ]
tomer74
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy problémám, hát ha tud nekem segíteni, mi lehet a baj.
Az autó egy Vw polo 6n2-es.
Amikor a kocsit lezárom a távirányítóval, az ajtók lezárnak az index-ek felvillannak, de a jobb oldalon égve maradnak a index lámpák. ???
tomcsi23
veterán
Hm, egyébként jól működik az index, ill. vészvillogó? Esetleg a zindexrelé szórakozik.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
zoo8800
veterán
Ilyen motor (a hengerenkénti injektoros) van a Golfomban. Nem egy rakéta, de pörgetni se kell, amit tud, azt alacsony fordulatom leadja. Ingadozhat az alapjárat, ez gyakori hiba ezeknél. A fogyasztás nekem 9 liter városban, könnyebb lábbal reális a 8 liter. Ez a moci is termel egy kis kapuccsino habot az olajbeöntőhöz, nem kell megijedni. Olaj, víz nem fogy belőle.
A típust nem ismerem közelebbről.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
vicces
addikt
parkfény maradt bekapcsolva - az index kart mindig közép állásba hagyjad.
jobb index jobb parkfény, bal index bal parkfény
:)
tomcsi23
veterán
Az nem a helyzetjelzőt hagyja világítva
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia