Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Jobb első ajtózárban a mikrokapcsoló feladta, ez kell nekem? Golf 4 Variant 1.9 SDI AQM 2003, központi zár van, de távirányító nélküli, 6X1837014G és C végű cikkszámon találtam balkormányoshoz
Esetleg inkább próbáljunk meg egy ilyen mikrokapcsolót beforrasztani?
Szerk.: közben rátaláltam az ablakemelok.hu-ra, kérek egy árat tőlük...
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ez nem fog többé lekopni.
kk831228
addikt
Egyik haver vett egy 2008-as A4 - et multitronic-al, kìváncsi leszek mekkora "suckscooter" lesz... 🤔 Pròbáltam volna lebeszèlni a multiról, de mèg fiatal ès naìv, ès remèlem van sok fèlretett pènze...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
L1ZRRR
senior tag
Mágus, neked sincs ötleted, hogy mi generálhatja, a hátsó középső légbeömlő felőli elektromos sípolós hangot?
Felveszem majd, délután.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
K Norbi
addikt
Elég ha mikrokapcsolót cserélsz [link] nekem a két első kifeküdt.
Amit (#144652) Mágus2 linkelt én is ilyet vettem. Ez fasza
MunezXBK
nagyúr
Nincs azzal baj, ha nem hanyagolják el.
kk831228
addikt
Kiderül... Egy tesztkört mennem kell vele...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
i-sti
senior tag
Más lehetősége sem volt nagyon.
Dízel oldalon csak a 240+ lovas 3.0 kapott S-tronic váltót.
Benzin oldalon pedig a 210+ lovas 2.0 TFSI Allroad kapott S-tronicot, illetve a 3.0 és 4.2 szerepel még S-tronic és multitronic.
Nekem valamiért úgy rémlett, hogy még létezett a B8-hoz a Tiptronic váltó, de wikipédia szerint nem.
Novum Forum Siculorum
i-sti
senior tag
Nem értem, hogy ugyanarra a motorra miért van 2 különböző termosztát ha csak hajtásláncban tér el.
A quattro-nak amennyire ÉN TUDOM semmi köze nincs a motorhoz.
Ami aggaszt, hogy az enyémben ami kellene legyen az 8 szárnyas, amit most szereltek be abban viszont csak 7 van.
Nem tudom ez mennyire befolyásolná a keringetett víz sebességet, térfogatát.
Érdemes e miatt újra megbontani mindent vagy nyugodtan lehet így használni, és majd 60 ezer múlva jobban vigyázni?
Novum Forum Siculorum
#89874944
törölt tag
Tegnap megállt a tehén, mint a szög Menet közben, gurultam gyök2-vel, egyszer csak leesik a fordulatszám nullára, karácsonyfa a műszerfalon, check engine... utána már nem indult be, csak tekert az önindító mint az állat. Hibakód szerint nincs gázolaj... szerelő azt mondta lehet nagynyomású, a nyomás érzékelő, a railcső lyukas, meg még száz dolog.
Mit nézessek még át ezen a szaron? Injektorok meg tűzkarikák biztos. Turbó? Be lehet nézni könnyen a lapátokhoz, vagy ki kell szedni?
Mágus2
Közösségépítő
A tankban nyom a pumpa? Nem muszáj, hogy a magasnyomású legyen. A gázolajszűrő mikori?
Egy gyors ellenőrzés és tudni fogod. A magasnyomásúban van egy szelep, 2 thorx csavar fogja, azt kiveszi a mester, ha van benne fémreszelék, akkor rábasztál. 6 injektror magas és alacsony nyomású pumpa, 2 rail + érzékelők és csövek. Ha ott tiszta, nem a magasnyomású rendszerrel lesz a gond.
Mágus2
Közösségépítő
#89874944
törölt tag
Nem tudom, hogy tol-e a pumpa, este 6-kor már csak hibakódot olvastuk ki, aztán otthagytam. VCDS kiírja a tankban a nyomást vagy csöveken kell nyomást mérni?
Szűrőt fél éve cseréltem.
Köszi megkérdezem a mestert
pont van elég gázolaj benne
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az alacsony nyomású részen nicns nyomás érzékelő a rendszerben, oda mérőórát kell beiktatni, ha a nyomást akarod mérni. VCDS csak kapcsolgatja a pumpát, lehet hallgatózni a tanknál, ha már el sem indul, akkor megvan a hiba.
#89874944
törölt tag
A szíj szakadt el, ami a nagynyomásút hajtja. Úgy, hogy már ez cserélve volt Milyen gyakran kell ezt cserélni?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
100k km fölött már cserélni kell. Az ha az a szíj szakad, nem történik semmi baj, kap egy másik szíjat, helyre időzítve és megy tovább.
#89874944
törölt tag
Nah akkor nem csoda ha megadta magát. Most van benne 290. De legalább nem többszázezer lesz Milyen szíj vagy egyéb van ebben amit még kell cserélgetni? Hosszbordáson kívül.
Mágus2
Közösségépítő
Más nincs, ez a két szíj van rajta, meg hátul 4 méter lánc.
Összes folyadékot mindenben. Bármi hiányzik, tölteni, cserélni.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
Fasza. Még a felső két láncfeszítő csere is tervben van. Még valamit érdemes megnézetni?
Motorolaj már megvolt. Fagyállót, fékolajat már megvettem. Diffi van még, ugye?
DPF még benne van. Elég alacsony volt a telítettsége fél éve, amikor néztem. Talán 20 gramm.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
DPF milyen? Meg van még benne? EGR tiszta? szívósorok? Turbóhoz tartozó levegő csövek csatlakozásainál taknyol? IC nem lyukas? Van azon mit nézni, csak bírjad fizetni.
Váltó, motor, szervó, difi, fék olaj, fagyálló, klíma töltet.
20g az a sima vagy már a bennragadt korom?
Olajra el lehet annyit tapsolni, amennyiért itt az arcok komplett autókat vesznek.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
Nah ezzel a listával elleszek egy ideig köszi
Az EGR-t, szívósort megnézni nagy munka? Ha fél napos meló, akkor lehet jobban járok egy dióhéjas tisztítással (levétel nélkül)
Váltóban valószínűleg citrom csere lesz, azzal együtt megy a friss olaj is.
Szerintem ez már a bentragadt, de az elmúlt fél évben nem akart regenerálni, pedig 6 ezret mentem, amiből rengeteg pálya volt, 150-el.
Jah igen, a szervó és a klíma is megvolt már Szervóban 6-szor cseréltem egymás után, hogy kimossam a piros szart ami benne volt...
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ha lent a váltó, cseréltesd a vezérláncot. Ne fizesd a munkát 2x, utána 300k km-ig nem fog szólni a lánc. Tudom, +1000 euró, de ha gondmentesen akarod használni, később meglátod, hogy igazam volt.
Mit akarsz ott diószórózni? Két műanyag darabot levesznek, kipucolják és mehet. Nem TÉJESI ez.
Vidd el váltóshoz, de csak a váltót. Én kiveteném egyben az egészet és csak a váltót vitetném váltóshoz, addig a motorn tudnak cserélni mindent, amit ilyenkor kell.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
Hát a váltót kifejezetten váltóshoz akarom vinni Lehet ott nem csinálnak vezérműlánc cserét.
atos19881101
senior tag
Mi a baja a váltónak?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
#89874944
törölt tag
Nem TÉJESI ez. Akkor ez lesz
Ja, végülis úgy megoldható a váltó plusz lánc. Megnézem a malacperselyt
atos: nem vált már olyan finoman. Kicsit ránt, ha hideg. De ha padlózom akkor még finoman kapcsolja. Meg ha gurulok, és nem elég finoman taposok a gázba, akkor üt egyet. Még most akarom megcsináltatni, amíg nem megy teljesen tönkre.
[ Szerkesztve ]
morfondőr
őstag
DSG? Hidegen én sem mondhatnám, hogy olyan nagyon finom a kapcsolás, de csak akkor, ha nagyon lassan, óvatosan gyorsítok, viszont ha jobban rálépek a gázra, akkor pakolja felfelé szépen. Viszont ütéssel, rántással még nem találkoztam. Néha hallok 1-1 kattanást is lefelé váltáskor szintén hidegen, de nálam a lendkerék kezd már csörögni kicsit (szintén csak hidegen), nem lehet, hogy a lendkerék adja a hangot?
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
atos19881101
senior tag
És ez biztos citrom?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Danex
addikt
Ha citromot írt akkor az nem nagyon DSG
#89874944
törölt tag
Ez sima bolygóműves. Ja, csak akkor ránt, ha lassan gyorsítok, 2ezer alatt. Ha megtaposom akkor tök sima.
atos: hát aztat mondták a szakik Egyéb ötlet?
[ Szerkesztve ]
morfondőr
őstag
Nem vagyok még tisztában az itteni terminológiával teljes mértékben!
De amit leírtam, az még vállalható, vagy erősen kell gondolkodnom a javításon? Lendkereket akarok a közel jövőben cserélni, nem tudom, hogy a váltót érdemes lenne-e bolygatni, vagy pont a lendkerék hibája miatt "rakoncátlankodik"?
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
atos19881101
senior tag
Szeleptömb?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
molnarpeter
nagyúr
&K Norbi: köszönöm az ablakemelok.hu is ilyet árul, közben válaszoltak is, be tudják szerelni, de még mérlegelem, hogy akarok-e forrasztani, hogy spóroljak Begurul-kigurul megvárható cserére 14k-t mondtak.
#89874944
törölt tag
hát remélem hogy nem. Szeleptömbre 200 - 600 ezret írnak. Egy citrom felújítás megvan 100-ból.
Mágus 450 ló Én nem gondolkoznék rajta...asszonynak 2 tábla Merci és el van intézve
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
atos19881101
senior tag
Mikor az én szekeremen mókolták a váltót, akkor rákérdeztem, mennyire haldoklik a tiptronicban a szeleptömb. A guru azt mondta, nem szokott... bízzunk benne. Viszont a pumpát érdemes cserélni benne, illetve egy két kisebb alkatrészt is, amire a váltószerelő csak annyit mondott: Ha ez a kis szar eltörik, megáll a kocsi.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Speeedfire
nagyúr
Váltóolajat honnan szoktatok venni? Simán be kell menni a kereskedésbe és kész?
Leon m1 1.8t aug-hoz hány liter kell? Kuplung csere előtt állok, és gondoltam ledobatom a váltó olajat is akkor.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
#89874944
törölt tag
Mit cseréltek a tieden? Mennyibe fájt?
Speeedfire: Váltó - szervóolajból csak gyári. Egedi Albertet keresd fészen. Pohunál is lehet, csak ott kétszer annyi.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Volt néhány bizbasz a váltóban, ezeknek nem tudom mi a neve + olajpumpa + hátramenet kuplung + szűrő, olaj, tömítés. Illetve mikor mentem vissza olajfolyással, kapott még egy új fedelet is.
260körül volt ha jól tévedek
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
#89874944
törölt tag
melyiknél voltál?
Qru
MODERÁTOR
A túl sok off miatt takarítottam ha már ilyen nagy az érdeklődés.
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Kereskedés alatt én is a gyárit értettem.
Közben tomcsi írta, hogy be tudja általában szerezni a bárdi/unix is ezeket.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
atos19881101
senior tag
Balatonfűzfő
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#144693) molnarpeter válasza Speeedfire (#144691) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Náluk is ugyanannyi, mint amárkáakernél, 10-20Ft differencia volt múltkor.
K Norbi
addikt
grizlisandor
addikt
Kicsit off, de talán ide tartozik.
Havernak mutattam a Sharant(katt) és mondta, hogy ezek 7 személyesek és hiányzik belőle a hátsó 2 ülés és így nem fog átmenni a műszakin, ha a forgalmiba 7 személyesnek van titulálva. Ennek van valóságalapja?
Igen, ha a forgalmiban 7 személyes, akkor a vizsgán is ott kell lennie a 6. és 7. ülésnek.
grizlisandor
addikt
Köszi, akkor gondolom ha ott vannak a rögzítések, akkor 7 személyes.
(#144698) molnarpeter válasza grizlisandor (#144697) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
A hirdetésben 5 fős. Forgalmit meg kéne nézni.
(#144699) SeniorTilla válasza grizlisandor (#144697) üzenetére
Mindegyik 6 vagy 7 személyes, tehát a fizikai hely megvan a leghátsó sornak is.
Ez a nem mindegy: Ha 6 személyes, akkor nem lehet 7 ülést bele tenni, mert a középső ülések karfásak és oda is csak 2 fér egymás mellé. Ha 7 személyes, akkor szerezz két ülést leghátra, plusz típusmódosítás vagy mi a frász kell hozzá és KPM vizsga. A TDI-t én 7 üléssel használom, de 5 személyes a forgalmiban, múltkor le akartam 7-re vizsgáztatni, de ez az engedély kellett volna. Hagytam a francba az egészet:
1, ez nem az a típusú autó, amit gyakran megállít a rendőr
2, ha 7-en vagyunk, abból általában 3-4 gyerek, ők meg félnek számítanak, szóval kijön az 5 személy
ui: megézted már személyesen a vasat?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.