Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Gabben73:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ArthurShelby
addikt
Lehet így is előzni, hogy meggurítjuk (csináltam már én is ilyet), és utána nekifutásból előzünk, de ez már koránt sem ideális, erre mondják szerintem, hogy gyenge autó.
Lehet a meggurítás fejleszt, nyilván nem hátrány a jó ütemérzék, de ez csak egy szelete a vezetésnek. Én inkább azt mondanám, hogy egy gyenge kocsiból egy jó sofőr többet ki tud hozni.
Egyébként ahogy tudom a szembe jövő autó sebességét a legnehezebb megbecsülni, ezért tud balesetveszélyes lenni az előzés.
Viszont azzal nagyon egyetértek, hogy néhányan az autópályán nem tudnak sávot váltani. Ott át kell úszni a másik sávba, nem a kormányt rángatni. A másik vesszőparipám, hogy nem indexelnek visszafele az emberek.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat