- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
- bambano: Bambanő háza tája
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsimano
őstag
megkerdeztem 4 auto villamossagis szervizt, hogy lecsekkoljak-e a szolenoidok aramellatasi goindjaimat de senki sem votl hajlando ra
-
Carlytoo
senior tag
válasz
RohamDroid #94747 üzenetére
Problémát még nem olvastam róla. Mint minden, ez is lehet problémás, de ezt teszteld előtte.
Teszt: D állásba rakva ránt egyet, vagy hallasz-e koppanás hangot?
Rakd vissza N állásba D-ből. Hallasz valamit? N-ből R állásba. Szintén hallgatózz. Ugyanezt csináld meg minden fokozatból P-be. Ha ránt egyet, akkor a bolygómű is hibás lehet (nem jellemző). D-ben magától el kell indulnia az autónak egyenes úton. R-ben szintén. Kicsit húzasd meg, hogy nagyobb fordulatnál váltson sebességet. Ha ránt, üt, akkor hagyjad ott. Ugyanezt csináld meg, csak finom gyorsítással. Hagyjad, hogy elváltsa az összes sebességet. Szintén gond van, ha ránt, vagy üt. Megjegyzés: Ha érzed a váltást, az még nem gond.
-
RohamDroid
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok valamit mondani az Astra-K autómata váltójáról?
1.4 150 lovas motorral lenne a kocsi.Nagyon tetszik az autó jelenleg is automata váltós kocsim van, de az még a régi olajos technika (és nem akarom ezt a kényelmet elengedni
)
A kiszemelt kocsiban közel 100.000 Km van, és 3,5 éves.Üdv.: RohamDroid.
-
(#94744) Vgabor92 + (#94743) Carlytoo - köszi, hétfő-kedd lesz kód kiolvasás is, illetve az akku cserét már fontolgatom egy ideje. Köszi!
-
bul07
nagyúr
Meriva A
Rádió gond, gyári
Pár napja kezdte hogy nincs hangja, vagyis hol van hol nincs
És olyan módon hogy nem is jelzi hogy hangerő van rád adva, tehát nem írja ki a kijelzőn hogy fel le van tekergetve a hangerő
Máskor meg jóTalálkozott már valaki ilyennel? Mi lehet ez?
-
válasz
mohabá 007 #94735 üzenetére
Igen, de kérdés, mennyire frankó a legolcsóbb cromaxos.
A meg hogy benne van minden, szintén kérdés hogy jó-e, lehet jobban járok ha az eredeti kerül átpakolásra egy olyanba ami szenzorok nélkül van, mint egy ki tudja milyen minőségű egy utángyártott érzékelővel. -
Hali
Astra J - reggel felvillant az elleőrizze a szervókormányt és az ESP-t jelzés.Ellenőriztem, mindkettő működött rendben, plusz az ABS is. Amikor legközelebb ráindítottam, a jelzés eltünt. Jövő héten tudom csak kiolvasni az esetleges hibakódot, de van valakinek ötlete mi történhetett?
Köszi!
-
mohabá 007
aktív tag
Ránézésre hasonló, de hogy pontosan ugyanolyan e, csak az összeszerelés után derülne ki. Hátránya, nem tudni milyen az anyagminőség, meddig lesz tartós, + hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő, + tömítéseket is külön kell kutakodni. Ez kb:19 ezerből kijön
A cromaxos meg kész, csak be kell pattintani a helyére. (én ez utóbbit választanám)
-
mohabá 007
aktív tag
-
ntomka
nagyúr
válasz
mohabá 007 #94728 üzenetére
Ez a két mondat nem mond ellent egymásnak?
"A műanyagházas termosztát helyére nem fogatható fel a fémházas, teljesen más elrendezésü."
"Ha a termosztát rész ment tönkre, a fémházas termosztát beépíthető a helyére."
-
Tikakukac
titán
válasz
Luck Dragon #94730 üzenetére
Hát ha a kettő nem is csereszabatos egymással, akkor az fura update lenne.
-
válasz
mohabá 007 #94726 üzenetére
Mi alapján van kettő fajta? Régióra jellemző kiadások?
Gondolok itt sós tengeri levegő/ rozsda.
Vagy miért kellett kettő? -
válasz
mohabá 007 #94728 üzenetére
Köszönöm a javaslatokat, infókat.
Szerelő (aki a nagylány barátja, és tényleg érti a dolgát) azt mondja, egybe kellene venni, cserélni.
Van benne igazság, csakhát nem annyira olcsó.
Leszedés nélkül nem dönthető el hogy mi repedt el, tömítés se biztos hogy külön beszerezhető a termosztáthoz, az egész műanyag szóval bármi elrepedhet 2 hét múlva amit nem cserélek, termosztát is tönkremehet mert nem mai már, ekkor ismét víz lejön, stb. szóval egybe csere erősen javasolt.Amin még elgondolkoztam, ez + ez összeszerelve ugyanaz lenne mint ez?
-
mohabá 007
aktív tag
Örülök, hogy újra be-benézel a topikba.
Nem szakértek,
csak a saját véleményemet mondom el a gondodról.
A műanyagházas termosztát helyére nem fogatható fel a fémházas, teljesen más elrendezésü.
Korábban azt mondtad, hogy a műanyagház megadta magát, de a termosztát még működik.
Próbáljál meg műanyagházat vadászni, hátha sikerül.[link]
Ha nem jön össze, akkor csak a komplett csere segít.
Ha a termosztát rész ment tönkre, a fémházas termosztát beépíthető a helyére. -
válasz
mohabá 007 #94726 üzenetére
Akkor ha nem veszed zokon, kérnék kis szakértést.
Azt néztem, a fém házat az A16XER-re 2012-től írják itt-ott.
Az enyém 2009-es gyártás, 2010-es forgalomba helyezés.
Komplett venném a házat, amin rajta a termosztát maga a ház azon részével együtt.
1. Van valami tuti forrás ahol nem 40k? Cromaxnál van 30-ért is, láttam, de mindenhol 40 fölött van, illetve a topran volt itt-ott 28-ért, de már sehol nem találok készleten / rendelhetőt
2. ez a lényegesebb, jó nekem is amin a termosztát háza fém? -
válasz
DjDanee87 #94723 üzenetére
Tócsát ha látsz az rég rossz.
Mondom, a termosztátházat nézd meg hogy látsz-e rajta hűtőfolyadékot.
Ha nem a termosztátház akkor máshol enged, de nem lehet véletlen hogy neked is most jött elő hogy elment a víz. Nagy hideg, rá a forró víz, sz@r műanyag meg reped...
Én még nem vettem újat, sajnos nem 2 fillér. -
DjDanee87
addikt
Valamennyi fagyállót kellett rátölteni, de tócsát nem láttam a garázsban. Majd kiderül egy idő után, hogy mi a helyzet.
A rosszabbik hír, hogy van egy nem túl hangos súrlódó fém hang indítás után a bal első kerék környékén. Elvileg a szervó szivattyú, amíg nem melegszik fel benne az olaj hallani. Remélem nem megy tönkre, mert jó kis 2-300 ezres árakat találtam rá.
-
bazsimano
őstag
válasz
mohabá 007 #94721 üzenetére
nah akkor most azt kell keresnem gyorsan
el villamossagis
koszi -
mohabá 007
aktív tag
-
bazsimano
őstag
válasz
mohabá 007 #94717 üzenetére
Ok! de gonodlom ehhez a muvelethez, hogy kimerjek szet kell bontani a motort nem? vagy tevedek?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
bazsimano #94716 üzenetére
Addig nem kell semmit venni, míg ki nem derült, melyik alkatrész a hibás.
Eddig annyi a biztos, hogy a szolenoid (OCV) szelep jó. A hibakód alapján nem vele van baj, azért nem működik, mert valamiért nem jut el áram az ECU-tól, ezért az nem tudja működtetni az okoskereket.
Akinek volt már kezében multiméter, lazán kiméri hol a gond. -
Carlytoo
senior tag
Haligali,
Szerintetek ez mi: Menet közben kidobta az ESP lámpát a műszerfalon + a szerviznél a kormányjel egy felkiáltójellel. Y30DT motorkód. Majd rácsapom az OP-COM-ra, de addig én úgy gondolom, hogy kormányszög jeladó szarozik. Szerintetek?
-
athomi
veterán
válasz
ricsi8800gt #94710 üzenetére
Van két hibakódja, mindkettő áramköri hibával. Akkor a mechanikai alkatrész cseréje, aminek valószínűleg semmi baja, hogy fogja megoldani a hibát? A traktorhang valóban azért van, mert az okoskerék nem megfelelő pozícióban van, de esetünkben nem a kopottsága miatt, hanem az azt működtető szolenoid szelep nem megfelelő működése miatt. És akkor visszatérünk oda ahonnan kiindultunk, azért nem működik megfelelően, mert áramköri hiba van. [link]
-
anti1966
tag
válasz
Petyyyyy #94712 üzenetére
Köszönöm a tippet!
Motorikusan teljesen rendben van az autó, üzemanyagot is próbáltam beletankolni már mint ahogy említetted is a prémiumot.
Változást nem észleltem a hiba terén.
Egy másik fórumban egy hozzászóló említette, hogy neki van 6 autója is ilyen, ebből 4 ugyanezt csinálja. Én nem akarom elhinni, hogy ez ilyen... -
anti1966
tag
Sziasztok!
Opel G 1,7 Isuzu motorosról lenne szó, aminek a hibája a hidegindításnál kezdődik. Hidegen pöccre indul, de ha gázt adok, bedadog és nem elég szépen jár, alapjárat viszont egyenletes, gyakorlatilag elindulni vele hidegen nem nagyon lehet a rágatás miatt. Izzítógyertyák kimérve jók, a hibatárolóban semmi motorjellegű hiba nincs. Az előtöltés szabályzó szelepje megadta magát, a gázolajat felhordta a motorvezérlőig, majd az cserélve lett, az olaj nem szivárog már, viszont a hiba megmaradt. Gázolajszűrő frissen cserélve, ha a motor valamelyest bemelegszik, a hiba teljesen megszűnik.
Esetleg tippje van-e valakinek, hogy ezt mi okozza?Köszönöm!
-
athomi
veterán
válasz
bazsimano #94705 üzenetére
P0013 Vezérműtengely-állító, szívó oldal/hengersor 1 - hiba az áramkörben
A mechanikai alkatrész [vezérműtengely-állító kerék (okoskerék)] cseréje nem gondolom, hogy megoldja a fenti problémát.
-
bazsimano
őstag
-
bazsimano
őstag
nah volt az auto egy szervizbe....megneztek a solenoidokat, de nem az volt, kicsereltek ket masikra es nem az adta a hangot. uh menni kell tovabb!
-
vcsabika
tag
Budapesten van valami opel szaki, aki ert a 2002-es opel benyin zafirahoz-hoz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Sorozatok
- Tőzsde és gazdaság
- Delta Force (2024)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Beszámítás! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest