Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#51970304
törölt tag
válasz
mohabá 007 #78147 üzenetére
Itt egy leírás. Ettől függetlenül lehet a te észjárásod a helyes
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Hol a legérdemesebb,és legolcsóbb Astra G-be alkatrészeket vásárolni?
-
#51970304
törölt tag
válasz
Feenyx #78146 üzenetére
Mindenképp a levegő beáramlás körül gondolkodom az én észjárásom szerint. Gyanakodok a légtömegmérőre is. Lehet az ad rossz értéket és az produkálja a hibát. Érdekes játék lesz az biztos.
A tempomat tuti, hogy azért oldja a gáz és teszi vész üzemmódba a dolgokat mert rossz nyomatékot érzékel.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#51970304 #78144 üzenetére
Én másképp látom
P1112 = IAT, Circ Interm szenzorok, alacsony feszültség
lAT (Intake Air Temperature) – A beszívott levegő hőmérséklete
" Az érzékelő meghibásodása P0112 vagy P0113 diagnosztikai hibakódot eredményez.
(P0112 = Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő 1 áramkör alacsony jelszintű bemenet)"Ha a szívócsatornába áramló levegő hideg, az IAT-érzékelő a gyújtásidőzítésben is szerepet játszik.(rossz gyujtásidőzítés = nem megfelelő nyomaték)
-
Feenyx
aktív tag
válasz
#51970304 #78145 üzenetére
Nekem akkor dobta ezt a P1112-es kódot, amikor a Twinport szelepvezérlésről lehúztam a vákuumcsövet. Nekem ez rosszalkodik, ki is mérték, hogy nem mindig tudja éppen hol áll. Nekem az a jelenségem, hogy 3000-es fordulat körül ha intenzíven gyorsítok akkor torpan egy pillanatra az autó, miután lehúzom a vákuumcsövet nyitott állapotban maradnak a twinport szelepek és akkor nem produkálja ezt viszont a P1112-es hibakódot kapom. Azt megnéztétek, hogy nincs-e kicsúszva/elrepedve/elszakadva? Ha nincs én lehet egy teszt erejéig lehúznám a csövet róla (a végét a csőnek egy csavar el lehet dugaszolni), hogy akkor is prdoukálna-e ilyet. Csak tipp de mondjuk engem még aggaszt ez a P1606-os kód is.
-
-
#51970304
törölt tag
válasz
mohabá 007 #78143 üzenetére
Tudom, hogy segíteni akart. Meg is köszöntem neki. P1112 a twinport szívósor hibára utal. Semmi rosszindulat nem volt a hozzászólásomban.
-
-
#51970304
törölt tag
válasz
Luck Dragon #78136 üzenetére
Köszi szépen hibakód leírását...Ezt eddig is tudtam mert kiírta az autocom. Nem a hibakód leírására vagyok kíváncsi.
Ebből semmi nem derül ki...Csak annyi, hogy nem jó a nyomaték és nyilván ettől dob twinport is hibát. Ahogy írtam a jeladó ki van mérve és tökéletesen működik. -
-
Tikakukac
titán
Na bedobom ide is, kövi héten megyek haza és pár dolgot addig be kell szerezni, mert gatyába rakjuk a taligát:
1.4 XEP-re van kinézve 19FG motorkód kezdettel:
MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 4L olaj és Mahle OX173/1D/SZ szűrő. Ha ez jó, majd megnézzük a 0-s változatot is kövire.
Hűtőfolyadék. Nekem elég narancssárgásnak tűnik, de elvben piros kell bele. Gyári GM jó bele? Ha igen akkor 2 vagy 3 flakont vegyek? Nem tudom mennyit lehet leengedni belőle, gyári töltet valami 5,5l körül van, de szerintem 2 liter simán benne marad a blokkban és járatokban.
Többi:
Első körben: alsó motorburkolatból ez is felmegy? Íme. Elvben 8 csavar és 8 patent kell, ilyen meg ilyen.
Második: felső burkolatból ez jó?
Harmadik: kellene kapcsolható első lámpa és hátsó sorba is egy pilács. Elsőre 2 cuccot találtam: 1 és 2. Hátulra pedig ilyet. Ezekből melyiket célozzam be?
Negyedik pedig pilácsos kapaszkodó: ilyet
Na aki tud pipáljon be pár sort, hogy tolhatom kosárba
-
válasz
#51970304 #78132 üzenetére
Szia.
P1606 Motorvezérlő csere szükséges (ECU) C-002
Universal
P1606 Motor nyomaték nem elfogadható.P1112 Port inaktiváló mágnesszelep működési hiba C-010
P1112 Port inaktiváló pozíciószenzor áramkör alacsony feszültség C-010
P1112 Port inaktiváló pozíciószenzor áramkör magas feszültség C-010 -
WP14
őstag
válasz
Szada85 #78134 üzenetére
Én is hallottam az i500-at, természetesen kellene is, de turboval azért mégis más lenne a hangja is, főleg egy minőségi lefújóval, pl. Bailey.
Abból indulok ki, hogy enyém gyárilag 190 LE és 250 Nm, de a phase1 óta sokkal inkább élményautó a 230 LE és 360 Nm-rel, mint előtte. Olyan többletet adott, amit nem képzeltem, pedig tudtam sokat dob rá.
Én sem azért írattam meg, hogy folyamatosan a belső sávban haladjak 230-cal, de sokszor jól jön a fürgesége, ereje. -
Szada85
aktív tag
válasz
Szada85 #78129 üzenetére
Pedig az i500 is nagyon szépen szól, 1-2-t volt szerencsém hallani picit más az orgánuma, mint az enyémnek.
A teljesítmény pedig relatív, persze a sok sosem rossz, én is szeretem, ha van hova nyúlni szükség esetén, de a közlekedési helyzetek 90%-ára böven elég már ez a 211 is, nem nagyon volt eddig, hogy kevésnek éreztem volna. 200 tájékán vehetö észre, hogy ott már nem annyira fickós, onnantól már csökken a vehemencia, de abban a sebességtartományban amúgy is ritkán mozgok, így nem zavar, meghagyom a területi képviselöknek meg a kispöcsüeknek az effajta belsö sávos emberkedést. -
psalm69
csendes tag
válasz
Hauptmann #78119 üzenetére
Szia!
Egy Z14XEP Astra G-ben cseréltem multikormányt.
- vettem egy multikormányt
- kaptam egy bontott kormány/légzsák átvezetőt (mert az eredeti nem támogatta a multikormányt) ezt cserélni kell.
- volt egy olyan Pioneer rádióm ami vezetékesen távirányítható.
- vettem egy kontrollert a rádióhoz. [link] -
#51970304
törölt tag
Sziasztok ! 2004 es évjáratú Z14XEP ASTRA H ról lenne szó.
Hibakódok P1606 és p1112Tempomatozásnál tapasztalom azta hibát, hogy emelkedőnél az automatikus gázadás nem egyenletes hanem szakaszos. Illetve tempomatozásnál bedobja a szervízlámpát. A motor gázadásra nem reagál. Ilyenkor újra kell indítani az autót és minden megjavul.
CIM modul forrasztások rendbe lettek téve.Azzal nem gondolnám, hogy probléma lehet. A twinport szívósor pálcába közepén a mágnes ok. A pálca nincs eltörve és a pozíció érzékelő is ki lett mérve az is rendben van.Valakinek van a fenti hibával kapcsolatban tapasztalata?
-
-
_seth_
veterán
válasz
diablo1984 #78126 üzenetére
Ui.:
Elpakoltam a kocsiban, közben kiderült, hogy 6 éve lejárt az EÜ doboz, cseréltem, a régi spray tűzoltópalackot cseréltem egy ABC szakaszos porraloltóra, kidobáltam kb 10 kg felesleges szerszámot, kacatot a csomagtartóból, most már felesleges plusz folyadékokat, egész jól el is pakoltam azt ami benne maradt, így most egész takaros rend van benne
A pótkerékbe szerencsére befért a szerszámos táska, pótizzók, vontatókötél, bikázókábel, kontakt spray, javítófesték, defekt spray.
A kesztyűtartóban is meg kell csinálni ugyanezt a pakolást mert ott is elhatalmasodott a káosz már egy ideje -
_seth_
veterán
válasz
diablo1984 #78124 üzenetére
Semmi durva nincs itt, én fújtam le
Ahhoz képest egész jó lett, hogy csak ott a hátuljánál látni színeltérést, pedig jóval több elem van amit én fújtam le. Ok.: még úgyis kap jövőre másik hátsó lökhárítót, a két hátsó ív is ki lesz cserélve még ha most rendben is van, és majd akkor lesz lefestve amit kell
-
_seth_
veterán
válasz
Luck Dragon #78120 üzenetére
Danke
WP14: Rosszul látod, mert nem a bal hátsó ajtó tér el színben a többitől, hanem a bal első ajtó alja valamint a sárvédő ív és felette lévő rész
De végülis rá lehet fogni, hogy az ajtó üt el, pedig az gyári teljesen
V6-ot láttam már vekiból, 2,5-2,6-ot, de turbót még nem
-
-
Hauptmann
veterán
Multikormányt mennyire nehézkes beszerelni egy Astra G-be? A két gombsort del lehet szerelni a sima kormányra, vagy kormánykereket is kell cserélni?
-
Szada85
aktív tag
válasz
kocolaci #78113 üzenetére
Ezek alapján akkor valószínü müködnie kellene, mivel nem találtam direkt Insignia kompatibilitást, emiatt is írtam, hogy a legbiztosabb, ha rákérdez.
Irigylem is a FL-es Vectra, B Zafira tulajokat, mert a FL elötti ncdc2013-assal elvileg nem kompatibilis ( legalábbis lista alapján ), ezért ott valamit tákolni kellene és megcsapolni a CD-tár vezetékét valami módon, de ahhoz meg kellene ismerni a Dension lábkiosztását. -
kocolaci
csendes tag
válasz
Szada85 #78073 üzenetére
Igaz, hogy B Zafirához (DVD90 rádió), de én is Densiont használok, GW300-at. Az eszköz teljesen jól működik, minden funkciót a kormányról vagy a rádióról lehet kezelni, információt a központi kijelzőre írja ki (szám came, album, előadó, mappa, lejátszási mód).
Ha jól láttam, akkor van nekik J Astrához való verzió is, amiben hasonló/megegyező rádiók voltak, mint az Insigniában. -
Szada85
aktív tag
válasz
rvn_10 #78107 üzenetére
A - szerintem - legtisztább útja ennek, ha elöször is leülsz a családdal, és definiáljátok a célokat az autóval, az elvárásokat, mert addig csak a pillanatnyi hév rángat a típusok között.
A keretetek adott, illetve nagyjából azt is leírtad, hogy milyen felhasználásra ( napi 15km ingázás ), mellette néha egy-egy hosszabb út - keresel autót.
A következö kérdés, hogy igazából mekkora autó is kell?
Elég a kisebb méretü, cserébe praktikusabb ( mint pl, amit írtál Meriva, 5 ajtós H Astra ), vagy olyan, amiben böséges a hely a családnak, illetve szükséged van a nagy csomagtérre is ( pl. C Vectra/C Vectra Caravan ).
Ezekkel a paraméterekkel már nagyjából le lehet szükíteni, hogy pontosan mely típus/típusok jöhetnek szóba Nektek.A benzin/dízel kérdés megint örök, ahogy már feljebb is írták, 15 km-es "rövid" utakra, illetve ha sokat használod városban ( értsd beindít-picit megy-leállít-majd újra ), azt a dízelek nem túlzottan fogják szeretni ( a dízel köztudottan nehezebben is melegszik be, stb. )
Alapvetöen én is egy benzinest javasolnék, a motorvariánsokat pedig majd az adott típust kiválasztva fogod látni.
Egy 1.6-1.8 (illetve innen felfele) szívóbenzin a mindennapi közlekedéshez szerintem elégséges erövel bírhat, föúton nyugodt, egyenletes tempóval ingázva a hajadat sem fogja leenni ( bár persze relatív, kinek mi a sok fogyasztás), krúzolásra pedig az autópályán a kirándulásokra is megteszi.
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Gondban vagyok mert megvettem ezt a törlőlapátot:
[link]
De nem jó a kocsihoz. Pedig 1.4-es benzines Corsam van 2007 augusztásban lett forgalomba helyezve tehát biztos a 2006-os széria. A lapát mérete és a csatlakozója jónak tűnik de kb 1-2 mm műanyag miatt nem pattintható rá a karra.
Visszaküldeni nem tudom mert kibontottam. Van ilyen hogy vmi gyártmány nem jó a kocsihoz? -
rvn_10
senior tag
A 2007-es vectrak mennyire jók? Illetve az 1,9 es dízel motorjaik? A kinézett példány 200.000 et ment.
-
zolikaDB
veterán
válasz
mohabá 007 #77876 üzenetére
Ezt a kodlampat hogyan allitom be? Nincs ilyen csavarom, es a foncsor szepen mozgolodik benne, szabad kezzel is billentheto...
fotó -
WP14
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Külpolitika
- Gitáros topic
- Kérdés, hogy mit tudnak gyenge látási viszonyok mellett a Tesla robottaxik
- Politika
- Középkategóriában is menő lesz a mini?
- Eredeti játékok OFF topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AliExpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Mobil klíma Tarrington House eladó!
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- OPEL CORSA D OPC 1.6 Áron alúl, magánszemélytől kihasználatlanság miatt!
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest