Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20451) fero02 válasza AMD Power (#20450) üzenetére


fero02
veterán

G Astra Isuzu motorja? Én úgy tudom, hogy nem.

(#20452) AMD Power válasza fero02 (#20451) üzenetére


AMD Power
titán

Igen arról lenne szó.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#20453) hdman válasza AMD Power (#20450) üzenetére


hdman
őstag

nem.

Sopron city :)

(#20454) pempellini


pempellini
senior tag

Srácok mi a jelenség ha légtömeg mérő megadja magát.0100 hibakódot olvastunk ki belőle.
Szívósor lett cserélve azóta szórakozik a verda corsa c 1,2 twinport.
Kocsin nem érzek semmit.mégis világít a sárga lámpa.
Hogy lehet kiszűrni ellenőrizni a légtömegmérőt?

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#20455) JanR


JanR
addikt

Srácok segítsetek.

Omega B X20XEV (97)

Az elmúlt hetekben kasznizták a bal ajtómat és le is szedték teljesen, viszont van egy olyan gondom, hogy a bal oldali tükrömnél nem működik a tükörfűtés (értelem szerűen a bal ajtót vették le). Na meg ma reggel.. dühömben ugye levakartam és már az autóban vettem észre, hogy elállítottam a tükröt, mondom semmi gond, visszaállítom, de nagyon nehéz mozog és nem minden irányba. Olyan hangot ad, mint ha a kis motor forogna, de nem mozgatná a tükröt, sőt néha beleér valamibe, mert kattog. Tudtok nekem ebben segíteni? Remélem elég egy tükörszétszedés, összerakással megoldani, nem akarok tükröt venni -.-'

Na meg még 1 kérdés. kicserélték a 4 hangszórómat, már nem is recseg egyik hangszóró sem, de olyan mint ha nem lenne mély a kocsiban.. a hangszóró kuka, vagy más lehet a probléma?

Már felkészítettem az autószerelőm a hangszóró javításra (persze gariba) - a 14 éves rongyos hangszórók szebben szóltak mint ez az 'új' szett.

(#20456) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Astránál hátsó ablak fűtését hol lehet visszadugni?

(#20457) Jim Tonic válasza pempellini (#20454) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az általad említett hibakódot nem ismerem, de a légtömegmérő hibája esetén annak is van hibakódja. Egyszerűbb módja nincs.

#20445: Valószínűleg a "szakik" nem megfelelően pattintották vissza a tükörlapot, illetve nem lett rádugva a fűtés vezetéke sem. Pattintsd ki a lapot, és meglátod. Mozgasd meg a motort így is, ha teker, akkor az volt a gondod. A fűtést is ki tudod mérni, ~12V-ot kell mérned az érpáron. Ha nem jó, akkor gond lehet a tükör/ajtó csatlakozónál, esetleg az ajtó/kasztni csatlakozónál.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20458) Jim Tonic válasza JanR (#20455) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Hangszóró: Ez sok dolog lehet.
Tippjeim a valószínűség sorrendjében, elől a legvalószínűbb.
Fejegység gyenge
Hangszóró gyenge
Hangváltó rosszul lett beépítve (ha van)
Nem megfelelően lett beépítve a hangszóró, azaz nincs meg a zárt doboza

Ha további infót adsz (pl. a típusok megjelölése), akkor esetleg tudok tovább szűkíteni.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20459) realmadrid válasza Jim Tonic (#20458) üzenetére


realmadrid
aktív tag

Szervusz !

Érdekelne engem is, a téma, mert szeretném majd lecserélni a gyári hangszórókat egy jobbra, hol tudom megnézni, hogy milyen való bele ? 2006-os H Astra.

A sas nem vadászik legyekre

(#20460) Jim Tonic válasza realmadrid (#20459) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ha hiszitek, ha nem, a 99,99%-ban nem a hangszórók okozzák a gyenge hangzást. Úgy is mondhatnám, azokat hiába cseréled. Első körben a fejegységet kell kukázni, és ha kevés a végeredmény, akkor jöhet a hangszóró. A fejegység cseréje után a hangszórókat már nem fogod cserélni.

Ha ragaszkodsz a gyári fejegységhez, akkor be kell építened egy végfokot. Adapter segítségével megoldható úgy is, hogy nem kell mindent újravezetékezned. De ez nem annyira egyszerű mutatvány.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20461) helkis válasza realmadrid (#20459) üzenetére


helkis
addikt

Jim jól mondja, nálam is megszólaltak a gyári hangszórók egy fejcsere után! :R

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#20462) zolikaDB válasza realmadrid (#20459) üzenetére


zolikaDB
veterán

Atmero 16-os, melyseg akar 75mm is lehet.

(#20463) JanR válasza Jim Tonic (#20457) üzenetére


JanR
addikt

Ezek a csatlakozások mennyire vannak eldugva? Remélem kárpitot nem kell bontanom emiatt. De ezt mindjárt megnézem, mert ilyen tré időben kéne tükör fűtés, a motornál meg nagyon remélem, hogy tényleg "csak" ennyi a baj.

(#20464) realmadrid válasza helkis (#20461) üzenetére


realmadrid
aktív tag

Kár, mert a fejcsere drágább és macerásabb mint a hangszóró.
Egyáltalán milyet érdemes venni a gyári mp3-as helyett ?

A sas nem vadászik legyekre

(#20465) Jim Tonic válasza realmadrid (#20464) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Nagy neveket. Pioneer, Alpine.

#20463: változó. Kárpitot ritkán kell bontani.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20466) KonzolKartel válasza realmadrid (#20464) üzenetére

Bonyolultabb a hagszóró csere sokkal, mivel ha már cserèlsz, akkor azokat a kábelnek nem nevezhető valamiket is cserèlni ildomos. Na az meg fúrös faragós a H astraban.

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#20467) JanR


JanR
addikt

Netántán valakinek van valami rajza / képe arról, hogy kell egy tükröt kipattintani a helyéről?

(#20468) fero02 válasza JanR (#20467) üzenetére


fero02
veterán

Minek a melyik tükrét? :U

(#20469) Pitu válasza fero02 (#20468) üzenetére


Pitu
aktív tag

(#20470) parandroid


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Helyzet: meghaltak a helyzetjelzőim elöl. Hátul jó, tompított jó, reflektor jó, indexek, vészvillogó rendben. Kiskönyv szerint egy biztosítékon van az azonos oldali első és hátsó helyzetjelző, tehát nem az rossz. Vettem két új izzót, de az újakkal sem megy. Beszéltem egy szerelővel, első kérdése az volt, hogy húztam-e utánfutót? Mondtam, hogy igen, többfélét is az utóbbi időben. Szerinte valamelyik zárlatos volt, és elégetett valami vezetéket, szerencsém van, hogy csak az első tompított ment el. Elmondása szerint szét kell bontani a javításhoz az egész műszerfalat, és kb egy napos meló lesz. Kis apróság, hogy tőle most közel 1000 km-re vagyok, a nyugati szervizárakat meg így látatlanban nem próbálnám be.

Hallott már valaki ilyenről, illetve szerintetek is ez lehet a probléma/megoldás?

Ja, 1996 G Astra Classic kombi, 1,6 benzin, 105 LE. Vonóhorgot Opel szervíz szerelte fel és kötötte be idén áprilisban műszakikor/átvizsgáláskor.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#20471) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Ha a belső levegő keringetőmet meg akarom javítatattni, amiben a csappantyú eltört, akkor erre van szükségem? (Delphi)
[link]

(#20472) Jim Tonic válasza zolikaDB (#20471) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Nem. Ez a motor.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20473) Jim Tonic válasza parandroid (#20470) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Kétlem, hogy az első helyzetjelzőre lenne kötve a vonóhorog, mivel hátul van. Ha nem gyári, a hátsó lámpákra szokták rákötni.
Bár nem tudom, milyen megoldás van a G Astraban, a hibát sok dolog okozhatja. A kapcsolón keresztül, a modulokon át.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20475) KonzolKartel válasza tomyoy (#20474) üzenetére

Eh, részvétem.

Nekem is sikerült ma taccsra vágnom a csere autót...
Vicc...

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#20476) zolikaDB válasza Jim Tonic (#20472) üzenetére


zolikaDB
veterán

Tudsz mutatni olyan eladót, amit ha megveszek, beszereltetek, akkor happy leszek?
Ja... Tegnap hoztam el az autót a kasztnistól.
Most voltam tankolni, autó tárva nyitva (képletesen), tanksapka a k.rva anyjába sem akart kinyílni.
Felhívtam a kasztnist, elvileg minden úgy lett visszatéve, mint ahogy kell.
De húzkodjam szét a kárpitot, és húzzam le a motort. Lehúztam a motort, a távirányítóval nyitottam-zártam a zajtót, a retesz is szépen járt. Visszatettem a helyére, bezárt, de a reteszt nem tudta vissazhúzni a nyomorult...
Nem értem, ha kitolni ki tudja, akkor vissza miért nem???
Plusz: hátsó ablakban a fűtés nuku. Bekapcsolni be lehet, világít is a led, de nem fűt.
F.szom kivan ezzel a kocsival.

(#20477) _seth_ válasza tomyoy (#20474) üzenetére


_seth_
veterán

Váltószoknyát elnézve ebbe bőven 300e fölötti állás lehet de a 400 sem kizárt. Bal küszöb tuti cserés, amikor a képen látható helyen is csupa rozsda akkor már a többi része csak rozsdásabb lehet :( A hátsó két ív is az bár ez nem látszik teljesen jól a képen. Az elejét pedig szimplán összetörték. Amúgy ennyiért még akár tűrhető vétel is lehet bár az X16XEL még mindig egy kissé problémás darab sok esetben.
Elektromos ablakot ír előre és vannak is gombok de van tekerő kar is, érdekelne, hogy ha elektromosan megy fel akkor forog a tekerő magától? :D

Kiindulási alapnak amúgy jó lehet.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20478) KonzolKartel

Mennyi lehet egy 98-as G astra caravan első elemeinek a reális ára?
Motorháztető, hűtők, első lökhárító, tüzfal, keresztartó, asszem talán ennyi:(.
Fogalmam nincs, hogy mennyivel mehettem az ütközésnél, mert nem működött benne a km óra.
Én úgy 20-30 között saccolnám. Fék az szinte semmi nem volt az autón, a gumikról meg ne is beszéljünk:(.
A kárügyintézős(Övé az autó) kb. 100e-t mondott rá, de azt mondta, hogy ez nagyon csak saccolva.

1,5 éve van jogsim, az első egy évben semmi balesetet nem okoztam, most meg 2 hónap alatt kettőt, és mind a két esetben ugyan az volt a szitu:(. lehidalok.

[ Szerkesztve ]

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#20479) Jim Tonic válasza KonzolKartel (#20478) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Mert eddig óvatos voltál, most pedig már azt hiszed, hogy tudsz vezetni. Az első éveimben én is törtem, aztán megjön az ember esze.

Zolika, menj be egy bontóba! Az a legtisztább. Nem tudom, pontosan mi kell neked, de a bontókban helyekben állnak az ilyesmik.
Írj a nagycenki bontótékásoknak. Ő elküldik postán. Az egyik legnagyobb bontó az országban.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20480) _seth_ válasza KonzolKartel (#20478) üzenetére


_seth_
veterán

Sárvédő 6,5e/db, motorháztető 25, lökhárító 10, hűtő 30, zárhíd 11 (gondolom inkább zárhíd kell mint tűzfal).
+ Festés + munkadíj. Színazonos elemekkel jobban jársz ha sikerül mindenből megfelelő színűt találni.

Én 2002-ben szereztem jogsit, 2006-ban vettem autót és pár hónappal a vásárlás után koccantam egyet, bevágott elém egy seat, satuzott mert kanyarodni akart, se index se semmi... na de az aszfalton ott állt a kocsim belekoccanva egy másikba, ilyenkor él a hátulról jövő a hibás még akkor is ha nem teljesen ez a szitu de mivel megállni nem tudtam időben így ez lett (kb 50e volt a károm). Azóta csak nekem okoztak kárt de többször is sajnos.

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20481) #TOTTI


#TOTTI
őstag

Én eddig már 4 esetben ültem totálkáros autóban, de sose az én hibámból, ez a pech. Ellenben még csontom nem tört ez viszont szerencse. Sőt egy alkalommal pedig pont jókor történt legalább kiugrottam a CHF hitelből mielőtt elszállt volna!

(#20482) realmadrid válasza zolikaDB (#20471) üzenetére


realmadrid
aktív tag

Ez a Te oldalad, katt ide

A sas nem vadászik legyekre

(#20483) zolikaDB válasza Jim Tonic (#20479) üzenetére


zolikaDB
veterán

Felturtam a debreceni bontokat, telefonban senkinek nem volt.
De megyek tovabb, jonak kell lennie! :)
Kivettem a kis tanksapka reteszelo motort, kinyit, de visszahuzni nem bir, kezzel segitve megy neki... Nem baj, ezt is megoldjuk!

(#20484) helkis válasza realmadrid (#20482) üzenetére


helkis
addikt

mekkora Mcgyver-ek vannak itthon! nem semmi! :R

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#20485) tomyoy válasza _seth_ (#20477) üzenetére


tomyoy
senior tag

köszi, észre sem vettem az ablakot:) váltószoknyát azt láttam legalább 300e van benne, de nem hatódok meg tőle, azt hogy az eleje törve volt azt miből állapítottad meg? most az astrához viszonyítok inkább alapnak kellene a kocsi ennyiért jó vétel, astrát is lakatolni kellett volna, pont az esetet megelőzően beszéltem azzal aki megcsinálná, ha az alapok rendben vannak egy kis rozsda nem hátráltat meg.

az az elektromos ablak még mindig vicces:D

nyiknyiknyiknyik

(#20486) KonzolKartel válasza _seth_ (#20480) üzenetére

Nekem teljesen ugyan az a szitu, mint az ezelötti koccanásomnál. Lámpa átvált sárgára, elöttem lèvő nem fèkez, látszólag át akar menni. Mivel siettem így úgy gondoltam átmegyek èn is. Erre az meggondolta magát ès lesatuzott. Az Ö autója sokkal jobb műszaki állapotban volt az enyèmnél, így Ö meg tudott állni. Nekem ezzel a csere autóval esèlyem nem volt rá:(.
Most már megtanultam, hogy hiába kell sietnem, sárgán többet csak akkor megyek át, ha nincs elöttem senki...

[ Szerkesztve ]

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#20487) _seth_ válasza tomyoy (#20485) üzenetére


_seth_
veterán

Pontosítok, az nem is 300e, nekem 220 körül volt cserélve és a kézifék szoknya hibátlan volt, a váltószoknya is jóvak kevésbé volt megkopva.
Eleje: semmi sincs a helyén :) A lökös vezető oldali része kilóg a a helyéről és nagyon bent van a lámpa, a motorháztető pedig a sárvédő szintje alá is belóg, a jobb oldalon pedig magasan van a motorháztető és alig ér rá a lámpára. A motorháztető legeleje a díszrács felett túl szép még ilyen képen is, ott mindig le van verve a festég, még az enyémen is meglátszik. A jobbos lámpa mintha új lenne a balos lehet valami bontott. L-es rendszám, lehet törötten hozták be németből és itt lett talpra állítva ugyanakkor a regadó miatt ez nem éri meg így annyira mégsem valószínű. De lehet azért új a rendszám mert összetörték, ki volt vonva a forgalomból majd újra forgalomba helyezve kapott új rendszámot, mindenesetre nem az a fajta autó amire a tulaj újat kér csak, hogy menőbb legyen, mivel nincs tuningolva (ami persze nem baj :) ). Az ajtók, csomagtér illesztése szép ott talán nincs vele gond.

KonzolKartel: nekem ott akkor még lámpa sem volt. Oda kell nagyon figyelni mint ahogy a viccben is van, nem biztos, hogy balra kanyarodik ha jobbra indexel, ez az utakon nagyon is valós :)

Ui.: a vectrától már csak pár méterre van a leendő motorja :)

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20488) harry válasza tomyoy (#20485) üzenetére


harry
veterán

Miért ennyire biztos jel a váltószoknya? Amiben én ültem G Astra, 77k km volt, és abban is kopottas volt azért. Ha meg nem kopott, lehet egyszerűen csak lecserélték. Ezek alapján én ebből nem sokat szűrnék le :F

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#20489) tomyoy válasza _seth_ (#20487) üzenetére


tomyoy
senior tag

köszi a kimerítő választ, ha ott tartok majd átvizsgálom és előadom magam :)

nyiknyiknyiknyik

(#20490) tomyoy válasza harry (#20488) üzenetére


tomyoy
senior tag

Autó vásárlásnál semmi sem biztos :)

nyiknyiknyiknyik

(#20491) _seth_ válasza harry (#20488) üzenetére


_seth_
veterán

Még az, hogy a váltószoknya mennyire kopott az egy dolog, de, hogy a kézifékszoknya is rongyá van kopva így eléggé biztos az igencsak magas futásteljesítmény.

Mellesleg a cserét könnyű észrevenni ugyanis 1000-ből ha 1 autó van amibe utólag is gyárit raknak be ismét :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20492) tomyoy válasza _seth_ (#20491) üzenetére


tomyoy
senior tag

Kézifék szoknyát én is láttam...nem hiszem, hogy egész nap azt fogta:)

nyiknyiknyiknyik

(#20493) zolikaDB válasza _seth_ (#20491) üzenetére


zolikaDB
veterán

Suzuki SX4 160e-nel sem kopott, 8 eves G Astra 100e felett kezdett el kopni. Lengyel szereles.

(#20494) Jim Tonic válasza _seth_ (#20491) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ha autópályázol, akkor 300k után is szép a szoknya, városban meg százat sem bír. Az enyém olyan, mint az új, 220k van benne. A kormányt viszont mindig fogod, ill. az ülést is mindig seggeled. Inkább azokat érdemes vizsgálni.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20495) harry válasza Jim Tonic (#20494) üzenetére


harry
veterán

Csak sajna az is olyan, hogy ha kopottas, akkor látod, hogy használták, ha nem, akkor vagy keveset használták, vagy addig volt rajta valami védőhuzat. Talán a pedálgumik sem kopnak annyira / az is akár cserélhető. Szóval egy takarítás után én nem igazán hiszem, hogy sok mindenre lehet következtetni a belső tér állapotából, de persze kiindulásnak jó.
Majd ha vásárlásra kerül a sor, ezért is praktikus egy szaki / szerviz, hisz a műszaki részéről nem tudom megmondani, hogy milyen, pusztán az alapján, hogy megyek vele pár kört (mármint én legalábbis).
Mondjuk amúgy nagyon tetszenek az MKII Mondeok is, csak félek többe lenne fenntartani...

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#20496) Jim Tonic válasza harry (#20495) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az üléssel nem lehet mit kezdeni, mert fárad a szivacs. Ezért is írtam azt is.

Az a Mondeo nem rossz, csak kerüld el az 1.8TD-t. A legjobban a 2.0-s benzinessel jársz (talán Zetec?). Ezen felül hajlamosan rohadni, ahogy az egyel újabb (Focus elejű) Mondeo is.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20497) harry válasza Jim Tonic (#20496) üzenetére


harry
veterán

Ja igaz, szivacs.
Mondeot én is a két literes benzinnel nézegettem, van is választék 4-600e között, majd utánajárok azoknak is.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#20498) _seth_ válasza Jim Tonic (#20494) üzenetére


_seth_
veterán

Azért a kézifékszoknyának még városi használattal sem szokása így megkopni. B vectra ülést sem láttam még amin már ilyen hullámos lenne a szövet. A kormány mivel gumi így csak annyi látszik, hogy polírozták tenyérrel szorgosan :) B vectrákban 200-220 alatt ilyen szoknyát nem láttam egyben sem, felhasználástól függetlenül.

harry: a takarítás nem sokat segít az említett kopásokon. Ha pedig nekiáll valaki szoknyákat cserélni, pedálgumikat, esetleg kormányt bőrözni/cserélni az úgyis látszik egy 15 év körüli autón, hogy túlzottan új a belső persze mindig van aki próbálkozik :) A linkelt autó belsején pl sokat dobnának a felsoroltak pláne egy ülés cserével együtt ami még nem is drága és könnyű jó állapotút találni belőle. Az enyémben pl 230e km van és az ülés huzata még teljesen feszes. Ami csak személyesen árul el sokat az az ülés bal széle, hogy ott mennyire kopott. Szilentek szintén árulkodnak ugyanis 200e körül elkerülhetetlenül előjönnek a nyikorgások főleg hátulról, a kerékagy búgása és az a tapasztalat, hogy ez inkább a gumi korával jár mintsem azzal, hogy város vagy autópálya. Elöregszik, kopik.

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20499) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Tanksapka zárj motorhibás, irány a bontó.
Szélvédőben a fűtőszál javítandó, kiszereléskor el lett cseszve...

(#20500) Jim Tonic válasza zolikaDB (#20499) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

A tanksapka zárja ritkán döglik meg. Hidegben az enyém is sz@rakodik néha. Nyáron semmi baja. Érdemes befújni valamivel.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.