Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Rics22 #20247 üzenetére
Nekem pl H astrám van, és én is gondolkodtam hasonló cuccokon alibabáról.
Én egy 2din-es NAVI-is fejet akartam onnan venni, de végül le tettem róla, mert minőségibb zenét akartam.
Rendeltem már jó pár dolgot onnan, de ezek elég gyér minőségi cuccok szoktak lenni.
Amúgy garanciát szinte biztosan vállalnak, bár gariztatni elég körülményes, de megoldható.
Leírás alapján iszonyat jó cuccnak tűnik.
Zenei téren biztosan nagyon nagyon szarul fog szólni, de ha nem vagy zene buzi, akkor akár be is vállalhatod.
Kicsit fura. Az egyik képen gyári DVD 90 van az egyiken meg a kínai cucc .
Szívesen megnéznék egyszer egy ilyen cuccot. Ha megveszed, és pesti vagy egyszer összefuthatnánk, rá csekkolnék.Szerelés nem lehet egy nagy cucc, főleg haa van hozzá affinitásod, és kiszedő villád. Ahogy látom a csatik stimmelnek(legalábbis az enyémel: 2005 1.9 cdti)
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
#81556480
törölt tag
válasz bambano #19293 üzenetére
Régi hsz-re válasz
" volt főnökömnek volt ilyenje, az m3-on a bagi emelkedőn már nem ment fel lendületből csak visszakapcsolás után... "
Vasárnap mentem pestre 4 személyel, csomaggal. Amikor felmentem miskolcnál a pályára betettem 5be és pestig ki se vettem. és ma is ugyan ez volt hazafelé. Emlékeztem erre a hsz re és már akkor is hülyeségnek találtam. az összes partnak (bagi emelkedőnek is) direkt olyan 100-110-el mentem neki majd az alján gyorsítottam és mindenhol felhúzott 140 ig,5. be visszaváltás nélkül, meg ment volna tovább is.
nem kell annyira lenézni az 1.6ot
-
Rics22
tag
Hi skacok.
H Astrába érdemes betenni ILYENT ?
vagy ezek nagyon gagyi cuccok?egyáltalán szerelt már valaki ilyen szinten H-s astrát?
BGA Rework állomás eladó Honton390,Chipek,bontott alkatrészek-X360,PS3/Privátra ha nem válaszolok,akkor rics22service@gmail.com
-
cucka
addikt
válasz #TOTTI #20243 üzenetére
Benzinesben gondolkozom, keveset mennék vele, azt is főleg országúton, ezért szeretnék egy kicsit jobban motorizált autót, aminek azért nem horror a fenntartási költsége (ez mégiscsak egy Astra, nem BMW). És igen, a legnagyobb félelmem nekem is az, hogy egyáltalán van-e esélyem ebből egy kevésbé széthajtott példányt találni.
A 2.2-es szívó és a 2.0 turbó verziók? Felejtősek? (Bár a turbósnak a legnagyobb streetracsing-faktora, szóval úgy érzem, elég kockázatos bevállalni, plusz fogyasztás is nagy kérdőjel)[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Sziasztok,
Opel Astra G Coupe-val van valakinek tapasztalata? (A Bertone-féle változatra gondolok, nem a háromajtósra)
Tervezgetem életem első autójának megvásárlását, szóval próbálom felmérni a lehetőségeket, ezek az astrák meg igencsak tetszetősek, így, laikus fejjel. -
fero02
nagyúr
Ez nagy mértékben függ attól, hogy mit tudsz magad is megoldani, milyen alkatrészeket használsz fel, van-e rájuk kedvezményed, stb.
Én csak MANN szűrőket használok, Texaco, vagy Valvoline olajat (mikor melyik van jobb árban), TRV fékbetét és tárcsa, SKF vezérlés szett, Dolz vízpuma, gömbtámaszból mikor mi volt jó árban ezen a minőségi szinten, volt egy Lemfölder lengőkarom, hátsó lengéscsillapítóból meg Sachs Super touring volt véve.
Árakat nem mondok, mert mindent autószerelő barátomon keresztül veszek és mindent nála csinálok a műhelyében.
Olajcsere periódus 10W40-es olajnál dízel esetén 7500 km, benzinesnél 15e km. Van, aki szerint mehet többet is, de én nem javaslom. Jobb a békesség.
Olaj, levegő és üzemanyag szűrőket minden olajcsere alkalmával, pollenszűrőt szezonként cserélek.
Gyújtáshoz szükséges cuccok árait nem tudok mondani, mert nekem dízelem van, de még ehhez valót sem tudnék, mert a 3 év alatt mióta nálam van még 1 db izzítógyertyát sem kellett cserélnem.
Ha megveszed az autót (és ez mindig igaz néhány kivételtől eltekintve) első dolgod a teljes vezérlés (szíj, feszítők, vízpumpa), szűrők (mind) és a motor olaj, hűtővíz (fagyállóval természetesen) cseréje legyen. Utána lehet nézni a futóművet (gömbfejek, fékek, lengéscsillapítók, kormánymű, akármi). Utána jöhetnek az egyéb bajok orvoslása.
-
bzoley
veterán
Benzin-, pollenszűrő nem olyan dolgok, amiken az életed múlik, legalább is nem közvetlen, de kellemetlenséget okozhatnak. Nem olyan hatalmas tételek, amiket ne lehetne kicserélni, ha épp nincs mire költeni. Egyikből üzemanyag-ellátás problémák adódhatnak, rosszabb esetben dugolás kényesebb helyeken, a másik miatt lehet pl. büdös, és megbolondulhatsz a párásodástól.
Igen, a vezérlés szettek nagyságrendileg 20k körül vannak, de illik egyúttal a vízpumpát is cserélni, mert az marad a leggyengébb láncszem, és már úgyis meg van bontva. Ez újabb 20k.
Féktárcsa, dob cseréje a szemrevételezéstől függ. Esztergálgatással nem bohóckodnék, fékről van szó. Egy pár Brembo tárcsa 10k volt, ha jól emlékszem. De nálam a régiek tökéletesek lennének elrettentésnek(így vettem). -
harry
veterán
válasz fero02 #20238 üzenetére
És hogy lehet számolni, egy ilyen 400k Ft körüli F Astrára elég lehet egy 100k Ft tartalék a mindenféle vásárlás utáni javításokra, cseréke? Persze ez nagyban függ a kiszemelt példány állapotától is, inkább arra gondolok, hogy 300 alatt biztos strapásabbak vannak, 5-600 körül már azért csak vannak igen jó állapotúak is, és vajon, így 400 körüli áron mi minden lehet bennük rossz...
Szóval például, kategóriákra bontva:
- 10k km-es csere: olaj, olajszűrő, légszűrő. Szűrők úgy láttam ~ezres darabja, olaj drágább, ~10k? Ezt azért valószínűleg meg tudnám csinálni magam. 15k-t elég rászámolni? Benzin és pollenszűrő maradhat?
- teljes vezérlés, akkor talán 50kFt munkadíjjal? Láttam ilyen 'vezérműszíj szetteket', hajtószíj, vezető/feszítő görgők együtt, 20k körül. Erről van szó, vagy mi tartozik még ide? Ezt azért szervizre bíznám.
- féktárcsák, dobok, betétek, pofák, folyadék, gyertyák, egyéb dolgok? Mit érdemes, az milyen érték? Vagy ez már úgyis adott példánytól függ?
Előző kettőt gondolom érdemes megejteni bármelyik gépen.Ja ha esetleg valaki nem ismerné, itt egy remek oldal, már nézegettem én is: [link]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
fero02
nagyúr
Ha a rugó elfárad, akkor ülni fog a kocsi, vagy törik a rugó. Nekem normál használat mellett mindkét első rugót cserélnem kellett, a hátsók egyelőre gyáriak. Ha van egy kiszemelt példány, akkor vidd el egy állapotfelmérésre, ott megrázzák alaposan és a futóműben gyengélkedő dolgokat felírják neked (pl gömbfej, lengéscsillapító), megmérik a féket, stb.
-
harry
veterán
Amíg megvitatjátok a váltók lelki titkait (), addig érdeklődnék, hogy mennyivel nagyobb rizikó használtan kombit venni? Mint írtam is, ezt találnám talán a legpraktikusabbnak, csak épp semmiképp sem szeretnék kifogni egy agyonstrapált igáslovat. Persze egy másmilyen kocsit is szét lehet hajtani, szóval ha az állapot jó, akkor gondolom ennél is jó, csak arra gondolok, hogy vélhetően jobban meg szoktak pakolni egy kombit, mint más autókat, főleg, ha fuvarozásra is sokat használták, melókhoz, stb. Az nyilván annyira nem zavar, ha egy évben egyszer a család bedobálja a gyerek labdáit hátra nyaraláskor, de ha cementes zsákkal számolunk, akkor azért már jelentős a terhelés. Szóval mit érdemes ilyenkor különösen megnézni? Hátsó felfüggesztés, futómű? Meg írhatok még ide dolgokat, de inkább talán rátok bíznám
Mondjuk alapvető problémám, hogy nincs igazán összehasonlítási alapom, szóval nézegethetem én, nem biztos, hogy kiszúrok nagyobb hibákat. Igaz persze ismerőssel szeretnék menni, és ha tényleg megvan a kiszemelt, lehet megnézetnénk szervizben is. De azért jó lenne némi hozzáértéssel érkezni egy ilyen szemlére, nem csak bámulni a varázslást, hogy vajon, ez a kocsi jó-e.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
fero02
nagyúr
válasz bambano #20235 üzenetére
"aláfeküdnek, leakasztják a váltóbowdeneket és berakják fix 2-be a váltót"
Ez egy jó nagy baromság. Régi autóknál rudazat van (meg rengeteg fiatalnál is) és kb semennyire nem lehet hozzáférni alulról. A bowdeneshez meg még annyira sem, mert azt bárhol el tudják vezetni, még az utastéren belül is akár. A modernnek nevezhető autóknál pedig szinte képtelenség bármihez is hozzáférni anélkül, hogy a borító szarokat le nem szedi az ember.
-
bambano
titán
-
harry
veterán
-
fero02
nagyúr
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20229 üzenetére
A váltózár hasznossága nulla alatt van, nem éri meg a ráfordított időt és pénzt.
Az uv semmit nem ér lopás ellen, nem is arra tervezték, hanem arra, hogy a lopás utáni felhasználást akadályozza. Arra jó. csak egy gond van vele, az értékesebb alkatrészeket nem gravírozzák.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
.... már így is egyre kevesebbet jövök ide, mert csak a veszekedés megy állandóan, meg az én vagyok a legokosabb és olyan nincs, hogy én tévedjek! Bázzeg már unalmas ez az állandó kioktató stílus! Szerencsétlen ember tanácsot kért, hogy egy egyszerű F Astrát szeretne, legfontosabb szempont az állapot, nem az extrák. Erre már vitáztok a benzin dízel költségeken át a központi zár, riasztó összefüggésén. Erre próbáltam reagálni, de kár volt, már lassan ott tartunk, hogy az én anyámat, minek szólok bele. Régen olyan jó kis fórum volt rengeteget beszélgettünk és egyikünk se gondolta professzornak magát, mert tegnap ezt, meg azt olvastam a neten. Sajna régiek már kikoptak, talán Seth kollega, aki még néha néha benéz.
Hát akkor további jó fórumozást!
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #20229 üzenetére
UV gravír jó cucc de a lopást nem akadályozza meg. A váltózár már komolyabb védelmet biztosít.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20227 üzenetére
az én meglátásom szerint az aktív védelem része kell legyen valami, ami nem látható. Tehát nem tudják távcsővel leskelődve megnézni. Mindegy, mi, csak ne gyári sorozatban beépített cucc legyen és ne látszódjon.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #20226 üzenetére
Jel nelkuli racsom van, felnikozepet belulrol lehet bepattintani, kivulrol nem jon, teli kereket meg mar az elozo tulajnal megloptak, uh nincs disztarcsam. Vakrozsda volt, kikezeltem.
Mondjuk ettol bebaszhassak a tahok az ablakot, ha ugy adodik.
Uh ha kilakatoltak/lepriccoltak a kocsit, rafekszunk az aktiv vedelemre. -
bambano
titán
válasz KonzolKartel #20225 üzenetére
a mostani kocsimból is hiányzik a felniközép, csak nem tudom, hogy a gumisnál pergett ki vagy elvitték.
az emblémalopással kapcsolatban meg vegyesek az érzéseim, mert amikor kipattintotta a fócvágenem* orrából az emblémát, azt valahol értettem, mert lett egy sérülésmentes emblémája, amivel még tud valami értelmeset kezdeni. De hogy az az agyalágya barom, aki az astrám seggéről kaparta le az emblémát, darabokban, az minek erőltette, máig nem értem.* fóccvágenem volt, de kikezeltük
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
válasz bambano #20224 üzenetére
Nálunk a felniközép, illetve az emblémák lopása a menő .
Az előző autómról(147 alfa) a gyári felni közepeket, és az első, hátsó emblémát is lelopták.
Ezen még megvannak(kop-kop).Nem tűnik nagy tételnek, de mégis az. Főleg ha gyári cuccokat akar az ember a helyére...
Ez ellen aztán meg sehogy nem védekezik az ember, az autót meg megcsúnyítják...[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
bambano
titán
egy csomó cucc megtetszhet, pl. légzsák, lambda szonda, katalizátor, hogy csak a kurrensebbeket emlegessem. esetleg ecu. de ha csak azért betörik az ablakot, mert azt hiszik, benne felejtettél egy navigációt, neked már az is rossz lesz.
mikor a kadettemet ellopták, 4 új gumi volt rajta. lehet, hogy azért már megérte. nem tudom. a mostani autóimról lopták már le a gyári dísztárcsákat, antennákat, emblémát. Amikor a fóccvágenemről levették a 4 dísztárcsát meg az antennát, gyári cuccal pótoltam, 40k-ból alig adtak vissza. Az pl. fájt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
harry
veterán
Tényleg, hagyjam a fenébe, ne is foglalkozzak vele, csodás ötlet Ha meg elviszik biztos jönne a szöveg, hogy hát miért nem tettem ellene valamit. Most én honnan tudjam, hogy a parasztnak mi tetszik meg a kocsin? Lehet hirtelen ötlettől vezérelve rápróbál, kereslet van rá, el is lehet adni - most azért, mert nekem nincs okom ilyet lopni, vagy ezt feltételezni, máris kizárhatom? Nem azt mondtam, hogy fellövök egy műholdat, hogy figyelje, csak felmerült, mik a lehetőségek, nyilván valami értelmes ár-érték arányú cuccban csak lehet azért gondolkodni, ha nem bánod. Ennyi erővel ne is zárjam, minek...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bambano
titán
most volt cikk totalcaron, hogy a suzuki az egyik leglopottabb autó.
A riasztók riasztási hatása a tapasztalat szerint nem feltétlenül az árától függ, sokkal jobban függ attól, hogy mennyire tűnik egyedi megoldásnak, mennyire gondolja a tolvaj, hogy sokat kell kísérletezni vele, mire elindul az autó. A szokásos, sorozatban használt riasztókra fel tud készülni, azt nagyon hamar kiütik, az ismeretlen cuccokra nem.
Egyébként hagy kérdezzek vissza: ki volt az a barom, aki d kadettet lopott? Az ENYÉMET! Akinek még nem lopták el az autóját, annak nyilván megfelel központi zár meg hasonló dolgok nélkül is. Azután majd jön az ebgondolat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
Nem bírom ki, bele szólok én is
Ki akar f Astrát lopni? Ha meg azt akar, majd pont egy 10-20 ezer forintos riasztó lesz akadály?
Motorválasztás terén a költségek szempontjából meg édes mind1 hogy a 20 éves technika most épp benzines, vagy dízel szerintem! Viszont mivel 5000 km-es évi autókázást tervez a tulaj, megint csak tök mind1, amilyet talál jó állapotban olyat vegyen.
(még jó hogy itt mindenki mocskosul okos, még akkor is ha véletlenül téved, mee olyan aztán nem lehet
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz bambano #20196 üzenetére
Nem igazán értem a gondolatmeneted. Egyrészt a centrálzár nélküli riasztóban nem látom, mi a gond, ugyanaz ellen véd, nem? Ha 'piszkálják' a kocsit, elkezd visítani. Vagy miben más?
Másrészt, jó, valamivel biztos kényelmetlenebb egy riasztós kocsit piszkálni, de én nem feltétlenül érezném a kocsit sokkal nagyobb biztonságban azért, mert van benne.Erre amúgy gondoltam is kitérni, bár ez itt off, szóval nem feltétlenül mennék el erre, hogy hogyan lenne érdemes védeni az autót a különböző károk ellen (lopás, törés, egyéb dolgok, amiket a kötelező nem fedez).
Motor témához: passzolom, szerintem utánajárok a dízel témának, mint írtam, ezekről még kevesebbet tudok, így az eddigi cikkek alapján azt szűrtem le, hogy a karbantartás macerásabb lehet (meghibásodási lehetőség, szerelés- és alkatrészár tekintetében), de még körbejárom a témát. Mondjuk ez nekem elég ellenérv, ha valóban, mert hozzáértés híján nem igazán szeretném, ha sokat kéne bütykölgetni, költeni nyilván nem szeret az ember, illetve nem feltétlenül számítana az esetleges kisebb fogyasztás, ilyen használat mellett.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
fero02
nagyúr
válasz bambano #20216 üzenetére
Ki mondta, hogy nincs? Ne ferdítsd már. Az árak adottak, ha cserélni kell, akkor cserélni kell. Ennyi erővel: melyikbe olcsóbb az elosztófedél, a kábel szett, a trafó, a jeladó, a dízelbe vagy a benzinesbe?
Te láttál már rendszeresen használt képkocsiban berozsdásodott turbót?
Akkor legközelebb mielőtt kötözködni kezdesz olvasd el, hogy mire reagáltak előtte.
-
bambano
titán
válasz fero02 #20213 üzenetére
"Nézd már végig csak a gyújtás részt. Szted melyikben nagyobb a hiba%?": a dízelben nincs izzítás? melyik olcsóbb, a gyertya vagy az izzítógyertya?
"A turbó nem szokott berohadni.": ahha.
egyébként abból a hsz-ből, amivel indult a subthread, nem derült ki, hogy csak f astra dízelekről van szó. a cdti dízel meg sokkal bonyolultabb, mint egy szívó benzines.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
nagyúr
válasz bambano #20210 üzenetére
Nem, mert nyilván minden ehhez van méretezve. Ha jó az üa minősége (és a motor), akkor nem füstül. A turbó nem szokott berohadni. A dízel technológia miatt koszosabb az olaj, de épp ezért nem 15e km-enként cserélik, hanem 7500 km-enként. A mocskos üzemanyag a benzinessel is ugyanúgy kibaszik. Ha kevés a kompresszió a benzines is kínlódik.
Amiket felsoroltál azok tényleg nem romlanak el a benzineseken, mert nincsenek is. A dízeleken a 2 db hőgombán kívül kb ennyi az elektronika, és a benzinesen? Nézd már végig csak a gyújtás részt. Szted melyikben nagyobb a hiba%? Hát nem a dízelében...
-
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #20208 üzenetére
MarKoo is segíthet ebben bár nem tudom, hogy szerződött helyen van-e. Jobbulást az autónak
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz fero02 #20207 üzenetére
akkor a sokkal nagyobb nyomás, erők, amik a dízelben vannak, nem számítanak...
nem kormol, nem rohad be a turbó, nem kokszolod a motorolajat, ha leállítod, nem adja fel a koszos gázolajtól, könnyedén indul, ha már nincs kompresszió, akkor is, izzítógyertyák, izzítórelé, porlasztócsúcs, nagynyomású üzemanyagpumpa, stb. az mind nem romlik el a dízelen, na de bezzeg a benzinesen... ahha.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Debrecenben biztosítóval szerződött karosszérialakatost keresek. Természetesen a megbízható, szépen dolgozó verziót.
Álltam a sor végén (Kishegyesi-István kereszteződés), amikor a Vitos, aki mögöttem jött, sávot akart váltani, és vitte az enyémet is, mert a jobb oldali tükröt nézte... :S -
fero02
nagyúr
válasz bambano #20205 üzenetére
Engedd meg, hogy rajtad röhögjek egy jót. Főleg annak tekintetében, hogy nem kell összehasonlítást végezni a motorok között. Sima, mezei F Astra motorokról van szó, nem többről. Hiába tettek egy turbót a szerencsétlen szívó dízel motorra, attól függetlenül a benzinesekre aggatott mindenféle lófasz szenzorok és mérők darabszáma jóval több, mint ugyanezen széria TDi motorjaira kötött 0 db számú ketyere. Ha ezeket alapul veszed, mint meghibásodható dolgok egy motoron, akkor a benzines szarabb ebből a szempontból.
És ez úgy igaz, mint ahogyan most a gép előtt ülsz és ezt olvasod. Ha egy motor jó, akkor azon csak vezérlést, vízpumpát, olajat, szűrőket és (izzító)gyertyákat kell cserélni, illetve esetenként korból/használatból eredő kopó/fáradó alkatrészeket (porlasztó csúcs, tűzkarika, trafó, elosztó, kábel, stb).
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20204 üzenetére
Ez teljesen jó is lenne de tekintve, hogy ma már 30e forintból építenek be munkadíjjal együtt kpzárat riasztóval így ha talál egy jó állapotút amiben nincs akár azt is megveheti és majd épít be utólag.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz fero02 #20201 üzenetére
"Egy benzines erőforrással is legalább annyi gond lehet, mint egy dízellel (ha nem több).": engedd meg, hogy ezen röhögjek egy jót. főleg annak tekintetében, hogy ami dízelt ma meg lehet venni, az nagy valószínűséggel turbós, az alap benzinesek meg nem.
"Ha viszont jó, akkor egyforma gondoskodást igényelnek.": fentiek miatt ez szimplán csak nem igaz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #20203 üzenetére
a központizár az digitális választási lehetőség, vagy van benne, vagy nincs. ha nem vennék olyat, amiben nincs, abból következik, hogy olyat javaslok megvételre, amiben van.
A keret meg egy olyan dolog, hogy mondhatod neki, hogy vegyen olyan autót, amit nem lopnak el két perc alatt, inkább gyűjtsön hozzá. Ez lehet hasznosabb tanács, mint azt mondani, hogy vegyen központizár nélkülit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz bambano #20202 üzenetére
A szemantika az teljesen más. Ha valaki autót akar venni akkor lehet nem azt kellene taglalni, hogy Te milyet nem vennél... Az pedig, hogy kinek mennyi a keret rá szintén egy dolog, gondolom nem fogod neki kipótolni valami komolyabbra.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz _seth_ #20199 üzenetére
szerintem nem kellene szemantikán vitatkozni akkor, amikor valaki autót akar venni. én nem vennék meg olyan autót, amibe nem lehet vagy nem érdemes tisztességes riasztót és immobilizert rakni. de kinek a papné, kinek a casco.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
nagyúr
Egy benzines erőforrással is legalább annyi gond lehet, mint egy dízellel (ha nem több). Ha viszont jó, akkor egyforma gondoskodást igényelnek.
Ezeknél a cicomázás kb a szilikonozásnál kimerül, a cserélgetés nagyon végső esetben szokás, hisz amire cserélik se fiatal és bontott - használt - az is.
Ami az extrákat illeti, mivel ezek rém egyszerű szerkezetek az esetleges hiba felderítése se nagy mutatvány (a javítása se költséges, persze mihez képest). Minden egyszerű, mint a faék, így a hiba esélye is sokkal kevesebb, mint egy fiatalabb autónál. Az meg ha benne van már vétel előtt csak jó, később barkácsolni nem jobb/olcsóbb (saját tapasztalat).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest