Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Feladtam. Az olajcserét, szűrőcseréket megcsináltam, de a gyertyákat nem tudtam megnézni.
Két gyertyával próbálkoztunk de egyik sem adta meg magát .
Holnap bejelentkezek az opel szervizbe, hátha Ők ki tudják anélkül bogarászni, hogy szétszednék az egész motort.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
#81556480
törölt tag
Hammerite igazából egy forintot nem ér. Ha normális festéket veszel a lényeg hogy teljesen csiszold le. Le rozsdamarózod, lemosod, lealapozod és úgy fested le. Ennek van értelme . vakrozsdára kenhetsz akármit.
Bozso68
senior tag
Ma jártam úgy az Astra-H 1.6-osommal, hogy egy pillanatra megtorpant a kocsi kb 100-nál, mintha kihagyna a gyújtás. Pár másodperc múlva az ESP, ABS, defekfelismerő ikonjai el kezdtek folyamatosan világítani egészen a leállításig. Újraindítás óta semmi gond nem jelentkezett.
Valakinek ötlete, mi lehet a gond? Egyszeri eset, néha előfordulhat, vagy valaminek a kezdete?
Köszi: Zsolt
Pitu
aktív tag
Csiszolás, rozsdamarózás volt, aztán a 6-7. kör után azt mondtam, hogy inkább lefestem olyan festékkel amit közvetlenül a rozsdára is lehet (ezekben alapozó is van ha jól tudom).
Gondolom az útra szórt só is odavágott nekik. Hammerite-al ezek szerint van/volt tapasztalatod? Mert volt itt aki dicsérte.
#81556480
törölt tag
Kerítés vasszerkezetét festettem vele 6-7 éve. Új vas anyag ami még a "gyári színű". Az kapott egy laza csiszolást majd ráment a festék . Elvileg igen, nem kell alapozó alá és egy fél év mulva fel is rozsdált. Aztán alapozóval ugyan ez. Szerintem egy forintot nem ér. De ez az én véleményem.
Durol fényes feketével festettem tesóm fiat tipo felnijeit, de úgy hogy fémig csiszoltam , dróttal majd papírral. kapott rozsdaoldót, egy alapos mosást, alapozást és a fedőréteget. Ez téli gumi felnije, azóta tökéletes szép fényes rozsdamentes a felülete.
zolikaDB
veterán
Kerítésen volt valami alapozó + fehér festék kombó, majd 10 évig. Elkezdett rozsdállni, laza csiszolás neki, Hammerite kalapácslakk effektes festék két rétegben, és kb 3 éve semmi gond vele.
#81556480
törölt tag
Véleményem szerint, mindenki azt csinál amit akar
Én nem hiszek a csodában.
Jim Tonic
nagyúr
Elég keményen bele tud sülni. Néha bele is szokott törni. Bízd szakemberre. Előfordulhat, hogy neki is leszakad a feje, de ő már fel van rá készülve. Sok-sok-sok csavarlazító + 1 éjszaka várakozás (nem vicc) szokott segíteni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
bzoley
veterán
Ezek szerint te elolvastad a használati útmutatót. Nagyon nem mindegy annak a festéknek, hogy a két réteg mennyi időn belül kerül felhordásra, és egyáltalán megvan-e a két réteg. A többiek meg szidják nyugodtan, csak ne terjesszék.
Már bejelentkeztem az itteni opel szervizbe.
Csavarlazítóval próbálkoztam, de ugye nem telt el több óra, így a hatását valószínűleg még nem tudta kifejteni.
Köszönöm a sok segítséget.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
neduddki
nagyúr
HI!
vmikro lyamykoromban az ilyesmit szepen kimelegetittek, nem hiszem, hogy most ez a modszer mot bontas nelkul muxene:- ( /muanyagok, mazzagok.../
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
#81556480
törölt tag
Reklámja szerint mehet közvetlenül a rozsdára. Nos ha ÚJ fém anyagra kentem alapozó nélkül akkor már többet tettem az aládolgozottság érdekében, mint amit kell. Én azt írtam amit tapasztalta. nyáron nagy melegben nitró alapú alapozó 100%ban megszárad felületre kenve. így is átütött. Szóval nekem a sima fekete nem vált be. Ne mondd meg légyszives hogy mit terjesszek és mit ne. Ez nem szentírás, hanem csak tapasztalat amit megosztok másokkal. Így mérlegelhet és eldöntheti vesz e 2x 3x drágábban hammerietot vagy jó az olcsóbb is ami néha jobb.
hdman
őstag
adorjant
senior tag
muszáj volt ezt most elalvás előtt?
mondjuk nem is kéne,nem mernék egy jóízűt fingani benne
hdman
őstag
Mondjuk a rádió egy az egyben ugyanaz mint a corsámban
Sopron city :)
helkis
addikt
én is: [link]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Calogero
addikt
Én meg ebbe: [link]
zolikaDB
veterán
A Signum az tuti allat verda, sztem viszont csaladi autonak nem valo.
6 eves Vectra 3500km-el egy Suzuki araert? Ha rendesen cserelgettek benne mindent, akkor nem lehet gond. Ugy ertem, h nem egeszseges, ha all egy auto, aztan ha hasznaljak, 6 ev alatt kijottek volna a hibai amit esetleg gariban javitanak.
Mondjuk en most egy masodik generacios 2.2 D4D Toyota Avensisre vagyok rafuggve
Ocsem meg 2.2-es Astra Coupe-t vadaszik
hdman
őstag
A Signum az tuti allat verda, sztem viszont csaladi autonak nem valo.
Ezt kifejtenéd bővebben?
Sopron city :)
Pitu
aktív tag
Adott egy kenwood fejegység, autó leállít, kulcs visszarak, gyújtás. Bekapcsolom a fejegységet, erre ő elfelejt minden beállítást. F astra-nál is ezt csinálta, gondolom kulcs kivételkor teljesen megszűnik az áram ellátása. Lehet ezt anélkül orvosolni hogy ne kelljen másik áramkábelt húzni v. másik fejegységet venni?
Gyárival nincs ilyen gond, lehet a kijelzőtől kap áramot.
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Beszeltuk itt a forumban, h ez a motor egy nagyon eros, nagyon nyomatekos dizel, bar mar egy 1.9TDI is jo eros.
Nekem nem ez a csaladi auto. Inkabb luxus. Bor, hatul a nagy konyoklo, nagy felni, 3 literes majd 200 lovas auto. Anyuka nem ilyennel hurcolja a gyereket orvoshoz.
Csaladinak inkabb Sharan, Zafira es tarsai.
Pitu: autohifi topikban kerdezd meg, hogy pontosan melyiket is, de ket kabelt fel kell cserelni es jo lesz. En Alpine-al jatszottam ezt el, Wackond segitett ebben. Piros-sarga, azt hiszem...
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
Ez a signum egy hodály batár nagy verda. de mégis NÉGY személyes. A kép alapján a csomagtartója se valami izmos.
Szerk: a bőr szerintem nem akadálya a családiságnak, mert könnyebb tisztítani, mint a szövetet.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
hdman
őstag
A C vectrákat már nézegetem egy ideje, 1,9 cdti 150 paci szépen viszi, főleg egy kis csipsszel 180 le lesz, az meg több mint elég.
Mivel kombimániás vagyok, és a kombija egyszerűen túl nagy szvsz, ezért a Signum maradt, ami ugye a "luxus" vectra, ráadásul félig kombi is
Ide viszont kell az erő, mert majdnem 1,7 tonna üresen, belepakolod a családot, a sok szir-szart, kisbicikli, nagybicikli és máris 2 tonnánál vagy. Hiába a 3 liter, 184 ló, 2 tonnával nem tud mit kezdeni, az ekkora bódéhoz ez minimum kell. ( egy laza chip itt is elkelne)
Nálam simán befér a családi autó kategóriába, igy használtan szerintem nagyon jó vétel, benne van minden, mi szem száj ingere, laza 2,5 millióért. Nagy is, kényelmes is, xenon, bőr, tetőablak, ülésfűtés, nekem külsőre is bejön, más nem kell
Családinak feltétlenül buszlimó, vagy SUV kell?
Abban viszont egyetértek, hogy nem anyának való, csak gyerekcipelésre feleslegesen nagy, azt meg tudja oldani a corsával is
Signum apunak utazni, anyunak meg a corsa ügyeket intézni, gyereket cipelni.
bambano: Tegnap mutattam az egyik haveromnak is ezt a linket, ő is ezen volt kiakadva, hogy csak 4 személyes. (igazábol a forgalmiban is 5 van, és 5 ember befér ugy, hogy egy a kakasülőn van, a tárolóbox kivehető, és még biztonsági öv is van a középsőnek. Nem sokkal kisebb a hely, mint egy átlagos kocsiban, max kényelmetlenebb ) Ez miért is baj? Kiváncsi lennék, hogy Ti hányszor mentek max kihasználtsággal
Igaz, még nincs gyerekem, és most egy 2 személyes kocsival mászkálunk asszonnyal, de eddig nem nagyon volt vele gond, hogy nem 4 vagy 5 személyes. Párszor jól jött volna, ezt aláirom, de néha meg a nagy csomagtér kellett. Családosként persze ez nem alternativa, a gyerek nem lehet hátul a dobozban
Anyuka-apuka elől, hátul 2 gyerek, aztán kész. A csomagtartó tényleg nem világbajnok, de egy átlagos családnak szerintem elég, főleg ugy, hogy a hátsó ülést is lehet előre-hátra mozgatni.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
sziada5925
aktív tag
Máshogy kell bekötni, mint a gyárit. A piros és a sárga vezetékeket kösd össze. Gyárilag piros-piros, sárga-sárga volt.
Üdv: Ádám
bambano
titán
Oké, tehát a vectrához elég a 2 literes motor, ehhez nem elég a 3 literes, pedig a vectra minden szempontból nagyobb, mint a signum... majd' 200 literrel nagyobb a csomagtartója a vectrának, mint a signumnak.
hogy is mondjam: nem osztom a nézetedet.
Ebbe, a 346 literjébe nem fogod belepakolni a sok szirszart, mert nem fér el benne. És hiába csak 184 ló, azért elég kemény nyomatékot darál a 6 henger, a 2 literes cdti motor a fasorban sincs hozzá képest.
Én elég gyakran járok 5 személlyel, ha úgy hozza a sors, hogy nagyszülőkkel is menni kell, akkor tele van a kocsi. Más kérdés, hogy még többet járok egyedül.
A signum 346 literes csomagtere nem alternatíva a vectra több, mint 500 literjével szemben.
szerintem tökteljesen értelmetlen a csiptuning, ha erősebb autót akarsz, vegyél erősebb autót.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
zolikaDB
veterán
Persze, nem feltétlen egyterűre gondoltam.
Például a kritériumokat ez is kielégíti nálam: 1, 2, 3, 3.
Aláírom, drágább.
Amúgy pont a fórumban írta vki, h a 150 lovas Vectra chip után alul nem fog húzni, nem érdemes emiatt megpiszkálni, elég az az erő.
Talán azért is, mert sokaknak 90LE is elég egy kombi Astra alá.
Ha már dízeltuning: Phaeton V10 5.0 TDI IFA helyett
zolikaDB
veterán
Eleve az én sedan Astrám csomagtartója is 460 liter...
helkis
addikt
előre kéne tekerni az óráját?
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
hdman
őstag
Azért a signum majdnem 200 kg plusz, ezt ne felejtsd...
Vennék erősebbet, de nincs Benzines nem játszik.
Látod, döntőrészt Te is egyedül használod, de ha kell ebbe is beférnek öten...
A 346liter sztem elég egy családnak egy kisebb rokonlátogatáshoz vagy kiránduláshoz. M6ba 5ember 1heti cuccát pakoltuk be nyaraláskor. Az kb 500 liter.
Sopron city :)
zolikaDB
veterán
Olyan 120 ezerre, az nem gyanús, nincs közel a 200-hoz, de a 100-at átlépte, már-már reális.
Ha erős Vectra kell: Vectra i35 Mondjuk a dupla szögletes végű Irmscher kipufogóért élek-halok, nagyon tetszik
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
"Azért a signum majdnem 200 kg plusz, ezt ne felejtsd...": ami azt jelenti, hogy? hint: semmit nem jelent. csak a tömeg/teljesítmény arány számít.
"A 346liter sztem elég egy családnak ": ezt tapasztalatból mondod?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
bambano
titán
ezzel az i35-tel meg annyi bajom van mindössze, hogy oké, lett 302 lóerőd a főtengelyen mérve. mennyivel lett több lóerőd az aszfalton? a gyanúm azt sejteti, hogy semennyivel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Pitu
aktív tag
ESP
senior tag
Hát barátom igen nagy tévedésben élsz.
Signum minden, csak nem nagy batár.
De Te vagy itt az ész látom
"2literes cdti motor fasorban sincs"
Unokaöcsémnek volt V6 előtte aztán lecserélte egy 1.9cdti-re ami kapott egy nagyobb csigát meg egy chippelést. Jobbam megy sokkal és kevesebbet eszik. V6 3600 után elfogyott.
Szerinted értelmetlen a chiptuning, mások szerint nem.
Jó példa erre a vw konszern féle 1.9pd mororok amiben megbontás nélkül turbó,pd elem cserével ~2x teljesítmény érhető el napi használatra.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
bambano
titán
Pedig ha beleülsz, hátra, akkor az bizony táncterem, nagy batár. eszerint 4 méter 64 centi, az sem kisautó. Alig kisebb, mint a csapott hátú vectra, és a fotók alapján csak a csomagtartója rövidebb, a többi része ugyanaz. A csapott hátú vectra is nagy batár.
"lecserélte egy 1.9cdti-re ami kapott egy nagyobb csigát meg egy chippelést.": ahha, és én olyat írtam, hogy agyontuningolt 1.9 cdti nincs a fasorban se a 3.0 v6-hoz képest vagy olyat, hogy az 1.9cdti nincs? a minap keringett a neten 1.8-as motorból 1000 lóerő fölött, tuningolni elég sokáig lehet, én alap motorról beszéltem, miután itt arról volt szó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Pitu
aktív tag
No, mivel eléggé párásodott az autó az elmúlt hetekben, ma kiszedtem a kesztyűtartót. Tudnátok segíteni hogy hol lehet lekötni a belső keringetést állító motort, ill. hol tudom külsőre állítani kézzel? No meg amit nem találtam az a pollenszűrő. Képek: [link] (g astra)
[ Szerkesztve ]
Pitu
aktív tag
Közben találtam egy ilyet a szűrőre: [link]
[ Szerkesztve ]
helkis
addikt
a ventitől balra fent van pár kábel, az megy az előtétellenállásba (nem kell kivenni szűrőcseréhez), az alatt van a pollenszűrőd, abban a síkban 3csavar fogja, alja teteje műanyag klipsz-es el ne törd, pattintani kell..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Pitu
aktív tag
Erre gondolsz: [link]?
Belső keringetést tudod hol lehet átállítani/lekötni?
helkis
addikt
az lesz!
szvsz a venti előtt van egy lap, amit egy kis motor lezár, vagy kinyit, odáig még sosem szedtem szét, de mi a gond?
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Pitu
aktív tag
Belső levegőkeringetés megy folyamatosan, ezért nagyon párásodunk. Ha befűtök rendesen (személyvonat télen feeling), akkor valamennyire kordában tartható a dolog. Arra gyanakszom hogy az állító motor folyamatosan megy, de ezt leellenőrzöm mindjárt, úgy hogy adok rá gyújtást és fülelek.
TasiA
senior tag
Ez most mi?
Fordítsd már le légy oly kedves nekünk földi halandóknak!
ESP
senior tag
Nagyobb turbó meg chip agyontuningolás?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Pitu
aktív tag
Így kellene neki működni, de ilyet én nem láttam/hallottam: [link]
helkis
addikt
ha az ablakra vereted a levegőt, akkor ezt csak külső levegővel tudod, belsővel nem, pont ez miatt, ha letolod a lábadhoz a levegőt és bekapcsolod, hogy belső legyen akkor a ledjének világítania kell, ha így elfordítod ablakra akkor hallanod kell ahogy a motor elhúzza a terelőt, és kikapcsolja a ledet.. nálam így működik..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Pitu
aktív tag
Igen, így kellene működnie, de nálam sztem eltört a lapátnál valami, a led kialszik, de nem hallani ahogy átvált külsőre. A mozgató motornak kellene megtalálni a csatlakozóját, de lehet késő már neki.
[ Szerkesztve ]
hdman
őstag
ezt tapasztalatból mondod?
ha rendesen elolvastad volna a korábbi hsz-em, akkor látnád, hogy nem. Emellett ott van, hogy szerintem.
Amúgy meg van szemem, és látom, hogy a lépcsőházban lakó többgyermekes családok miket és mennyit pakolnak be.
Sopron city :)
#81556480
törölt tag
Egyéni vélemény : egy családi autó csomagtartója 450L körül kezdődik
zolikaDB
veterán
Ha ezt a zajt hallod, akkor gond van, a kis lapát tengelye eltört, vagy mi a szösz, többiek tudják, és a rostély adott helyzetben áll, a kis motor meg nyekereg.
Én szerelővel lehúzattam a kis csatlakozót, a lapát nyitott állapotban maradt, úh jön be kinti levegő.
Vadászom bontóban az egységet, de sosincs.
Nálam úgy van megoldva, h két szélső szellőző az ablakra van irányítva, középsők elzárva, fűtésállító gomb ablakfűtésre tekerve, hátsóablakfűtés bekapcsolva, és így hamar leszárítja a párát.
Pollenszűrőt csekkoltam, csontszáraz volt és tiszta.
[ Szerkesztve ]