Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19051) Jim Tonic válasza zolikaDB (#19049) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ha elindul, ne keress senkit. A feltöltésnél kiderül, ha szivárog. :)

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#19052) zolikaDB válasza Jim Tonic (#19051) üzenetére


zolikaDB
veterán

Calogeroval beszeltuk, h ugyis megyek villamossagishoz, aki egyben klimas is, es ugy ertettem, h o meglesi!

(#19053) TasiA válasza zolikaDB (#19052) üzenetére


TasiA
senior tag

Ha van időd otthagyni, megtölti nitróval és meg lehet nézni, hogy tarja-e a nyomást. Ha nincs időd, feltölti klím gázzal és tesz bele UV-t. Jársz vele, ha elmegy a gáz meg tudja nézni, hogy hol.

(#19054) zolikaDB válasza TasiA (#19053) üzenetére


zolikaDB
veterán

:R Respect az Opel-közösségnek!

(#19055) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Ismét egy sarkalatos kérdés: ha a kipufogódobról teljesen lemállott a burkolat, akkor mi van? (konkrétan ma lógott egy nagy darab, amit a parkolóban kézzel legyógyítottam...)

(#19056) fero02 válasza zolikaDB (#19055) üzenetére


fero02
veterán

Akkor bizony elrohadt.

Ha nincs komolyan átlukadva a dob (értsd nem fúj ki nagyon), akkor szarni rá és addig használni, míg ki nem lukad. Akkor meg csere.

(#19057) zolikaDB válasza fero02 (#19056) üzenetére


zolikaDB
veterán

Értem, akkor most következik a "míg ki nem lukad" időszak!

(#19058) Imy válasza zolikaDB (#19057) üzenetére


Imy
veterán

Ha nem fúj ki, akkor én a helyedben elvinném egy kipufogóshoz, és megnézetném, mert az új dob drága... Hátha meg lehet hegesztetni...
A rossz dobot pedig cserélni kell, mert műszakin nem megy át.

(#19059) bambano válasza Imy (#19058) üzenetére


bambano
titán

a műszakin már a lerohadt hővédő pajzsos dob sem megy át. legalábbis nekem egyszer kavarni kellett miatta.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#19060) pempellini


pempellini
senior tag

Srácok biztos van itt szerelő fórumtárs.
Érdeklődnék hogy lehet úgy is hengerfejes egy corsa c hogy nincs az olajban víz a hűtővízben olaj?
Gondolom mindjárt az égéstérbe szívja a vizet,mert 1 db gyertyám teljesen más színű mint a többi és 600km alatt kb eltűnik a tartályból a hűtővíz.
Lehetséges ez?
Vizet nem forralja,nem feszesek a csövek.

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19061) bambano válasza pempellini (#19060) üzenetére


bambano
titán

lehet, nekem anno a vekim kifelé tolta a vizet és csak úgy bírtak rájönni, hogy felpumpálták az egészet. vidd el rendes szerelőhöz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#19062) pempellini válasza bambano (#19061) üzenetére


pempellini
senior tag

Már henger fejezték (síkozták elvileg meg is nyomatták)de semmi szerintük.

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19063) Imy válasza bambano (#19059) üzenetére


Imy
veterán

Én is úgy gondoltam, hogy műszakin már azzal is megbukik, de egy ügyes kipuffos meg tudja csinálni...

(#19064) Imy válasza pempellini (#19060) üzenetére


Imy
veterán

Lehet, de biztos, hogy ott szökik a víz? Én megnézném a cső csatlakozásokat, és a csöveket is előtte. Habár a gyertya az meg árulkodó.
Milyen motor van a kocsiba, mennyi km-el?

(#19065) pempellini válasza Imy (#19064) üzenetére


pempellini
senior tag

1,2 twinport 210000km.
Már azzal éjezgetnek hogy a blokk repedt.
Elvileg levették a hengerfejet sikáltok megnyomat taták és ugyanaz a 600km egy tartáj víz:(
Még azt el tudom képzelni hogy nem cseréltek valamit csak mondják tömítés hengerfej csavarok,már semmit sem tudok.
Ahol csináltattam azt mondják hogy más is csináltak ez igaz is mert cseréltettem vezérlést ha már szét van bontva tök mindegy mit rak vissza.
Mondtam neki amiért idehoztam nem jó ,erre ő hát az nem egészen így van mást is csináltunk.

Így néz ki a gyertya:[link]
[link]

A többinek szép színe van.

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19066) pempellini válasza pempellini (#19065) üzenetére


pempellini
senior tag

Most ott tartunk hogy vigyem vissza ráhúznak a hengerfejre,de én már nem hiszek ebben.

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19067) Imy válasza pempellini (#19065) üzenetére


Imy
veterán

Háát lehet, hogy ahogy írtad, nem helyesen húzták meg a hengerfejet, s nem cseréltek csavarokat..
Ha van számla, akkor kötelesek megnézni, ha nem akkor az szívás.

(#19068) pempellini válasza Imy (#19067) üzenetére


pempellini
senior tag

Hát nincs számlám,ha nem cseréltek csavarokat akkor a cseréjük gondolom megint hengerfej le új tömítés hengerfej vissza.

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19069) Imy válasza pempellini (#19068) üzenetére


Imy
veterán

Kb igen, de nem vagyok szerelő, de szerintem cserélni kell.
Ha nem adtak számlát, akkor legyél határozott, munkadíjat ne fizettessenek, és tömítést sem, max. a csavarokat, de abból meg vegyél eredetit, és amikor csinálják akkor legyél ott...

(#19070) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Imy, bambano: köszönöm!

(#19071) lujó55 válasza pempellini (#19068) üzenetére


lujó55
őstag

nem lennék most a helyedben :(

(#19072) Pitu válasza pempellini (#19065) üzenetére


Pitu
aktív tag

Milyen márkájú vezérlést tettek rá, vízpumpát is cseréltek? Nekem z12xe-n pár hete cseréltek, szóval együtt érzek veled...

(#19073) pempellini válasza Pitu (#19072) üzenetére


pempellini
senior tag

BGA vezérműlánc szett+vízpumpa+hidrotőke.
De a vízpumpa kivételével én vittem a cuccokat ,azokkal nincs is gond

[ Szerkesztve ]

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19074) Pitu válasza pempellini (#19073) üzenetére


Pitu
aktív tag

Olajbeöntő sapkánál van hab?
Nekem amikor csinálták a vezérlést, eltört(ék) az olajszivattyú(t). A szerelő váltig állítja hogy anyaghiba...stb. Felhívtam a maxabo szervíz vezetőjét, és náluk még ilyen nem fordult elő... szóval egy megbízható szerelő aranyat ér. Számla meg a garancia miatt tényleg nem ártott volna. Én pl. tegnap a parkolóházban láttam 1-2 olajcseppet a kocsi alatt, nem tudom enyémből jött-e, de ha igen, akkor viszem vissza...

(#19075) lujó55 válasza Pitu (#19074) üzenetére


lujó55
őstag

ezt a múltkor már mi is kiveséztük és a fotók alapján én is arra fogadtam, hogy a szerelő elbaszott valamit

(#19076) Pitu válasza lujó55 (#19075) üzenetére


Pitu
aktív tag

Elmondtam a sztorymat egy Bp-i opel alkatrészeket forgalmazó srácnak. Szereléshez is ért. Ő kapásból azt mondta hogy a "brezorokat" nem cserélte ki tuti a szerelő (kezdő hiba). Ez a brezor egy hüvely a vezérműház és a hengerblokk között, tulajdonképpen plusz függőleges tartást biztosít. Szóval elmozdulhatott a vezérműház és ez okozhatta a törést.... 6-700Ft/db és talán 3 kell bele... Szerelő leterelt azzal hogy tizen x csavar tartja még a vezérműházat, olyan nincs hogy emiatt történt... kereken 3 hetet állt ott az autó.

(#19077) pempellini válasza Pitu (#19074) üzenetére


pempellini
senior tag

Van egy kicsi hab a sapkánál.
Én feljelentem az NAV-nál ha szívózni fog hogy nem adott számlát.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.

(#19078) Pitu


Pitu
aktív tag

azt tudja valaki hogy z12xe helyére lehet-e z14xep v. z16xep-t tenni?

(#19079) zolikaDB válasza Pitu (#19078) üzenetére


zolikaDB
veterán

Jujujj... Szerintem OPC-t is lehet, a kasztniba befér :)

(#19080) hdman válasza zolikaDB (#19079) üzenetére


hdman
őstag

Az lenne az igazi overkill :D

1,2 felirat, opc motor :DDD

Sopron city :)

(#19081) Pitu válasza hdman (#19080) üzenetére


Pitu
aktív tag

1.2-n nincs felirat :) (az astra-n)
de most komolyan. valószínű nem érné meg, csupán kíváncsiságból kérdezem.

[ Szerkesztve ]

(#19082) zolikaDB válasza Pitu (#19081) üzenetére


zolikaDB
veterán

Ahhoz képest, h egy computer bontottan 50k, ez 130-ért baráti ár: Z14XEP

(#19083) Pitu válasza zolikaDB (#19082) üzenetére


Pitu
aktív tag

Kb. ennyi ment el a vezérléscserés bravúromra... :W
Szerelő mondta hogy állítólag cserélt már le z12xe-t z14xep-re, csak én már azt is nehezen hittem el neki amit kérdezett...

[ Szerkesztve ]

(#19084) hdman válasza Pitu (#19081) üzenetére


hdman
őstag

Astran tényleg nincs, corsan általában van.

Sopron city :)

(#19085) Jim Tonic válasza Pitu (#19081) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

A gond ott van, hogy akkor cserélheted a fékeket is. Ritkán van ugyanaz a fék az autó alatt.
Egyébként alapszabály, olyat vegyél, amit soha nem találsz majd kevésnek. :)

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#19086) zolikaDB válasza hdman (#19084) üzenetére


zolikaDB
veterán

Astrán gondolom szégyellték, bár én az 1.4-et se reklámoznám.
Volt egyszer egy teszt a Totalcar-on egy kocka Audi 90-ről, ami vissza lett butítva mezei 80-asra, de felpiszkált turbómotor volt benne. Mesélte a tulaj, h Lancer EVO igencsak meglepődött, amikor melléért, majd lehagyta.
Hopp, megvan: [link]

(#19087) lujó55 válasza Pitu (#19078) üzenetére


lujó55
őstag

upgrade?
vannak itt moddingosok is, adjál a cuccnak :C

(#19088) Pitu válasza lujó55 (#19087) üzenetére


Pitu
aktív tag

Nem, most csináltattam meg a motort :) Elgondolkodtató amúgy, mert ha enyémből eladnám mondjuk corsa-soknak a motort, akkor ki lehetne hozni a cserét 100 alatt. Gondolom a teljesítmény különbséget állambácsi behajtja, meg lehet műszakizatni, papírozni..stb. Macerás...
1.2 teljesítményével nekem nem lenne bajom, mert 60 lovas F astrahoz vagyok szokva. A klímát viszont ha bekapcsolom, akkor rotty. 1.6 alatt így utólag nem vennék már.
A fogyasztás, alkatrész ellátottság és kedvező ár miatt esett erre a választás. Fogyasztással akkor van bajom ha 2-nél több ember ül az autóban v. megy a klíma :(

Tuning meg már nem nekem való, volt 2 ladám is, azokat szerelgettük anno az öregemmel, 3.-ba is nyikkant a gumi :DDD

(#19089) lujó55 válasza Pitu (#19088) üzenetére


lujó55
őstag

az 1.4-es twinport is beszarik ha megy a klíma és lejtőn fölfelé kell gyorsítani.

(#19090) fero02 válasza lujó55 (#19089) üzenetére


fero02
veterán

Még egyenesbe is... ;]

(#19091) Pitu válasza lujó55 (#19089) üzenetére


Pitu
aktív tag

ezért is írtam hogy legközelebb ekkora kasztnihoz klímával 1600 cm³ <= :R

[ Szerkesztve ]

(#19092) Calogero válasza Pitu (#19091) üzenetére


Calogero
addikt

Ha még egyszer H Astrát vennék, akkor én is minimum az 1,6 -ost választanám, de a 115 LE-s változatot.

De szerintem a közel jövőben erre nem kerül sor, J Astra nem igazán jön be, Insignia felejtős.

(#19093) zolikaDB válasza fero02 (#19090) üzenetére


zolikaDB
veterán

Ajajj. Legközelebb valami nyomatékos nagy dízel, 2.0L környékén, ha lehet.

(#19094) fero02 válasza zolikaDB (#19093) üzenetére


fero02
veterán

Mármint magadnak, vagy nekem? :U

(#19095) Pitu válasza lujó55 (#19089) üzenetére


Pitu
aktív tag

Motorolaj problémád megoldódott? Én most dexos2-es GM olajat használok, olajfogyasztási adatokat még nem tudok.

(#19096) lujó55 válasza Calogero (#19092) üzenetére


lujó55
őstag

ott a pont!
de majd jönnek a zsenik és megmagyarázzák, hogy a túltöltött motorok mennyire rosszak az élettartam miatt.

(#19097) wwhy


wwhy
veterán

Gyors kérdés: vízpumpát lehet/szabad javítani? (Corsa C, 12XEP). Csöpög :(

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#19098) fero02 válasza wwhy (#19097) üzenetére


fero02
veterán

Én újat vennék inkább.

(#19099) hdman válasza wwhy (#19097) üzenetére


hdman
őstag

Rádióval mi a szitu? Megvetted?

+1 az új pumpára

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#19100) wwhy


wwhy
veterán

Közben felhívtam ár szervizt, nem is javítható; marad akkor az utángyártott új.

Rádiót nem vetem, mert csak 6 gombosok voltak, arra meg nem éri meg cserélnem, de még jó is, h nem vettem meg, mert íme, itt az újabb fizetnivaló :(

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.