Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99909 üzenetére
Ma próbálgattam a gázfröccsöt a fékkar húzása közben. Ami azt illeti nem is olyan nagy mutatvány, inkább csak szokatlan így elsőre. Meg nem igazán áll kézre két ujjal a fékkar, gyűrűs és kisujjal a markolat. Feszülnek az inak a kézfejemen. Meg amíg koncentrálnom kell a mozgáskoordinációra, addig még kicsit esetlen.
Piros lámpánál rev match? Városi forgalomban én első féket elég ritkán használok, eddig hátsó fék közben rev match-eltem, vagy egyszerűen kigurultam motorfékkel - mondjuk alapból ezért is rev match-elek, hogy a motorféket pakoljam rá blokkolás nélkül. Első féket úgy igazából csak újabban kezdtem el rendesen használni, amióta ezt gyakorlom.
Viszont nekem még mindig nem tiszta akkor, hogy mi a különbség az első fékes trail braking és a hátsó fék között? Mindkettő az ív precíz szabályozására van, nem? Elől a meredekebb villaszög segít bekormányozni a kanyarba. A hátsó meg segít ledönteni a motort. Nekem eléggé úgy tűnik, hogy ugyanaz a hatása mindkettőnek kanyarodás közben.
Mit tanítanak a pályán? Gondolom az elsőbe kell beleállni kanyar előtt - nyilván, hisz ott van a tapadás -, aztán kanyar közben melyiket húzzátok és mennyire?(#99916) HSM
Mondjuk mert nem koptatod a kuplungot.
Meg közlekedésbiztonság okán sem elhanyagolható: minél kevésbé sokkolod a gumikat, annál kisebb a megcsúszás esélye. Haverom dobta már keresztbe a motort vizes úton, mert kibaszta a kuplungot. Azóta ő is megtanulta a rev match-et.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen