Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100151) canniball válasza emre (#100148) üzenetére


canniball
nagyúr

Ha ez megnyugtat az M2-n ugyanez van most, megcifrázva azzal hogy végig záróvonalas, és az gyorsforgalmi.

Kaposvártól lefelé már "csinálják" az utat, gondolom előbb-utóbb eljutnak arrafelé is.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#100152) canniball válasza emre (#100150) üzenetére


canniball
nagyúr

Zselén ülni jó dolog. Rénézésre a Tommotnál is ilyesmit tettek az ülésembe (én nem mertem volna nekiállni farigcsálni). Aztán hogy ezek között van-e minőségbeli eltérés azt passzolom.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#100153) Grillo válasza emre (#100148) üzenetére


Grillo
senior tag

Pedig csak a Bóly-Ivándárda M6 várható mostanság.

(#100154) veze válasza Grillo (#100153) üzenetére


veze
őstag

meg a felcsúti kisvasút folytatása :D

(#100155) -Mosquito- válasza emre (#100150) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Régebbi szivacsoknál előfordulhat, hogy be fog esni ez a zselé.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#100156) etnies válasza emre (#100148) üzenetére


etnies
senior tag

Szüleim autóztak a főúton, M0-lehajtója előtt mentek el úgy 90-el, mikor telibe verte őket egy autó úgy 60-al, oldalról. Hatalmas mázi volt, senki nem sérült meg, csak két autó ment totálkárra. Kérdezték, hogy miért nem állt meg a stop táblánál, válasz ez volt: "Pécsről jövök"

Szóval óvatosan arrafelé :D

"önmagam hite vagyok magamban"

(#100157) Geresics válasza etnies (#100156) üzenetére


Geresics
addikt

Akkor jogos, minket pécsieket nem befolyásolnak a STOP táblák (ez jól látszik a választási eredményeken is)! 😁

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#100158) Francia91 válasza Teasüti (#99973) üzenetére


Francia91
veterán

"Az én véleményem viszont, hogy a mérnök okkal ajánl akkora viszkozitást, amekkora elő van írva."

Nagyrészt egyetértek, de ne felejtsük el, hogy volt olajtémában pl melléfogás a gyár részéről, mint gyári és ajánlott olaj, ami megrövídítette a motor élettartamát. Ékes példa a Mazda RX-8-as Wankel motorja, ahol a gyárialg ajánlott olajjal kevesebb volt a motor élettartama, mint más olajjal. Nem motorkerékpár meg Wankel, de tiszta példa, hogy azért nem 100%-ig követendő állandóan a gyári ajánlás. Valamelyik BMW autó kapcsán is olvastam ilyet anno

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#100159) z123456789 válasza emre (#100150) üzenetére


z123456789
addikt

Haverom a hetekben csinálta ezt meg. Ha gondolod rákérdezek nála, vagy adok elérhetőséget, és kitárgyalhatjátok. Varaderoja van, ha ez számít. :R

[ Szerkesztve ]

(#100160) emre válasza z123456789 (#100159) üzenetére


emre
veterán

Köszi! :R

Egyenlőre nem kell rákérdezni. Csak érdeklődtem érdemes-e vele vacakolni.
Van egy tartalék ülésem amivel majd valamikor elbohóckodhatok.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#100161) Pahli


Pahli
tag

Hali,

Szóval jövőhéten kezdem el az A kat jogsit és az van hogy kell szerválnom egy "magas szárú lábbelit". Nyilván protektoros csizmát kéne venni, de milyet? Stylmartin Rocket/Ace csizmákat néztem de nem valami occók, meg lehet nem is "jó nekem". Nem is tudom jó cuclikat nézegetek egyáltalán. Utánaolvasgattam, vidiztem a témáról de nem lettem okosabb.

Szóval a kérdés, milyen csizmát kéne venni? :F

kösz előre is

[ Szerkesztve ]

(#100162) veze válasza Pahli (#100161) üzenetére


veze
őstag

tüzoltásként, a gyakorlati vezetés megkezdéséhez nálunk elfogadták a egyszerű téli téli magasszáru bakancsot is. Ezt felhúzva már nem utasították el az oktatásról a tanulót. Persze ez nem helyettesiti a 40-60-100 ezres motoroscsizmákat de arra jo hogy elkezdhesd a gyakorlati oktatást . aztán menet közben , nem elkapkodva, szorítva a határidőtől olyat vegyél amit aztán később megbánsz

[ Szerkesztve ]

(#100163) etnies válasza Pahli (#100161) üzenetére


etnies
senior tag

Szia! A legjobb motoros csizma a Sidi vagy a Daytona.

Ezek a csizmák tényleg vízállóak, 5+ évig is, napi használat mellett.
Az első Sidi-m 6 évet bírt ki, ebből másfél évet futárkodtam, végig vízálló maradt. Azért cseréltem le, mert elkopott a talpa. Most goretexes Sidim van, kb 4 éves, mint ha új lenne, természetesen vízálló. Daytonával még nincs személyes tapasztalatom, de nagyon dicsérik azok, akinek adok a szavára.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#100164) laccczka válasza Pahli (#100161) üzenetére


laccczka
tag

Ideiglenesen, míg nem találod meg az igazit addig tényleg elég egy jó minőségű túra bakancs.
Vizet bírja, apróbb balesetet megoldja (lásd esetem).
Ha viszont megvan a "célszemély" akkor törekedj a mielőbbi beszerzéséről.
Az orvosok szerint rohadt nehezen gyógyul pl. egy bokatörés (ha egyáltalán 100% vissza lehet bűvölni)

"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.

(#100165) zgospel


zgospel
őstag

Voltam ma a Yamaha roadshown az Ivanicsnál, kb 20-20 percet az MT-09 SP-vel és a 2018-as MT-10-zel, utána pedig Héreg - Bajna szakaszon az előző MT-10-zel mehettem párat (ez már nem a roadshow keretein belül hanem haverom mondta hogy próbáljam ki :D )

TLDR poszt következik :B

A 09 SP kapcsán: nem illik egy ilyen rövid menet után amiben ráadásul kanyar is alig volt ítéletet hirdetni, de pár dolog azonnal kiderült. Próbáltam a technikás egyenesekben szlalomozni illetve gyorsítani és nagyokat fékezni, hogy valami azért kiderüljön.
A fékkart nem lehetett beállítani rendesen, 3-as pozícióban két ujjal húzva egyből leütközött a másik két ujjammal, 4-es pozícióba rakva meg annyira messzire került a markolattól, hogy nem lehetett elérni. Biztos orvosolható aftermarket fékkarral de miért ne lehetne jó gyárilag?
A féke ruganyos nagyon, fém fékcső sokat segítene ezen, de a fékerőről nem vagyok meggyőződve, kéne egy hosszabb próba hozzá.
Nagyon könnyű és keskeny, úgy dobáltam mint egy biciklit, baromi könnyű volt irányítani és dönteni.
Az ülése lejt a tankig és nagyon csúszik. Zavaró és 2-3 percenként azon kaptam magam hogy a tankon ülök. Amúgy aki a supermoto stílust keresi annak szerintem ez való. A könyökök nagyon magasan vannak, 10 perc után fárasztó volt rajta ülni. Ami nagyon tetszett hogy a fejidom úgy van megcsinálva, hogy 170-nél kb semmi menetszél nincs, úgyhogy észre se vettem mennyivel megyek, azt hittem 100 körül amíg le nem néztem. A kijelzője nagyon jó, első szempillantásra egyértelmű és informatív, de mondjuk ez egy legutolsó szempont nálam :D Ez a 3 hengeres blokk kurva jó, nem nagyon értettem amiket írtak róla mostanáig, de most már minden világos, nagyon megy, mindemellett nagyon kellemes és precízen kezelhető. A váltója nyelezve nagyon finom, egyenletes gázzal vagy enyhe gyorsításnál viszont nagyon durván ránt. Ride módokból pedig csak az A amit használnék, a standard elmegy, de a B módban mintha meghalna a motor.

Ez alapján a 20 perc alapján nem venném meg, csalódott vagyok :( 10-15 perc után már rossz volt rajta ülni, pedig én nem vagyok az a kényelmes fajta. Azt mondták ha véget ér ez a roadshow akkor lesz majd lehetőségem hosszabb időre elvinni, úgyhogy egyelőre még nyitott a téma.

A 2018-as MT-10-ről nem derült ki még ennyi sem, magasan és egyenesen ültem rajta, nehéz motornak érződik de tempónál relatíve könnyű irányítani, gázra tol mint a hülye, a féke gyenge, pedig lecsutkáztam, el is szomorított.
Aztán a haver mondta hogy az övén is gyenge volt a fék, betétet kellett benne cserélni másik típusra és érezhetően jobb azóta a fékhatás. MT-10 fórumokban is többen beszámoltak erről, és amikor kipróbáltam az övét akkor tényleg sokkal jobban megállt és nagyobb volt a fékhatás is. Cserébe ezen is gumicsövek vannak ami miatt ruganyos a fékkar, de legalább jól adagolható. Nagyon finom a gázkar is, hibátlan.
Ami viszont ijesztő az a motor ereje. 1-2-3-ban lóg az első kerék, aztán az elektronika durván beleszól és lerakja, amíg újra el nem emelkedik, ez kicsit darabosan működik. Kanyarból kifele kisebb gázra egyből a felezőn találtam magam. Azt éreztem végig miközben mentem vele, hogy ez a motor nekem sok, túl erős. Vicces de a Tuonon ezt nem éreztem egy percig sem, pedig az papíron mégerősebb.
Az üléspozíció nem tetszik nekem, de valakinek meg pont ez fog tetszeni: elég túrás, magasan és egyenesen, nagy kényelemben ülni rajta :D
Összességében nagyon jó motor, nyílván, ráadásul még elfogult is vagyok picit mert Yamaha, de alattam nem állt össze. Az ereje brutális és úgy is adja le, észnél kell vele lenni, a futóműve sportos és kemény, eközben meg túrásan és magasan ülni rajta, nálam ez képzavar. Egy Tuonos vagy S1000R-es testhelyzettel jobb lenne szerintem, de én nem értek hozzá, csak mint átlaguser írom.

Arra amire én használnék és ahogyan használnék egy motort a Tuono Factory elég magasra rakta a lécet 2 hete és bár az S1000R-rel szerzett emlékeim már megkoptak, de az volt ami ugyanezon a szinten volt. Dizájnban meg a Tuono a Factory fényezésével viszi a prímet (az alap RR verzió elég csúnya szegény :P ).
Az MT-10 bármennyire is jó, úgy érzem nem nekem való, a CB1000R pedig a legcsiszolatlanabb azok közül amiket eddig próbáltam.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#100166) vlevi válasza zgospel (#100165) üzenetére


vlevi
nagyúr

Én a traceren voltam ugyanígy az üléssel. Mindig előre csusztam, ahogy te is. Pedig én csak laza túrázás módban próbáltam, de még úgy is.

(#100167) Pocee válasza zgospel (#100165) üzenetére


Pocee
senior tag

azért egy tounot ne hasonlítsunk már egy Yamaha-hoz...köszönöm!
#szarolasz ;] :DDD

Mr.Brightside

(#100168) HSM válasza zgospel (#100165) üzenetére


HSM
félisten

Köszi a beszámolót! Voltam olyan kelekótya, hogy teljesen elfelejtettem, hogy ma lesz ez az event, pedig amúgy kigurultam volna MT09-et tesztelni. Viszont hála a WoT hsz-ednek, a lényeg azért átjött. Maga a gép príma, de az üléspozíció nem 100%-os. Éppen ettől tartottam, magas könyökös dolog. Mondjuk a nagysebességű szélvédelem az eléggé pluszpontos nakedbike létére.

[ Szerkesztve ]

(#100169) Chris0321 válasza Pahli (#100161) üzenetére


Chris0321
addikt

Hello.

Én ezzel szemezgettem magamnak, lényegében megfelelő védelmet ad a felsorolás szerint igaz, hogy csak bakancs.

(#100170) vlevi válasza zgospel (#100165) üzenetére


vlevi
nagyúr

Azt nem tudom, mert csak utólag láttam a Youtube-on, hogy a Tracer ülése emelhető, pontosabban az elejét lehet megemelni kb 2 centit. Lehet, hogy gyári állapotban az alacsonyabb állásban van? Mert tul.képp nem sokkal alacsonyabb, vagy magsabb, mert csak első csatlakozási pontot emeli 2 centivel, az meg kb annyi, amennyit előre lejt. Nem tudom, mert csak utólag láttam ezt a dolgot, kipróbálni nem tudom.

(#100171) Teasüti válasza Francia91 (#100158) üzenetére


Teasüti
nagyúr

És ha még egy komplett tervezőcsapat is elqrja néha (esetleg szándékosan), akkor majd pont átlag Józsi bácsi fogja megszakérteni otthon a fotelben, hogy ő biza "úgy érzi" a vastagabb olaj kell bele. Esetleg még bele is szagol, vagy ujjbegyes vizsgálattal állapítja meg, hogy igen igen ezt szereti!
Elméleti síkon megvannak rá a módszerek, hogy Józsi bá' is bevizsgáltassa a leengedett olajat, de hányan küldik el laborba? Én senkitől sem hallottam még ilyet.
Meg ahogy Persu is írta volt annó, attól, hogy egyik olajjal csontosabb a váltó, vagy zajosabb a motor mint a másikkal, az egyáltalán nem jelenti, hogy nem látja el a feladatát, mint a kenés, hőelvezetés, korrózióvédelem.
Az olajnak nem feladata illúziókba ringatni Józsi bácsit.

[ Szerkesztve ]

(#100172) z123456789 válasza emre (#100160) üzenetére


z123456789
addikt

Ok :R

(#100173) -Mike- válasza zgospel (#100165) üzenetére


-Mike-
addikt

Lassan elfogynak a márkák, ideje lesz dönteni. :)
Kawa Z-ezer? Esetleg MV Brutale Dragster LH Edition?

(#100174) runner 125 válasza -Mike- (#100173) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hiszen hátul még index sincs rajta, és 12M?!

Amúgy nekem giccses.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#100175) Lomha 8V válasza runner 125 (#100174) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Szerintem is túltolták.

(#100176) veze válasza runner 125 (#100174) üzenetére


veze
őstag

De Hamilton aláírta! mert az nagyon fontos, egyébként ki a tköm az a Hamilton??? ( na jó, tudom...)
Legalább stílusosan, pl Valentino Rossival írattál volna alá :D

[ Szerkesztve ]

(#100177) zgospel


zgospel
őstag

Ennél jobb reklám egy túraenduronak nem kell. Ezeket is tanítják a széftihángerin? :DDD

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#100178) d.sophie


d.sophie
csendes tag

Sziasztok!

Olvasgatok visszafelé, de még mindig kicsit tanácstalan vagyok.
Adott egy Honda CBR 125R és nem tudok dönteni, hogy milyen zárt/riasztót/láncot érdemes rá venni.
Három helyre tenném le, itthon kerten belül garázsban van (Bp, kertváros), ott nem is zárom, jó környék.
Ami érdekes lehet: munkahelyre Bp. belváros, Bazilika mellett, elég forgalmas környék, én úgy gondoltam, hogy elég lenne rá egy riasztós tárcsafékzár, pl. Abus Trigger.
Rossz környékre nem járok, viszont a 14. ker kertvárosi részén néha éjszakázna, és ott nincs mihez hozzákötnöm, max kicsi fához, szóval a lánc kiesik. Ellenben tudok kamera alá állni...
Kicsit félek a könnyű súlya miatt csak a tárcsazárra bízni...

Túlaggódom?

Van jobb alternatíva 30e alatt riasztós tárcsazár kategóriában?

Köszi a segítségeteket :))

(#100179) Geresics válasza zgospel (#100177) üzenetére


Geresics
addikt

Igen, ezt már nd vettük tréningeken. Egyedül a tutajos résznél voltam picit bizonytalan! 😁

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#100180) CyberPunk666 válasza laccczka (#100164) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

Egy barátomnak korcsolyázás közben kiment a bokája, egy "sima" szalagszakadása lett. Több hét gipsz, több hónap gyógytorna. Már mozog rendesen, de még mindig nem olyan erős, mint volt és sokat fáj neki.

(#100181) CyberPunk666 válasza d.sophie (#100178) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

Random riasztós tárcsazáram van, nem hiszem, hogy azokat nagyon nekiállnak leszerelni, eléggé hangos.
Ha meg van módszere az ilyenekre, akkor meg mindegy mennyibe került.

(#100182) runner 125 válasza Lomha 8V (#100175) üzenetére


runner 125
nagyúr

A küllős felni is tök stílusidegen rajta, meg hiába olasz, azért a Ducati designt meg sem közelíti. Sem ízlésben, sem stílusban, sem mértékletességben. H a teljesítményről ne is beszéljünk..

Ha már ilyen kategóriában gonolkodnék, akkor simán beérném egy alap V4-es Panigale-val, de ha az ember el akarja ezt a pénzt motorra költeni, a Special-lel jobban jár, mint azzal az MV-vel. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#100183) zgospel válasza Geresics (#100179) üzenetére


zgospel
őstag

Na így már rögtön érdekel engem is a dolog :D

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#100184) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

A hét második felében megint pályamotoros idő lesz, lehetne majd kakucsozni.

(#100185) Bogyó bá' válasza emre (#100160) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Érdemes, de a 2 centi vastag gélt válaszd! Valahol, valamikor volt egy cikk róla, de nem tudom most megkeresni. Az 1 centis sz@rt sem fog érni!

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#100186) PRDZsolesz


PRDZsolesz
aktív tag

Sziasztok!

Eddig read only voltam, most csinálom az A jogsit, jövő héten kezdem a forgalmi órákat. Nincs kb semmi motoros tapasztalatom, 10-12 éve simsonozgattam jó pár évet, azóta autózok. Első motor vásárlás előtt állok, igaz van még időm, de már nézegetem a kínálatot, és sikerült leszűkíteni pár típusra. CB500-as honda, SV650-es suzuki, kawa er-5 és a 600as hornet, bár utóbbi lehet már nem fér bele. Nem száguldozni akarok, valószínűleg autópálya is kevés lenne, viszont mivel Pécsett lakom, és a környék jobbnál jobb lehetőségeket ad motorozásra, ez lenne a fő, illetve a barátokkal a nyuggeresebb túrázgatások Balaton körül, később talán messzebb is. Kínézetre, hangra a suzuki visz mindent számomra, nyilván a v2 miatt. CBF600-on tanulok, annál erősebbet nem is akarok elsőre, előbb tanuljak meg motorozni. Az említett típusokkal kapcsolatban szeretnék tőletek kérni véleményeket, illetve ha valaki tapasztalatból tudna írni pár sort, azt megköszönném! :R

Bocs a regényért! :U

(#100187) Bogyó bá' válasza PRDZsolesz (#100186) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Az ER-5-öt hagyd ki, a többségük mára már rettenetes állapotban van, de új korukban sem voltak igazán jó gépek.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#100188) Lomha 8V válasza runner 125 (#100182) üzenetére


Lomha 8V
addikt

A küllős felni a legfurcsább, ahogy mondod. Mintha házasodott volna egy Yamaha Drag Star meg egy Ducati Monster. Nem jó egyveleg...

(#100189) PRDZsolesz válasza Bogyó bá' (#100187) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

Hát, azt igazából csak az árfekvése miatt vettem a listába leginkább. Szemezek még a hyosung 650GT-vel, de hallani róluk mindenfélét, az alkatrészellátás is kérdéses szerintem, de nem igazán tudok róluk semmit.

(#100190) Bogyó bá' válasza PRDZsolesz (#100189) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ha a CBF600 kényelmes, nyugodtan vegyél olyat: nem drága, és jó is.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#100191) PRDZsolesz válasza Bogyó bá' (#100190) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

A CBF-et elég nagynak, és nehéznek érzem, pedig 182cm magas vagyok, és nem vagyok az a vézna típus. De ezt betudom annak, hogy körbe van csövezve az egész, ami azért rádob jó pár kilót. Ráadásul ezek a cbf-ek elég drágák is, ahogy néztem.

(#100192) CHIPman


CHIPman
nagyúr

Üdv.
Van egy lábtartós, nagy üléses 50ccm-es robogóm, és egy B jogsim. Ezekből kiindulva mi a legegyszerűbb megoldás, ha 2 személlyel szeretnék motorozni?
(A félreértések elkerülése végett nem az érdekel, hogy mit nem lehet, hanem az, hogy mit igen, és ez mivel jár.)

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#100193) Bogyó bá' válasza CHIPman (#100192) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A1/B125 jogosítvány megszerzése, és 125cm3-es motor vagy robogó vásárlása. De ez 2 személlyel a városban is gyenge lesz.

Életképesebb (de drágább és időigényesebb) variáns: rendes A2 vagy A jogsi megszerzése, és ennek megfelelő gép választása.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#100194) Geresics válasza CHIPman (#100192) üzenetére


Geresics
addikt

Valahogy lehet rendszámoztatni 50-es vasakat is, és akkor lehet menni 2 személlyel. Öreg Simsonos papákat lehet látni időnként így...

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#100195) Chris0321 válasza CHIPman (#100192) üzenetére


Chris0321
addikt

Ha megvan legalább 2 éve a B jogsi akkor meg kellene tudakolni mi a módja, hogy rendszámot kapjon. Elég gyenge lesz két személlyel de ha nem nagy távolságot kell megtenni még beleférhet és kell csináltatni ha lehet még idén egy B125 vagy inkább egy A2-es jogsit mert azzal is várnod kell két évet mire személyt szállíthatsz vele és azzal már nagyobb távra is nyugodtan el tudtok majd indulni.

(#100196) veze válasza PRDZsolesz (#100191) üzenetére


veze
őstag

alacsonyabb vagyok 182nél és sulyban sem annyira tekintélyes , mégis jól tudom terelgetni a cbf600at, ha csak ez riaszt el, nem lesz probléma, gyorsan megszokod :K
ha megvan legalabb 2 éve a B jogsi, nem kell varni hogy 2 személlyel járjon. Egy csaladtagon több mint két éves B jogsira most szerzett A korlatlant ( előtte semilyen A-s nem volt neki) mégis két személlyel járhat azonnal.

[ Szerkesztve ]

(#100197) PRDZsolesz válasza veze (#100196) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

A CBF-eknél az ár is kicsit neccesebb tényező, 500-550k-t tudok/akarok magára a motora szánni, ezen felül jönnek ugye az átírás költségei, biztosítás, kötelező szerviz stb. Ezért is írtam az első hsz.-ban azokaz a típusokat, nagyjából azok közül tudok válogatni, és azok is 2000 környéki példányok. Első motorra, amit akarva,akaratlanul eldöntök stb, nem akarok többet szánni. Majd a következőre! :)

(#100198) Micsurin válasza PRDZsolesz (#100197) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Hyosung alkatrész ellátás minden csak nem problémás ....
Ellenben ha veszel, ne légy a magad ellensége a HyoClubba lépj be facen, és onnan válogass egy naked és egy burkolt is cserélne most gazdát ha minden igaz. Szürkevázasok, de a szelepes sztori javítva lett.

Azért hallani sztorikat mert megvették occón újonnan de a szervi árakr szívták a fogukat, eladták... kövi tulajnál széthullót -> szar. Nem lennének rossz motorok ha nem olcsón akarna mindenki motorr venni, és utána csak tankolni.

Egy valós hiba volt van, a régi szürkevázasok szelep szakadása, de az visszahívás alatt javítva lett a legtöbbön, ahol a tulaj vissza vitte persze... :U. De ez könnyen ellenőrizhető.

GT250-em van, már harmadik éve, ~20-22k-t tettem bele, most fordítja az 50,000-ret, hibátlan még mindig... nem nem volt költség mentes apróságok voltak. De fater sz*p*roller Hondájával több gond volt szintén 50 ezerrel. (98-as... elvégre mindenki évi 2500km-et gurul. ;] )

De ha van árban valami japán... persze érdemes azt választani. Azt akartam csak jelezni, hogy a mik terjengenek róluknak is van azért háttere... //haters gonna hate...// de sokan úgy fikázzák, hogy még életükben nem ültek egyen sem. Szélsőségesebb esetben azt se tudják Korea =/= Kína.

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#100199) z123456789 válasza zgospel (#100177) üzenetére


z123456789
addikt

:C

(#100200) vlevi válasza PRDZsolesz (#100191) üzenetére


vlevi
nagyúr

"Ráadásul ezek a cbf-ek elég drágák is, ahogy néztem."

Nem csoda. Népszerű darabok, és, ahogy felületesen ismerem a típust, nem nagyon vannak hibái. Nem egy élménymotor, (mint pl. a kb 100lovas CB600 Hornet), mert a Hornet blokk visszább van fogva benne, de a világ végére is elvisz, és vissza is hoz onnan.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.