Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fausto
addikt
Sziasztok,
Bocsi, egy kicsit szájba rágós lesz, de csak azért, hogy megértsem mit csináljak/csinálok
Volt egy rendelésem, ami nem érkezett meg, indítottam egy case-t így: Purchase history/Orders menü -> a terméknél More actions -> „I didn’t recived the item”, itt az „I want the item” opciót választottam és megírtam, hogy nem kaptam meg. Az eladó felajánlotta, hogy újra küldi, ezt el is fogadtam, zártam a case-t.
Közben a cseretermék sem jött meg, úgyhogy újra akarom nyitni a case-t és kérnék refund-ot. A termék viszont a Purchase history-n belül nem az Orders-be van, hanem a Returns and cancelled orders-ben. Itt viszont nincs olyan opció, hogy „I didn’t recived the item”. A contact seller opciót tudom kiválasztani és a választási lehetőségek közül ki tudok választani egy olyat, hogy „I didn’t receive my item”, de akkor egy ilyen üzenetet ír ki: „You already have a case open for this item” és aztán ahol írom az üzenetet, nem tudok választani aközött, hogy újraküldést vagy refund-ot kérek.
Szóval hogy tudok újra nyitni egy case-t vagy újat nyitni és refundot kérni?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD