Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72529) fausto


fausto
addikt

Sziasztok,

Bocsi, egy kicsit szájba rágós lesz, de csak azért, hogy megértsem mit csináljak/csinálok :)
Volt egy rendelésem, ami nem érkezett meg, indítottam egy case-t így: Purchase history/Orders menü -> a terméknél More actions -> „I didn’t recived the item”, itt az „I want the item” opciót választottam és megírtam, hogy nem kaptam meg. Az eladó felajánlotta, hogy újra küldi, ezt el is fogadtam, zártam a case-t.
Közben a cseretermék sem jött meg, úgyhogy újra akarom nyitni a case-t és kérnék refund-ot. A termék viszont a Purchase history-n belül nem az Orders-be van, hanem a Returns and cancelled orders-ben. Itt viszont nincs olyan opció, hogy „I didn’t recived the item”. A contact seller opciót tudom kiválasztani és a választási lehetőségek közül ki tudok választani egy olyat, hogy „I didn’t receive my item”, de akkor egy ilyen üzenetet ír ki: „You already have a case open for this item” és aztán ahol írom az üzenetet, nem tudok választani aközött, hogy újraküldést vagy refund-ot kérek.
Szóval hogy tudok újra nyitni egy case-t vagy újat nyitni és refundot kérni?
Köszi előre is! :R

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.