Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz imyourfriend #202498 üzenetére
Nem kell, csak ha zavar a pára.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Gombinyó
őstag
Megpróbálom kiszárítani a rendszert. Remélem megoldja. -
veterán
Ja az a 2 kis lyuk? Illetve a bal asszem csak a visszajelző zöld led, hogy be van kapcsolva, tehát a jobb. Akkor a fényt nézi, nem a sötétet ugye? Lehet rossz szögben áll akkor a tükör?
Hogy tudnám tesztelni, letakarom a kis lyukat egy darab szigszalaggal?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Passat B7
Az automata sötétedő (belső) tükörnek hol van a fényszenzora? Mit érzékel, hogy sötét van, vagy hogy mögöttem nagyon világítanak?
Csak mert azt veszem észre, hogy van mikor tényleg sötétít, már a lámpa színén látom, hogy más, zöldesebb.
De amikor már túl közel jön mögöttem az autó, akkor meg olyan, mintha már nem érzékelné és ezért nem kapcsolná be a sötétítést, teljesen fehér vagy sárgás fényt látok.Továbbá nem értem, miért sötétedik a középső (zöldesen), meg a bal oldali (barnásan, bár működési hiba miatt beragadt besötétedve de ez engem egyáltalán nem zavar), de a jobb oldali egyáltalán nem. Mi ebben a logika?
Már azt tervezem, lesötétíttetem a hátsó csomagtérajtó üveget, meg akkor már rakatok valami réteget a jobb tükörre is. Engem iszonyatosan zavar a fény mögülem, sokkal jobban szerettem a kézzel hajtogatós tükröt, az sokkal kevesebb fényt engedett át, mint ez a sötétedős.
Vagy valami baja lenne?https://tinyurl.com/rasoapro
-
hramon94
tag
Sziasztok. Skoda Octavia 2012-2013 évjáratnál melyik motort érdemes keresni az 1.4TSI 122LE-t vagy az 1.6 CR TDI-t? Kevés városi használat napi 80km autópályázásra.
-
molnarpeter
nagyúr
SDI #hajónapló: első nagy szilentek és kormány külső gömbfejek cserélve a hamarosan következő futómű állítás tiszteletére, plusz beugrott egy repedt sofőr oldali tükörlap.
-
Gombinyó
őstag
válasz focvis #202481 üzenetére
Álló helyzetben párásak a szélvédők. A gondom az, hogy indulásnál nem tudom eltüntetni csak törölgetéssel, mert nem kapcsol be 2 fok alatt a klíma, hogy levigye. A szőnyeget néztem, nem nedves.
F_Zolee: nincs, ez puruttya céges felszereltség. Multikormány sincs... Ambition asszem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gombinyó #202479 üzenetére
Csak hőségben kapcsolok* klímát, így száraz a fűtési rendszer, nincs ami bepárásítsa a szélvédőt.
Ha mégis bepárásodik például mikor esőben, vizes ruhában szállok be, akkor bekapcsolom és gyorsan párátlanítja a szélvédőt. Utána kiszárítom a rendszert menet közben (kikapcs, fűtés, ablak lehúz vagy tetőablak kinyit).*Persze bekapcsolom télen is 1-2 hetente pár percre egy hosszabb úton, hogy ne száradjanak ki a tömítések.
Összefoglalva: szvsz a felesleges használat kerülése ÉS a használat utáni kiszárítás a megoldás.
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
2022-as Scala, szopok a párával. Manual szerint 2 fok alatt nem kapcsol a klíma, hiába világít a sárga visszajelző led a gombon. Van már fixen egy mikroszálas az utastérben amivel törölgetem az üvegeket, de így meg már csupa maszat a szélvédő. A hátsó ajtókban lévő üvegek még 60km után is párásak, ha nem törlöm át.
VW-nél komolyan ez a rendeltetés szerű működés? Nincs erre valami 21. századi megoldás?
A Corollában bekapcsoltam a klímát és fél perc alatt eltűnt a pára az ablakokról hidegben is.Ti hogy oldjátok ezt meg?
-
imyourfriend
őstag
Autó festésének javításához mennyire kell jártasnak lenni, fél x fél cm-es rozsdafolt van a motorháztető ívén elől, vettem hozzá színhelyes festéket, gitten és lakkon kívül megcsiszolom 1000-es papírral kitöltöm síkban a teret, mi egyébre kell figyeljek?
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #202476 üzenetére
Jövőhéten megnézetem, köszi. Fura, hogy most meg megy minden gond nélkül, de gondolom hogy ez nem kamu riasztás volt, valami csak van ott ami miatt hibát lökött.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #202378 üzenetére
Amúgy bánatba, de, miután kiolvastuk a kódot, azóta nem jött elő újra a probléma sok indítás után sem
-
Bandit21
addikt
Zár témához:
Én a napokban egy kis meredek helyen atlosan álltam meg míg a gyerekek kiszálltak a sulinal a kodiaq al. Valamennyire tehát csavarodott a kasztni.
A motort járva hagytam start Stop nem ment még mert reggel volt és hideg.
Indultam volna de nem ment a verda tolatva, kiírta a kocsi hogy kéziféket oldjam. Elektronikus a kézifék nyomtattam a gombot de nem történt semmi. Próbáltam előre mozdulni úgy se.
Leállítottam újraindítottam úgy se.
Végül valami miatt észre vettem hogy nyitva van a sofőr ajtó. A szokásos módon csuktam be de feltehetően a megszokott erő ott félig ferdén állva nem volt elég ezért bár be csukodott de nem teljesen. Mivel a két óra közti kijelző mutatna ezt de az azt közölte hogy a kézi féket oldjam manuálisan ezért nem is tudtam mi van.
Tanulság hogy ha nyitva az ajtó akkor az elektromos kézifék nem hagy elindulni.
Ezzel párhuzamosan ma az Id is meglepett. Kiálltam a garázsból vele és ott hagytam. Elvileg az id leáll ha nyitott az ajtót nem kell leállítani se semmi csak megállsz és nyitod már kapcsol is ki
Eszembe jutott hogy tegnap én mentem vele de sport ba hagytam az asszony viszont nem szereti mert akkor D be is erősen vissza tölt nemcsak B be.
Ezert vissza ültem ajtó nyitva bekapcsoltam, próbáltam állítani a sport ot Eco ra de nem hagyta. Ezert benyomtam a pedált és N ből D be tettem. Ekkor már engedte a sportot Eco ba tenni.
Mivel máskor az ajtó nyitás kikapcsolja az autót és most nyitva volt végig ezért elkezdtem kiszállni.
A kocsi meg elindult előre szép lassan a csukott kapu felé....Mivel nem mentem előtte egy métert se vele az auto hold nem kapcsolt be mert épp azt várta hogy indulunk. A lényeg hogy nem árt figyelni erre is mert az ajtó néha leállít néha meg az se zavarja ha nyitva. A kodiaq meg se mozdult nyitott ajtóval az id meg elindult.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
iceQ!
addikt
válasz iceQ! #202433 üzenetére
Mágus2
Erre esetleg van valami tipped? (Azóta jó, csak félek hogy egyszer behúzom és úgy marad )
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Doki16
addikt
válasz VGYke #202466 üzenetére
Ez egy olyan felirat ami lényegében azt jelenti, hogy vigyázz lehet bezártál hátra egy gyereket és nem fog tudni kiszállni ha be van kapcsolva a gyerekzár. Új rendszernél már ez nincsen, ott érdekes módon csak a mobiltelefon kivételére figyelmeztet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #202467 üzenetére
Ebben is lehet igazság, h mindig a leggyengébb határozza meg az össz tartósságát. Jók voltak a tesztek, köszi!! Azért az brutál, h van szíj aminek szakítószilárdsága közelít a láncéhoz.
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #202464 üzenetére
Nézd azt is, hogy ott vannak a görgők, feszítő, vízpumpa (csapágy, lapát, tömszelence)… nekem úgy rémlik, magasabb futás mellett főleg vízpumpa szivárgás miatt lettek kicsit hamarabb (160-180k) cserélve vezérlések, szíj nem annyira kritikus, inkább áldozat - görbeség miatt megeszi a szélét, beállt csapágy miatt lefogazódik - ahogy láncos vezérlések is sokszor inkább feszítő miatt ugranak át, nem szakad el a lánc maga. nyilván nem segít, de használunk itthon 20-30 éves sima ékszíjakat
Kedvenc belarusz bontósok csináltak ilyesmi tesztet: [szíj], [lánc]. -
imyourfriend
őstag
Előfordulhat, hogy már alapból led kompatibilis a 3-as oktáv? kicseréltem elől a két helyzetjelzőt, beltérvilágítást, hátsó lámpába csak próbaképp szereltem w5w led-et majd vissza gyárit, de egyiknél sem csivitelt a műszerfalon, hogy problémája lenne.. ebből legtöbbet a beltérben kicserélt 5 izzó adott, sárga fény helyett végre fehéresen világít.
-
simonjoe
őstag
na!, szóval arról a szíjról semmit sem találtam. Ír a feszítőgörgő cseréről 360k km időkorlát nélkül. Ez valószínű, h a fogasszíj feszítője lehet, holott van a hosszbordásnak is. Ezekről szó sem esik! Elég slendrián ez így. Nem akarom egyik gyártót sem minősíteni, nem is az én tisztem, de azt azért érzitek, h ember (szerelő) legyen a talpán aki ezen részinformációkból megtalálja az arany középutat. Ezek után nem is lehet nagy elvárásom egyik felé sem. Szörnyű!!
Joe
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #202460 üzenetére
Contitech a szíj, Graf vízpumpa van a képeken az került ki
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
N.otorious
senior tag
válasz simonjoe #202447 üzenetére
Abroncs gyártásban is van amit gyártónak gyártanak, és van amit a halandónak, mások a tűrések, egy autógyártó követelményei magasak, persze cserébe drágábban is kapja, de azt a minőséget nem kapod meg a boltban (olcsóbban)
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #202457 üzenetére
2005 a kocsi, be is toszna ha gyári lenne(értve ez alatt hogy ezzel jött ki a gyárból)
Contitech a szíj, Graf vízpumpa van a képekenPersze elromolhat, de ha már téged is foglalkoztat a csere mert idő érett, akkor már nem olyan mintha egy új szakadna el.
Nekem júliusba 100e volt a vezérlés csere, Nagyváradon
Most nem tudom mi került bele nem írták bele, de szerintem Contitech
Majd 5év múlva kiderül( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #202455 üzenetére
Ez gyári szett volt?? Egyébként a bordás még teljesen jó állapotban volt.
Ez egy autó, nem mondom, h nem foglalkozom vele, de bármikor elromolhat, mint ahogy arra is volt példa, h gyári vezérlésszett fosta össze magát alig pár ezer km után. Ha valami "elfárad" az autóban azt a helyén kell kezelni. Mint feszegettem, szerintem kicsi az esélye egy normál használatú autónál, gyári alkatrészekkel h ilyen hiba előforduljon. Egy ilyen beavatkozás meg nem két forint. A vezérlés szett, a hosszbordás-szíj szettel, olaj-váltóolaj, fagyálló cserével, generátor önindító felújítással 600k körül áll majd meg. Természetesen minden gyári orig, még a felújítások is gyári alkatrészekkel kerül megoldásra (remélem be is tartja a cég az ígéretét).
Ja, és az első vezérléscsere az autón 9év és 158ekm után volt, és arra is azt mondta a szerelőm, h nem volt vészes.[ Szerkesztve ]
Joe
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #202450 üzenetére
Enyémbe 6év és olyan 70e Km volt
Itt vannak a képekDe döntened kell mert ha elszakad és jön a nagy anyagi kár menyire viselne meg, mert van aki fel se vesz ilyeneket, de van akit nagyon megviselne, és nem az anyagiakra gondolok hanem lelkileg, hogy miért nem cseréltettem és ezen őrlődés
Engem nagyon megviselt volna, és ezért nem is mertem tovább használni és 6év 4hónap után cserélve lett
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #202447 üzenetére
Persze az csinálja.
Csak más anyagból,és szigorúbb az elvárás.Vegyél egy gyárit 1x, és rakd össze az utángyártottal.
Egyébként bele lehet futni köszörült termékekbe is.
Lemfördernek sok ilyen van.
Szerintem ezek sincsnek olyan jók..Pl ott a gyári ablaktörlő gumim.
Kb 5x hugyozza körbe bármelyik Bosch-t vagy Valeo lapátot.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #202444 üzenetére
Valami csak van-volt Peti!! A faxi is emlegette az öt évet. Engem ennek hitelessége érdekelne. Van, volt valaki aki öt év utáni cserével lyukra futott?? Esetleg valamilyen mágikus szám az öt?? Tényleg nem találok erre magyarázatot! No, meg hiteles forrást sem.
Joe
-
simonjoe
őstag
Hi Mesterek!!
Ülök itthon nagy magányomban, pontosabban a náthám és én. Van időm agyalni.
A CC novemberben vezérlés (meg egyéb apróság) cserés lesz, ezen kattogok most, h mi a franc alapján van ennek végrehajtása egzakt meghatározva???
A futást vágom, h 180k, de az öt év honnan esett le?? Mindenki, hajtogatja az öt évet a szerelőm sem kivétel.
Megnéztem az ELSA-t, abban is csak a futás nagysága van megadva, idő semmi.
Felhívtam egy márkaszervizet és jól elbeszélgettünk a szervizvezetővel.
Ő azt mondta, h igazából ez nem meghatározható, biztonsági ráhagyás miatt javasolják az öt évet. Az új(abb) technológiás szíjak már minden megerőltetés nélkül elbírnak 7évet. Minap nézték pont, h a hét évvel ezelőtt cserélt szíj vizsgálatakor még nem tapasztaltak kardinális amortizációt. Biztos bírt volna még többet, de erre már nem tennének javaslatot. Természetesen csak és kizárólag a gyári szíjakra vonatkozik. ( mi másra, egy márkaszervizben ) Egyébként meg nem is értem magam, hisz a következő vezérléscserét már tuti nem nálam éri meg az autó. De, gondolatébresztőnek nem rossz!Joe
-
K Norbi
addikt
-
Morris
veterán
válasz iceQ! #202440 üzenetére
Ja, elvontattak az akkus bolthoz, beviszem a rossz aksit, nézi a gyerek, hozza a multimétert, azt mondja, ennek nincs semmi baja.
Mondom az lehet, cimbora, de ha mondjuk terhelő villával mérnél rá, egyből összefossa magát.
Mondom nem viccből hoztam. Finom cellazárlat volt benne. -
iceQ!
addikt
-
Morris
veterán
válasz iceQ! #202438 üzenetére
Nem lehetetlen.
Nekem az akku probléma úgy derült ki, hogy egyszercsak nem nyitotta és zárta az autó a bal hátsó ajtót. El nem tudtam képzelni, hogy mi a töktől csinálhatja. Aztán megint jó volt 2 napig, majd 1 hétig megint nem. Már kerestem a vezetéktörést a zsanéroknál.
Indítás után közvetlenül pedig nem reagált az ablak lehúzóra 1-2 percig.
Aztán ezekre 1-2 hónapra rá indultam be a városba és indításnál már többet tekert érezhetően nehezebben.
3 indítás és kampó-vasszó.
Segély menetet kellett kérnem. -
iceQ!
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #202435 üzenetére
Jah csak az ugy nem egeszseges, folyamatosan fesziti...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz molnarpeter #202435 üzenetére
Ahogy nézegettem a DSG-t OBD-n keresztül, ha jól látom ezt úgy csinálja, hogy beváltja az R-et és a 2-est egyszerre.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Bandit21
addikt
válasz iceQ! #202433 üzenetére
Gondolom elektronikus kéziféked van.
A bal oldali nem jó. Gondolom azért villog mert csak a jobb oldali fog.
Menetben ez nem kellene zavarjon, elméletileg. Más kérdés hogy milyen rendszer hogy felügyeli és okoz e valami vész üzemmódot. De nem kéne neki. Abs hiba miatt egy ismerős Octavia ja leállt de az más tészta mert ott menetben is kell a rendszer. Lejtőn ne hagyd és ha manuál akkor hagyd esetleg sebességben akkor nem gurul. Ha automata akkor ahhoz nem értek tegyél téglát a kerék alá ha mindenképp lejtőn kell hagyni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Alábbi hibakod jött+ villog a kézifék ikon és nyomó gomb. Mi a hiba? Merjem használni? Vagy motor csere?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
imyourfriend
őstag
válasz K Norbi #202427 üzenetére
Ez mérnökként is, nem mérnökként is 50Nm + 90°, kevesebb nem lehet, de 90° és 120° közötti érték lehet, egy autószerelő jó eséllyel érzésre húzza mert megcsinált előtte 40-50 vagy több ilyen műveletet. Nyomatékkulcs nélkül nem állnék neki ilyen feladatnak és úgy csinálnám ahogy az előírás mutatja.
-
SzlobiG
félisten
Megnéztem ma ezt a Passatot. Hát igen ennyiért már van olyan amit hoznék, csak nem ennyiért.
-
veterán
Kb 15km megtétele után megálltunk az iskolánál, a vezetőülésben maradva kinyitottam az ajtón kévő gombbal a csomagtérajtót.
Pár pillanat múlva azt írja a kijelző: "Multiple keys in car".
Az én másik kulcsom tuti hogy otthon van.
Valaki egy másik VAG kulccsal itt lett volna a kocsinál? Merthát ugye iskola 7:40, mászkálnak fel alá, egy A6 áll mögöttem, egy B6 Passat volt jobbra mellettem, stb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
K Norbi
addikt
Szerintetek 50Nm+90 fok az hány Nm kb?
-
-
Bandit21
addikt
válasz zoger #202419 üzenetére
Anno az autó úgy jött hogy tudja a mirrorlink Android auto cuccot?
Ha nem, akkor a VW tudja feloldani Neked.
Ha amúgy tudja az autó de mégsem megy akkor a telefon kérdezem hogy a play áruházból ment rá a telefonra az aa, vagy apk -t tettél fel.
Ha utóbbi akkor a verziók is számítanak és frissíteni is manuál kell a telefont.
Ha a telefon tudja amúgy és az autó is és mégsem megy akkor nem tudom mi lehet a baj.
Próbáld előbb kábellel.
Ha van több usb csati nézd meg a manual ba melyik tudja biztos. Néha van hogy az egyik csak média lejátszókent megy.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
zoger
tag
Sziasztok!
Android telefont szeretnék csatlakoztatni egy 2021-es touranhoz. A telefonon rajta van az Android auto. Telefon csatlakoztatva van Bluetooth -on és persze vezetéken is. A kijelzőn az App gombot megnyomva nem ajánlja fel a csatlakozást hanem a shopba akar irányítani(amit csak tölt nem történik semmi).
Le kell tölteni a we connect-et és ott kell regisztrálni, hogy menjen a dolog?
Jól tudom, hogy az fizetős? -
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202410 üzenetére
Így kezdődik aztán meglátod mennyire szeretnél beletanulni, személy szerint kezdő vagyok a vcds használatában, mivel mások által megírt dolgokat hajtok végre, majd ha később lesz időm akkor belenézek.. eddig a kábel, szoftver meg egy 10 éves lenovo sl500 thinkpad akkumulátor amivel hozzájárultam, több ráfordítás ezen oldalról nem szükséges (laptop így kibír 2,5 órát tápról az elegendő).
-
Paxker315
addikt
válasz aero. #202408 üzenetére
#202409 imyourfriend
& Hosszú távon vlszg szerzek majd. Bár műszaki analfabéta vagyok, s autózni sem rég kezdtem (meg annyira mondjuk nem világom), de nem egy ökör ára, jó úgy menni szerelőhöz, hogy már van "elképzelés". Remélhetőleg úgyis szökőévente lesz rá szükség[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202407 üzenetére
Egy vcds, akár aliról mint amit én szereztem be azért nem a világvége, kiolvassa a hibát és nyugodtan alszik az ember, esetleg mondja a szerelőnek a hibakódot aki bizonyos esetekben előrébb van, tud beszerezni alkatrészt vagy eltudja mondani milyen jellegű/mértékű a hiba.
-
Paxker315
addikt
válasz MunezXBK #202384 üzenetére
10 pont. Mivel nincs diagnosztikához hozzáférésem, így csak benéztem a motortérbe. Fagyálló folyadék szint alatt (kb 1 hete még jó volt, mikor néztem). Olajpálcán gyakorlatilag "semmi", alig volt rajta valami fekete trutyi :\
Utolsó olaj-olajszűrő-üzemanyagszűrő csere ápr 28-án volt, 67ezer km-nél (most 74.5ezer). Külön aggasztó, hogy, mikor múlt hét vasárnap letettem az autót, semmi jele nem volt semmilyen rendellenességnek, pár nap állás után meg már a hibajelző lámpa fogadott. Garázsban folyást-foltot nem vettem észre.
Jövő héten feltétlen keresek szervizt, addig meg nem használom. Magát a check engine lámpát elég változatos okok is felvillanthatják, így nem cél ötletelni vagy katasztrófákat vízionálni, majd elárulják, mi is történt.
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #202404 üzenetére
Legutóbbi amit nyár elején tettem a pulzusmérőbe és már le is merült az gp lithium volt, előtte azért bírta egy-egy évet a többi elem. Szerzek be Vartát az van benne gyárilag is, jó eséllyel a Varta ami benne van még gyári.
Octavia 3 klímarendszer alaphelyzetbe állítás: [link] találtam egy ilyen videót, ha valakinek rendetlenkedik a rendszer és resetet akar végrehajtani.
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #202397 üzenetére
miket próbáltál? Varta, Energizer, Gp.. ezeknek jónak kéne lenniük (az én pulzusmérőm is csak a normálisabbakat szereti, nem emlékszem, most melyik van benne, de ezekkel nem volt gondom. az áruházi nagy kiszerelésűek tényleg gagyik)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
grizlisandor
veterán
válasz Pfiucska #202370 üzenetére
2. generációs TSI motorok, 1.4 TSI 122 lóval stabilabb.
2.0 TSI motort én csak Gen 3 mernék venni, amik 2012 után az MQB plattformal jöttek be. -
Pfiucska
aktív tag
válasz molnarpeter #202401 üzenetére
Belvarosba koltozik eppen es ehhez jonne az auto is.
2.0 se lenne racionalis, de a dizel meg annyira se.iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest