Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Skoda Octavia I 1.8T 150LE motorhoz milyen olajat ajanlotok.
192.000 km-be van.
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Skoda Octavia I 1.8T 150LE.
Vag-com hiba itt:17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
Ha jol ertem hibas lehet ket szelep: Boost Pressure Control Valve (N249) es Diverter Valve, ez az N75-os?
Elmondana valaki magyarul, hogy pontosan mi a nevuk, illetve milyen osszekoto csoveket, vezetekeket kell ellenorizni?
Nem gyult ki a check engine, amit eszrevettem, hogy 2-es fokozatban ha nem gazolok durvan, mintha megfogna valami a motort. Illetve, ha hirtelen leveszem a gazrol a labam (barmelyik fokozatban), hallszik egy suhogo hang.
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavai I 1.8T 150LE milyen olcso es jo akkumulatort ajanlotok (naponta jarok vele ) ?
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz kk831228 #101711 üzenetére
Meg nem neztem meg...jo tudom hogy olcso es jo nincs, de nem szeretnek tul sokat kolteni ra, mivel mindennap jarok vele, gondolom emiatt nem kell nagyon draga...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz VR6-Fan #101639 üzenetére
Hello!
Szert tettem egy VCDS (vag-com) 12-re.
Kerdes az, hogy lehet-e ezeket a szelepeket (folytó szelep, lefújó szelep, N249) ellenorizni az engine->measuring blocks-ban, ha igen hogyan?
Illetve hogy mennyi kell a legyen a turbo nyomas (specific es actual), a 115-os block-nal talaltam ahol mbar-ban irja, jo lenne ha tudnam, hogy kell leolvasni a lambda szondak ertekeit is.
Megtalaltam a hengerek "feszultseget" is, tudja valaki mennyi kell legyen, illetve mennyire kell egyformak legyenek.
Skoda Octavia I 1.8T 150LE.
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Meg tudna mondani, hogy pontosan milyen szelep ez, illetve mi a szerepe, es mire van hatassal ha nem mukodik. Mert nalam neha fura hangot ad ki (szikrazo hangot), Octavia I 1.8T.:
VACUUM EVAP PURGE VALVE
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia I 1.8 150LE, elmondana valaki, hogy miert is van ket ventilator a huton. A nagyobbik a vizhutesre, a kisebbik a klimara szolgal? Ugyanis meghibasodott a nagyobbik (utest a kapott alulrol, a hutot cserelni kellett), de klimam ki volt kapcsolva es amikor leallitottam a motort, a kisebbik meg forgott kb. 10 masodpercig, ha ez a klimanak van es az ki volt kapcsolva, akkor miert forgott? Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz Mágus2 #102826 üzenetére
Hello!
Kicsereltem a nagy ventit, de most mukodik a nagy es nem mukodik a kicsi. Bekapcsolom a klimat es a kicsi nem indul el csak ha rasegitek kezzel. Erdekes, hogy amig a nagy nem mukodott a kicsi beindult ha bekapcsoltam a klimat, sot ha felmelegedett a viz, akkor is.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia I 1.8T 150LE, 2002-es évjárat.
196.000 km, napi 85 km-t teszek meg. Milyen olajat ajánlotok hozza?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia I 1.8T 150LE, 2002-es évjárat, 196.000 km.
5000 km-en megevett 1L Castrol Magnatec 10W40-es olajat. Ez soknak számít? Illetve szeretnék váltani majd 5W40 full syntetic-re. Ilyen olajfogyasztás mellett is maradjak ennél vagy valami mást javasoltok?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz 7600 GS #106762 üzenetére
Mert ezt ajánlotta valaki , utánna néztem és mint kiderült 5W40 v. 5W30 lenne a jobb választás, amúgy nemrég vettem az autót az előző tulaj is ezt használt, csak egyszer cseréltem olajat. De most inkább az lenne a fontosabb, hogy mennyire gáz ez az olajfogyasztás, illetve hogy a jövőben milyen olajat használjak.
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz kk831228 #106770 üzenetére
Ok, még egy kérdés, például van 3 változat a Castrol-tol 5W40-esből:
Castrol Magnatec C3, Castrol Edge, Castrol Edge Titanium.
A Magnatec C3 olcsóbb és néhol fotón azt látni hogy Fully Synthetic-et ír rajta, más helyen pedig HC-Synthese, gondolom, hogy ez nem full szintetikus, van ilyen is, olyan is ?
Vagy inkább válasszam a drágább Edge vagy Edge Titaniumot?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz VR6-Fan #106775 üzenetére
Köszi! Közben megnéztem a gyári jóváhagyásokat az összefoglalóban, ott úgylátom, hogy az 504 vagy az 503.1 ajánlott. Jövőhéten elviszem szerelőhöz.
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia I 1.8T 150LE-s motorról van szó.
Több kérdésem is lenne:
1. Milyen féktárcsát ajánlotok hozzá, nem szeretnék sokat költeni rá, a legjobb ár/minőség arányt keresem
2. Néha indításkor megáll, illetve ha nem áll meg, ingadozik a fordulatszám, mintha fulladna meg, ha utánnagázolok helyrejön. Menetközben nem érzek rángatást, viszont alapjáraton melegen is néha ingadozik (nagyon visszaesik) a fordulatszám.
A VAG-COM csak ezt a hibát találja:
17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
A Skodánál észrevettek, hogy kotyog-lötyög az intercooler-turbó gumi cső (turbó felöli vége le van esve a csőről, asszem az a rövid 90 fokos), azt mondták, hogy nagy valószínűséggel ettől van a hibakód.
Még nem sikerült kicserélnem.
Illetve még annyit vettem észre, hogy indítás után kb fél percig, sziszegés-szuszogás halszik, és ekkor nagyobb a fordulatszám ill. a fogyasztás is, tudom, hogy hidegen nagyobb a relantin, de a hang ami ezzel jár az nemtudom, hogy normális-e..Lehet köze a problémának a fenti észrevételekhez? Ha nem akkor mire tippeltek?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
7000 km-rel ezelőtt voltak cserélve első fékbetétek (tárcsa nem mert nem volt kopott). Viszont most "ver" amikor picit erőteljesebben fékezek és kattogó-pattogó hang finomabb fékezésnél. Az kérdésem, ha most cserélek tárcsákat, megint kell betéteket is cserélnem?
Köszi!Octavia I 1.8T 150LE...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz tomcsi23 #116564 üzenetére
A tárcsák nem kopottak, 24 mm (gyári 25mm).
Az autót ezekkel a tárcsákkal vettem, amíg nem cseréltem betéteket, nem volt semmi gond...[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia 1.8T 150LE-ról van szó.
Röviden: Mobil Super 3000 X1, 5W40 olajat tettem. A szerelő már alapból rosszul kezdte, 4.5 liter jár bele és 5 litert töltött bele
Most olyan 8500 km után bele töltöttem 2 litert, az utolsó 4000 km-ben kezdtem tölteni, 1000 km-ént úgy láttam 4-5 dl fogyott el (a pálcán félig szintről minimumra csökkent).
Még olajcsere elött volt kis olajfolyás, de meg lett oldva, illetve a kompresszió is ok, a motor jól húz...
Nekem soknak tűnik ez a fogyasztás, van valakinek hasonló autója, ha igen mennyit olajat fogyaszt?
Mindenképp meg szeretném nézetni majd, hogy nem-e turbó miatt van ez.
De nemsokára olajcserét szeretnék és meg szeretném kérdezni kinek mi a tapasztalata, milyen olajat ajánl, amivel esetleg csökenne az olajfogyasztás.
Eddig ezeket ajánlották:Motul 8100 X-cess 5W40
Valvoline Synpower 5W40
Titan GT1 5W-40A Castrol-ról is lenne egy kérdés, mi különbség a kettő között:
Castrol Magnatec C3, 5W40
Castrol Edge, 5W40
Árban a Magnatec olcsóbb, ez is full szintetikus vagy csak szemi, illetve ez nem ajánlott csak az Edge?Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz kk831228 #117454 üzenetére
Tudom, hogy nem az olajjal kell csökkenteni, de amíg rájövök, hogy mi okozza, addig próbálok az olajjal picit csökkenteni ha lehet..
Hengerfejnél a pakolás miatt?
Szerinted ez minimális fogyasztásnak számít?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz kk831228 #117458 üzenetére
Ok, köszi.
Mások is kb. ezeket mondták: turbó, szelepszár szimering, na meg az olajlehúzó gyűrűk...
Az 1 litert én is olvastam, nekem kicsit durvának tünik...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz aero. #117463 üzenetére
Melegen nem füstöl, hidegen még nem padlóztam...
Vannak olyan napok, hogy hidegen megindul és meg is áll, ilyenkro vagy többször kell indítsam, vagy miután berobbant rögtön meggázolom.
És nagy ritkán alapjáraton ingadozik a fordulatszám (mintha fulladna meg), de nemcsak hidegen.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Elnézést ha picit hosszú leszek, de szeretném ha minél jobban átlátnátok a problémát.
Adott egy 2002-es Octavia 1.8T 150LE AUM autó.
Ha sokat áll, nehezen indul, pontosabban beindul de ingadozik a fordulatszám és megáll.
Úgy sikerül beindítanom, hogy vagy pöcögtettem a gázpedált közben, vagy többször is próbálom indítani, 3-4szer.
Az első bal ajtónyitásra nem reagált, sem a műszerfal sem a plafonlámpa és persze a benzimpumpa sem zúgott.
Az lenne a kérdésem hogy pontosan miért nyom a pompa ajtónyitáskor ha sokat áll az autó, mi a szerepe? Mert amúgy is zúg indítás előtt is....
Illetve ha nem működik ajtónyitáskor, milyen problémát okozhat és ez hogyan nyilvánul meg?
Kiszereltem a zárat, a mikrokapcsóló műkött (lemértem), de hiába nyomogattam nem reagált rá semmi.
Vettem egy használt zárat egy ALH dízel octaviaból, mint kiderült ennek nagyon el volt kopva kapcsolója, ezért át tettem az enyémből a kapcsolót és működött is.
De miután összeszereltem, megint nem reagált az ajtónyitásra. Viszont ha kézzel mozgatom a zárat akkor igen, de ajtónyitásra nem.
Szerintetek ezt hogy lehet megoldani, illetve mégegyszer az mennyire gáz ha ajtónyitásra nem nyom a pumpa?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz tomcsi23 #126594 üzenetére
Köszi!
Benzinszűrő csere óta már mentem több mint 20.000 km-t.
Menet közben is elkezdett rángatni egy ideje, illetve csak akkor ha 3000 fölé pörgetem akkor egyett berángat és utána pár percig bármilyen kis gázadásra berángat (mielőtt gyorsulna egy picit rángat), de pár perc után minden ok.
Vag -com hibakódok:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 -17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1137 - 35-00 - System too RichEgy darabig csak az első volt, a második csak később jelentkezett.
A Skodánál azt mondták, hogy le van lazulva egy könyök tömlő (gumicső), az első darab a turbótól az intercooler fele és hogy 90%-ban ettől van az első hiba. Próbáltam rendelni OEM kód szerint de nem igazán van készleten sehol (Erdélyben élek). Csak elviszem szervízbe, picit nehézkes mert melóba járok vele naponta.
Igen visszazár a központi mivelhogy nem tudja, hogy kinyílt az ajtó, köszi hogy figyelmeztettél.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz VR6-Fan #126597 üzenetére
AC az benzinpumpa?
Miért gondolod hogy baj van vele, ill. miért csak valami tunningot?
Maf volt cserélve gyári.
Arra célzol hogy hosszútávon hazavágja a turbót? (k03-053)Amúgy tegnap este nem sikerült beindítanom, benzinpumpa relét cseréltem és beindult...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz VR6-Fan #126602 üzenetére
Igen igazad van csak sajnos elhanyagoltam, főleg időhiány miatt.
Eddig volt olyan hogy 3-4 bugatás után is nehezen indult, de nem nagyon kínoztam, inkább pöcögtettem a gázt és akkor 1 vagy második indításra beindult.
Amúgy azt vettem észre, hogy ha első bugatás után nem hajtottam a motort, utána hiába adtam rá gyújtást, nem szolt a pumpa. Egyszóval csak azután bugott miután próbáltam indítani.
Mindegy, most hogy jó a relé és nem indul egyből akkor cserélek pumpát is.
A turbóval kapcsolatban nagyon megijesztettél, mert az nem olcsó mulatság.
Sajnos eddig csak a hiba kód volt a tőltő nyomás szivárgásról, nem volt tünetem, ezért elhanyagoltam
Ez a rángatás magas fordulaton nemrég kezdődött és nem mindíg csinálja, mondjuk nem is igazán járok 4000 rpm fölött.
Amúgy már 2500 rpm-nél nagyon jól érzik a turbó, nagyon ugrik (B5.5-ös Passat nem ugrik így )
Megpróbálok jövöhétre autót szerezni és elviszem egy komoly szervízbe és reménykedek hogy nem kell turbót cserélni.
Köszi szépen az infókat.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz VR6-Fan #126604 üzenetére
Hú, de jó lenne ha el tudnék menni hozzád, kevés ember volt akivel úgy tudtam erről beszélni, hogy tudta is miről beszél. Voltam egy-két kisebb szervízbe de azt sem tudták ki-kivel van
Megpróbálom a vag-com dolgot, de a tegnap este kínoztam egy párszor (nem indult), mielőtt relét cseréltem és lehet hogy ez miatt is regisztrált valamit, amúgy a keverék hiba az elején csak ritkán jött elő és csak ha egy bizonyos helyről tankoltam, check is kigyult, de törlés után nem jött elő csak ha ott tankoltam.
Újabban folyamatosan ég a check. De volt egy olyan, hogy kb. 1 hét után egyszer csak magától kialudtTurbócsere esetén nem tudom hogyan tudnál segíteni, Erdélyből vagyok...
Bocsi de ezeket nem értettem:
"trafo gonddal is"
"van darab es ido hatar is."Jelenleg nincs nálam az autó este szüleimnél kellett hagynom, mivel nem indult, ott lett ki cserélve ma reggel a relé, ott van vag-com is.
Ma este hozom haza.
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia 2002 1.8T AUM.
Van ajánlott gyártó (modell-márka) kormánykazettából?
Úgy látom a gyári az ZF.
Most nem tudom, hogy ez a ZF LENKSYSTEME vagy a ZF Parts?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia 1.8T 150LE AUM, 2002.
Olyan 3.5 dl mobil 5w40-es olaj megy el 1000 km-ben.
Szerintetek, hogy lehet a legkönyebben rájönni, hogy turbónál megy-e el, vagy a motornál..?
Illetve, melyiknek milyen tünetei vannak?
Kompresszió jó, turbónyomás jó. Nem füstöl, de picit kormos belül a kipufogó vége.
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Audi A6 C5/4B-rol mi a véleményetek?
Konkrétan egy 2.4 literes benzines automata, 2001-as példány érdekel.
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Első sárvédőt szeretnék vásárolni.
Eddig amit találtam: BLIC, API, VAN WEZEL, QWP
Van ezek között ajánlott?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #147369 üzenetére
Igen. De sajnos Erdélyből vagyok.
Nem tudom, hogy itt találok-e bontóban olyat ami nem rozsdás, ezért gondoltam, hogy újat veszek.
A fentiek közül egyik sem ajánlott?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #147376 üzenetére
Alul a kerék körül.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #147378 üzenetére
Ok, köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia-ból pdtdi-t ajanlanak, ezek lennének azok, illetve ezek közül bármelyik, vagy csak bizonyosak:?Mk2:
1.9: 77kW: BJB, BKC, BXE, BLS.
2.0 DPF nélkül: 100kW: AZV, 103 kW: BKDMk1:
74kW: ATD/AXR, 96kW: ASZ?Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia mk1 1.8t 150LE AUM.
Olakcsere előtt állok. Milyen motormosó adalékot érdemes használni (olajjárat tisztítót) ?
Eddig még sose használtam...
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
B6-os Passatban van olyan motor amivel nincs sok gond? Nagyon sok rosszat hallottam a róluk, főleg a dízelekről.
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Audi A3 BLS (1.9 TDI 1,896 cc (116 cu in) I4 BJB / BKC / BXE / BLS 105 PS (77 kW; 104 hp) @4000 250 N⋅m (184 lb⋅ft) @1900 11.0 s 2003–2009) motorkódról vélemény?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #149842 üzenetére
Nem, úgy általában, ártól függetlenül.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dell notebook topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest