Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #101637 üzenetére
N249 Whut?!
mi a motorkod? ha AGU, akkor olyanod nincs elvileg, ha van dobd ki...!Ez a hiba, arra utal hogy valahol a turbo és folytó szelep közt tőltő nyomás szivárgásod van
Ross-tech-ék arra felé probálják terelni az embert hogy nyitva maradt a dv (lefújó szelep, és nem az n75 ami a turbo nyomás szabályozza)
-lehet szar a dv
-lehet szar a dv vezérlése (n249, ha van)
-és a dv vezérlése ugyan jó, de a vezérlő jel nem jut el a dv-ig (vákum csövek)ill még azt mondják nézd meg milyen a folytó szelep ha nagyon retkes akkor is problémázhat.
kb dió héjjban ennyi.
Mágus2: hello hello, nem lehet letiltani a priviket mi ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz Csaby25 #101637 üzenetére
De hát oda van írva
Leaking Hoses and/or Pipes between Components - szivárgó csöveket keresni
Boost Pressure Control Valve (N249) faulty - trunyó töltés szabályozó szelep hiba
Diverter Valve faulty - váltószelep hiba
Throttle Body dirty - folytószelep -"-
Vacuum leak - ezt meg nem hiszem h kell mondani. Minden vákuumcsövet kell nézniNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kk831228
addikt
válasz Csaby25 #101710 üzenetére
Olyan nincs sajnos... Olyan van hogy drága és sz. r, vagy nagyon drága és viszonylag jó... Kimondott ajánlott nem nagyon van, mivel szinte az összes márkával voltak problémák... Mekkora van benne gyárilag??
Ja és az se mindegy hogy ha helyről veszed ahol 3 éve ott áll a polcon, nem olyan jó...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Rick4
félisten
válasz Csaby25 #101710 üzenetére
gigawatt a johnson controltól, vagy electric power a jász plasztiktól. Pont olyan jó, mint a többi, ami lényegesen drágább, és ugyanúgy 2 év gari van ezekre is, mint a többire.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
kk831228
addikt
válasz Csaby25 #101712 üzenetére
Akkor se árt a jó akku ha mindennap használod, szerintem pont fordítva van...
Mindegy úgy is a pénztárcád szab határt.
2-3 évig kihúzza a legolcsóbb akksi is. Azután meg a szerencsén múlik hogy neked meddig bírja...Azt meg hogy pontosan meddig lesz jó, nem tudja senki megmondani.
Ha nem akarsz sokat költeni mindegy szinte... Válassz egy márkásat varta, bosch, exide, banner stb...
Vagy ha sokkal olcsóbb, Rick4 amiket írt, mondjuk sokkal nem drágább egy exide se szerintem... 3000 ft kb.
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
K Norbi
addikt
válasz Csaby25 #102076 üzenetére
Az aktív szűrő az a benzintank benzinpárájának a lecsapolására és onnan a motor égésterébe juttatására szolgál!
Takarítsd ki.
Az aktív szűrőt egy finom ecsettel megtisztíthatod! mind a kettő felfele kihúzható és egy finom fémháló van benne,azt kell,/lehet/ egy finom ecsettel megtisztítani, Így könnyebben lélegzik majd a szűrő![ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Csaby25 #106769 üzenetére
3 Márkát próbáltam eddig (Castrol, Fuchs, Mobil) semmi különbséget nem tapasztaltam, ugyanannyit evett mindegyikből... SZVSZ teljesen mindegy melyik márkás olajat veszed ami teljesíti mocidhoz a normát...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #106760 üzenetére
mobil 5w50, ha egyáltalán nem vagy hajtós akkor 5w40, szerintem abból is mehet a mobil.
fogyi nem normális 2x ennyi km-re az lenne, bár ha berg cupra jársz vele ésn em cska nézőnek akkor kimondottan jó
km/kor alapján simán bele essel egy szelepszár szimmering-turbo problémába.
Keress egy rendes szerelőt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz Csaby25 #115843 üzenetére
A hibakódod egyik oka a vákuum és vagy töltőnyomás probléma. Először csövet cserélj és ha utána megmarad akkor aggódj. Viszont amíg az nincs megcsinálva nem kellene használni mert a rendszerbe szűretlen levegő jut be és csak jobban legyilkolod vele.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tomcsi23
veterán
válasz Csaby25 #116561 üzenetére
A tárcsák mennyire kopottak?
Mindenképp rá kéne nézni, mi a konkrét hiba, amitől rázza.
Mert lehet, a kerékagy is torzult és onnan viszi el a(z új) tárcsát is, és az is ütni fog idővel. Vagy szarul tették fel az előző tárcsát, nem lett rendesen megpucolva a kerékagy.
Ha a tárcsa vastagsága elbírja, lehetőség van kerékagyon történő szabályozásra, ez segíthet az ügyön.
Persze hacsak nem valamely futóműalkatrész csinálja a fesztivált, mert az is benne van a pakliban.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
kk831228
addikt
válasz Csaby25 #117452 üzenetére
Sajnos nem olajjal kellene csökkenteni az olajfogyasztást meg 90 % - ban nem is oldja meg... Attól hogy jól húz, még eheti az olajat. Elmehet turbónál, hengerfejnél, stb... Szerintem ha oké a kompresszió, még akkor is van minimális olajfogyasztása...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz Csaby25 #117457 üzenetére
Hengerfejnél talán szelepszár szimering... Turbócsövet se ártana megnézni belülről mennyire olajos, ezzel kellene kezdeni...
1000 km-ként 4-5 deci szerintem nem normális... Gépkönyv szerint lehet az egy liter is az...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz Csaby25 #117452 üzenetére
Szerintem a valamelyik ol csóbbat vedd olajból ami teljesíti a motorodnak előírt normát... Nem olyan jó 4-5000 ft-os olajat öntözgetni 1000 km - ként... Mindegy melyiket rakod úgy is enni fogja... Megnyugtatásképp azért persze próbálj meg másikat...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #117452 üzenetére
van katalizátorod?
ha nincs akkor szívósor és kipu csonk le és foto az összes portról.ha nincs mikor hogy füstöl?
Mágus2:nem jó hír nagyon nem!
jah ha már 1,8Tibor a téma akkor holnap megprobálok feltölteni egy képet, én majdnem sírtam mikor megláttam élőbe!!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Csaby25 #117467 üzenetére
A legegyszerűbb:
Fogod az IC-t, kettő gyors csati tartja elvileg, szépen kibontod az alsót, és aláteszel egy félbevágott üres palackot. Ha 2-3 decinél több folyik ki az IC-ből, akkor valami árulás van a motor környékén. Amit már a többiek említettek, turbó, hf, szétkopott a motor, stb.
Kérdés, hogy mikor tették meg ugyanezt előtted.
Keress vissza pár lapot, ott tettem fel képeket az IC-ről, látszik a csatlakozója is."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tomcsi23
veterán
válasz Csaby25 #126593 üzenetére
Benzinszűrő mikor volt cserélve
Menet közben nem rángat?
Az ajtóban többnyire a mikrokapcsoló szokott elköszönni, na meg persze a zár is.
Szóval simán lehet, hogy a másik is rossz, de a kopott mikrokapcsoló - pontosabban az a lemez, ami kapcsolgatja - miatt sem fog jól működni.
Amiatt nem érzékeli az ajtónyitást. Ilyenkor (időnként) felpumpálja az üzemanyagot megfelelő nyomásra, hogy minél hamarabb tudjon indítani. Ezt persze gyújtásra téve is megteszi, azaz ha kicsit vársz gyújtáson és utána indítasz, akkor nem lesz vele probléma.
Arra kell még figyelni, hogy ilyen esetben nyitáskor visszazárhat a központi, mert nem érzékel ajtónyitást. Nehogy bezárd a kulcsot....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126596 üzenetére
hát sajnos csak skyp kapcsolaton vagyok a varázs gömbömmel!
DE, valóban a szervízbe jól tippeltek valahol szivárgás lesz a turbo és a fojtó szelep közt, fűtőt garázs sok, sör, pepecs munka.másik hiba, már látom kezd mozgolódni a fehér füst a gömbe, cseréj ac-t és/vagy maf-ot. (meg akkor már egy ü.a. szűrőt is), ac-ból már meg csak valami tuningot (pl őt) maf-ből alvázszám szerint azt amit a gyárba beletettek!! és csak gyári gyárit, vagy rosszabb esetben aftermarket bosch-t, pontosan ki keresett referencia szám alapján! (neked asszem 461L végűnek kellene benne lennie)
és ha hosszú távon megy így a kocsi valószínű keresgethetsz egy k03-053at is, meg egy csonkot hozzá.
Jó munkát!
u.i.: gyári töltő csövet pl unixnál tudsz rendelni, de annyi pénzből veszel egy ilyen tuning 4 rétegű szilikon könyököt oda, ha jól emlékszem egyszerű 90fok, tán 60-50es végekkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126600 üzenetére
Igen az.
Mint mondtam sajnos (Magus utan szabadon) a varazsgombom polirosnal van, amugy nehany ev tapasztalata mondatja velem azt amit.
Es azert tuningot mert egy valamire valo pumpa (bosch, vdo) kb annyiba kerul mint amit linkeltem, de hiaba uj attol meg alul van meretezve (85l/h), ha ne adj isten tuning lesz, eppen elegendo a szallitott mennyiseg.
Akkor feltetelezzuk az jo...
Nem csak a turbot, a kipu szelepeket a utana a csonkot (reped), utana a turbina hazat (reped) meg a turbinat (csipkesre eg a vege), es vegul a hf kezd el "csopogni".
Es ezt nem is oly hosszuido alatt.Valoban a rele ill a foglalata is tonkre tud menni (eddig neg soha se futotam bele ilyen hibaba), de pl ha elso inditas elott 3x meg bugatod az ac-t akkor indul egybol gondolom, vagy mar annyira kuka az ac h ugy se indul?
De ahogy latom kuzdesz mar ezzel egy ideje [link] es itt is valaszoltam... magatol nem fog megjavulni csak meg jobban szet hullik
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126603 üzenetére
Jele volt mar valoszinuleg jo ideje a szegeny keverekes uzemnek, csak nem a hiba taroloba!
Ha van lehetoseged vag commal bajlodni akkor egy legalabb 100km-s menet utan hibatorles barmi babralas elott a 32es csatornarol tolj egy fotot amin jol olvashato minden, es ha van lehetoseg logolni, csinaljatok egy combos emelkedon fel fele mondjuk 3. 1800tol padlozva 6000ig padlon egy log file-t es annak az erintetlen csv kiterjesztesu file-jet kuldjetek at, 002/031/115 csatornat egyszerre kene logolni.Ezeknek a turboknak ha minden ok akkor 2000 alol tolteni kell a gyari max nyomast (~0.5bar) 2300-2400ra be kell tolteni es legalabb 6000ig kitartani.
Ha esetleg turbo csere lenne akkor keres meg lehet tudok segiteni, trafo gonddal isNem mindig inditja az ecu az ac-t, van darab es ido hatar is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126606 üzenetére
nagyon sokan az alapvető dolgokhoz nem értenek egy (VAG) benzines kocsinál, meg még szerelő se vagyok...
sajnos az stft & ltft trigger érték viszonylag magas (20%), én simán megcsináltam volna két lépcsősre egy 10%os figyelmeztetés és egy 20%os szervíz mod, csak persze 5-6 év után jöttek volna a népek kaszákkal meg vas villákkal, amiről meg nem tudnak az ugye nem fáj
én szereznék még egy embert vezetni/logolni, egyedül macera és ne is csináld mert vezetés közbe az utat kell nézni nem a lapost nyomkodni :-)
szóval hibatörlés óta legalább egy 20-30km-s normális menet után, kérnék egy fotot a 32-es csatornáról.
majd 002
031
115
mehet logba ahogy írtam (ha nincs elég hosszú egyenes emelkedő sík uton a 4-be is elmegy), aki logol az nézze a 31-es csatorna azt hiszem 1-es ablak (actual lambda, a másik meg a spec./target lesz), az ha ilyen 3000-4000 körül már stabilan lambda 1 felett van ne kínozzátok tovább, mert tényleg csak elolvadnak a dolgok.
(hogyan kell logolni, dzsatube+google n+1 leírás van)turbo: biztos hogy már el lesz repedve, ezért lesz viszonylag lusta a kocsi lent, de ez majd a logból látszik.
hát van posta meg utalás nem ? de a csere se kivitelezhetetlentrafok is hullanak ezeken a szarokon mint a legyek, arra is azt tudom mondani, hogy ha még a gyári van akkor érdemes elhajítani a bal váll felett, még ha épp megy is még, gyertyából meg csak NGK pfr6q, használat fűggöen 20-50e-nként cserélgetve
figyeli az ecu hogy x idő alatt hányszor adtad rá a gyujtást és nem mindig fogja elindítani az AC-t
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz Csaby25 #147379 üzenetére
Szerintem először bontottan keressél, fb. csoportokban biztosan találsz.
Én is sárvédő rohadással küszködök/küszködtem, 1 évig kerestem nem rohadt LA1W (pezsgő arany) színkódú Passat sárvédőt, de találtam. Kék, szürke lett volna mindenhol, de én direkt szín azonosat kerestem. Igaz Szlovákiáig kellett menni érte, de megérte. 1 pici hiba van rajta, de az minimális.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dell notebook topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Három db SONOFF Zigbee okos relé/kapcsoló eladó
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- DXRACER Prince Series L kék fekete gamer szék
- Xiaomi Kami Doorbell wifi csengő arcfelismeréssel - foxpost az árban!
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest