Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
válasz SzlobiG #202779 üzenetére
Mert ott könyököl a sok gyagya. Nekem 2-es Octaviá-ban hibátlan, mert nem könyökölök ott. Pedig több, mint 400ekm van benne.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
yodamester10
őstag
válasz SzlobiG #202765 üzenetére
Ha esetleg még nem láttad
[ "Kicsit több, mint közlekedőedény!" - VW PASSAT B8 BiTDi (239 Le) - BEMUTATÓ | HASZNÁLTTESZT ] -
imyourfriend
őstag
válasz SzlobiG #202765 üzenetére
Nem egy irreális elvárás, hogy 5 éves autón gyári elemek legyenek és amennyiben komolyabb értéket képvisel legyen normálisan javítva bármiféle probléma is üti fel a fejét. Az Oktáv 7 éves még mindene eleme gyári le sem volt szedve róla szuperek az illesztések.. úgy vannak vele valaki majd csak megveszi azt a 4 kerekű valamit amit jellemzően túláraznak a posztjaidból kiindulva.
-
SzlobiG
félisten
válasz SzlobiG #202703 üzenetére
Megvolt a Passat próbakör még pályán is mentem vele, 0-ról padlót is próbálhattam, hát nem semmi mit lép a bitdi.
Viszont...elől a lökös fújva volt ráadásul olyan mód, hogy jutott a festékből a fekete felületekre is azaz nem maszkolták el...a bal ajtó cserélve volt, de az legalább korrekt módon. A balos ajtón belül kb vállmagasságba rohadt nagy púposodás ezt múltkor észre sem vettem, nagyon zavaró és csúnya is elvileg már 80e km-nél is ilyen volt, ami azért durva egy ilyen kaliberű autótól. A panó tetőn az egyik szigetelő gumit cserélni kell kirágta a nyest vagy a fene tudja. Vezetőülésen a baloldali támasznál kicsit ki van szakadva.
Nagyon hangos a motor nem is kell padlózni hozzá, de bejön az utastérbe rendesen, nem gondoltam volna. Hátsó ülésen ülve nagyon rázkódik a hátulja szó szerint rossz hátul ülni, valami szilent lehet vagy a fene tudja.
Viszont tetszik az autó pl ez a Virtual cockpit nagyon szép meg úgy minden látszik, hogy minőség azért ott van, jó vezetni a színe is jó élőben, de úgy gondolom ennyi pénzért egy 5 éves autónak jobb állapotban kéne lennie, mert az én 14 éves autóm szebb állapotban van.
Még ugyan gondolkozok rajta, de szerintem ez is ott marad, egyre esélyesebb az a barna mondi annak a beltere szó szeint makulátlan csak hát az nyílván más kategória. -
vzsryl
nagyúr
válasz SzlobiG #202687 üzenetére
Akkor tényleg az A4 a neked való. Az Audi a modern, technikailag csúcs kategóriás, erős élekkel dolgozó márka. A Merci az igazi "öreguras" luxus, ami kényelemben is az élen jár. A BMW pedig a sportos. Persze mindegyikre igaz ezek közül szinte minden állítás, de összességében nagyjából így lehet őket körbeírni.
Láttam, hogy Passat-on is gondolkodtál. Szerintem ha elég az A4 mérete, akkor inkább annál maradj. A Passat mellett igazán talán csak a vélhetően olcsóbb fenntartási költségek szólhatnak, de ez sem igaz, mert kb ugyanaz a technika, és egy modern VW karbantartása is elképesztően magas költségekkel járhat, értsd akár hétjegyű összegek is röpkedhetnek.Btw. A6 C7 nem játszik? Az már jóval nagyobb belül is, és a tekintélye is nagyobb. Kicsit tepsisebb kialakítású, nagyautósabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz SzlobiG #202681 üzenetére
Azt nem értem, hogy a C Mercire azt írtad, hogy túl kicsi, de az A4 mégis megfelelne. A Mondeo-hoz képest belül mindkettő kb. 2 kategóriával kisebbnek tűnik. Ráadásul az A4 szinte mm-re megegyezik méreteiben a C Mercivel, sőt az S205 tengelytávja 20mm-rel nagyobb is. Az A4 azért tud talán több helyet adni belül, mert az Audi sosem ment annyira a luxus érzésre, mint a Merci vagy a BMW, tehát nem nyújtják meg annyira a motorházat, nem foglalkoznak a premium gap minél hosszabbra alakításával. Pontos méreteket nem tudok, de az S205-ön ránézésre minimum 10cm-rel hosszabb a gap, mint a B9-en, és ez a beltérben erősen érződik/het.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #202662 üzenetére
Szerintem jovore kicsit megnyugszik a hasznaltpiac, talan kiegyezunk Brusszellel es kicsit magara talal a forint is, viszont varhatoan recesszio lesz, ami ezt a kategoriat szokta a legjobban lenyomni. Vagy aprilisig kellett volna autot venni vagy mar erdemes kivarni, szvsz
Ha az A4 jott be legjobban, akkor vagy
- ha azonnal kell az auto, legyel ur es tard szelesre a bukszat
- varj meg, gyujts penzt es vard az arak eseset
Elvileg nincs baj a mostani autoddal, nem vagy lepeskenyszerben, meg ha megis beutne a szar, akkor nem kell eladni az autot rogton, hanem van tartalekod. -
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #202650 üzenetére
Nem is gondoltam komolyan, sajnos a Corolla Hibrid nagyon drága lett. ismerösöm még 8,5-ért vett egy 2 éveset de max felszereltséggel. Minden kérhető extra benne van. Na azt már elfogadnám
#202654 SzlobiG : Én azt mondom mindig, hogy azt vedd amit a szíved diktál (persze ha van rá való és a fenntartásra is) és a legszívesebben nézel rá vissza a parkolóba.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #202648 üzenetére
Megoldom a problémádat. Vegyél egy Corolla 2.0 hibridet. Megbízható nagyon, és jobban megy (egy ici picit) mint a Mondeo. [link]
Vagy nehezítek rajta és a Passat sokkal jobban megy [link]
Köszönöm, hogy segíthettem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz SzlobiG #202636 üzenetére
Őszintén? Én nem merném megvenni magamnak az SCR biturbó DSG 4Motion Passatot. Annyi
rákúrásimellényúlási lehetőséget tartogat, hogy sok nekem. (Holnap lesz 4 hónapja, hogy motorhibával áll a kettesszámú taligám.)Eddig 2 biturbóm volt (Saab és Volvo), megúsztam velük, de egyszer elpártol a szerencse.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SzlobiG #202642 üzenetére
Egyszerűbb az első hajtás miatt is. Ha pár évet tervezel kihúzni, az megint más, eladásra bontott cuccal stb össze lehet lapátolni a Powershiftet, vagy kézire alakítani, de nehezebb az alkatrész utánpótlás és nem foglalkoznak vele olyan sokan. VAG DSG javítása egyszerűbb eset ha 20 évesen is nálad lesz még a kocsi.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #202638 üzenetére
Nem tudom milyen a Dynaudio, mert olyanom még nem volt. Gyári egy jó iparos munka és annyi. Egy biztos, hogy jobban szól mint a külön extraként kérhető Ioniq Infiniti hangcucc, pedig külön mély ládája is van
Bazi sok kérhető extra volt már 2017-ben, azért még más is hiányzik belőle még. Már egy idő után minden vackot belepakolt a VW. Én a 360 kamerát szeretem, az jó cucc. Meg lennék nélküle, de amikor átülök a Hyundaiba mindig rájövök, hogy hiányzik Persze aztán az kisebb autó ezért nem gond Viszont a 360 radar nagyon jól jön egy ekkor autónál már ami az általad linkeltben is benne van. Amúgy elég jól parkol. 2015-ös szoftver [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #202636 üzenetére
Körbemérés, hibakód kiolvasás, DPF és injektorok vizsgálata. Ellenőrizd, hogy biztosan lett-e cserélve a DSG váltóolaj. Ehhez már sok véleményt nem tudok hozzátenni. Képről szép, jól felszerelt, nem sok extra hiányzik belőle, a legjobbak benne vannak. Elég jó autónak tűnik és így a 4 kerékkel biztos jól fog lépni. Kötelező karbantartás nem lesz olcsó az biztos.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #202287 üzenetére
LED 2 és kamera is van benne. Tehát tudja valószínűleg a kitakarást, a sávtartást és táblafelismerést is. Ha meg mégsem rá lehet programozni. Viszont gyanúsan szélvédő cserés volt, mert a matrica a jobb alsó sarokban elég rosszul áll.
Lökhárító meg van húzva jobb alul. Jobb hátsó sárvődén kicsi horpadás. Meg egy két apró karclást látni rajta. Bár ezek nem deal breaker dolgok. Ez kivételesen egy olyan autó amiben több extra van mint amit a hirdetésben írtakEz pont olyan kintről mint az enyém ugyanez a szín és felni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz SzlobiG #202199 üzenetére
2. örülj neki, hogy le van mosva, így látszik, honnan jön az olaj. Nekem ezért el kellett vinnem motortérmosásra.
3. nem meglepetés, eldöntheted, hogy 4S gumira váltasz, vagy téli, nyári.
4. alkudd bele a vételár felét, a kitört fülek helyére be kell ragasztani például M3 csavart és műanyagos köré gyógyít egy kis műanyagot.
5. bontó, hátha meg lehet venni a kart külön. Ha nem, akkor komplett ülést veszel, a kart leveszed, a maradékot tovább adod. Ülésfűtés, kárpit, stb funkciók miatt el fog menni.
6. miért?
7. ha polír után is vannak karcok, akkor az jobb már nem lesz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
SzlobiG
félisten
válasz SzlobiG #202149 üzenetére
Megvolt a Passat próba. Sajna csak a weltautó telepén lehet elsőkörben kipróbálni, nagyon durva mit lép az a vas.
Viszont az autó szerintem ott marad, mert:
1. A coolerhez hajolva furcsa hang hallatszik, mintha egy fém lemez meg lenne lazulva és az csiszolódik.
2. A szelepfedélnél szivárog az olaj, hiába mosták le a motorteret az olajat nem tudták.
3. Nyári gumikon volt az autó elől 2012-es kínai, hátul 2013-as.
4. A hátsó csomagtér sötétítő rolót nem lehet beakasztani mert le vannak törve a fülek, csak kompletten lehet beszerezni.(nem olcsó)
5. Az anyós ülés állító karnak neki esett egy kutyus xarrá van rágva.
6. Alig indult be, ezt nem mostanába nézték meg a hátsó fék is úgy be volt rohadva, hogy ütött. Ez mondjuk nem negatívum.
7. Itt-ott vannak karcok, de nem vészes egyik sem, látszik hogy fel van polírozva viszont.Vezérlés már le volt cserélve benne, a váltóolajat egyenlőre nem tudni mikor cserélték, viszont nagyon szépen váltott.
Maga az autó amúgy tetszetős nagyon sok az extra ilyet keresek, de nem tetszenek a felsorolt hibák, hiába adnak 1 év/ 30k km garit.
-
yodamester10
őstag
válasz SzlobiG #202184 üzenetére
De most gyorsulásra veszünk autót mert akkor Rimac kell A dízel sorsa 2035 től tuti gatya,és megválni lesz nehéz tőle.A GTE mindig 2:1-ben lesz,autópályára se repülve megy a dízel addig sok dugón kell eljutni.Ha veszek egy novemberi napot 0 fokkal és leugrani az obiba egy csomag csavarért 3km re máris jól jön az áramos része.Egy GTE akár Passat akár Golf nem eszik pályán 10 litert nem is lehetne megetetni vele ha kinyomod a szemét sem.Én nem akarlak rábeszélni max próbálj ki egyet.
-
addikt
válasz SzlobiG #202141 üzenetére
Nagyon jól néz ki! Ha megveszed, akkor majd számolj be róla kérlek!
Az árát nem tudom hova tenni, de ebből 2016/6 után érdemes venni (ezt olvastam valahol), mert az már carplay kompatibilis fejegységgel van.
Érdekelne, hogy a masszázs, az csak egy érdekes extra, 1-2 kipróbálod, utána soha nem használod, vagy valódi kényelmet jelent.
Szuper, hogy van benne elektromos csomagtérnyitó, egyik kedvenc funkcióm. Kulcsnélküli nyitás zárás a másik.
Nem olvastam, de lehet itt már volt alapból távolságtartó tempomat nem?
Tolatókamera?A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Dot
őstag
válasz SzlobiG #202141 üzenetére
Kár, hogy a kormányt és a vezető ülést nem fotózták le.
Das WeltAuto-nál tavaly decemberben mi is voltunk egy másik városban Magyarországon. Az eladó azt mondta, hogy aukción veszik a kocsikat, külföldről (Németo, Bejglium, Holland) ahol rendesen átnézik előtte. Illetve ott helyben is átnézik, illetve tudnak adni VW szerviz történetet.
Akkor 10+ kocsiba is beülhettünk elindíthattuk, nyomkodhattuk. Szerintem ez pozitív. (3-at vittünk próbakörre)
Kis negatív: Néztük egy olyan autót aminek annyira rozsdás volt a féke, hogy féltünk vele menni. (sajnos nem volt alku tárgya a fék csere)
Illetve volt 1 ami 0KM-t írt a hátralévő üzemanyagra, elmentünk vele kb 5 KM-t mert többet nem mentünk (itt már az eladó sem volt velünk, mert az első 2-nél látta, hogy normálisak vagyunk). Azt mondta mindben kevés üzemanyag van, majd szól a szerviznek, hogy öntsenek bele 1-2 litert. Ez azért kicsit szomorú. Ahogy látom a hirdetettben is eléggé kevés nafta van.De ez az én tapasztalatom. Ettől függetlenül vennék autót tőlük, mert jó kocsik voltak.
ja még 1 +, azt mondták 2 nap a rendszám (dunántúli vármegye székhelyen volt ez.)
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Reggie0
félisten
válasz SzlobiG #202091 üzenetére
En is nagyon rugom az enyemnek, de kello karbantartas mellett azert nem kene legatyasodnia. Igaz enyem manualis valto.
Amugy tiptronic vagy s-tronic volt eloben? Mert a hirdetesben mindketto van
A lekopott teligumi inkabb a penzhiany/igenytelenseg jele. Valoszinuleg a valto olajcserejevel sem torodtek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz SzlobiG #202082 üzenetére
Szerintem nem szabadna rantania. Normal indulasnal meg nem is kell a quattronak kapcsolnia, ha haldexes, a torsennek meg eleve nem szabadna akarhogy is indulsz.
Kerdezz meg TT tulajdonosokat, azokban haldexes quattro van mar regota(igaz elso tengelyt kapcsolja), de tudtommal azok sem rantanak, csak olyan nagy gazos indulasnal lehet erezni valamit, amikor megcsuszik es kapcsolja az elso tengelyt(mivel reaktiv rendszer), de relativ az is finom, nem durva, de nyilvan a megugrik a foldre lekerulo tobb nyomatek miatt. Es ez is rantas elore, nem bolintas elore.
Amit en vezettem 2014-2016 kornyeki 3 lityos dizel quattro A7 az sem rantott, bar lehet az is meg torsen volt.
Torsennel, legalabbis a 2011-es A4-nel ritkan kattano hangot hallani, de a szerelom azt mondja, hogy a fogaskerekeknel akkora hezagot enged meg az audi, hogy ez normalis, de semmit sem erezni belole.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz SzlobiG #201998 üzenetére
Ismerős kereskedésben vettem anno a feleségemnek egy Cliot, jó áron kínálták, épp leakciózták az árát, nem volt pofám alkudni belőle. Ők is urak voltak, ingyen adtak mellé Mapfre garanciát.
Jól jött, mert megállt a váltó az autóban, a Mapfre fizette a váltócserét (konkrétan ők szereztek egy bontott váltót, a Schiller pedig cserélte), illetve intézte a trélert.1 like az A4 V6 TDI-re a Passat ellenében. 👍
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz SzlobiG #201835 üzenetére
Megnéztem, ez marad a helyén.
Kívülről nagyon gatya rengeteg karc, kisebb sérülések, na és ez a grafit szín se tetszik. A belseje legalább jó volt, de az autó sztem minimum egy hónapja ott áll, alig indult be tárcsák xarra korrodalva. A virtual műszerfal valami rohadt jól néz ki.
A tegnapi mondi ezt bőven űberelte.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz SzlobiG #201837 üzenetére
Jól látod, még bent van a mutatós óra a műszerfalon. Az infotainment pedig már az újabb kijelzős, de ez még mindig MIB2 (van ahol MIB 2.5-ként hivatkoznak rá)
Nem néz ki rosszul, de én hanyagolnám az scr-t, ha lehet. Drága javításokba lehet vele belefutni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Reggie0
félisten
válasz SzlobiG #201843 üzenetére
Nekem 1.4 volt, de abban volt uj kettostomegutol kezdve sokminden.
( elso felfuggesztes felujitas(osszes szilent uj)+olajtekno javitas+vezerles(komplett:lanc,feszitok,vezetok) csere+motortomites es szimeringek csere+hosszbordasszij es feszitoi csere+hosszbordasszij-tarcsa csere+elso fekbetet+kettos tomegu+kinyomocsapagy+keresztbordasszij es feszitok csere+olajcsere)[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz SzlobiG #201801 üzenetére
Azt nem tudom, hogy milyen quattro van benne. Ha haldexes, akkor azzal foglalkozni kell, gondolom a szokasos 50-60k kozotti olajcsere periodussal. Ha torsen, akkor azert az eleg jol birja, van aki sosem cserel benne olajat, ha jol tudom hivatalos olajcsere periodusa nincs is, de azert 100ezrenkent sosem art.
-
kisharsany
tag
válasz SzlobiG #201163 üzenetére
Meg azt se hagyd ki a képletből, hogy akik nem tudják majd fizetni a rezsijüket, azok valószínűleg nem az a kategória, akik nyolcas Passattal járnak, hanem akik még jobban fognak vigyázni az F Astrára meg az Ignisre, mert ha bármi baj van, esélyük sincs másik autót venni...
-
veterán
-
Lacess
tag
válasz SzlobiG #201133 üzenetére
2017 októbere előtt gyártott 150lovasból még lehet találni SCR nélkülit. Főleg ha magyar piacos. Az SCR meg nem léte kíméli a pénztárcát és az idegrendszert is.
Illetve az ezen dátum utániak már 7 sebességes DSG-t kaptak.
A 190 lovasnak csak valami 60Nm-rel több a nyomatéka.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
addikt
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Gyanúsan olcsónak tűnik, amúgy szép, én is ilyet szeretnék (sötét külső, bézs belső). Ha biTDi, akkor tuti összkerék, de a kapcsolható (ha csúszik az első tengely, akkor ad hátra is nyomatékot).
Plusz súly van ez igaz, de a motorban és a váltóban kis "okosítással" benne van a 300Le és a 600Nm
Az audi v6-tal kapcsolatban jót, inkább csak a 300+LE verziókhoz írtak (ami drága), és hát üzemeltetni sem ugyan annyiba kerül a két járművet finoman szólva se... (pl.: vezérléscsere)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
bul07
nagyúr
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
2016-ban hozták be az országba
De miért volt ennek két rendszáma?
A képeken is látható előtte NOH-799, 2018-ban is még műszakin ezzel a rendszámmal volt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Szép és jó, de azért lehetnek csúnya költségek azzal a biturbóval.
A váltóból elvileg megkapta a 7 fokozatú DQ500-at ami nagyon stabil konstrukció, az összkerékkel sem kéne pár évente pártízezer forintos karbantartáson felül nagyon félni.
De ennyiért, talán 1-2 évvel öregebben, már kapnál 3 literes V6 dízellel audit, szintén DQ500 váltóval, de csak egy turbóval hozza ugyan ezt, szerintem megbízhatóbb, kiforrottabb, tartósabb konstrukciónak kell lennie.Az ülés szerintem is koszos. Az összkerékre tényleg nem utal semmi, de ha gyárilag biturbó akkor annak kell lennie. Hátul a rendszám felett jobbra-balra mi az a két kis fekete izé a csomagtérajtón?
A cím viszont látszik a képen: Dunaharaszti Andrássy Gyula 64/3.
Vadiúj ház, de akkor miért az utcán fényképezi? Miért nem áll be a szintén rendben lévő udvarba? Netán csak díszletnek használja és nem is ott lakik? Nálunk a faluban is ezt tolják az önjelölt átb*szós nepperek. Ha nem laksz messze érdemes lehet elgurulni oda, esetleg becsengetni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Hát ezt rohadtul nézze meg hozzá értő szaki, mert nagyon rá tudsz vele ülni a rollerre egy ekkora futásnál már. Meg én nem látok semmi 4motionre utaló jelet a kocsin. Karbantartás és egyszerűség szempontjából sokkal jobb választás a 150 lovas 2.0 CRTDI első kerék meghajtású a 6 sebességes DSG-vel. Amúgy jól felszerelt példány, persze jó pár kamu dolog be van pipálva rajta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Mert csak ezt szerelték ZF 8gangos Tiptroniccal
Van DSG-ből jobb meg rosszabb, de maga a DSG "feelingje" nem jön be. Igaz DSG-t még nem
Igen, nyilván az automata váltó mindig is egy luxus/extra termék volt ezért egyik sem lesz olcsó (bár kettős tömegűek világában már a manuál se mindig az)
De én még mindig úgy vagyok vele, hogy a lehető legjobb / strapabíróbb automata váltó az még mindig a hagyományos hidro dinamikus nyomatékváltó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Nem az összes. VAG vonalon a DQ250 és a DQ500 és a hozzá hasonlók a legmegbízhatóbbak. Nyilván nem fognak elmenni fél millió km-t de jobb mint egy száraz DSG. 192 van a GTE-ben és gyönyörű szépen vált. DQ400-as. Vegyél te is azt, ha kell átgurulsz pár utcával arrébb és megmutatom
Vagy ami biztosan a legjobb az az e-CVT.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199812 üzenetére
Bitdi , én kizárólag ezért választottam BiTdi-t.
(szerk : fú 3.0 v6-al meg pláne kerülném a multitronicot )
A Stronic / DSG működésétől valahogy kivagyok, ez a nincs rendes csúsztatás benne ha felengedem a féket, mert bólogat motorfékkel meg mittudom én... fateréknak a Sharanba az van de nem annyira csipázom. Pedig amúgy jó meg gyors meg minden... de élményre nem jön át annyira.
Meg sok a bajuk, a régieknek a mechatronikája mind gatya volt 150ezer km alatt pl..
Annó néztünk egy Q5 3.0 Tdi Stronicot, első tulaj , végig szerviz stb, 115 ezer km nél már nyúltak a váltóelektronikához.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest