Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MunezXBK #203096 üzenetére
De neked 6 sebességes dq250 van? Nem valami dq500 vagy dq381?
Nekem is 440, nincs gond.
Viszont ezt csak kézi módban lehetne kicsikarni padlógázzal, mert ahogy tövig odalép az ember máris felkapcsol teljesítménycsúcs fordulatszámtartományba, ahol már nincs 440Nm, talán 400.
Illetve ha nem lépsz oda tövig, akkor meg nem jön ki 440.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tannen
tag
Vonóhorgot szereltetnék ötajtós Octavia 2-re, tud esetleg segíteni valaki egy megbízható műhely ajánlással Budapesten v. környékén?
-
simonjoe
őstag
Vannak még sztorik:
[link]Joe
-
Paxker315
addikt
Persze. Meg egyelőre minden erőmmel azon vagyok, hogy a bankszámlán ne legyen nagyon pénz, minden tarcsit igyekszem lekötni-eltenni, így, lesz idő felgöngyölíteni mindent bármilyen projekt előtt. Meg hát, csigavérű maradok attól független.
-
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #203085 üzenetére
? Hát biztos van megoldás : ) [link] Konszernen belüli alkatrészekkel. Vagy akár más forrásból [link]
Nem értek hozzá, de, nekem ez a "feneketlen kútnak" tűnő rekreációs elfoglaltságnak hat első blikkre
(a szigetelés azért "furcsa", mert, első pár hétben - hónapokban biztos voltam benne, hogy nem bántom, aztán győzött a kíváncsiság, most meg az, hogy ami realizálható, az legyen is meg! )
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #203065 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
-
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #203075 üzenetére
Nekem elfelejtették oda adni a tok új autóhoz anno (id3).
Valami 28 as szettjuk van hozzá pár mm elteresekkel. Igy kép alapján nem hiszem hogy pontosan be lehet azonosítani (nekem anno ezt mondta a fehérvári szalon ahonnan vettük amikor küldtem a képet róla).
Végül a szegedi VW szedte le, ok viszont azt mondták hogy egy kerék csere lesz a számlán...) Végül a Pohu -nal kijartam hogy a fehérvári szalon fizesse már ki.A lényeg szerintem szalon vagy egy jobban felszerelt gumis fogja leszedni és O is pár próba után mert ami szemre jó az nem biztos jó ráadásul olyan sokat nem is szabad próbálkozni azzal ami nem jó mert el nyirja.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Paxker315
addikt
válasz enddav #203072 üzenetére
én Jetta tulajként mondom. Nem venném meg. Beltérben nyikorgásokra, zörejekre lehet számítani, a kárpit alapján a futásteljesítmény köszönőviszonyban sincs a beírttal. Plusz ez szubjektív, de, 2-2.5 órás utakon már tud fárasztó lenni a beltér autópályán, igaz, országúti tempónál kifejezetten csendes-halk. De anyagminőség-összeszerelés azért nem egy Golf. Jó autó, de újra nem vennék.
Holnap után megyek tetőkárpit-szigetelésre is, és, meggyőztem magam arról, hogy csomagtartó is belefér, mert. Nagy felület-az anyagban terjed a vibráció, szvl értem én, hogy szedánnál "nem egy légtér" a csomag-kompartment és utastér, de már csak a felület mérete miatt (plusz elhelyezkedés, hátsó futóműhöz közel) megérheti a foglalkozást.
aztán a forgalmiba írt 1338kg már inkább 1404 körül lesz.
Amúgy aki szokott mordorból nyugatra hajózni az M3-ason: van egy szakasz ~Heves-Eger környéki lehajtóknál, ami valami kriminálszar. Még kiszigetelt kerékjárati ívek mellett is szívem szerint szalagkorláthoz vágnám az autót, akárhányszor ráhajtok. Azt hogy gondolták az út kivitelezői? Szubjektíve vagy 2-3 dbel diffi van más pályaszakaszokhoz képest.. Nagyon tré.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz enddav #203072 üzenetére
Biztos nem cserelnem el ra Nyakadba vennel egy adag kockazatot egy kvazi ugyanolyan (par dologban raadasul rosszabb) autoert. Meg valahogy a beltere nem
szimpi, mintha raborult volna egy vodor szilikon, a borkarpit is olyan kinyult, elnyutt hatasu. Engem nagyon nem bizsergetett meg
Elidenegitesi es terhelesi tilalomra ra kell kerdezni, lehet hitel van az auton, lehet csak szimplan elutott valamit a hivatali Mancika. -
enddav
aktív tag
Szembejött ez a 2015-ös 1.4 TSI 150le CZD Jetta:[link]
és elgondolkoztam, hogy megérné-e kis ráfordítással lecserélni a jelenlegi 2013-as 7-es 1.4 TSI 122le CMBA 112k km Golfot
A már Euro6-os motor hasonlóan jónak számít mint a Golf Euro5-öse?
A száraz 7 sebességes DSG élettartama 200ezer kilométer körül van?
Volt már ilyen Jettám, az fészlift előtti volt, de ugyanaz lényegében, szóval tudom, hogy 6-os Golf az alapja, kevesebb hangszigetelés és fícsör, de ez nem igazán zavarna.
Ami inkább zavar, az a rajta lévő elidegenítési és terhelési tilalom, szóval nem is értem hogy árulhatják így.Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Alu
senior tag
Sziasztok!
Az alany egy 2005 -ös b6 -os Passat. "00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)" hibám van és cserélni szeretném a fűtő modult. A jelenlegi cikkszáma 1K0 963 235 E, amit bontóban tudnék venni az pedig 1K0 963 235 F.
Tudnátok segíteni abban, hogy a két verzió plug&play kompatibilis egymással vagy mindenképpen E végű modult kellene keressek?Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Reggie0
félisten
válasz Mezga Aladár #203067 üzenetére
GSM antenna helyere egy 50 ohmos lezarast kell felpattintani, felteve, hogy nem integralt az antenna es van valami csatlakozo a vezeteken.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mezga Aladár #203065 üzenetére
Nincs, mar csak a beepitett segelyhivo miatt sem. Vagyis van de akkor bukod a garit annyit meg nem er. Ha paranoid vagy akkor megnyugtatasul: feketedoboz is van benne es azt sem tudod kiiktatni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mezga Aladár #203067 üzenetére
Ebben is. De mit vársz? Az okos kütyü, a kényelem, hogy mindent a seggünk alá, kezünkbe, szánkba tegyenek, információ kell, kétirányú kommunikáció.
Bármire rákeresel guglin, facsén, vagy csak beszélsz róla, egyből jönnek a célzott reklámok.Az autónál is megvannak a kényelmi szolgáltatások: beépített navi, ami ugye akkor hatékony, ha megtanulja a szokásaidat: honnan, hova, milyen időszakban, milyen útvonalon szeretsz közlekedni. És mivel nem az autóban van az adatfeldolgozás, így az információ sem marad benne. Mindezt a marketing ege és GDPR égisze alatt, amit a júzerek 99,99%-a egy betű elolvasása nélkül fogad el a jelölőnégyzetre kattintva.
Kiherélni meg sok esetben nem lehet a rendszert, mert a gyártó, szolgáltató azzal takarózik, hogy akkor egyes funkciók sem működnek, ami ellehetetleníti a használatot, szolgáltatást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz macilaci78 #203066 üzenetére
Vicces, hogy a kémkedés teljesen legális lett az iparágban.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mezga Aladár #203065 üzenetére
A nyomkövetésre van 3rd party megoldás: jelblokkoló.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2021-es Superb.
Van arra lehetőség, hogy a kulcs hozzárendelés személyhez funkcióhoz ne kelljen regisztrálni?
Illetve van arra lehetőség, hogy ne lehessen az autót nyomon követni? -
bghistvan
senior tag
Üdv!
Fékrásegítő dobba menő visszacsapó szelepes vákumcső ha falsot szív (repedt), akkor ingadozhat az alapjárat?
P0171 a hibakód, üzemanyag szegény keverék.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Kezd egészen jó értéket mutatni a DPF regeneráció után, ritka pillanatok egyike épp az Osztrák pályán regenerált 100-as tábla volt ami jól is jött korábban 6.5-7g korom volt mikor befejezte a regenerációt ma este 5.05g amin meglepődtem. Mennyi az elméleti amíg letud menni ez a szám, 3-3.5g? 21g-nál már kezdi is, bár úgy vagyok vele jó lenne valami visszajelzés amikor csinálja mert csak fogyasztáson látni, pl. 90 tempomatnál mikor megugrik 1 literrel
-
ZolkoW
őstag
válasz Mágus2 #203058 üzenetére
nem tudok ilyenről, a biztik helyén nem láttam mindenesetre. egy "spéci" dolog van, ami gondolom utólagos: egy szivargyújtó aljzat egy hosszú kábelen hátra van bezetve a pótkerék helyére. Az innen, a biztifedél alól indul, ha jól láttam.
Amikor lepattintottam a fedelet, valami kieshetett, de nem találtam meg. Talán a fedélben tárolt pótbiztosíték, vagy ilyesmi. Mármint belülre esett..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Az létezhet, hogy A3 8PA-hoz nem tudom használni a Konnwei KW902-esemet, de annyira, hogy meg se nyikkan, a power led sem világít rajta? Arra számítottam, legalább valami alap dolgok működnek vele. Szerintem bedugtam rendesen...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
molnarpeter
nagyúr
válasz wassabi11 #203055 üzenetére
DPF nélküli változatokat nézném. 1.9 BXE - csapágysor csere kb kötelező. 2.0 BKD - gyakorlatilag jó ahogy van (Bosch elemek, nem problémás olajpumpa), hengerfej cikkszámra érdemes lehet figyelni (“A” végű reped, “B” végű jóval kevésbé problémás, de igazán a “C” a panaszmentes).
-
wassabi11
aktív tag
Sziasztok
Vélemények érdekelnének és tapasztaltok.
Az alany 2.0 pdtdi golf V és 1.9 pdtdi
Mire kell figyelni vásárlásnál?
Mi a típus hibák.
Hosszú távon mennyire kényelmes?
Mennyi gazdaságos mint tankolás és szerviz terén.Előre is köszönöm a válaszokat
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #203051 üzenetére
Úgy vagyok vele elegendő amit ez a xenon ad, így azt is hasonlóra, picit erősebb fényűre állítanám be, nem anyagi vonzata van mivel ez 46 volt a led meg 30 alatt van. Egyszerűen nincs szükségem rá, majd ha lesz vele több tapasztalat vettek itt páran tavasszal kíváncsi leszek kinek milyen a véleménye mennyire tartós, meglátjuk.
Ugyanígy vagyok a led indexxel, ködlámpával, helyzetjelzővel, szabályozni kell mind mert 100%-on nagyon erős a fényük, 15-20% körül már okés.
-
yodamester10
őstag
válasz imyourfriend #203049 üzenetére
Mit kell szabályozni vcds-ben?
Én beraktam és használom február óta.Golf 7 kanyarkövetős bixenon semmi extra.Oda állsz egy fal elé este aztán kipróbálod.Nálam ugyan úgy világít csak erősebb a fényereje.De felőlem olyat veszel amilyet szeretnél. -
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #203048 üzenetére
Mondjuk mert az illegal?
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #203048 üzenetére
Első ködlámpa és tompított ahova nem merek ledet beépíteni, tudom hogy ennek gyengébb a fényereje, számomra megfelel. Emellett nap mint nap látom, hogy halogén helyett led-et építenek, messziről világít a szemedbe, vakít is hiába van jól beállítva olyat meg nem vagyok hajlandó beépíteni. Majd lehet lesz hozzá, de csak úgy ha beszabályzom vcds-ben a fényerejét és akkor annyit fog tudni mint a xenon, vagy minimálisan többet.
-
yodamester10
őstag
válasz imyourfriend #203047 üzenetére
Miért nem a ledet vetted amit pl linkeltem?Fasorban sincs a gázos xenon a ledhez képest és jóval olcsóbb tök mindegy hol veszed
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #203045 üzenetére
Számomra az az érdekes, hogy lumenet tudja tartani a külföldi árakat, nem így lenne akkor is eredetit vennék, csak valahonnan Németből vagy Angliából rendelném, szerencse a gyárinak nincs baja így az jó lesz tartaléknak, amúgy nem jártam utána áfázós dolognak nagyobb értéknél érdekes lehet, de olyat nem rendelek itthon.. idén már csak a gyári váltóolaj jön.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #203043 üzenetére
Egy jo afacsalos helyen csak van 38ert is
-
MunezXBK
nagyúr
válasz imyourfriend #203043 üzenetére
Én ezért vettem kínait.
D5S Philips, 180€/db.
-
imyourfriend
őstag
Tudom nem olcsó az ára, de 46 pénz alatt nem hiszem hogy adnak d3s xenarc cool blue intenset: [link] így ideje beszereznem, ebaytől kezdve mindenhol 55-60ezer környékén van.
-
imyourfriend
őstag
válasz kisharsany #203036 üzenetére
Szemre futottam át az autót, melyet egy volt évfolyamtárstól vettem mondhatni eddig egészen jól szuperál 2 hétre rá vettem elm327-es BT adaptert meg 5$-ért vag dpf-et azóta azzal nézem. Volt egy Check Engine hibám nox érzékelő hibával akkor vettem alin a vcds-t, ezzel a kettő eszközzel már a hibák javarésze kimutatható összesen 20 pénzbe került a kettő. Nem mondom hogy ez a helyes megoldás, de én tudni szeretném ha valami történik az autóval, azt is mit művel a dpf, hogyan telítődik mennyi időközönként regenerál, pénztemető az a doboz jó drága újonnan így nem akarom hogy idő előtt megadja magát. Hozzáteszem vcds jól jött kódolni is, tolatólámpán és két W5W izzón kívül minden led hátul, rendszámtábla világítás is (no ezt az egyet kellett kódolni, a többiért nem szólt az autó, a belső W5W cserékért sem).
Nem mondom hogy csak így lehet, lehet szervizzel is csináltatni a dolgokat, igyekszem kímélni a pénztárcát.
Kerékagy porvédő meg is érkezett a bárdiból, VAG1J0501249C jár az oktávhoz, valamint a visszapillantó aljába a led világítás, már csak ott van sárga színű W5W, a többit kicseréltem, még a kesztyűtartóban is.
rasotamas: nálam javarészt fel van írva, hogy mikor mi lett cserélve az előző tulaj is így tette, mivel bizonyos dolgok nem szervizben történnek, ami ott történik sincs km pontosan pecséttel vezetve, papíron felírva aláírás, úgyis az én érdekem hogy minden rendben legyen.
-
veterán
válasz macilaci78 #203040 üzenetére
Spritmonitoron vezetem a szervizet, tankolást, minden költséget.
Legalább a vezérlés, márkaszervizesek, dsg, haldex legyen benne.
Olajcsere mostmár csak valahova ahova befér de nem szánok rá egy oldalt.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #203037 üzenetére
ExcelGoogle Sheets, a tankolásokkal együtt, minden dátum és futásteljesítmény szerint vezetve.
Ha újonnan vennék autót, akkor is így lenne, a szervizkönyvbe csak a kötelező kerülne.Mivel bélyegzőt bárki készíttethet, úgyis az számít, ami történt. Manual-nak jobban örülnék, mint egy pecsétalbumnak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Lassan betelik a szervizkönyvem ha minden egyes olajcserét bepecsételtetek, már csak 2-3 lap van pedig még 147000-nél járok.
Lehet kapni üreset? Vagy ti hogy vezetitek?https://tinyurl.com/rasoapro
-
kisharsany
tag
válasz simonjoe #203034 üzenetére
Sajnos szoftveres nem, mivel a szerviz ahova el tudtuk vinni, ők elsősorban Suzuki szerviz. Minden mást átnéztek, azt mondták nem tudnak belekötni. VW szerviz 2 héttel később tudta volna csak vállalni az átvizsgálást, addig meg korábbi tapasztalataink alapján elviszi más.
Helyi autószerelő is átnézte, hiba csak a termosztáttal volt, az cserélve lett a kötelezőkkel, meg amiket fentebb írtam. -
simonjoe
őstag
Hazahoztam a CC-t a Q..va nagy szervizelésből.
- vezérléscsere + vízpumpa
- hosszbordásszíj, feszítő + görgők
- váltóolaj
- minden szűrő + olaj
- hűtőfolyadék
- generátor + önindító felújítás
- új akku
Minden alkatrész gyári, fagyálló, hajtóműolaj szintén gyári. Szűrők MANN, olaj LM Top Tec 4200. Akku Exide Prémium, sajnos Rocket nem volt az üzletben.
Az alkatrészek és a felújítás össz. ára kereken: 500e HUF
Munkadíj: 70e HUF
Lett volna még LED beépítés, de sajnos a kicsi sárga xar LED-et küldött, az egyik kuka, nem műxik, így annak cseréje várat még magára.
Átnéztem a kiszerelt alkatrészeket, a bordásszíj szerintem még nagyon jó állapotban volt, semmi sérülés, repedés 5év és közel 180k km után. A görgők állapotát nem tudtam megítélni, a vízpumpán csak annyit éreztem, h könnyebben forog mint az új.
A generátor kommutátorán épen, h volt anyag, a szénkefe is csak néhány mm volt már, szóval beigazolódott az érzésem, h a 320k km és a 13 év megtette a hatását.
Most egy kicsit hátra dőlök, nem tudom meddig, a kettőstömegű + kombó nem volt még cserélve.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz kisharsany #203030 üzenetére
...vásárláskor nem néztétek meg, h "egyben" van-e az autó?? Pontosabban valami szoftveres vizsgálat nem volt, esetleges hibák, részecskeszűrő állapot stb. ??
Joe
-
Reggie0
félisten
válasz kisharsany #203028 üzenetére
Ha jo alacsony a fogyasztas, akkor plane lehet, hogy nincs benne reszecskeszuro
A regeneralast sosem irja ki. Abbol veszed eszre, hogy magasabb az alapjarat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisharsany #203030 üzenetére
Nem irja ki, pont ez a gond, hogy nem tudod hogy regeneral es leallitja az ember.
Obd-na csatlakozva tudod, csak megnezni mikor regeneral(t).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
7gen E-golfnál hogy lehet megnézni a feltanított kulcsokat ellenőrizni, és kitörölni ha van pluszban?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
kisharsany
tag
Gondolom ki kellene írnia a regenerálást. Ilyen még sosem volt. Szóval gondolom nincs benne, vagy ki lett írva.
Ha így van, gondolom a kereskedő úgy is tagadni fog mindent, meg hogy én szereltettem/írattam ki. Ahogy gondolom a műszaki vizsgapont is tagadni fogja, hogy ők látták volna a rosszabb értékeket/elfogadtak volna egy kis kenőpénzt a havertól.
Summa summárum ha a következő műszakin mondjuk bukna az autó és elvennék a rendszámot, nekem kellene minden költséget állni. -
Qru
MODERÁTOR
-
kisharsany
tag
válasz imyourfriend #203025 üzenetére
Minden normális vezetés közben, nincs rángatás, csendes, stb. A fogyasztás 4,4-4,9 liter szokott lenni, megrakott utánfutóval volt 5,1-5,3 (Touran 1T3). Jött már mögöttünk többször családtag, nem látott semmi füstöt, hideg motoros indításnál sem volt sosem füst.
Hol lehetne ennek amúgy utána járni, hogy mi van a részecskeszűrővel? Átlag autószerelő műhely meg tudja nézni vagy inkább márkaszerviz? -
simonjoe
őstag
válasz kisharsany #203020 üzenetére
7000 ezer km az Q...va sok. Az enyém 2009-es, igaz kétezres motor van benne, de használattól függően 1100-1400km között szokott regenerálni. Csak hosszú utakra van használva, a minimum az 200km.
A kipu vége fémtiszta, egyszer, valamikor régen talán egy kicsi kormot találtam az egyik csőben, a másikban semmi, de valami leheletnyi volt a fehér papírzsepin. Azóta is figyelem rendszeresen de semmi. A DPF volt már tisztítva tavaly júliusban. Nem volt gond vele, csak a kora és a futás miatt, azóta mentem vele 40k-t, most kezdte írogatni az olajhamu tömeget. Ja, és átesett egy optimalizáláson is a rendszer, kicsit fel lett húzva a teljesítménye a motornak. Szóval szerintem nem szabadna kormosnak lennie a csőnek.Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #203024 üzenetére
Altalaban kozepes magassagra lovik be a futomuvesek, na most egy bizonyos tempo felett magatol leengedi a bodet (autopalya) es ugy meg szepen elnyalja a gumi szelet.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #203022 üzenetére
Jó hír olyan szempontból, hogy a dpf dolgozik nem enged át semmit sem, Euro 5-nél nem tudom mennyi kormot enged át, lehet meg kellene nézni pár másik példányt milyen a kipufogó, normális is lehet a jelenség.
kisharsany: az nagyon nem járja, ha kiiktatták azt a darab vasat műszakira kell de nem csak a műszaki miatt, csakúgy nem szokták kiiktatni hacsaknem valami baj van vele. Vezetés közben felfedezni valamit, fogyasztás rendben van?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #203019 üzenetére
Mondjuk euro 5 és 6 között lehet különbség valamelyest 🤔
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisharsany #203020 üzenetére
Néhány száz km-enként történik nagyságrendileg, esetleg 1000 környéke. Nyomás stb szenzorok értékeit nézve kiderül, állnak mint a szög, vagy működnek valóban.
-
kisharsany
tag
válasz imyourfriend #203019 üzenetére
Ezalatt a 7000 km alatt még nem akart regenerálni. Főleg főúton van használva, kevés a városozás, meg pár hetente kap 230 km-t oda, 230 km-t vissza megrakott utánfutóval, elvileg ez elég jó módja a tisztításnak. De simán el tudom képzelni, hogy nincs benne szűrő, vagy kiírták.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz kisharsany #203013 üzenetére
1.6 cr cxxb motorkóddal 226.500 van benne és teljesen tiszta a kipufogó, ha már mondtad kíváncsiságból megnéztem én is, 216-al vettem azóta egy akkumulátort meg egy szett téligumit kért a szekér, elm327 + vag dpf alkalmazással ránéznék a dpf-re mi a helyzet vele. Milyen időközönként regenerál, milyen gyorsan telítődik korommal, hány km-t tudsz elmenni két regenerálás között adott városi/pályás használat mellett, kezdésként. Mikor megvettem egyből elkezdtem vizsgálni, mondjuk a dpf az olyan amire nagyon kell figyelni szerintem.
-
molnarpeter
nagyúr
Kis SDI #hajónapló - téli kerekeket felszereltem, nyárival volt egy minimális remegés autopálya tempónál, lehet az egyik korábbi kukaccal javított defektje miatt, ezzel a garnitúrával nem érezni. Majd variálni kell még, melyik ráz konkrétabban, de lehet marad tavaszra (meg nagyon ritka az ilyen használat, hetek-talán hónapok teltek el, mire feltűnt egyáltalán, nehéz alkalmat találni a próbára). Illetve hamarosan szerviz megint, olaj már be van készítve.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz kisharsany #203015 üzenetére
ez nem tudom, mennyit segít (ja, de: semennyit), de egyszer már voltam műszakin az enyémmel, és ugyanannyit fizettem, mint máskor :) öööö...és máskor sem volt okosítva semmi, tudtommal, mielőtt megkérdezitek. még nem mertem rádugni diag cuccot, nem is tudom, az enyém jó-e hozzá, azt a fordhoz vettem, bár munkatársnak van VAG-os is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kisharsany
tag
válasz ZolkoW #203014 üzenetére
Az nem kizárt, hogy ebben is kétszer annyi van, nem újonnan lett véve.
7000 km óta van meg, nagynyomású, vezérlés, vízpumpa, termosztát, összes szűrő meg olaj (váltó is) cserélve lett, de annyira nem örülnék, ha mondjuk részecskeszűrőt is kellene. Nem tudom műszakin mennyire jelentene adott esetben gondot (megfelelne-e az érték), mert ugyan friss műszakis volt vételkor, de ugyebár Magyarországon vagyunk és minden hatóság feddhetetlen, tiszta erkölcsű. -
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #203001 üzenetére
a kormos kipuffra: nem törölgettem, de egyszer néztem, nekem is fekete.. igaz, majd' 2x annyi km ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
2011-es 1.6 CRTDI (CAYC) motornál 220.000 km felett normális-e, ha a kipufogócső vége zsebkendővel megtörölve kormos? Néztem régebben, hogy a Varga Tibi (autovizsgálat), Kroneraff István (Becsületesnepper) rendszeresen mutogatja a fémtiszta dízel kipufogókat és hát az enyémen nem olyan... Egyébként az autó szemmel látható füstöt sosem produkált.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ArthurShelby #203009 üzenetére
Hidrós citroen C5? 2.0 163ló dízelt dicséri kollégám (ő nagyon beleásta magát mint tulaj)
https://tinyurl.com/rasoapro
-
zsoltip
őstag
válasz Lacess #202823 üzenetére
A csomagtér kapcsán a 22, 23 sz. alkatrészek darabja 2506 Ft, tehát együtt ennek duplája. Holnap megyek vele a szervizbe.
Utóbbi kis gumipöcök, műszerfal rögzítő, csak műszerfal betéttel lehet rendelni 130.000.- ért! Nyilván így köszönöm, kihagyom. Max ha valakinek akad bontott alkatrészből, örömmel elfogadom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #203009 üzenetére
Arra szamits, hogy a gumis leggyakoribb ugyfele leszel. A futomu geo csak egy adott magassaghoz allithato be. Igy eleg konnyen felrekopik majd rajta a gumi.
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #203006 üzenetére
Budapest-Debrecen-Hajdúnánás és legvége szántóföldi út (vagy ezek más sorrendben, a lényeg, hogy van benne autópálya és földút is). Eddig mindig elfért a mostani kocsi, de párszor már nagyon necces volt (motorvédő burkolat tuti sokat segített), de nagyon nem erre lett kitalálva (családi kocsi).
Az allroad azért tetszett meg elsőre, mert változtatható a hasmagassága (autópálya, földút)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #203005 üzenetére
Tema4x4 eBay eladónál találsz konyhakész futomu emelő pogácsákat, ha egyébként más bajod nincs a mostani autóddal a hasmagasságon kívül Golf 4 részben mezőgazdasági jellegű használatban 1x hasalt fel lassan 10 év alatt, és 1-2x kellett terepen leért olajteknő miatt soron kívül szervizbe vinni. Szóval kicsit emelve és egy haspáncéllal élhető bármi kb.
A4 B8 Allroad?
XC70?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #203006 üzenetére
Havas Matraban a masodik arokbalan landolas utan nyergeltem at 4x4-es kocsira.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz ArthurShelby #203005 üzenetére
Békés és Csongrád-Csanád megye földútjain jártam kicsit. Nagyon kicsi az az átmenet, ahol a 4x4 még elmegy, de a FWD már nem és ez is messze van a köves úttól. Szerintem erre kár quattro.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
Megjött az ügyeletes hüle.
Elgondolkoztam egy audi c6 allroad-on (az allroad a minimális terepezés miatt jött képbe: országútról szántóföldre behajtani, esetleg lovas utánfutót húzni).
Tudom, hogy a légrugó egy betegágy tud lenni, és iszonyat drága. Vagy esetleg azóta már ráálltak cégek, kiismerték, és már kevésbé horror?Illetve ennél az autónál mire érdemes figyelni, melyik motorral érdemes venni?
Gondolom oka van, hogy lent vannak az árak, (2-3-4millió környéke)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
imyourfriend
őstag
5e5 oktav hátsó kerékagynál kívülről van egy záró fedél sima 1-es alumínium lap a belsejére hegesztve valamivel, hogy megvédje a csavart.. nyáron alufelni volt fent így volt zarosapka mind a négy keréknél. Télen acelfelnit használok amihez nincs ilyen sapka, egyszerű de nem szeretnék házilag csináltatni Bardiban adnak ilyet, vagy márkakereskedés? Szerepe annyi, hogy megvédi az agyba csavart anyát az időjárástól.. mivel enyhén rozsdás jobb lenne mielőbb megoldanom, de csak most jött elő a dolog. 6cm körüli az átmérő nem mértem rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Új légpárásító 6hó jótállással!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest