Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUTCHDB

    nagyúr

    Nem értem én sem ezt az alacsony fordulatszámú problémát.
    Az enyém 2.0 biTdi 240 le, 7 seb automata, 500 Nm.
    A városban szintén ebben az 1.100-1.600 fordulatszám tartományban jár.

    Akkor ezeket az autókat nem lehet használni gyári váltó beállítással, mert szinte minden tönkremegy?

    Egyszerűen nem használ az auto magasabb fordulatszámot csak akkor, ha túlnyomom a gázpedált.
    De ez is egy ideig van így, mert ha elértem a sebességet, amit tartani akarok, azonnal felpakolja akar még 7-be is, mondjuk 70-nél.

    Azonnal adjam el a kocsit, vagy emeltessem fel a fordulatszámot, mert ha nem így teszek, az erőmű nagy része cserére szorul milliókért, vagy kidobhatom már most is az egyébként iszonyatosan komfortosan, szinte észrevehetetlenul, gyönyörűen működő motor-váltó kombinációt?

    Nem nagyképűségből írom ezeket, és nem is vitázni szeretnék, hanem tényleg ez így halálra van ítélve idő nap előtt?

    Én értem, hogy környezetvédelem, de pont azt mondjatok hogy épp ezen az alacsony fordulatszámon kormol jobban. Akkor, hogy hogy ezt így állítja be a német mérnök?
    Pontosan fordítva kellene.
    Ha magasabb fordulatszámon kevésbé “termelődik” korom, akkor környezetterhelés szempontjából pontosan feljebb kellene kalibrálniuk a fordulatszámot.
    A másik dolog pedig a részecskeszűrő. Akkor az miért van benne?
    Tudtommal az szinte semmilyen kormot nem enged át magán, így ismét nem értem, miért így kell a váltót hangolni?

    Egyebkent ezt valamilyen teszt, hosszútávú összehasonlító kutatás mutatta ki, hogy alacsony fordulatszámon több korom rakodik le ezekben a motor elemekben, vagy ez egy urban legend?

    Tényleg nem értek hozzá, csak próbálok agyalni ezen, hogy ez miért is lehet, vagy nem lehet így…

    [ Szerkesztve ]

    " Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés