Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
Sziasztok Urak!
Ma vásároltam egy 2007-es Golfot. Szeretném a kijelző nyelvét megváltoztatni, annak ami az óracsoportban van.
Ez alapján a YT videó alapján próbáltam, de nem vezetett eredményre.
Van valami más javaslatotok?Valami kihangosító alkalmatosság kellene bele. Van valakinek tippje, javaslata bevált eszközre? Anno Kínából rendeltem párat, magamnak havernak, de egy kalap szart sem értek azok.
-
embe
nagyúr
Asbee: Óra csoport fejegység ilyen:
Lehet hozzá csatlakoztatni elvileg ilyet. Csak nem tudom, hogy ez akkor működik-e, ha a műsorforrás csak bluetooth-ra van kapcsolva.
molnarpeter: Annyi nincs a projektben hogy vegyek egy droidos fejegységet.
Doki16: "Engedélyezni kell VCDS" Még tanulok Wolksvagenül. Nem tudom ez micsoda, leragadtam a Forscannél.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
-
embe
nagyúr
válasz Doki16 #193973 üzenetére
Ok. Haver szerelő nézte, az előbb, a VCDS programmal ... de nem találta azt a felületet ahol ezt csekkolni, állitani lehet.
Ehhez nincs valami leírás? Az elérési útra gondolok, hogy milyen fül, menüpont alatt lehet ezt lecsekkolni.Ebay-s kábelek mennyire megfelelőek? Tudom a program is a lényeg, de ha pl. van egy program, akkor mennyire használhatóak ezek a kábelek?
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Nincs valakinek meg a Golf V kezelésije pdf formátumban, vagy nincs olyan oldal, mint pl. a Fordnak, ahonnan le lehetne tölteni?
Köszi! -
embe
nagyúr
válasz K Norbi #194118 üzenetére
Én is sokat rendeltem a FilterABC-től, mindig jók voltak az áraik, illetve korrektek voltak amikor probléma volt 2 rendeléssel is.
De mostanában a Kovács Autótól rendelek. Most Focushoz , és a friss szerzeményhez a Golf V-öshöz rendeltem szűrőket és olajokat.
Én pl. az 59kw-os 1,4-eshez ezt a Q8 Formula VX Long LiFormulae 5W-30 4L-es olajat rendeltem, és tettem is bele tegnap Bosch olajszűrővel. Szerintem szava sem lehet a motornak.
De egy lista a 0W-30-ra.
-
embe
nagyúr
válasz bitpork #194273 üzenetére
Visszaolvastam, használtam a keresőt. De nem igazán tudom hogy mi a szerepe az Econ gombnak. Az Auto az ok.
Olvastam a Te korábbi hozzászólásaidat is. Most mire érdemes kapcsolni, ha csak szimplán fűteni akarok? Akkor az Econ?Nem bírok a neten találni egy qrva használatit a Golf V-höz.
-
embe
nagyúr
válasz monosgeri21 #194287 üzenetére
Vagyis be kell kapcsolni ahhoz valamit, hogy kikapcsoljak egy másik valamit... Nem értem én ezt a logikát.
Így valóban nem kapcsolt be. De! Econ bekapcsolva, Auto nem volt bekapcsolva. Elkezdtem a venti fordulatot emelni, erre kb. középállásban bekapcsolt az Auto. Tovább tekerve kikapcsolt az Auto, maradt az Econ.
Na majd felhajtok valahonnan egy "hivatalos" leírást, vagy hátha találok végre egy használatit a Golf V -höz, és kikupálom magam.Qru: Ez megvan, a Fordnál is ez a logika működik.
MunezXBK: Köszi!
-
embe
nagyúr
Golf V -re keresek mankókereket. Most 205/55 16-os kerekek vannak rajta
Van egy ajánlat. Az abroncs mérete rendben van: T125/70 R16
A felni lyukosztása 5x112 is rendben van.Az ET száma : 25,5. Ez jó, megfelelő vajon hozzá?
-
embe
nagyúr
válasz grizlisandor #194354 üzenetére
és MunezXBK!
Köszi! -
embe
nagyúr
Felmerült bennem hogy a dízel Focust lecseréljem valamilyen benzines, a fórum tárgyát képező valamilyen modellre.
De így olvasgatva ... elbizonytalanodtam. Valamilyen 1,4-1,8 tsi, tfsi motorral szerelt, 2010-15 közötti modelleket nézegetek.
Ekkor csak szart gyártott a VW konszern ebben a kategóriában? Nem fleme-t akarok kelteni, de úgy tűnik. Nincs valami összefoglaló arról, hogy mi az ajánlott, vagy nem ajánlott motor?
Az összefoglaló csak egy átfogó képet fest az egészről, gyakorlatilag elijeszt.
Motorkódra lebontva gondoltam. Most ilyen hogy 200ekm. körül elkezdi enni az olajat - ahogy a fórumtárs írta. Ez azért gáz.... -
embe
nagyúr
válasz focvis #194443 üzenetére
Igen, kb. ezeket, is, nézegetem.
Motion_Blur: Ha cserélem, akkor valami ilyen, vagy fiatalabb korosztályút nézek.
molnarpeti: Igen szemezgetek ezekkel a Sportvanokkal is. Most vettünk a "családi flottába" egy Golf V-t. És meglepődtem, hogy mennyire tágasabb, és kényelmesebb mint a Focus MK3-as.
Qru: Az szép.... akkor nem egy jól sikerült konstrukció.
Szerk: Akkor az MQB platformról kijelenthető, hogy megbízhatóbb mint a korábbi modellek?
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz yodamester10 #194450 üzenetére
Ez legalább bíztató.
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #194457 üzenetére
Igen, jól emlékszel. Hátfájós vagyok, valami magasabb autót szeretnék. De mint írtam a Golf V -ös olyan a Focus mellett, mintha egy kategóriával felette lenne. De - lekopogom - nagyon jól, és megbízhatóan működik már lassan - lassan 5. éve a Focus.
De szem előtt tartom majd ezt az ajánlásod is.Bdanyy: Akkor sorstárs vagy Te is.
focvis: kb. ~ 2000.ben volt utoljára VW konszernes autóm. De most ez a Golf V tetszik, így 2 után.
-
embe
nagyúr
válasz HUTCHDB #194652 üzenetére
Én innen vettem a Golfba. Nem olcsó, de legalább van egy kis pereme, és most úgy is jön a tél - a sár - latyak.
Hamar megjött.
Viszont utána nagyon nem tetszett a cég kommunikációja. Kaptam egy emailt, hogy ha minden jó, akkor értékeljem már őket az Árukeresőn. Megtettem, kaptak egy pozitív értékelést, mert így gondoltam. Ezután jött egy email, hogy kapok egy 800Ft.-os kupont, melyik email címre küldhetik. Hiába adtam meg az email címem, nem tudtam elküldeni. Valszeg valami popup probléma lehetett.Írtam egy emailt, hogy sajna nem tudtam megigényelni, de elküldhetik a kupont. Jött a válasz: "Mivel már szerepel a listán, a rendszer nem engedi :( Sajna ez a lehetőség 1 ügyfélnek csak egyszer van."
Még van mit tanulni a kínaiaktól. Is. Ott már küldték volna a kupont, és elnézést is kértek volna.De a lényeg, a szőnyeg jónak tűnik, még ha nem a legolcsóbb is. A cég kommunikációja meg olyan amilyen. Elvégre Magyarországon élünk.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Golf V.Az első ablaktörlő lapátok csak az ablakközepéig törölnek. Ott mintha kicsit küszködnének, mintha akadályba ütköztek volna, és nem tudnának tovább törölni.
Mi lehet a nyűgje? A szélvédő előtt lévő műanyag borítást megbontva, és alánézve nem látok ott semmilyen akadályt. Ha jobb idő lesz megbontom megint, leveszem teljesen az ablaktörlő karokat is.
A műanyag lemez ami a szélvédő előtt van, az oda van ragasztva?[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz akooos #196645 üzenetére
Köszi a tippet!
Ahol a rudazat egymáshoz van illesztve csuklókkal, arra gondolsz? Vagy esetleg van ehhez valami ábra, videó?Na akkor ahhoz bontani kell azt a műanyagelemet. Ebben a nagy hidegben nem nagyon akarom, mert tuti törni fog valami. Nincs fűtött garázsom.
szerk:
Ez egy YT videóból származó kép. Vagy van valami konkrét hely ami a hiba forrása lehet?[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz rob210 #196649 üzenetére
Köszi neked is!
Igen néztem, nem nagy összeg. Csak az egy hét. Lehet szétkapom, megnézem. Ablaktörlő lehúzóm van, egy régebbi autóhoz rendeltem anno, végül nem kellett használni.
Na alszok rá egyet. Bár holnap, holnapután itthon leszek, lehet rászánom magam. -
embe
nagyúr
Szétkaptam. Az egyik viszonylag könnyen kijött, azt lekezeltem.
A másik, az volt berohadva. Na azt hiába kezeltem varázsszerekkel, kocogtattam, ütögettem. Nem jött ki.
Végül letört a csonk menetes része, ahová az ablaktörlő kart kell rögzíteni.
Így rendelem rá az újat.
Viszont a motor szépen teszi a dolgát, működik.[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
2014-es Sharanban a 2.0-s 103kw-os, CFFJ motorkódú dízelnek mik a gyenge pontjai? Mennyire bevált ez a motor? -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Autó: Golf V. 2007, 1,4 benzin, 59kw. 189.000km.
Utolsó olajcsere 2021 októberben. Azóta ment kemény 6000 km.-t!
A levegőszűrő gyakorlatilag annyira tiszta, hogy nem látszik a használat nyoma. Akkor egy Longlife olajat tettem bele.
Gondoltam lecserélem, de túlzónak érzem ezzel a használattal a drága olajat.
Ez a Mannol megfelelne? A VW olajspecifikációban nem nagyon igazodok el. Illetve nincs gépkönyv, a neten sem találtam, hogy pontosan milyen gyártói előírásnak kell megfelelnie a kiválasztott olajnak. -
embe
nagyúr
válasz grizlisandor #208777 üzenetére
Köszi az infót!
Mint írtam most tart 6ekm.-nél bő másfél év alatt. Ja és azért ilyen "sok" , mert márciusban eladtam az enyémet, és amíg nem vettem meg az "újat" ( nekem legalábbis új) én is jártam vele. Tehát nem azért mert tartom magam a 2 évhez, csak 4 ekm.-nél kicsit túlzónak tartottam volna a cserét.
Gyakorlatilag kihasználatlan az autó. Délután berendeltem, ez lett végül. 1,5 éve ezt tettem bele. -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Alany: Golf 5.
A probléma, hogy ha elindítom a klímát, akkor minden szuper, hűt fújja a levegőt oda ahová állítom. Majd kb. fél perc után olyan lesz mintha a zsanérokat lezártam volna, nem jön levegő a rostélyokon ki.
Az ECON gombbal kikapcsolom a klímát azonnal jön a hideg levegő, gyorsan bekapcsolom a klímát - és kezdődik elölről az egész.
Reseteltem de nem változott semmi.
1,5 éve vásároltuk. Már akkor is volt egy kis hangja a befújó motornak, illetve az állító mechanikának - FAP motornak.
Akkor a nagy venti motornak adtam egy kis kenést.
Van tippetek hogy mi lehet a probléma?
Elvileg a FAP hibát VCDS-sel ki lehet mutatni, illetve azt hogy melyik vacakol.
Van ilyen hibával valakinek tapasztalata? Még nem jutottam szerelőhöz el vele. -
embe
nagyúr
Megtörtént a hibakód olvasás.
Eredmény:
Ma a klíma utántöltés megvolt.
Ez a belső levegő keringetés állító motor V113, melyik motor lenne?
YT videó 1 , videó 2.
De a tünetek alapján, gondolom a 2. lehet. Mert olyan mintha lezárná a levegő útját.
A klímás azt mondta nem nagyon van ideje most műszerfalat bontogatni. javasolta, hogyha én megbontom, akkor a megfelelő állásban húzzam le a csatit a motorról. Dobni fog egy hibakódot, de legalább a levegőt fújni fogja. -
embe
nagyúr
Én most a fiam MK5-ös Golfjába és az S-Maxba is Hart Premium szettet tettettem. Szerelő szerint a Premium sorozatot a TRW gyártja. Azt mondta többféle autó alá tette, eddig mindenki elégedett volt vele. Eddig én is. A tartósság meg majd kiderül.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
MK5-ös Golf, 2007-es, 1.4-es, ezt dobta. Van egy kis benzinszag mellette. Merre van ez a levegőztető, hogyan van megoldva? Hol keressem? Valami szelepes megoldással van?
-
embe
nagyúr
A motorérben található ( nem tudom mi a neve - talán egy aktív szenes szűrő?? ami a levegőztetésért is felel) fekete hasáb alakú doboz tetejéből kijövő merev cső nem volt rácsatlakoztatva a csonkra ami a tankfelé megy vissza. Ettől lehet benzinszag is úgy gondolom, de akár produkálhatta ez is a hibakódot.??..??..
Az magától nem tud lejönni, patentos megoldással van biztosítva. Lehet vezérlés cserénél nem tette vissza a szerelő..... -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #210873 üzenetére
Nem. De igazából a benzinszagot így belegondolva korábban is lehetett érezni. Illetve ezt a kódot is úgy hozta a Carista, hogy kb. 2 hete volt aktuális. Viszont többször néztem, nem hozta a hibát.
Tehát ez nem most jött. Lassan 2 éve vettük a kocsit. Ez azóta úgy van. Vásárlás előtt cserélték a vezérlést, akkor jöhetett a baki. Vagy akár lehet szándékos is, ha valami szarakodik, és így "oldották meg".
Én csak olajat szűrőket cseréltem, tárcsákat betéteket. Illetve a klíma volt töltve. Semmi sem érintette.
A fék és a klíma szerelésnél jelen voltam, az olajat szűrőket meg én cseréltem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tőzsde és gazdaság
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honda topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest