Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
addikt
válasz Mágus2 #40983 üzenetére
Az a gond az olajokkal, hogy ami hidegen is úgymond már elfogadható, az melegen felhígul és eszi a motor.
PL ha az olajnyomást leszabályoz 6 bar-nál, akkor az 10w -40-nél már kb 1200-as fordulatnál megtörténik, míg 5w-40nél 2000-es fordulat. A 0w-40 pl 3000-es fordulat. (hideg állapotban)
Ez azért is fontos, mivel hideg a legkritikusabb egy motor számára. Ezért is jó az aki beindítja hidegen és járatja alapjáraton ami 1200-1500 as fordulat. Így akkor még elfogadható mennyiségű olaj jut mindenhez.
Viszont ugye minél hígabb olajat tesz bele az ember, annál nagyobb az esélye is, hogy többet fog enni melegen. Mert olyan nincs, hogy hidegen és melegen is tökéletes.
Én azt mondom egy pici olajfogyasztás belefér, így legalább tudod ,hogy ez a határ ,ami jó hűtést és kenést biztosít magasabb fordulatokon is (melegen). Ha ebbe az esetben sűrűbb olajat teszel bele, valószínű megfogod melegen az olajfogyasztást, de ezzel párhuzamosan rontod melegen a hűtést + hideg oldali jó kenését az alkatrészeknél.
Használjátok az előírtat és komoly gond nem lehet Általában 5w-40 + gyártói jelzés meglegyen.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz FoBCRaistlin #41658 üzenetére
Honnét tudod?
-
Attix82
addikt
válasz simonjoe #144296 üzenetére
Nyugalom ...nem voltál köteles elhozni, gondolom nem aranyáron volt...jó lesz az tartalékba ha az úton valami gebasz van. Ha van a közelben VW márkaszerviz, akkor érdemes oda begurulni és ott helyben megvenni. Furcsa de a bárdi se tud közvetlenül gyári fagyállót kihozni csakis a Febi / Hepu-t hozza fel mint gyári kivitel.
-
Attix82
addikt
válasz fixer92 #157745 üzenetére
Vidd el szerelőhöz csak jelezd neki, hogy gányolás van, alvázszám szerint tegye gyári állapotba a féket....jó ideig nem lesz vele gondod, és a fékkel nem játszunk.
TEXTAR (TDC98200036801)
Átmérő (mm)
256
Magasság (mm)
38,7
Vastagság (mm)
20
Max, kopás (mm)
18
Hűtött?
Igen
Belső átmérő (mm)
65
Lyukkor átmérő (mm)
100ABS-sel (blokkolásgátlóval) szerelt járművekhez?
Igen
Termékcsoport
Első féktárcsa
Gyártó
Textar
Motorkód
1Z, AHU, ALEFékbetét:
TEXTAR (TBP2016819614)
Szélesség (mm)
118,9
Magasság (mm)
69
Vastagság (mm)
19,6
Fékkopásjelzővel szerelt?
Nem
WVA-szám
20168
Tartozék
féknyereg csavarokkal
Jármű adatok, egyéb tulajdonságok:
Termékcsoport
Első fékbetét
Fékrendszer
LUCAS
Gyártó
Textar
Motorkód
1Z, AHU, ALE
Első / Hátsó?
első[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz Attix82 #157753 üzenetére
Rosszul írtam, az ABS-es fékbetét: TEXTAR (TBP2194516214)
ABS rendszernél a tárcsa szélesebb de a fékbetét vékonyabb. És szerintem csak a tárcsa + fékbetét nem stimmel ott nálad.
ABS nélküli:
Szélesség (mm)
118,9
Magasság (mm)
69
Vastagság (mm)
19,6ABS van:
Szélesség (mm)
119,2
Magasság (mm)
69,5
Vastagság (mm)
16,2[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz zsolt19900 #158300 üzenetére
Üdv.
Futómű beállítás előtt minden esetben rá kell rakni egy futóművizsgáló padra. Elmész egy olyan futómű állítóshoz ahol van ilyen vagy bejelentkezel egy műszaki állomáshoz ahol megnézik. Tuti valami nincs ott a helyén.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz zsolt19900 #158316 üzenetére
Beállítani beállítja mindenki az adott helyzetben, menet közbe változnak a viszonyok és ha a szilent rossz / gyenge akkor változhatnak a paraméterek. Gumi is meg tudja viccelni az embert, hátsót tedd előre változik e valami.
-
Attix82
addikt
válasz zsolt19900 #158340 üzenetére
Milyen autó ez?
-
Attix82
addikt
válasz maximilian4 #158761 üzenetére
Üdv.
Állva emelve a motor fordulatot ha nem hallatszódik, akkor valószínű kerékcsapágy....minél nagyobb a tempó annál hangosabb. Egyesével megemeled a kerekeket és kézzel megpörgeted (búgó hangot fogsz hallani)...kezd a hátsókkal.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz vizcsap #161336 üzenetére
Üdv.
Sajnos volt már, hogy az NGK is 1 napot bírt, illetve 90%, hogy csak az egyik hibás. Én is jártam úgy hogy egymás melletti hengernél jelzett kimaradást de elég sok különbséggel szám értékileg. Természetesen az volt a hibás aminél többet számlált. Azt kicserélve a mellette lévő gyújtás kimaradás számlálás is megszűnt. Úgye az égés kimaradást a lendkerék sebességéből / gyorsulásából / lassulásából tudja, és az nem 100%-osan pontos ha nincs zárlat a befecskendezőnél / a trafónál.
Mivel nincs szakadás / zárlat nem tudja hogy befecskendező / trafó, de gyanus a trafó ha jó volt valóban 1 hétig.
-
Attix82
addikt
válasz macilaci78 #167413 üzenetére
Elsőket rakd hátra és kiderül.
-
Attix82
addikt
válasz Gabady #167653 üzenetére
Üdv.
Nyomást ki lehet olvasni, azt összehasonlítani a csőben mért nyomással. Azt is lehet látni élő adatba, hogy kapcsolta e a kompresszort.
Ha azt érzed, hogy nem változik a fordulatszám egy picit is, akkor nem is kapcsolja...nyomás nincs vagy hibásan érzékeli.
Állandó meghajtású kompresszornak forognia kell a középének, és csak egy megkerülő csatornát nyit zár a klíma vezérlő.
Új kompresszor lett felrakva?
-
Attix82
addikt
válasz Gabady #167672 üzenetére
Ha fordulatot emel akkor kapcsol, A közepének forognia kell, sajnos akkor az is kuka.
Itt igazándiból 2 dolog teheti tönkre a kompresszort, a megmaradt fémszemcsék vagy a tartós túlnyomás elnyírja a kompresszor közepe és a tárcsa közti kapcsolatot. (gumiágy egyébként)
Próbáld megforgatni a közepén levő anyát, ha nincs megszorulva akkor gyanus a túlnyomás.....fontos , hogy csak álló motornál nyúlj oda
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest