Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: 1992-1993, a játék folytatódik
- bambano: Bambanő háza tája
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Szezonnyitás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
d.tiborz
aktív tag
válasz
BigBlackDog #175789 üzenetére
Szerencsére nincs semmi zörej. Csak az ad hangot, amit én dobáltam a kesztyűtartóba, könyöklőbe, ajtózsebbe. Mondjuk az szégyen, hogy képesek nulla kárpitozással gyártani manapság autót. Fapadnál sem értem, de az enyém Highline szint, millió extrával (szó szerint
), és üresek az ajtózsebek, kesztyűtartó. Az ajtópanelről nem is beszélve.
A Te autód milyen (motor, szín, stb)? -
Lacess
tag
válasz
Kiskokó #175790 üzenetére
Gondolj bele, az az 5.0 V10 szívóban is tudott ~500pacit, 2turbóval meg 560-at... Véleményem szerint az 5.2 szívó eléggé csúcsra van járatva azzal a teljesítménnyel. Mindeközben a 5.0 két turbóval az RS6-ban -mondjuk úgy- le van fojtva. Mint ismert gyári konfiggal is bőven van benne tartalék. Szóval lehetne ott sokkal nagyobb szám is a Le értéknél, ezáltal jóval kisebb a 0-100nál.
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #175754 üzenetére
Szia, segíthetnél, vagy valami ötletet adhatnál mert ez a fos passat már minden első indításnál(napi első) felpörög olyan 1200-1500f/p ig. Minden első indítás előtt megnéztem géppel és a valós hőfokot látja a vezérlő. Teljesen kiidegel,mit tudnék megnezni vagy megpróbálni? Tudom gyufa kell neki...
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
A családban két db golf plus van. Az egyik 1.4-es BUD motorkód a másik 1.6 BSE.
Az 1.4-nél a castrol olajválasztó az 5w30 edge C3-at hozza ajánlott olajnak
az 1.6-nál pedig 5w30 edge ll-t.Mi a különbség a két olaj között? Van jelentősége, hogy milyet töltünk bele?
-
Kiskokó
veterán
Napot
Egy "költői" kérdés.
Miért van az hogy az RS6 5.0 V10 - 560Le körül van gyárilag 2T és 5,1 sec alatt van 100-on
Amíg az S8 5.2 V10 - 450Le ugyanúgy 2T és ez is 5,1Sec alatt van 100-on?
Ez hogy lehet hogy ekkora Lóerő különbség és mégis ugyan úgy meg a 2 kocsi?
Köszi -
d.tiborz
aktív tag
válasz
BigBlackDog #175785 üzenetére
Eddigi tapasztalat: imádom! Probléma egyszer volt vele: nagynyomású pumpát kellett cseréltetni (gariban), semmi más nem volt. Fogyasztás: tanktól tankig 5-6,1 (komputer szerint), ami a valóságban 5,5-6,5 között számolás szerint. Most kalibráltattam a fogyasztás kijelzést VCDS-sel, meglátom, hogy így mit mutat. Nagyon szeretem, kicsi, "gyors", nekem elég.
Ha dolgozni megyek vele az napi 2x20Km, jellemzően országút, 90-100-as átlag. Néha Pestre, akkor pálya 110-120 átlaggal.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz
-=Vacsek=- #175781 üzenetére
Én egyet próbáltam ismerős kocsijában, de mikor élesben lett bekötve kb.azonnal meghalt. Tegnap jött meg a másik, még nem lett bekötve.
Unokaöcsém dettó így járt, első kifüstölt, viszont a másodikat már bekötötte, működik neki szépen zenére. -
Doki16
addikt
válasz
focvis #175780 üzenetére
Mátrai Zoli biztos megtudja mondani a tiednek, ahhoz gyári diag kell amennyire én tudom. Átlagember az Outlanderhez fér hozzá sima ELM 327-el.
(#175781)-=Vacsek=-: Akkor bepróbálhatod, jónak kell lennie arra a leírások alapján. Nem egy nagy drágaság
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz
-=Vacsek=- #175778 üzenetére
Ez szokásos cd tár szimulálónak tűnik. Itt max zenét tudsz átküldeni rá. Nem lesz telefonkönyved és telefonálni se tudsz majd.
-
-=Vacsek=-
senior tag
válasz
-=Vacsek=- #175775 üzenetére
[link] ilyesmire gondoltam. próbálta már valaki?
-
Doki16
addikt
válasz
-=Vacsek=- #175775 üzenetére
Nem lehet mindenképpen kell bele a modul. Nem tartalmaz BT egységet az RNS 510. De vannak cégek akik tudnak beszerelni ilyet. Vagy utólag te szerelsz bele valamilyen dension/yatour cuccot, de kb ugyanott vagy csak nem gyári és valószínűleg rosszabb is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-=Vacsek=-
senior tag
hali. rns 510es fejegységnél nem lehet megoldani a bluetooth-t anélkül hogy keljen bele külön egy modul az anyósülés alá és szétbontani a fél autót? pl vmi kábelt beledugni ami kommunikál a telóval? az rns 315be fura mód be van építve 510ből meg kihagyták..
-
Doki16
addikt
válasz
BigBlackDog #175772 üzenetére
Ez nem lehetséges sajnos. Amikor a kocsi azt írja, hogy már teljesen le van merülve akkor is még van benne kb 25%. A bruttó akkumulátor kapacitás 8,7-8,9 kWh a nettó felhasználható pedig 7kWh. Feltölteni se lehet maxra soha. A kocsi számítógépei tudják mérni a bruttó kapacitást, de azt nem nagyon kötik a felhasználó orrára. Pl. offos kocsinál simán ki lehet olvasni a töltőelektronikából a kapacitás értékét, de itt nem találni sehol.
Olyat már sikerült találnom, hogy mennyi volt idáig beletöltve max. [kép] Ha ez a 2584 Ah érték valós akkor az azt jelenti, hogy a 25Ah-ás akkumulátor összesen 103-szor lett feltöltve eddig. Persze ezek durva számítások.
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #175769 üzenetére
Olvasom én is. De senki sem tud semmit. Szerintem VCDS-el még én állok talán a legközelebb a megoldáshoz mert márt találtam legalább volt és Ah értékeket
De kétlem, hogy benne lenne bármi érték ami a valós kapacitásra utal, mert akkor már rég rátaláltak volna mások akik vágják nagyon a VCDS-t.[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz
Motion_Blur #175766 üzenetére
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Egy kollégám 2001-es polo classic 1.6 1595 cm3 benzines autójába termosztát cserére készülünk. Motorkód AKL. Ahogy néztem elég alul van a termosztát, ezért gondolom eléggé le fog ürülni a rendszer. Ha a csere megtörtént, hogy kell hatékonyan légteleníteni ? Mi a folyamat ?
-
b4zsi-
őstag
válasz
Motion_Blur #175766 üzenetére
Feketére le kellene fújni aztán szebb is.
-
d.tiborz
aktív tag
@Dog:
15k-t karcolom alulról.
Igen, már volt olajcsere (5k-nál, sajátkezűleg). A következő 18-20 körül, nem adok esélyt a 30k-nak.[ Szerkesztve ]
-
-
Gézengúz
addikt
Netán valaki meg tudná mondani, hogy a Golf Plus (mondjuk a gyári rugóval szerelt) csomagtérajtaja hány cm magasra nyílik ki? Ismerős kíváncsi lenne rá (alacsony garázs) Köszi!!
-
atos19881101
senior tag
[kép]
Alkatrész megvan, már csak helyre kell rakni. 77k, baráti -
Mágus2
Közösségépítő
-
ugforma
tag
válasz
ugforma #175710 üzenetére
valaki esetleg teamviewerrel
megnezne nekem
miert nem akarja felismerni a hexv2 kabelem az interfacet ? meg a kkl kabelem sem szeretne kiolvasni az auto adatait. dash-read eeprom utan csak tolt a testing codenal kb 20 percet vartam es nem tortent semmi help![ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #175743 üzenetére
Parasztállófűtés van csak benne az rádob azért sokat. De most olvasgatom a kezelésit, ma jutottam el a szellőztetés fejezethez. +2 fok alatt nincs klíma és hidegindításkor van takarékos fűtési mód. Ilyenkor nem vesz el hőt a hűtővízből (tehát a motor bemelegedése nem lassul), csak a hulladékhővel fűt (hidegindítás után max 30 percig működik így). Majd kipróbálom milyen.
Hibrid kellett volna ehhez a melóhoz b+...
Richard: A gyári 5.0 literes fogyi ennek fényében még viccnek is erős. Olyan 8 a reális szvsz.
bitpork: Szín tiszta városi fogyi, némi helyben állás és van benne jó pár 2-4-6 km-es út (a dízel azt pont szereti, nem?!)...
yodamester10: Parádés fogyi!
[ Szerkesztve ]
-
bftsroli
csendes tag
Üdv!
1-2 nap állás után így indul az autó: [link] (A probléma csak hidegen áll fenn.)
2001-es Golf 4 1.6 16v AZD, találkozott már valaki hasonlóval?Használat közben semmi baj nincs vele és gépre dugva sincs semmi hibakód, vízhőfok jeladó érték is rendben. Ma kapott új gyertyákat, de nem változott semmi. (NGK PZFR5D-11)
-
-
bul07
nagyúr
válasz
bul07 #175563 üzenetére
Mai napon csak megint nekiugrottam az jobb első irányjelzőnek
Kimértem hogy maga a foglalat érintkezik az égővel, már nézegettem a videókat hogy lehet a csatlakozót törlésmentesen lehúzni(nem ment amúgy), és ekkor gondoltam egyet hogy megnézem én a másik oldal foglalatával
Beraktam és lám működik
Ekkor jobban megnéztem a foglalatot és az egyik oldalán az érintkező 1-2mm mozgott lefelé, és gondolom berakásnál lejjebb tolódott és nem érintkezett
Kép rólaÚgy oldottam meg hogy egy vastagabb kötegelőből vágtam egy kis darabkát , majd alá ragasztottam hogy feljebb tartsa
És ta dám, működikHa megint gond lesz legalább tudom hogy vennem kel egy ilyen foglalatot, bontóból olcsón is megúszhatom akár egy törött darabból is
-
KTTech
veterán
válasz
Winchester95 #175723 üzenetére
Nekem ugyanez van, felújítás nélkül 320E kmnél, 10e mérföldenkénti olajcsere periódussal. Az olaj TripleQX, PD-be való szintetikus 5W40.
-
Winchester95
őstag
válasz
atos19881101 #175734 üzenetére
2db rugó összehúzót rendeltem elvileg neten a srác ugyan ilyennel csinálta, először krovával, aztán légkulccsal.
Eltökölök vele, nehéz lesz de nem lehetetlen nem igaz?Lényeg a biztonság.
Igazából a hideg miatt jobban aggódom. Meg az esetleges berohadó csavarok miatt. -
atos19881101
senior tag
válasz
Winchester95 #175730 üzenetére
Remélem légkulcs nem kell a cseréhez csak ajánlatos.
A nélkül melós lesz összehúzni szvsz. -
Winchester95
őstag
válasz
MunezXBK #175729 üzenetére
Oké akkor megy ez, kárt nem teszek szerintem, maximum lesz tapasztalatom ezzel is.
Seatos fórumokon olvastam valami midland olajról, nagyon dícsérik.Muszáj kicserélni az első lengéscsillapítókat is, ezek a magyar utak tönkretették.
Bárdi Autósat rendeltem, remélem kitart egy darabig, 15k/db szeretném otthon megcsinálni, vettem rugó összehúzót is.
Remélem légkulcs nem kell a cseréhez csak ajánlatos. :DKöszi mindenkinek a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Winchester95 #175728 üzenetére
LM párti vagyok.
-
Winchester95
őstag
válasz
molnarpeter #175725 üzenetére
10 ezer km-ből kb 7 ezer hosszú táv volt, 1-2-3 órás utakn
, többi városi.Még mindig Renault csavar van a leeresztőnél....
Kellene egy szerszám. Arra gondoltam racsnis toldószárat leköszörülöm és kész:D -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Winchester95 #175723 üzenetére
Ha hosszú utakat mész, kibír 15 ezret is szerintem
-
i-sti
senior tag
válasz
Winchester95 #175723 üzenetére
Menj le 8000re mint én
Vagy 7500ra mint a Motion_Blur -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hülye kérdés, nyilván én is tudom, de adok az itteni emberek véleményére:
1.9TDI ASV 110 LE
Most futotta meg a 200 ezredik hivatalos km-t.
175 ezer környékén teljes motorgenerál, ha még emlékeztek. :) (új dugattyúk csapágyak stb..)
Tehát a motorban kb 30 ezer km-t van.1. Olajcsere felújítás után 1500km
2.Olajcsere 180 ezernél (turbocsere miatt)
3. Olajcsere 190 ezernél kb 4 hónapja!
4. Olajcsere Most lenne.Castrol TurboDI 5w40 megy mindig a motorba.
Szerintetek belefér 205 ezernél az olajcsere (15 ezrenként)
Vagy maradjak a 10 ezres csereperiódusnál?Castrol maradhat vagy gondolkodtam még:
LIQUI MOLY (LM2195)Top Tec 4100 5W-40 4+1L
Elvileg ez teljesen szintetikus.
Árban kiszerelésben ugyan az.
Szűrőkből csak is Mann Filter.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #175714 üzenetére
Ennek az a neve h coming/leaving home, nem az hogy coming/leaving & packing
-
1stVikman
senior tag
válasz
BigBlackDog #175714 üzenetére
Golf-nál auto állásban kell legyen a kapcsoló, és sötét kell legyen.
Ha meghúzom a fénykürtöt csak akkor kapcsol a CH, mikor kinyitom az ajtót. Ha nyitva az ajtó természetesen azonnal felkapcsol fénykürtre. -
Motion_Blur
félisten
válasz
diablo1984 #175686 üzenetére
Használat függő, ha gondos gazdája van az elejétől fogva akkor nincs vele probléma, de ez szerintem kb. 1%. Tény hogy kényes technika, garázs nélkül, napi gyilkolásra nem venném én se.
A láncot 150e km után cseréltettem, nem volt megnyúlva. A feszítőpatron volt a problémás, ezért néha becsörgött. Azóta minden ok, és mivel nincs okoskerék így nem volt egy hatalmas összeg a vezérlés csere, munkadíjjal 120k, és ez a teljes szett.
Ismeretlen előéletűt én se vettem volna egyébként.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #175714 üzenetére
Nálam úgy van, ha leállításnál világít, akkor onnan számolja.
Bár én kikapcsoltam.
-
válasz
BigBlackDog #175714 üzenetére
Ajtónyitásra nem kapcsol. Legalábbis a B7, B8 passat biztos nem. Skodák viszont ajtónyitásra kapcsolják és onnan indul az időzítő.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
MunezXBK #175713 üzenetére
Igen, az van és automata állásban van a kapcsoló.
(#175712) Richard: Ezt szomorúan hallom, akkor ennek így sok értelme nálam nincs, mivel 30 másodperc alatt a csomagtér lecsukásáig sem szoktunk eljutni általában.
Annál nagyobb késleltetést meg nem lehet beállítani, ha jól rémlik.
Mondjuk érdekes, hogy a Leonnál a zárástól indította az időzítőt látszólag, igaz abban nem volt automata világítás.Mondjuk most találtam egy ilyet a német kezelésiben;
"Die Coming home-Beleuchtung schaltet sich bei geöffneter Fahrertür ein. Die Nachleuchtzeit beginnt mit dem Schließen der letzten Fahrzeugtür bzw. der Gepäckraumklappe." - Lehet, hogy nem kéne fénykürtöt húzni, csak simán ajtót nyitni?[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #175711 üzenetére
Automata világítás?
-
válasz
BigBlackDog #175711 üzenetére
VW-nél így van ahogy mondod. Kar meghúzásától indul az időzítő.
-
BigBlackDog
veterán
Coming home világítással kapcsolatban kérnék egy kis segítséget.
Leonnál szépen működött, kiszállás előtt meghúztam a fénykürtöt, majd a zárás után még világított elől és hátul 30 másodpercig a világítás.
Polónál is be van állítva a 30 másodperc, de itt a fénykürt meghúzásától indul az idő szerintem, mivel nem várja meg, hogy bezárjam az autót. Ez rendben működik így? -
ugforma
tag
válasz
Csabadi #175700 üzenetére
valamint a hexv2 kabel sem mukodik valamiert. telepitettem, radugom a kocsira azt irja, hogy nem talalja az interfacet tesztre kattintva, ha kihuzom a kocsibol es csak a laptopban van benne akkor megtalalja az interfacet, vagyis azt irja. az illesztoprogi naprakesz, eszkozkezeloben lathato a ross-tech direct usb interface. tobbszor is toroltem le es tettem ujra. ugyis probaltam, hogy a kabel nem volt bedugva sehova, feltettem az alkalmazast befejezte a telepitest majd utana dugtam be a kabelt es ugyan az, interface not found.
-
ugforma
tag
port com2 és kék kkl
-
momo2828
tag
válasz
diablo1984 #175647 üzenetére
Ránéztem ma melegen az injektor korrekciókra, 0.0 és +/-0.3 voltak párban.
Mindenesetre kérek időpontot a szervizbe, és valamikor megnézik a bakokat. Ha meglesz a tettes, majd írok feedback, hátha másnak hasznos lesz. -
troll81
addikt
válasz
diablo1984 #175701 üzenetére
Hát van egy 2002 1.8 benzines autom ami melos... 400 000 km futott imadom amig nem korrodal el megmarad.
Csaladi autó 2.5T benzin. Megy teszi a dolgát.
Asszony autoja egy kombi oktáv mar a 2. Motort nyuvi vele. Az első ki konyokolt. Nem szeretem.
Nem katalógus bol írtam ezt latom hallom 1.5 1.0 rengeteg a 60 k se eri meg sajnos.
-
kaszaking
tag
Kis segítséget kérnék.
Skoda octavia 1u 1.4 benzines 2008 évjárat 55kw BCA motorkód 5 sebességes manuális váltó. Merre találom benne a tolató lámpa kapcsolót? Motortér felől vagy alul valamerre? Köszönöm -
diablo1984
veterán
válasz
troll81 #175697 üzenetére
kombi és 1210kg az üres tömege. Akkor a friss divat új octavia 1.0-ás TSI motorhoz mit szólsz, ha ezt is csak katalógusadatokból viszonyítasz? Előbb-utóbb minden elhasal, úgy ahogy a nap mindig keleten kel fel....
Nézegetem miket lehet róla tudni, a 60 ezrenként cserés lánccal, a döglődő turbók(vagy a szabályzójuk) tömkelegével, kettőstömegű hiba nem gyakori, de nyestrágás a gyújtáskábelen általános....
Bármennyire is még mindig favorit ez a kasztni, úgy gondolom nem lesz 1,2 TSI-m, főleg az első generációból nem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vicces képek
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Horgász topik
- Tőzsde és gazdaság
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Garmin topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest