Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- MárkaLánc
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz B-L-A-C-K #122942 üzenetére
elkezdtem utánajárni. Ahogy írták mások is 3-400 km-re elegendő a tankja, vagyis elméletileg 21kg-t tudsz tankolni, gyk. max 20. Utána jön a benzin.
Itt ahol lakok van CNG kút, megnéztem 1 kg 369Ft per pillanat...
lehet számolgatni. Ugyanaz az 1.4 TSI, csak a gáz miatt kevesebb koksszal...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
CharlieDrop
veterán
Tényleg, olvastam, hogy Puntós kollégának ajánlottátok, ha nagyobb a gond, akkor szervííz.
Dél-Pesten kihez éri meg vinni? Van valami jó szakember?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #123585 üzenetére
simán elmegy... közben lesz 1 turbócseréd, és ha nagyon vacak üzemanyagot tankolsz, akkor injektorok is...
Hogy mennyivel hamarabb azért nagyon sok mindentől függ, de szerintem hardy-t cserélni fog évenként és ha a kuplungot nem erősítette/cserélte azt is, ha meg rugdalja nagyon, akkor a gumit is zabálni fogja...
ha rendesen karban van tartva, akkor túl nagy baj nem lesz, de mondjuk bírjon fele annyit a turbó, mint normál esetben...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
De ha már szerviz, akkor hova érdemes vinni az autót pesten?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
fiúk, ha ennyire belelendültetek, akkor bedobhatom a kérdést, hogy
A3 8PA sportback, vagy VI Golf, vagy Octaviát vennétek?
És most az A3 felé hajlok, de nekem utoljára Fabiám volt, a többiből meg régebbiben ültem (najó, megnéztem belülről egy hete egy a3-at és nagyon imádtam)Köszi a válaszokat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #131389 üzenetére
nem szükséges.
Egyet nem írtam, hogy automata kell mindenképpen. Igazából mindből kevés van. Felszereltségi eltérés az stimmel, inkább az olyan dolgok érdekelnek, mint összerakási minőség, váltóhangolás, futómű strapabíróság A többi majdnem másodlagos, illetve kiválasztható a megfelelő árszint mellettNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok!
lenne egy kérdésem
Ma voltam kipróbálni egy DSG-s A3-at, mennyire normális, hogy intezívebb lassításnál érezni a visszaváltásokat (apró rántások), igaz intezívebb gyorsítást nem próbáltam ki, de normál menetben egyáltalán nem érezni a váltásokat, egy így rendben van, vagy valami baja lehet?
(eddig hagyományos automatáim voltak, nem duplakuplungosokat, ott a kis rántás már vmi gondot jelentett)
Köszi a válaszokat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz simonjoe #131629 üzenetére
Hú, egyszer volt ilyen, úgy 18 éve, még haverom hármas Golfjával
Szar üzemanyagot tankoltunk és eltömődött a szűrő. Ha állt 20-30 percet megint el lehetett indítani, addig csak krehács...persze nem hiszem, hogy most is ugyanez a szitu, mert kb. picit bonyolultabb a te motorod egy akkor 1.3-hoz képest...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131670 üzenetére
én ma néztem egy 1.6 TDI-t, hát... kár volt
Pénteken egy 2.0 TDi-t amit kérdeztem is, az meg lehet nem túl jó állapotú DSG-s, de azt hiszem azt elviszem állapotfelmérni, hátha túlparáztam csak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131675 üzenetére
Ja, csak te PD-ket nézel, én meg 2012-es CR-t
Én nem venném meg 1.6-al, de az biztos, hogy igénytelen egy motor
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Ha elviszem a kiszemelt autót állapotvizsgáltra, szerintetek megkapom az előéletéről az infókat, ha előtte németbe és szlovákba volt az autó?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131714 üzenetére
Mikor feltettem a kérdést, hogy 1.6 TDI, vagy 2.0TDI, vagy 1.4 TFSI, akkor azt a választ kaptam, hogy 2.0, de már én is agyalok az 1.4-en, igaz automatában nincs sok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
A3-ban próbáltam, de csak városban 7-es DSG-vel, 70-nál már 7-ben volt, de nem volt lehetőség pályára menni, az az autó úgy 1340kg papíron, igaz a 140 lovas 2.0 tdi jobb lenne, csak ritkább...
hm,a kkor nincs kiegészítő fűtése ezek szerint, az utastértől nem féltem, de nem szerencsés hideg motorral járni
Köszi a választ
és (#131812) gycs02 választ is köszi
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131814 üzenetére
ez jól hangzik
Lehet megnézek 1-2 1.6-ot is
Bár a 2.0 amit nézek jó infókat kaptam, csak még nem találtam helyet ahol átvizsgáltathatnám
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #131818 üzenetére
Mivel kereskedésben áll, Budáról sem viszik ki. Sőt szerintem dél-budáról se...
(Amúgy SK rendszámmal futott )(#131819) Mágus2:
Köszi a tapasztalatokat
(#131818) I-sty
Szép lenne dízelnél hidegen 2500-ig tekerni...
és normál esetben is 3000-nél elváltani, mikor a nyomatékcsúcsok ilyen 1750-nél megvannak[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #131877 üzenetére
de nem csak ott lenne használva
Mert biza menni is kell autópályára.
Amúgy is szívóbenzin ritka mint a fehér holló...tehát szegény ember vizbű' főz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #131884 üzenetére
hát, két autó nem rentábilis sajna...
Se pénzügyileg (mert mégis kettőt tartok fent, tankolok, szerelek, kötök biztostást) és még ha azt mondom, hogy egy árából legyen kettő, akkor se nagyon tudok vele hol parkolni, ahol lakok eléggé teltház van (és finoman fogalmaztam)....szóval ezért agyaltam a 2.0TDi-n igyekszem nem megölni a DPF-et, jobban is megy, mint az 1.6 és talán nem nyírom ki úgy, mint egy 1.4 TFSi-t... (na, nem mintha abból is akkora lenne a választék, DGS-vel ugyebár )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Tudtok mondani egy működő VIN dekódoló oldalt, ahol megnézhetem milyen motorral, váltóval és felszereltséggel jött ki az autó?
(az alkatrészes, ami az összefoglalóban van nem működik, már vagy 3-4 VIN-t kipróbáltam egyiket sem találta, köszi)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen