Hirdetés
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz
Magnum_ #136667 üzenetére
OE VW 071115562C:
Audi: 16 571
(Pontosítok:
Az ár tartalmaz még egy leeresztő csavart: OE VW N90813202
Egy olaj csere ellenőrző folyamatot, belső kód: 01030002
És a munkadíjat is.
Én kérek elnézést)Online: 2 237
PURFLUX L267D, amúgy ez a szűrő:
online: 1 152Elnézést: Több ár tartalmazza a szerelést is.
Pl a vezérlés is tartalmazza a munkadíjat.
Csak kicsit furán tüntették fel.
Az váltóolajnál külön adtak árat az olajra és a munkadíjra. -
-
i-sti
senior tag
válasz
i-sti #136631 üzenetére
Általános szerviz: 68 340 ft
Olajszűrő (071115562C): 16571
Levegő (8R0133843K): 9743
Go (8T0127401A): 14165
Pollen (8K0819439): 7642
Olaj (5L Mobil 5W30 ESP): 20088
Munkadíj: 17720Vezérlés (03L198119E): 113 315 Ft
Fékfolyadék csomag (P 0014 00001): 9744
Fékpofák ellenőrzése: 1150
Kerekek le-fel: 5345
Olajcsere váltóban: 6662
Motorvédő le fel: 4060
Váltóolaj (G 052532A2): 35953
Vízpumpa (03L121011GX): 26239stb stb
Munkadíj: 56614
Végösszeg: 275 299 ftNekem kicsit soknak tűnnek az árak.
-
Potrien
senior tag
Sziasztok!
A b5.5 1.9 avb-passatomban haldoklik a motortartó bak.
Azt kérdezném,hogy a febi,vagy másik utángyártott jó-e, mert azt hallottam,hogy csak a gyári működik megfelelően, és az utángyártott hydro bakok mind sz@rok ehhez az autóhoz.
Van itt valakinek tapasztalata? -
Sly189
senior tag
Sziasztok!
Ráakadtam egy 2005-ös évjáratú Audi A8 3.0 TDi Quattro-ra fullos felszereltséggel Recaro bőr, 3 ágú sportkormány stb. Facelift előtti.
Gondos gazdától lenne.
Milyen problémák lehetnek egy ilyen "idősebb" luxus autóval? 280 000 Km van benne, ami valós lehet. (10 éve egy tulajnál van)ASB motorkódú talán - 233Le.
Van tapasztalat, infó erről a járgányról?
Légrugó problémák és társai pl.Várom a válaszaitokat! Előre is köszönöm!
-
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #136662 üzenetére
Octi 3-ban a TSI szíjas. Még nagyon a TSI-k elején (2006) volt láncos 140 lovas motor.
-
válasz
molnarpeter #136659 üzenetére
Ez szíjas motor az Octi 3-ban, nem zörghet a vezerműlánc.
-
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #136659 üzenetére
"a vészjósló kopogást" - Milyen vészt jósol a kopogás?
-
molnarpeter
nagyúr
Octavia 3, évjárat 2013, 140 lovas 1.4 TSI, futás 230.000km körül - kb. 1-2 óra állás után mintha hallottam volna indításkor a vészjósló kopogást, vezérlés csere mellé érdemes pl. kompressziót mérni (szelepek állapotára következtetendő)?
-
Mappa
addikt
Köszönöm
K Norbi - 1LS van a adathordozóra írva. Akkor az 280mm lesz
280x22mm (vehicles with option codes 1LR,1LS,1ZM,1ZP)
for vehicles with FSIII calipers -
i-sti
senior tag
delete
-
Doki16
addikt
Mai nap sikeresen végrehajtottam egy frissítést az RNS 510 fejegységen. A legújabb V14-es verzió került rá SD kártyáról. Szerencsére elég könnyű volt. Mondjuk ezek is 2016-os év eleji térképek de jobb mint a 2014-es ami rajta volt.
Más dolog: Dunaújváros környékén nincs valakinek VCDS kábele?
-
-
Mappa
addikt
2005 Bora 1.6 bcb
Üdv,
Miből tudom mekkora első féktárcsa kell a kocsira? Mértük most alufelnivel, tehát nem vettük le a kereket és 280mm ami nekem kell (elméletileg). Viszont ennek utána lehet nézni valahol? Valamire ez nincs felírva valahol? Mert van 250mm 280mm és 310mm első tárcsák. Csak elsőket cserélek, hátsók rendben vannak.Egyébként ATE tárcsa és textar betétet néztem ki, mehet?
-
vwgolf6
újonc
Üdv emberek!
Nem régen vettem egy 2010-es Vw Golf6-ot, 105LE,start-stop, variant, stb. Eddig minden zsír volt , manapság hidegen kicsit rázkódós a motor, ami azt jelenti, hogy előre irányba minden fordulatot érzek.
Ha melegszik elhagyja, de mondanom sem kell, nincs hibakód, új a kettőstömegű, kupplung, kinyomó, ami 165,000Km-nél cserélve lett. kb 1000km van bennük.
Remélem valakinek volt már ilyen tapasztalata...
[ -
#89874944
törölt tag
Ez az ECU-m... 1 éve cserélték. Nagyon úgy néz ki, vmilyen márkaszervízes helyen, németben
Hogy tudnám érvényesíteni a garanciát? Papírom nincs róla, előző tulajtól nem kaptam meg...
Ezekre 2 év gyári garancia van egyébként. -
HIJ
őstag
válasz
F_Zolee #136517 üzenetére
Na beszéltem a Seat kereskedéssel. Annyi hogy mivel még nem tették gyártásba az autót, így már az új konfiggal fogják összerakni. Szóval +ülésfűtés +praktikum csomag. Ez ugye önmagában jó hír. Viszont az már árnyékolja, hogy az ülésfűtést egyébként is belekértem (kifizettem). Szóval akkor jártam volna jól, ha nem tettem volna, mert ugye akkor is belekerült volna az is
Na mind1... Felajánlotta hogy módosítsak ahogy szeretnék, de akkor megint újraindul a 3 hónap várakozás... (no meg minden papírt újra ki kéne tölteni). Szóval belenyugodtam.
-
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Adott egy G4, abba van egy rádió, ami alig akar szólni, mármint a rádió része. Pendrive, telefonról normálisan szól. Viszont a csatornákat alig találja meg, talán ha befog 2-3-at. Ha borús, felhős az idő, akkor hol van adás, hol nincs, illetve még ilyenkor recseg is. Ha bemegyek vele valami fedett helyre, akkor egyátalán nincs adás, sőt még panelházak között is alig szól. Fent a tetőn az antennát kicseréltem + még szereltem be egy fantomtápot, ez valamennyit javított rajta, de ugyan úgy recseg, meg alig talál csatornát.Mi lehet a megoldás? Rádió csere?
-
mmdms
addikt
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
Mágus2 #136627 üzenetére
Tervben van, hogy szerelőhöz kerül, csak előzetes "felmérés" volt, hogy kb. mire számíthatunk. Tudom és értem, hogy pontosabb képet nem lehet így adni, csak a tünetet részleteztem picit, hogy vajon így is marad-e ez a tipp, amit egyébként még egyszer köszönök.
SZERK.:
Így már értem mit hallottál, de szerintem amiről én beszélek az más. Megpróbálom felvenni azt is, hátha... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pocokxx #136626 üzenetére
Látatlanban lehet találgatni, csak fölösleges. A kristálygömböm bemattult a múltkori homokviharban. Deceleráció esetén a legcsendesebb a motor, megszűnik a befecskendezés és csak a levegőt sűrítni, ütemes kerepelést mindig valami motoralkatrész okoz. Nem hallottam a hangot, amire panaszkodol, csak az alapjáratot, ami elég rossz minőségben volt viszont ott kerepel valami, ami nem a váltó..
[link] Ilyen a hangja amikor már késő, itt már a tengely is cserés.
[link] Az ütemes nagyon mély hangra figyelj, zárd ki a kerepelést, az normális, a mély dohogást hallgasd, az az árulkodó.
[link] Ezen jól hallani, de itt már teljesen szét van bacva.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#89874944
törölt tag
Update: Ecu csere lesz, mostmár a második szervíz mondja azt. Audiban 370-ért van. Egedi Alberttől rendelt már vki? Ő tudna 270-ért, állítólag németországból jön gyári garanciával
-
-
D.Orion
veterán
Üdvözletem Mindenkinek!
Nem szeretném még elkiabálni, de úgy néz ki, hogy a héten vagy a jövőhéten a családba kerül egy:
'06 VW Passat 2.0PD TDI, kombi, elég magas felszereltséggel. Valósnak tűnő 200.000km alatti futással. Magánszemélytől, szervízkönyvvel.Én személy szerint nem rajongok az ötletért, mert öcsémnek lesz. Munkábajárni, hétvégén barangolni a családdal autónak. Munkába járás, falu-város oda-vissza 15km-15km naponta, hétvégente meg amerre mennek...
Pár alap dolgot azért tudok, hogy mit kell megnézni egy használtautónál, szemmel és tesztkörnél is. Viszont dízel autót én még nem vettem szemügyre sosem. Az összefoglalóban fellelhető illetve a keresőben kidobott pár hasznos tanácson kivűl akad még más észrevétel?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
-secret- #136614 üzenetére
1.9PD BXE volt, amin beállt a hajtókar csapágy és kikönyökölt a hajtókar a blokk oldalán. Elég gyakori jelenség.
700e a javítás... max 500 euró a blokk, 700 euró ha minden rajta van. Nem tudom hogy jutottak el 700k forintig, de nem is akarom tudni.
-
válasz
Mágus2 #136613 üzenetére
2 hete voltunk szerelőnél, mutatott egy kb. szétrobbant blokkos PD TDI VW-t (valami családi autó volt, meg nem mondom, hogy micsoda már), hát a látvány kicsit belénk is beletette a kakát, bár annyira nem félünk, minden ki lett cseréltetve a Passatban.
Tegnap meg néztem egy 170 le-s DSG CC-t, feketét, 6 misi... a könnyem majdnem kicsordult érte.
Kell!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #136611 üzenetére
Nem szoktam keverni. Már a nyárit sem használom, pedig simábban járt vele a motor, csak gyakrabban regenerált.
Pd-be, adagolósba erősen ajánlott.
Prémium nyállal véded a PD elemeket, azt is megéri hosszútávon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #136608 üzenetére
A nyári jobban ken. A téli a dermedést és a parafin kicsapódást gátolja.
-
i-sti
senior tag
válasz
atos19881101 #136608 üzenetére
Nem kell használni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #136605 üzenetére
Nem csattog, hanem dohog a szűrőházba. A tiéd még patent, nem hallottam rajta semmit.
Majd a vezérléssel cseréltesd a tőkéket is.
lsebestyen Szar a 2. lambda vagy a katalizátor, mit szakértsek rajta?
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #136605 üzenetére
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mágus2 #136602 üzenetére
Mágus! Ezt a kommentem megtudnád szakérteni, ha van időd?
Morris írta, h lambda-szonda, de az első szonda cserélve lett 2 hónapja. Ez lett belerakva BOSCH (06A 906 262AN). Köszi előre is, ha van ötleted!
-
vasimnbt
tag
Köszönöm,akkor megnyugodtam.
-
vasimnbt
tag
Tisztelt Fórumtársak!
Már megint egy újabb probléma a VW Caddy kisteheremmel.Általában 200 km-rel a tank kiürülése elött,tele tankolom a kocsit.Most is így tettem.Teletankolás után a tankjelző műszer maradt abban a pozicióban,mint tankolás elött.Ilyet már régebben is csinált,de akkor egy idő után elindult felfelé,s egy pár nap múlva újra a pontos értéket mutatta.
De most... Hiába tankoltam tele,a 200km fokozatosan ment egyre lejjebb és lejjebb,100 km-nél jelzett: Bitte Tanken,50 km ,,, 5 km....0 km.Most itt tartok,folyamatosan világít a tankjelző piros lámpája,minden indításkor hanggal és kiírással kéri,hogy tankoljak.
Kérdésem:
Mivel úgy érzékeli,nincs benne gázolaj,nem fogja egyszer csak letiltani az indítást?
Köszönettel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Bomba ár! MacBook AIR 13" Early 2014 - i5 I 4GB I 128GB SSD I OS X Big Sur I Cam I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest