Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz tboy93 #116233 üzenetére

    Nem terhelik rá, ezért javaslom. Kezdő motoros simán eldől, pl ráfékez az első kerékre a nyolcas csinálása közben, stb.
    Semmi előnye, ha saját motorral csinálod, mert ki kell mondani, ott maximum járműkezelést tanulsz meg a 40 óra alatt, nem motorozni. Még hármasba is ritkán fogsz felváltani, nem hogy lábtartót csiszolni...

    Én AK-t majd A-t csináltam, motoron is kijártam a szamárlétrát. A jogsit lehet elsőre megcsinálni, de az első évben 125-250 cm3-t javaslok, mert ott a hibák kisebb sebességnél történnek, nagyobb az esély a túlélésre.
    Vannak, akik egyből nagyra ülnek és félnek, a másik véglet meg tudatlanságából fakadóan nem fél és húzza és csak húzza.

    Nem tudom, ki milyen tehetséges, nekem úgy 30-40.000 km kellett, mire azt mondta az egyik srác, aki egyrészt nagyon jó, másrészt egész életében motorozott: "végre megtanultál motorozni".

    Addig mindig rám kellett várni a kanyargós szakaszok végén, ma már tartom a tempót a motorosok 80-90%-val.

    Amikor voltam a Honda tréningen, három motorra és egy robogóra is felültem, mindegyikkel könnyedén megcsináltam a lvl1 feladatokat.
    Amikor megvan a rutin, akkor már bármilyen motort eltudsz vezetni. De amíg tanulod az egészet, addig felesleges saját motorral csinálni a nyolcasokat, nem leszel tőle jobb és a motort sem fogod jobban érezni.

    Amikor felmész majd a rutinpályára, lendületből, behúzott kuplunggal fogod motorozni a nyolcast és a lassan menést, holott egyenletes gázzal, hátsó fékkel szabályozva a sebességet kellene megcsinálni.

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés